Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

A powim... W skrócie, prawie wszystko, nawet front (chyba że dowalisz jakiś tłumik 20cm, bo po kiego 500+ przy lufie 300mm). Zostanie Ci body, szkielet gearboxa, antireversal, cyngiel, takie duperele. Jak nie wpakujesz bora to jeszcze dysza się do czegoś nadaje. TU możesz poczytać co ze swoją zrobiłem. Jeszcze cylinder będę zmieniał.

 

Do springa m120 nie musisz niczego wymieniać, choć pewnie prędzej czy później coś pójdzie (środkowa). Powyżej, no niestety, ale będziesz miał wydatki.

 

A tak w ogóle to miłej lektury tego wątku (i drugiego o tej giwerze w dziale tunning). Jak ich nie przeczytasz zanim zaczniesz, to będziesz sam sobie winien.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam M16A3 G&P z tuningiem 1 level z AsgShopu, do tego komora KingArms, gumą Guardera Przezroczysta, precka Systemy 6.04, mam jakieś 420-430 fps. Reset - nawet jak w tej eMce sprzedawca dodał sobie te 20 fpsów do osiągów repliki to i tak jest to praktycznie niezauważalna różnica w moim przekonaniu. Tyle na ten temat, pozdrawiam.

 

PS. Ja był brał tą eMę z Allegro.

Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz , pełen cylinder w G&P to nie jest powtórze nie jest typ 0, ma od środka podszlifowanie i głowica tłoka uszczelnia sie dopiero w 1/3 długości cylindra co czyni z niego typ 1 lub nawet 2.

Edited by Sebi_S
Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz , pełen cylinder w G&P to nie jest powtórze nie jest typ 0, ma od środka podszlifowanie i głowica tłoka uszczelnia sie dopiero w 1/3 długości cylindra co czyni z niego typ 1 lub nawet 2.

Znaczy się inna metoda jest zastosowana :)

Wie może ktoś jaki cylinder jest w M4 Defender, bo chciałem sobie przygotować dłuższą lufę do walki w lesie i nie wiem czy musze wymieniać cylinder ?

Link to post
Share on other sites
Czy może pozostać przy tym od CA? Co ogólnie uważacie o tej ofercie?

 

Pytasz o opinie po zakupie? Nieźle...

 

Z tego co czytałem piszę coś o szkielecie. Sprawdź czy to pęknięcie i ew. szykuj się na jego wymianę. A no i jak przy zakupie używanego auta - zaraz na przegląd, wymiana smarów itp. nigdy nie wiadomo jak ktoś używał replikę.

 

Tyle odpowiedz a teraz moje pytanie :)

 

Kupując w/w replikę z aukcji czym ryzykuje ? Sprzedający piszę o przebiegu 1-1,5 tyś kulek przy 2 latach użytkowania, coś w to nie wierzę - za bardzo wytarty jest jeden magazynek.

Co może być ewentualnie do wymiany przez zużycie - zębatki, tłok? Raczej nie biorę pod uwagę jakichś błędów konstrukcyjnych, w końcu to G&P.

 

Replika była ściągana z WGCShopu nie znam specjalnie tego sklepu - jest to jakiś minus dla zakupu ?

 

Dzięki za odpowiedź.

Link to post
Share on other sites

Nie jest to minus, powiedziałbym, że kulturka mimo, iż troszkę się czeka. No i mojemu koledze się przydarzyło dostać m16 z silnikiem m140, a miała być 120. Sam sprowadzałem i w mojej emce (dzisiaj mierzone) po mimo upływu troche czasu (1,5 roku) ma 405 fps, oczywiście na komorze KA i lufie systemie, więc jest pewna satysfakcja z zakupu :-)

Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że jedno pod drugim ale nie mogłem już zedytować

 

Wie ktoś może czy oryginalne szyny z M4 pasują bez przerubek do g&p, pytam bo ostatnio krąży kilka aukcji z takimi częściami i jestem tego bardzo ciekaw

 

Jeśli Ci chodzi o oryginalny, "ostry" RAS od Knights Armament, to również pasuje, drugi kolega ma na swoim G&P.

 

http://2nd-msob.pl/?p=257

Link to post
Share on other sites

Moje M4A1 G&P (stara wersja z łożyskami 7mm), pełen stock poza gumką HU (Systema) i tłokiem (poszedł mi może po 3k kulek na batce 9,6, wymieniony gwarancyjnie na Systemę bodajże) na baterii 8,4V 2000mAh Intellecta (wiem, shit) zachowuje się w następujący sposób: pierwszych parę strzałów (single) idzie prawie normalnie, aczkolwiek wolno (dość długo trwa naciąganie sprężyny), po paru takich strzałach odmawia współpracy i przy naciskaniu spustu tylko rzęzi (charakterystyczne tk, tk, tk). Po jakimś czasie (tudzież po kilkunastu-kilkudziesięciu "tk, tk") znów się budzi i przez jakiś czas działa ładnie, na auto rof jest dość wysoki, po czym znów sytuacja się powtarza (tk, tk) i tak w kółko. Ponadto bateria odczuwalnie się nagrzewa. W pewnym momencie miałem też wrażenie, że w czasie okresu działania, przy dłuższej serii nagrzał mi się silnik.

 

Czy to wina zbyt słabej baterii, czy czegoś w karabinie? Dodam, że replika jest świeżo po serwisie w Capri ASG.

 

Czy ta bateria http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6748 dobrze zasili replikę (przypominam stock G&P) ? (oczywiście po zmianie wtyków w karabinie).

Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz już coś brać to o pojemności powyżej 2000mAh.

 

Jeżeli w caprim nie wyczyścili Ci styków to możliwe, że opór na kablach jest za duży i się cały układ grzeje.

 

Sprawdź bezpiecznik o ile masz.

Sprawdź wtyk czy nie jest przesunięty czy też przysmażony.

 

Wymień baterie!!!

Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz już coś brać to o pojemności powyżej 2000mAh.

Nie wiem po co. Wydaje mi się że to lekka przesada. Bez stałej kolby nie narzeka się na nadmiar miejsca na batkę, a do stocka bez problemu wystarczy 9.6V 1500mAh format mini (firefox czy coś w ten deseń). Daje rof w okolicach 18k/s. No chyba że używasz M-ki jak broni wsparcia, robisz mocny tunning, albo jedziesz na milsima w zimie.

Link to post
Share on other sites

Mam mały problem, mianowicie mojemu koledze urwała się ta blaszka na silniku na którą wsuwa się kabelek, można by było to jakoś hamsko polutować, ale na silniku g&p140 nie wypada :P. Czy można to jakoś poprzekręcać z jakiegoś inego chińskiego silnika lub dostać taki metalowy dinks?

Edited by Prezes_____
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...