prezes475 Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 (edited) Witam, chciałbym usłyszeć Wasze opinie jaki szkielet V.2 można kupić. Chodzi o to aby szkielet nie był zbyt drogi ale wytrzymał sprężynę m120. Jest teraz lekki deficyt szkieletów v.2 Proszę o pomoc w wybraniu lub propozycję innych szkieletów. Waham się pomiędzy: - Element wzmocniony z łożyskami 9mm kulkowymi oraz płytką selektora ognia za 145zł LINK - BOYI wzmocniony przystosowany do łożysk 7mm 75zł LINK - CA wzmocniony łożyska 6mm 119zł LINK Wszystko ma pracować z - Bore UP Systema - sprężyna M120 - bateria Sanyo 9.6 Za zbędne komentarze dziękuję. Edited October 12, 2010 by prezes475 Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 sp120 powinien wytrzymać każdy. Quote Link to post Share on other sites
prezes475 Posted October 12, 2010 Author Report Share Posted October 12, 2010 a najlepszy wybór który? Quote Link to post Share on other sites
Mimrod Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Ja bym powiedział, że zdecywdowanie CA. Mimo wszystko tak jak mówi Xel, wszystkie dałyby radę. Mam u siebie Classica, i chodzi na wysokim rofie, więc z m120 spokojnie da radę, a z bore upem już na pewno. Co do Elementa i Boyia, to nie mam bliższych doświadczeń, ale firma chyba sama za siebie mówi :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
ZeneQ_BS Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Mam szkielet BOYI. 7k kulek na M150 i zero :) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Ja odradzam BOYIa, kupiłem jeden bo mocny itd. W moim niestety otwory na łożyska nie są osiowo co sprawia że replika jęczy okropnie. Quote Link to post Share on other sites
Walker86 Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 CA to badziewie, było jest i będzie... Najlepszy cena/jakość JG V gen. później JG 3 gen., a&k (na 120 katuję na full auto i nie potrafię zajechać). Reszta... Quote Link to post Share on other sites
prezes475 Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 rozumiem a deep fire? gdzie kupię szkielet JG o którym kolega KicpA pisze? bo nie widzę go prawdę mówiąc. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 (edited) EDIT: Dobra nie zauwazylem ze v2 - w azteko sa tylko v3 dostepne teraz ... Edited October 19, 2010 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Walker86 raczej bo ja pisałem o trefnym BOYiu ;) Quote Link to post Share on other sites
prezes475 Posted October 25, 2010 Author Report Share Posted October 25, 2010 a co powiedzie na Gearbox V.2 wzmocniony z łożyskami kulkowymi 8mm Ultimate LINK Quote Link to post Share on other sites
Frytas Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Witam, podczepie sie pod temat. Co sadzicie o szkielecie deep fire? I jaki bedzie najlepszy szkielet v.2, ktory wytrzyma m130–m140. Bedzie on chodzil na m120 ale wole miec zapas. Cena to najlepiej ok 200zl Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 (edited) Witam, podczepie sie pod temat. Co sadzicie o szkielecie deep fire? I jaki bedzie najlepszy szkielet v.2, ktory wytrzyma m130–m140. Bedzie on chodzil na m120 ale wole miec zapas. Cena to najlepiej ok 200zl V2 się niestety sypią v3 to są wytrzymałe bestie. Kombinuj jakiegoś JG 3 gen. a najlepiej 5 http://gunfire.pl/product-pol-1152194547-Kompletny-wzmocniony-gearbox-V2-z-ukladem-MOSFET.html tu masz gotowca za 200 zeta - ale koniecznie musi być przejrzany - otwierałem takiego niedawno i musiałem usuwać skawalony smar i porządnie wypodkładkować zębatki bo były za ciasno poustawiane. Co gorsza miały za szerokie ośki i były wbijane na chama w łożyska. Sprężyna tam jest pokroju coś koło m130. Niby z wyglądu to jest jg 5 gen ale sprzedawany pod inną marką jak widać. Edited November 23, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Jeśli chodzi o eMkę to każdy BG wytrzyma i jest sposób na to, wystarczy poczytać na forum. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Pytanie czy ucho w body wytrzyma bo już widziałem pęknięte po podparciu szkieletu. V2 są niestety trefne pod tym względem ale są frezowane z alu do kupienia ;) Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 to i ja się podczepie. Jaki Gearbox V.2 polecacie ? łożyska kulkowe 7mm i sprężyna m130. Mam na oku takowy Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Z DF masz loterię. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Pamiętam, że jak wychodziły DF na rynek wielu użytkowników się skarżyło, że trzeba dużo w nich szlifować, bo nie szło prowadnicy założyć. Zdarzały się z nadlewami, słabo spasowane , ogólnie jak pisze Marcinek loteria. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 u mnie łozyska nie chciały wejsc, głowica cylindra, podobnie ze śrubą od przerywacza - inny rozmiar i gwint... Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 ok rozumiem. A co z CA ? Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Witam, Podepne się pod temat, poszukuje w rozsądnej cenie ;) gearboxa, który da rade z BoreUp CA oraz m130 Guardera? Przymierzam się do wzmocnionego szkieletu CA (v.2 oczywiście :), jednakże moje wątpliwości budzi odpowiedź serwisanta asgshop - "raczej nie da rady". Używam singla... nom. Pozdrawiam Krzych Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 Bark mi słów. To co mówią w asgshopie to norma bo nikt nie da gwarancji na to że Twój GB i M130 nie będą wywalać tonu kompozytu na spotkaniu! Zostaw GB jaki masz i zaprzyj kawałkiem gumy o szkielet, jak nie wiesz jak to zrobić to sobie poczytaj tematy na forum. Quote Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 To ja zapytam tak trochę z innej strony: do repliki jakiej firmy potrzebny Ci ten GB? Z doświadczenia wiem, że nie należy mieszać części "chińskich" z "firmowymi". W życiu nie wyobrażałem sobie, że będę miał tyle problemów z upchnięciem gearboxa G&P do repliki PJ. Niby standard TM ale miejscami detale różnią się do tego stopnia, że nie sposób nie tylko upchnąć części do środka ale i GB ciężko wchodzi do body. Więc jeśli masz replikę np PJ to bierz BOYI lub ewentualnie Elementa, a jeśli jakąś firmową to spróbuj szczęścia z CA. Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 (edited) replike mam od BOYI. Oczywiście jeszcze by doszedł bore-up od CA Edited December 22, 2010 by revolta017 Quote Link to post Share on other sites
infektius Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 Mam replikę Cymy 041. Jak wiadomo w środku siedzi Gearbox .v2. niestety pękł, co jak czytam jest częstą usterką. Mam na oku taki szkielet http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=1343&name=CA_Gearbox_V.2_Wzmocniony_z_lozyskami_7mm Moje pytanie, to czy będzie on pasował do środka, czy nie będzie problemów z montażem. Jeśli macie jakies sugestie odnosnie lepszego wyjscia, to jest, innego szkieletu, który bedzie pasował i był nawet tańszy to proszę o pomoc. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.