cardamon Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 melduje sie nastepny zadowolony klient 8-) I'll be back :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
blomd Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Świetny sklep. Wysyłka expresowa. Jak najbardziej go polecam. 8) Quote Link to post Share on other sites
Spartan74 Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Dobry sklep, kilka zamówień i wszystkie w należytym porządku :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Któreś tam zamówienie ... Bateria+przedłużka+kulki zapakowane dotarły w stanie nie naruszonym szybka wysyłka Pozdrawiam + Quote Link to post Share on other sites
TOMBMF Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 (edited) I KOLEJNY PLUS DLA CAPRI 8-) Edited April 3, 2009 by TOMBMF Quote Link to post Share on other sites
figo79 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 generalnie sklep super, wysyłka szybka, towar zawsze najwyższej jakości, jedyne o co mogę mieć pretensje (głównie do siebie:P) to kurier DHL, 3 zamówienia i 3 razy kurier odwalil jakiś numer... poprostu żal , ale teraz będę wybierał drugą firmę kurierską:D hehe pozdrowienia dla załogi Capri:D Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 To i ja dorzucę swoje kilka groszy. Zakupy w CAPRI robię od ponad roku i chwalę je sobie bardzo. Z racji tego, że mieszkam w Warszawie zawsze odbierałem sprzęt osobiście i to z reguły tego samego dnia, w którym składałem zamówienie. Nigdy nie było problemów! W końcu skusiłem się na skorzystanie z usług serwisu i tu również należą się pochwały i to zarówno dla pracowników sklepu (pan Tomasz i Emil), jak i dla serwisantów za cierpliwość w odpowiadaniu na różne (czasem głupie) pytania, rzetelność w odpowiedziach i szybki czas realizacji zleconej usługi. AEG śmiga jak należy i na pewno kolejne upgrade'y będę też w CAPRI robił. No i to co mnie najbardziej ucieszyło - otwarcie sklepu patronackiego. Teraz zamiast 1.5 wycieczki, jestem na miejscu w 20 min :D WIELKI + ! Quote Link to post Share on other sites
The Fury Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Dotychczas 'bawiłem' się z kolegami ASG typu taniemilitaria.pl, ale mam zamiar uzbroić się w coś lepszego i wpaść na jakiś większy zjazd, aby postrzelać z większą ilością osób. I tutaj postanowiłem się wybrać do sklepu CAPRI. Pierwsze wrażenie na prawdę dobre - miła obsługa, rzetelne tłumaczenie produktu 'co-do-czego-jak-i-dla-czego'. - Konkretne parametry wszystkich interesujących mnie replik, propozycje alternatyw co tańsze, co droższe i dlaczego (brak odpowiedzi typu 'lepsze materiały', 'wyższa jakość produktu', 'większy, mniejszy karabin', tylko 'tutaj ma Pan w standardzie kolimator', 'tutaj lufa precyzyjna w stocku', 'replika robiona na podstawie oryginału, tzn. karabin z tych samych materiałów tylko bebechy w środku przerobione na ASG, gdyż replika jest robiona przez producenta tej broni tylko w wersji ostrej'). - Podstawowe zalety i wady niektórych rozwiązań (nigdy nie byłem na zlotach i nawet przez myśli mi nie przeszło, że bardziej warto kupić coś z rodziny M4/M16 niż G36, bo sporo osób biega z takimi replikami i w krytycznym momencie, gdy zabraknie amunicji w magu zamiast ładować go od nowa, po prostu pożyczyć od kogoś). - Fajna broń, ale może Pan mieć problem z częściami, tak na przyszłość. Przed zakupem warto się zastanowić. Ani razu nie usłyszałem jakiegokolwiek tekstu podchodzącego pod "zajefajne, najlepsze na świecie, lepszego Pan nie znajdzie, nigdy się nie psuje". Zero standardów marketingowych tylko podejście jak do człowieka :) Podsumowując jako osoba która jeszcze nie kupiła - pierwsze wrażenie na prawdę dobre, mało wiesz o ASG, jesteś osobą, która zadaje trudne pytania -> idź do CAPRI. Mam nadzieję, że skompletujemy wszystko szybko i dalej też gładko pójdzie :) pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
matrix1569 Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Zamowilem berette M92F tactical master (ostatnią) i przyszła bardzo szybko po ok. 10 godzinach serdecznie polecam bardzo dobry i sprawdzony sklep !!!! Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Kolejne zamówienie ( małe bo małe, ale bardzo profesjonalnie zrealizowane) i kolejny raz jestem w 101 % zadowolony! Świetny kontakt, bardzo mili pracownicy - a przynajmniej Ci, którzy odpowiadali na moje pytania ( Pan Emil i Tomasz). No i widać, że sklep się rozwija i stara jak najbardziej udogodnić klientom zakupy w Ich sklepie ( vide moja prośba w tym temacie parę stron wcześniej o umieszczenie numeru konta bankowego sklepu - wcześniej nie przychodził on na mail i miałem problem w wpłatą- teraz wszystko jest jak należy). I tak jak pisałem wcześniej mimo tego, że zamówienie było skromne, mnie czułem się olany bo zamówiłem za 'tylko 125zł' a nie WOC'a za 3500 ;) Także sklep mogę polecić i następne zakupy na pewno będę robił u Nich ( tylko ta nieszczęsna wysyłka ... ;) , ale tu kolejny duży plus - darmowa wysyłka przy zamówieniu powyżej 500 zł co myślę, że nie jest dużą kwotą, kiedy z kolegami można zrobić wspólne zamówienie nawet na pierdoły. Serdecznie pozdrawiam załogę sklepu ! Quote Link to post Share on other sites
merista Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Plus za sklep na warszawskim Ursynowie. Może nie maja wszystkiego ze strony, ale mogą dany towar ściągnąć i można go sobie obejrzeć - nie lubię kupować w ciemno więc takie wyjście jest dla mnie idealne ;) Quote Link to post Share on other sites
190Wojciech Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Witam serdecznie. Złożyłem zamówienie na stronie w opcji płatności zaznaczyłem PRZEDPŁATA/PRZELEW I mam problem ? nie udało mi się znaleźć na stronie numeru KONTA na które chciałem przelać pieniądze ... żadnego potwierdzenia o złożeniu zamówienie nie dostałem na maila ? Podpowiedzcie mi jak sfinalizować transakcję ;)))) Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Miałem dokładnie ten sam problem za pierwszym zamówieniem, ale za drugim razem przyszedł mail z potwierdzeniem zamówienia i nr. konta. Ja specjalnie złożyłem drugie zamówienie na jakaś drobnostkę, które to potem poprosiłem aby anulowano tylko po to żeby zrobić przelew ;) Quote Link to post Share on other sites
qzder Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 trochę ponarzekam. bardzo kiepski kontakt. na odpowiedz mail'ową czekałem ostatnio 6 dni. 4 zdania odpowiedzi = 6 dni. na poprzedni mail dostałem odpowiedz dopiero po 4 dniach. dwa zdania odpowiedzi. kolejna sprawa. odpowiedzi są śmieszne. zadaję konkretne pytania i nie dostaje na nie odpowiedzi. na pytanie czy tuning do 400fps'ów i włożenie precki promyka da mi dużą różnice w strzelaniu. dostałem odpowiedz, ze polecają tuning do 400fps'ów i włożenie precki promyka. zaraz, czy ja przypadkiem nie napisałem tego w pytaniu i wcale mi o to nie chodziło? na kolejnego maila na pytanie ile będę czekał na ww. modyfikacje dostałem odpowiedź cytuje: "Modyfikacje są wykonywane w kolejności złożenia zlecenia serwisowego." Nie pytam jak, tylko kiedy będe miał z powrotem replikę. Boże. Dziś zawiozłem ją do capri. Okazało się, że włożenie sprężyny, precki i gumki oraz ogólny przegląd będzie ile trwał? Przy dobrych wiatrach miesiąc. Quote Link to post Share on other sites
Trupus Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 No to w allegrowym stylu... Dobry kontakt @, szybka wysyłka i towar dotarł w całości. Wszystko na + Quote Link to post Share on other sites
wladek00 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Zamówiłem u nich w poniedziałek Dan Wessona, w środę rano był już u mnie w Krakowie, do tego dobry kontakt zarówno mailowy jak i telefoniczny 8-) Quote Link to post Share on other sites
keisim1983 Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Zamówienie w środę, późno wieczorem. W piątek do południa dostarczone przez kuriera. Co prawda Magwell nie w tym kolorze, co miał być ale jakoś to przeboleję. Ogólnie polecam… + Quote Link to post Share on other sites
capri Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Hmm... Jeżeli faktycznie kolor jest niezgodny to proponuję odesłać go do nas i prześlemy właściwy. Przepraszam za pomyłkę. Robimy, co możemy, żeby takie sytuacje się nie zdarzały, ale podobno ten się nie myli, kto nic nie robi. Quote Link to post Share on other sites
keisim1983 Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Hmm... Jeżeli faktycznie kolor jest niezgodny to proponuję odesłać go do nas i prześlemy właściwy. Przepraszam za pomyłkę. Robimy, co możemy, żeby takie sytuacje się nie zdarzały, ale podobno ten się nie myli, kto nic nie robi. O i to się nazywa dbałość o klienta. Jasne że błędy zdarzają się wszystkim. Nie pisałem do sklepu z zażaleniami, bo nie było to jakoś dla mnie wielką pomyłką, ot stało się i tyle..., może być zielony (OD) 8-) A z obsługi i realizacji zamówienia jestem naprawdę jak najbardziej zadowolony Ale niemniej jednak miło się czuję, że sklep podchodzi z pełnym profesjonalizmem i bierze odpowiedzialność nawet za, moim zdaniem, takie drobne "czeskie błędy" :) Pozdrawiam i (napewno) do następnego zamówienia ;-) Quote Link to post Share on other sites
devilhead Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Kolejna replika odebrana z serwisu, testowana wczoraj na CQB. Pełne zadowolenie klienta. :-P Quote Link to post Share on other sites
capri Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 @keisim1983 & devilhead Zabrzmi to może nieskromnie, ale wydaje mi się, że po to jesteśmy ;) Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Combo-Paczka odebrana ;) Trochę drażniące było dwukrotne odsyłanie repliki ponownie do serwisu, ale w końcu się udało i sprzęt działa - tutaj bilans zerowy. Plusik natomiast za sprawne połączenie wysyłki serwisowej z tą zawierającą aktualne zamówienie oraz bardzo dobry kontakt telefoniczny i mailowy. Quote Link to post Share on other sites
Guest vander Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Ja chciałem tylko podziękować za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
cichypiotr Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 (edited) Byłem w sklepie w Piasecznie. Bardzo fajny. Sporo różnych gratów. Obsługa OK. Pokazali, doradzili, cierpliwi. Pojechałem tam bo wyczytałem, że z serwisem nie ma kłopotów. I dobrze zrobiłem bo kilka dni później szlag trafił zabawkę. Pojechałem znowu. Panowie sprawę załatwili na poczekaniu. Po prostu po przedstawieniu sprawy usiadłem na kanapie i 10 minut później wyszedłem z działającym sprzętem. Polecam bo odniosłem wrażenie że faceci kontrolują sytuację w przeciwieństwie do airsoftextreme. Edited July 8, 2009 by cichypiotr Quote Link to post Share on other sites
JarasM Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 To i ja się dołączę - nie czytałem wszystkich opinii, ale potwierdzę chyba znaczną większość. Cierpliwie odpowiadali ma moje zielone emile, zawiadomili mnie telefonicznie o braku jednej pozycji zamówienia, doradzili w kilku niejasnych dla mnie sprawach - zobaczymy, jak to się sprawdzi w praktyce. Dostawa nie zajęła 24 h. Czekam, aż się batka naładuje i cheja po ścianach!! :killer: Zamówiłem MP5 A5 HG - dla syna, bo się naoglądał CoD 4!!. Mag i foregrip są troszkę luźne, ale to przecież nie wina sklepu :roll: Polecam, bo przecież po to Oni są, żeby klient był zadowolny! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.