Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mam ten szkielet od core i nogę śmiało go polecić, wykonany jest świetnie a część pasują idealnie, testuje go obecnie na m170 core i jak na razie przeszło przez lufę jakieś 1K kulek i nic, nie odpuszczałem nawet imprez przy temperaturach w okolicy 0 stopni, a do body G&P pasuje idealnie

Link to post
Share on other sites

niespodzianka po otwarciu gb okazalo sie ze stockowy szkielet gp pekl na czole bardzo ciekawe ile kulek wystrzelalem z ta awaria bo problem spustu powstal pozniej i niezaleznie, ale szacuje ze wystrzelalem ze tysiac kulek po tym peknieciu no moze dwa tysiace to tlumaczy spadek zasiegu bo cylinder z glowica tloka nie mialy prawa sie dobrze uszczelnic trzymane na miejscu tylko przez upper reciever :) co ciekawe giwera strzelala i dalej generowala stabilne 460 fpsow zeby i tlok sa cale

Link to post
Share on other sites

Witam wie ktoś może jak przełożyć bezproblemowo kabelki na przód w m4a1? Jest tam strasznie ciasno i nie chcą przejść przez ten otworek :/, wymieniałem lufę na precyzyjną KM HEAD i gumkę systemy i teraz mam problem z powrotnym złożeniem tego. Kable standardowo montowane na przód są z tą dziwną przedłużką i bezpiecznikiem.

Kable i tak w przyszłości wymienię pewnie ale teraz bym chciał to poskładać jakoś. Jakieś rady, sposoby na łatwy montaż?

Edited by NooBSaiboT
Link to post
Share on other sites

Nic nie wymieniałem. Pełen stock nie idzie tych kabli tam z powrotem włożyć przez te szparę za nic. Jakieś sposoby na bank są. Coś odkręcić? Delta ring itp ?

Pamiętam że kiedyś miałem tez te emeczke starszą generację bodajże i szło tam je upchnąć jakimś cudem.

Zamierzam i tak wymienić w przyszłym miechu kable i mosfet wsadzić.

Link to post
Share on other sites

Kurka, hard piston jednak idzie do śmieci, cylinder jest powgniatany przez zgubione przez tłok zęby. Poldeck powiedział, że GB core CNC to zły pomysł, bo nie będzie pasował i będzie problem ze zrobieniem na nim dużej ilości fpsów, będzie kolejny G&P, z jakimiś wzmocnieniami w postaci przykręconych blach chyba że stali w miejscach gdzie szkielety lubią się złamać. Zostawiam jednak M150, bo wiem jak mocniejsza sprężyna się dla mnie skończy ^^

Link to post
Share on other sites

Myślałem, że do wymiany będzie tylko szkielet, ale czeka mnie też zakup nowego cylindra hardpistona etc. CNC wsadzę jak ten g&p pęknie. Nawet dobrze, że nie muszę go teraz zamawiać bo koszt naprawy byłby dwukrotnie wyższy niż jest teraz. I tak mnie martwi fakt, że jest to rozwiązanie tymczasowe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

To się bardzo cieszę, ponieważ zaintrygowała mnie ta cena, a zarazem nie oczekuję od repliki jakiś wodotrysków i raczej przy 420fps nie będę chciał jej tuningować. Mam jeszcze tylko jedno pytanie, ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, a naczytałem się trochę niepochlebnych opinii o wytrzymałości G&P. Czy to prawda, że po jakimś czasie pękają zębatki gearbox'a?

 

[EDIT]

Dodatkowo mam jeszcze jedno pytanie. Otóż pani z ASGshop'u napisała mi w mailu, że replika, o której pisałem wcześniej (http://www.asgshop.p...ukt.php?id=5313) posiada cylinder typ 0, ale to jakaś tam specjalna wersja od G&P. Po przeczytaniu kilku tematów dowiedziałem się, że typ 0 powinno się stosować do luf powyżej 430-450mm. To w takiej sytuacji, gdzie typ nie jest standardowy, a dodatkowo inny niż zalecany jaki będzie zasięg skuteczny w/w repliki?

Edited by Groszq
Link to post
Share on other sites

emki G&P maja fabrycznie około 390-420 fpsów na 0,2g, a jak napisałeś wymiana lufy na km head i gumka systemy też zrobiły swoje i dlatego możesz mieć o 10-15 fpsów więcej, G&P robi jeden rodzaj cylindra nie jest to typ 1 ani typ 0, coś pomiędzy i w zależności od długości lufy robi się ta różnica, np. ten sam zestaw w emce z lufą 280mm będzie miał około 390fps, a przy emce z lufą 363mm będzie gdzieś 415fps, wystarczy przy krótszej lufie wymienić cylinder na odpowiedni do długości a różnicy w mocy nie będzie lub będzie niewielka

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...