Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam!

 

Przepraszam, że po raz kolejny truję cztery litery... Ale jakie magazynki mid cap, które są w ofercie asgshop możecie polecić (co prawda mam M16 WGC G&P, ale to w sumie to samo)? Miło widziana sensowna cena :)

Link to post
Share on other sites

Trochę może przesadził. Wsadzisz do niej każdą batkę dostosowaną do kolb SF (średnio popularne, praktycznie brak batek o dobry parametrach). A różnica między tymi dwiema replikami jak dla mnie to jedynie format. Lubisz kolby SF ? Ja nie, bo wchodzą w zęby. Inny argument, to że w jednej masz lufę wewnętrzną 363mm a w drugiej 290mm. Dla mnie 363mm to minimum (może się ktoś ze mną nie zgodzi). Sorry, w sumie dla mnie minimum to 509mm do uzyskania w tej dłuższej po dołożeniu tłumika. A tak generalnie, to jedno i drugie to G&P, więc zajebista giwera. Najlepiej jakbyś pomacał i jedną, i drugą. Bierz co Ci lepiej leży, bo jeden pies.

Link to post
Share on other sites

Witam, piszę bo jestem na etapie zakupu a nie znam się na emkach.

 

min_m45dc02.jpg

 

Pod uchwytem widzę litery CA ? Tak ma być ? Ma to być replika G&P.

 

I czy szpara między dolnym a górnym body jest to normalna rzecz i czy idzie ewentualnie ją usunąć ?

Link to post
Share on other sites

Standardowo. Zamiast siedzieć i zadawać takie pytania po prostu poszukaj, dowiesz się, że w ten sposób po prostu trudno określić zasięg, do tego każdy ma jakąś dziwną miarkę w oczach i czasem wychodzą dziwne wartości.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Niedawno opisywałem tu swoje problemy z baterią intellecta 8,4V i M4 G&P.

 

Zgodnie z zaleceniami zakupiłem nową baterię: KAN 9,6V 1800mAh. Replika śmiga na niej elegancko, ale zauważyłem że zarówno bateria i kable, jak i silnik odczuwalnie się grzeją. Chwyt pistoletowy robi się ciepły, zwłaszcza po seriach.

 

Czy jest to powód do martwienia się? Jeśli tak, co powinienem z tym zrobić?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Po pierwsze, nie należy.

 

Po drugie, zależy co tam wymienili w ramach tego lvl1. Znając ich, poza sprężyną pewnie nic. U mnie rof wynosił 23k/s i skończyło się rozwalonym łożyskiem oraz zębatką środkową, ale na trochę mocniejszym springu. Inna sprawa że nawet na M120 zębatka środkowa i tak nie pociągnie za długo, niezależnie od baterii. Jak kumpel ma zamiar używać tej giwery jak broni szturmowej (100-300 strzałów na semi na strzelankę) to niech sobie zostawi tą lipo - szybsza reakcja na spust, może z rok używania. Na auto rozleci się bardzo szybko.

 

Po trzecie, nie należy...

 

... ale ludzie robią różne rzeczy żeby przykozaczyć rofem ;)

Link to post
Share on other sites

Zależy co tam wymienili w ramach tego lvl1. Znając ich, poza sprężyną pewnie nic.

 

Najpierw się zapoznaj z L1 a potem pisz, bo jak masz pisać pierdoły to nie pisz wcale...

 

 

Co do baterii to w nowych G&P (nawet z tuningiem L1) z 8mm łożyskami spokojnie wystarczają 7,2V lub 8,4V lub lipo 7,4V.

Link to post
Share on other sites

Najpierw się zapoznaj z L1 a potem pisz, bo jak masz pisać pierdoły to nie pisz wcale...

Napisałem w poście sporo o swoich doświadczeniach związanych z używaniem LiPo z tą repliką, jak uważasz to za pierdoły, użyj przycisku "zgłoś".

 

Wzmocnienie repliki do ok. 420fps obejmuje wymianę następujących części:

- Sprężyna M120 o niejednakowym skoku (Guarder)

- Wzmocniona, aluminiowa, łożyskowana głowica tłoka (Deep Fire)

125zł za coś takiego? Może nie nic, ale co najmniej niewiele, przynajmniej jak dla mnie. Poza tym od pewnego czasu mam bardzo duży dystans do tego co tam piszą.

 

I pytanie: czy w wersji 8mm też jest ten sam silnik M120 High Speed?

Link to post
Share on other sites

AYss, mój drogi moja odpowiedz wyraźnie nie była skierowana do tego co Ty przeżyłeś ze swoją repliką i bateriami Li-Po. Odpowiedz była związana z tym, iż piszesz nie prawdę jeżeli chodzi o tuning. A to znaczna różnica...

 

Dla normalnego użytkowania z odpowiednią baterią o odpowiednim napięciu bez wyśrubowanego ROF to wystarczy w G&P.

 

Tak, silnik jest ten sam. Teraz czasami jest jedynie bez naklejki.

Edited by marzan
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...