Rogaś Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Tylko nie DeepFrajer :!: Systema/Modify :!: Quote Link to post Share on other sites
k-dudzio Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 jak kolega napisał jak już borek to systema albo modify i jak to dobrze poskładasz to ci posłuży Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Ok,dzięki wielkie za pomoc. Teraz tylko napiszcie gdzie dostać ich części lub czy ten set nada się ? http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4071 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Nie Systema Energy tylko zwykły zestaw BU Systemy. Modify były na GF. Tak ciężko wygooglować to ? Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 :icon_mrgreen: Znalazłem ,ale nie miałem czasu poprawić posta. A zwykłego systemy chyba nie dostanie się już. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 No ciężko ale wiem że kilka dni temu były na allegro całe zestawy BU od Systemy. Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Mam problem ze spustem - po strzale na semi nie odbija do poprzedniej pozycji i trzeba go odciągnąć siła. Na auto problem nie występuje. Kiedy zostaje w tylnej pozycji na semi i przekrecę selektor na safe lub auto powraca do pozycji startowej bez dodatkowej ingerencji. Wydaje mi się, że ktoś w tym temacie miał już taki problem, ale nie mogę teraz znaleźć odpowiedzi, więc proszę o pomoc. Prawdopodobnie i tak pójdzie do serwisu na przegląd i wsadzenie nowej sprężyny (m160 najprawdopodobniej), ale chcę wiedzieć, który element zawinił, żeby takowy dokupić. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 M160? Rozumiem że pójdzie na wymianę tylko sprężyny, a 2 dni po odbiorze wróci na wymianę połowy gearboxa? Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 (edited) M160? Rozumiem że pójdzie na wymianę tylko sprężyny, a 2 dni po odbiorze wróci na wymianę połowy gearboxa? Wypowiedz godna prawdziwego Polaczka~warszawiaczka~cebulaczka, niby nic nie wnosi, ale swoje bezwartościowe 3 grosze trzeba dorzucić, bo inaczej nie nauczyli :icon_smile: Jako, że nie podałem co jest w GB repliki a informacja w zbrojowni profilowej jest aktualna na rok 2011(jak dobrze było mieć 18 lat) to sprostuję w replice za obsługę sprężyny odpowiada zestaw zębatek promyka i hard piston tej samej firmy. Do tego łożyskowana prowadnica guardera i silnik ITU też guardera. W konfiguracji z M150 pracowała bezawaryjnie przez ponad 2 lata usterka ze spustem jest pierwszą od czasu montażu sprężyny i części prometeusza. Zdecydowałem, że jestem gotowy, by jeszcze bardziej zwiększyć moc, Poldeck, który serwisuje mi repliki zaaprobował plan, więc nie musisz w swojej bezgranicznej empatii przejmować się moim GB :icon_smile:. Problem spustu można uznać za rozwiązany replika jest już w drodze do Poldka , a on swymi sławetnymi rytuałami doprowadzi ją do stanu używalności, ba a nawet zrobi z niej 560+ fpsową parasnajpę-wunderwaffe. Pozdrawiam Max. Edited February 10, 2014 by Massimis Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Stosujesz stockową skorupę czy masz założone mblocka? Jestem bardzo zaskoczony że buda GP udźwignęła 150 i nie pękła. Moja poszła na 120stce :( (no dobra, mróz był fest tego dnia, ale jednak). Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Szkielet mam stockowy, możliwe, że poproszę Polda o zrobienie jakiś wzmocnień na czole, ale myślę że duży wpływ na żywotność budy ma to, że 90% wszystkich moich strzałów to semi i patrzenie przez acoga czy trafiło, przy takiej mocy auto jest zbędne a to ono prowadzi w głównej mierze do pękania GB. Zobaczymy, co to będzie, z ewentualnym pęknięciem szkieletu się liczę od dawna, ale do tej pory był dla mnie łaskawy i nie robił problemów. Jak strzeli to trudno kupi się nowy - wzmocniony i znowu będzie strzelać bezawaryjnie przez kolejne kilka lat(oby). Ja szczerze G&P polecam i przed i po tuningu nigdy nie sprawiało mi problemów. Zewnętrznie po czterech latach jakoś mocno się nie zestarzało, gdyby ktoaś chciał to wstawię foto. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 @Massimis: Wypowiedź godna prawdziwego kretyna. Ale skoro potrzebujesz łopatologii, to bardzo Cię proszę. Wybacz mi w swej wielkiej łaskawości że duchem świętym nie jestem i że nie domyśliłem się co masz w gearboxie i serdecznie przepraszam Cię że próbowałem ostrzec Cię przed możliwymi skutkami wsadzenia 160-tki do repliki, bo pierwszą osobą nie jesteś która chce to wsadzać, więc pewne podstawy żeby sądzić że to jedyna modyfikacja w GB jaką zamierzasz przeprowadzić są. Tym niemniej jednak jestem ciężko zszokowany, że V2 G&P trzyma Ci springa M150... Żeby nie było totalnego offtopu, ja na Twoim miejscu wsadziłbym koniecznie Mblocka, tak choćby dla świętego spokoju. Elo420 Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 (edited) Nie denerwuj się obrazić Cie nie miałem zamiaru wystarczyło kliknąć przed dodaniem posta mój profil i widać tam starą konfigurację na polikarbonowym tłoku guardera i zębach ITU guardera, które dla świętego spokoju wymieniłem na promyki. Graba na zgodę i zapomnijmy o sprawie, bo ja też mam taki charakter że często zdaża(zdarza?) mi się coś w stylu agresywnego overreaction często w kierunku terminatorów, bo chyba każdy kto korzystał kiedyś z lunety czy nawec acoga z 4x wie, że na prawdę widać czy kulka wali w drzewo obok czy w klatkę piersiową celu, który uznał, żegość z tej emki na 80ciu metrach i tak nie widzi czy trafia to mu nawet nie będzie żal jak się nie przyznam... Reasumując przepraszam za dwa pierwsze zdania tamtego posta. Co do samego mblocka, to popatrzę czy jest takowy gdzieś dostępny i zapytam Poldka czy może mi to gb ustabilizować jakimś domowym sposobem, nie ukrywam, że mam niezachwianą wiarę w jego zdolności w dziedzinie serwisu i każdemu polecam jego usługi. Edited February 10, 2014 by Massimis Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Jest dostępny jest : ) Przygotuj się tylko na przekręcenie klapki na stale zamkniętą i zdemontowanie osłony GB - w sentry mi tak mblock ścisnął wszystko, że nie szło ruszyć tej osłony, żeby dostać się do regulacji hopa. Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Znalazłem na azteko, posłałem poldkowi pma, jak powie żeby zamówic to zamawiam. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 What what, mówisz że z Mblockiem nie da się wciąż mieć atrapy zamka??? Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Dokładnie, nie wiem jak w innych modelach G&P, ale u mnie nie dało rady tego ścisnąć razem tak, żeby płynnie chodziło - dało się odciągnąć zamek, ale już wrócić nie miał ochoty. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 nie musi dla mnie wracać sam, ale dało się go tam wrócić popchnięciem? Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Bardzo ciężko i ze śladami na GB. Ktoś miał jeszcze taki przypadek, co by kolega się nie stresował : )? Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 ok, masz źle poskladane. sprawdziłem na moich replikach, mieści się i działa bez zarzutu Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 I tak nie ja to składam na szczęście, ale te problemy wyglądają na możliwe do usunięcia pilnikiem. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 żaden pilnik... w G&P mieści się wszystko: komora, mblock i atrapa zamka. wszystko ładnie chodzi a nawet samo wraca. Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 W sentry sprawdzałeś, czy inne modele? To ciekawe, bo oglądaliśmy to we 3 z dosyć rozgarniętym serwisantem i stwierdziliśmy, że nie ma bata. Może gdzieś jakaś nadlewka była :/ Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Zastanawiam się czy nie zadziałać prewencyjnie i poza mblockiem nie zamontowqc wzmocnionego szkieletu gb, żeby na pewno już nic się nie działo. I teraz pytanie ultimate czy może shs, albo jeszcze jakiś inny? Co o tym myślicie? Quote Link to post Share on other sites
k-dudzio Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 do sentry wchodzi mblock modify bez problemów i wszystko działa jak należy, wkładałem ten mblock ze znajomym do paru G&P i wszędzie pasował Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.