grabarz Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 sprawdziłem rozdzielacz, dogiąłem styki i nic. U mnie jest objaw jakby po pierwszym naciśnięciu języka spustowego nestępowało naciągnięcie sprzężyny a po drugim strzał. Kulki lecą! PSG-1 TM tak działa tylko tam wystarczy raz nacisnąć spust bo naciąganie sprężyny dzieje się samo :) proszę o pomoc! Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Rozbierz GB wyjmij, sprężynę , tłok, cylinder z popychaczem. Skręć GB sprawdź jak się kręcą zębatki.Zakręć tłokowa. Tłokowa powinna się co najmniej raz okręcić. Następnie sprawdź w opcji semi czy jak naciskasz spust element który popycha ruchomy palec w kostce stykowej dobrze się zazębia przy każdym naciśnięciu spustu czy czasem nie jest tak ze zamiast popychać go do przodu podnosi go do góry. Czy listwa selektora dobrze jest pozazębiana na ząbkach łączących z selektorem. Sprawdź instalacje elektryczna jeżeli masz złącza tamyja lubi się na nich tracić prąd bo się rozginają samice i nie ma dobrego styku.Jak również czy wyjścia z kostki do kabli nie dotykają obudowy GB masz to zabezpieczone? Co to masz za silnik? silnik może być przyjarany.Czy silnik kreci w opcji auto dobrze ? Puść ze 3 serie tak 3-5 sekundowe. Jeżeli bardzo sie grzeje i czuć go to może być walnięty. Sprawa kulek możesz mieć źle założona gumkę lub jej kołnierz jest uszkodzony. A swoja droga jakich kulek używasz. Uff czekam na odp. potem bedziem myśleć ewentualnie co sprawdzić albo zagadaj do mnie na GG nr w profilu. Jaki masz dokładnie pakiet lipo(oznaczenia)? nowy? Edited March 11, 2012 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
grabarz Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Sniper zawiozę replikę do serwisu bo sam to ja tego raczej nie ogarnę Quote Link to post Share on other sites
grabarz Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Serwis znalazł przyczynę objawów: otóż walnięty był anti-reversal i nie blokował tłoka. Tak mi powiedizano teraz replika strzela jak marzenie! Wymienili kable na niskooporowe w silikonie, uszczelkę głowicy bo byla nieszczelność i teraz jest naprawde super! polecam serwis REVELUTION!!! Quote Link to post Share on other sites
Gerard Heime Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Witam, przymierzam się do powrotu do hobby i zastanawiam się nad zakupem CM048. W moim budżecie jest też trochę miejsca na tuning. Oprócz baterii LiPo i mikroprocesorowej ładowarki do niej (co już swoje będzie kosztować) co byście polecili w pierwszej kolejności? Stockowo ta replika ma niezłe FPSy (przyznam, że jestem jeszcze przyzwyczajony do standardów sprzed 5-7 lat, moja MP5k od TM nie ma nawet 300 fps), poza tym nie chcę ludziom robić krzywdy, więc myślałem o optymalnym ich wykorzystaniu: szczelność, HU, preclufa. Niestety co do detali (co warto najpierw wymienić), to wciąż jestem zielony. Jakieś rady? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 Wiesz co? Wszystko masz na tym forum. Nie mniej min. to batka i gumka HU. Milej lektury. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Witam. 1. Które z tych zębatek lepiej nadadzą się do GB V3 Cymy (cm048)? http://azteko.pl/shs-zestaw-wzmocnionych-zebatek-161-p-2158.html http://azteko.pl/shs-zestaw-wzmocnionych-zebatek-100300-p-2567.html http://azteko.pl/shs-zestaw-zebatek-321-p-2156.html 2. Którą głowicę wybrać? http://azteko.pl/guarder-poliweglanowa-glowica-tloka-p-3560.html http://azteko.pl/gg-poliweglanowa-lozyskowana-glowica-tloka-p-3270.html Całość ma pracować na sp 130 guardera, tłoku SHS 14 zębowym, jakimś silnym silniku oraz na lipolach 7,4 i 11,1. Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Wybrałbym zębatki 16:1 i głowicę GG przy lipolu 7,4v, natomiast do lipolka 11,1 zdecydowanie zębki 100:300 bo inaczej wyjdzie laser zamiast karabinu. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Ok, dziękuję. A przy 11,1 nadal GG głowica rozumiem? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Zębatki 16:1 ewentualnie 18:1, te 100:300 to są do naprawdę mocnych spreżyn i możesz nie być zadowolony z Rofu jeżeli Ci na nim zalezy. Głowica Guardera. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Ok, bardzo dziękuję. te 18:1 do jakich sprężyn maksymalnie mogę stosować? Podaj jaki chcesz mieć rof i jaki silnik posiadasz obecnie w replice lub masz zamiar kupic. S1 Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Co do głowicy: ja wziąłbym G&G Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 (edited) Ok, bardzo dziękuję. te 18:1 do jakich sprężyn maksymalnie mogę stosować? Podaj jaki chcesz mieć rof i jaki silnik posiadasz obecnie w replice lub masz zamiar kupic. S1 Na semi to i m150 będą targać. jak masz ciężki palec to tak do m130 żeby spać spokojnie. Przy mocnym silniku lipo 7,4v powinno Ci spokojnie wystarczyć. Przy 11.1v pewnie będzie już rof 20+ bb/s Edited November 20, 2012 by kosteQ86 Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Zębatki zostaw, są bardzo dobre. Moje przemieliły już ponad 110k kulek na M120, dwa tysiące na SP120 i dalej są w świetnym stanie. Silnik Element MaxSpeed, batka 7.4V 2300mAh 30C, ROF na słuch 17k/s. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Na razie to zwykły stock, na stockowym silniku. Chciałbym uzyskać przyzwoity rof przy sprężynie sp130 i 11,1v oraz znośny na 7,4V. W planach oczywiście inny silnik :) pytanie, jaki? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Stockowe silniki cymy nie są złe na lipo 3s i sp130 i zębach 18:1 po wywaleniu bezpiecznika, zmianie kabli będziesz miał 19 rps z opcja +/- 2. O silnikach masz temat na forum w innym dziale. http://forum.wmasg.p...um/407-silniki/ Temat połączony bo chodzi o tą samą replikę a jak nie to bebechy te same w serii 040 do 052 S1 Quote Link to post Share on other sites
asasello8 Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 (edited) Po półtorarocznym używaniu akma od cymy (widać zużycie sprzętu, sprężyna się zbiła, zasięg spadł o jakieś ~20 metrów) chciałem poddać go tuningowi. Chcę zrobić z niego 'parasnajperkę' - cel ok. 550 fps, oczywiście tylko semi. Byłbym wdzięczny za propozycje części, które można tam montować. Replika full stock, lufa zmieniona na guardera 6.02, gumka czarna guarder. Budżet ok. 1000zł. Edited December 2, 2012 by asasello8 Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Osobiście mogę polecić bore-up guardera, zęby shs dla pewności, sp140/150, mocny silnik, lipol 11,1 okablowanie niskooporowe i mosfet. tłok z pełną metalową szczęką i jakąś dobrą głowicę. Oczywiście lepiej by to złożył jakiś spec. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Osobiście mogę polecić bore-up guardera, zęby shs dla pewności, sp140/150, mocny silnik, lipol 11,1 okablowanie niskooporowe i mosfet. tłok z pełną metalową szczęką i jakąś dobrą głowicę. Oczywiście lepiej by to złożył jakiś spec. Skoro proponujesz borka to juz zadnych dodatkowych głowic nie potrzeba.... Z zębami SHS to loteria. Guardery weź ITU za ok 180zl można już kupić. Borek Guardera (mam 2 w 2 replikach i sobie bardzo chwale) Sprężyna guarder 140/150. Łożyska ślizgi. Co do tłoku to bym raczej nie brał całej metalowej szczęki, przy zacince polecą ci zębatki a są droższe niż tłok. Tłok łatwiej wymienić. King Arms 7 metalowych zębów spokojnie da sobie radę. Mosfet jak najbardziej będzie mile widziany. Aku LiPo 11.1V z dobrym C no i jakaś ładowarka. Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Jako alternatywę dla borka Guardera mogę polecić Classic Army. Zębatki ITU Guardera są fajne, ale szybkostrzelność jak z kuszy. SHSy są ok. Systema Torque Up u mnie na SP 140 chodzą bardzo dobrze. Tłok z metalową szczęką ok, ale 14 zębów np. shs. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły, a używam w tej chwili pięciu. Jak pomowy, to polecam Guardera. Quote Link to post Share on other sites
asasello8 Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Jedenasty - nie potrzebuję rofa, robię akma na karabin wyborowy. Wybrałem części - chcę tylko się upewnić, że wszystko będzie w gb hulało. Bore up Guarder do AK , zębatki Guarder ITU , tłok guarder (pytanie - do tych zębatek tłoki half teeth, czy full?), łożyska ślizgi , sprężyna M150 Guarder, mosfet + okablowanie z komisu od użytkownika qbson6654 . (Wymieniać silnik?) Byłbym wdzięczny za ewentualne korekty zestawu. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Przepraszam:D zapomniałem, że dopisałem BU do zestawu. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Do ITU tłok ze zwężanymi zębami. Jeśli masz silnik neodymowy, to nie musisz zmieniać. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Jedenasty - nie potrzebuję rofa, robię akma na karabin wyborowy. Wybrałem części - chcę tylko się upewnić, że wszystko będzie w gb hulało. Bore up Guarder do AK , zębatki Guarder ITU , tłok guarder (pytanie - do tych zębatek tłoki half teeth, czy full?), łożyska ślizgi , sprężyna M150 Guarder, mosfet + okablowanie z komisu od użytkownika qbson6654 . (Wymieniać silnik?) Byłbym wdzięczny za ewentualne korekty zestawu. Zmienił bym: -zęby 100:200 ACM -tłok SHS 15 metal. zębów bez wycinania zęba. -łożyska 7 mm a nie 6 mm http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_142&products_id=5539&name=ARES_-_Shooter_-_Lozyska_Slizgowe_-_7mm Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 A ja pozostałbym przy zębach i tłoku Guardera, u mnie od dwóch lat chodzi to na m170 i nie ma problemów :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.