capri Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Nie ma już sklepu patronackiego - został jedyny słuszny, w Piasecznie :) Quote Link to post Share on other sites
Pavo Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Dzisiaj zamówiłem kilka rzeczy i narazie nie mam żadnych problemów :) Niestety muszę zrobić złą reklamę owej firmie. Zamówiłem bluzę marpat helikona i batkę. Oczywiście na stronie było napisane, że towary są w magazynie. Wszystko zrobiłem 28 grudnia. Kilka dni po zamówieniu otrzymałem informację, że bluza jest nie dostępna. Zapytałem więc czy sklep może jakoś naprawić ten nie miły incydent a w odpowiedzi dostałem, że możliwa by była darmowa przesyłka przy następnym zamówieniu. Skąd wiadomo, że po takiej sprawie będę chciał ponownie zamówić ? Dziękuję bardzo za takie rozwiązania... Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Nie wspominając już o jakiejś tolerancji na pomyłkę ludzką/błąd systemu. Bluza Marpat Helikon, 110 PLN. Wysyłka od 15 do 20 zł. Bluza tańsza o kilkanaście procent z dostawą gratis. Sklep zaoferował gest w porządku, szczególnie jak na wartość kupowanego towaru. Gdzie indziej (własne doświadczenie) mógłbyś dostać długopis firmowy, albo smycz, o ile w ogóle. Komentarz ważny, ale ostatni foch, dziwny. Quote Link to post Share on other sites
Pavo Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Gdyby to była darmowa przesyłka przy owym zamówieniu czyli by mi zwrócono te 15 zł to ok ale przy kolejnym ? Jakoś mnie to nie do końca zachęca ale jak mówisz, że w innym sklepie dostał bym firmowy długopis czy inne pierdółki to myślę iż masz rację ;) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Ja natomiast jestem pod wrażeniem takiego podejścia do klienta. Gdybym wiedział wcześniej, pewnie więcej bym tam kupował. Ale jeszcze nic straconego :) Quote Link to post Share on other sites
Pavo Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Może za dużo się nasłuchałem o podejściu do klienta w USA i dla tego narzekam. Ale jak mówicie, że sklep się bardzo dobrze zachował to macie rację (jedna osoba może się mylić ale dwie, to jest coś nie tak) ;) Quote Link to post Share on other sites
pablito77 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Drugie moje zamówienie i prawie wszystko SUPER! To co mnie dość mocno zdziwiło to to, że obciążają klienta za skorzystanie z mTransferu...7.50pln przy zamówieniu 230pln? Masakra jakaś...klienci mają płacić za to, że macie od razu pieniądze na koncie? Rozumiem, że wolicie wysłać za pobraniem a później czekać 7 lub 14 dni roboczych na pieniądze? Tak czy inaczej zakupy udane i oczywiście sklep jak najbardziej warty polecania. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Jak rozumiem zdziwienie nie nastąpiło po dokonaniu płatności, bo jakby nie było informujemy o dodatkowej prowizji w kilku miejscach (w tym na podstronie wyboru metody płatności). "Masakra" nie jest naszym pomysłem, a banku - to mBank pobiera prowizję za płatność i wyborem klienta jest to czy wysyła przelew normalny, czy uproszczony (mTransfer). Tak, czy inaczej dziękuję za opinię, która prawdopodobnie wpłynie na modyfikację naszego systemu płatności. Quote Link to post Share on other sites
alex_dragon Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 tak sie zastanawiam :) Jaki jest rekordowo długi czas oczekiwania na sprzęt np replike karabinu ?? Chodzi mi o maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę w drodze od dostawcy do sklepu (1 miesiąc, pół roku?) Wiem ze jedne przesyłki przychodzą szybciej inne wolnej do sklepu a stamtad trafiają do klienta ale jestem po prostu ciekaw ile czekał maniak który zamówił cos co nie było dostepne. Chodzi o produkty gdzie jest info "produkt niedostępny" potem był status "czas oczekiwania 4-8 tygodni" potem jakaś data i wreszcie mail z info że paczka czeka do odebrania lub wysłania. Chciałbym sie dowiedziec na co sie przygotować :P i czy już sie zbliżam do tej granicy :) Quote Link to post Share on other sites
capri Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Nie wiem jak mam zaklasyfikować powyższe (opinia, żart, skarga?) Ze znanych mi danych najdłuższy czas realizacji zamówienia w naszym sklepie wyniósł 14 miesięcy. Nie wiem co te dane mają wspólnego z innymi zamówieniami, ale służę uprzejmie ;) P.S. Jeżeli produkt jest "niedostępny" to czas jego realizacji może przekroczyć powyższy rekord, gdyż oznacza to, że nie jest dostępny u naszych dostawców. Nie dotyczy to produktów "chwilowo niedostępnych" co jest chyba logiczne. Quote Link to post Share on other sites
pablito77 Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Kolejne zakupy, tym razem w sklepie stacjonarnym. Cóż powiem tak...gdyby nie to, że jesteście spory kawałek ode mnie (natolin) a samochodem jeździ moja kobieta to siedziałbym u was codziennie ^^ (choć może nie chcielibyście tego :P) Bardzo miła obsługa, przyjemny sklepik i słynne (przynajmniej dla mnie) capri lounge ^^ Zakupy ładnie zapakowane w torby G&G...choć później brutalnie upchnięte do torby i plecaka ^^ Super! Quote Link to post Share on other sites
Mapett Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 (edited) Na razie czekam na zamówienie, ale muszę skomentować sklep, Capri jest prawie najlepszym sklepem w Polsce. Jest bardzo dobrze usytuowany pod Warszawą, gdzie korki nie takie straszne jak w samej stolicy. Na nieszczęście status mojego zamówienia cały czas przesuwa się w czasie (MP5 Top Tech), ale jest mi bardzo miło, że przynajmniej informujecie internautów o dostępności (zmiana daty, co w kilku sklepach mimo wydzownionych godzin nie chciano mi powiedzieć, czy jakieś tam akcesoria będą dostępne w ciągu najbliższego miesiąca, bądź roku...). E-maile są treściwe a i przy rozmowie telefonicznej nie czuje się dyskomfortu, jak w pewnym sklepie w Krakowie. Polecam, oby tak dalej. PS Wypowiem się jeszcze jak przyjdzie przesyłka ;) Żałuję, że nie kupiłem pierwszej repliki u Was, ale przynajmniej nie popełnię błędu kupując inne rzeczy. Edited February 22, 2010 by Mapett Quote Link to post Share on other sites
alex_dragon Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 to nie był żart ani opinia ani skarga po prostu pytanie, byłem ciekaw ile czeka sie maksymalnie, to wszystko gdy otrzymam info o przesyłce i odbiorę ją, wtedy bedę mógł sie wypowiedzieć w pełni pozdr hm przepraszam ale zniknęła mi opcja "edytuj" albo wzrok mi sie pogorszył więc napiszę dodatkowo: tak jak napisałem - ani skarga, ani zart, nic z tych rzeczy. nie mam dostepu do starej poczty, skąd wysyłałem zapytania w sprawie zamówienia, zamawiałem M4 Sentry G&P - zamówienie było w grudniu 2009, potem zmienił sie status, następnie była informacja ze ma byc pod koniec lutego, potem pojawiła sie data 05.03.2010 potem ta data zmieniła sie na 20.03.2010 o ile sie nie mylę itd. Z racji tego ze mam problem z pocztą, w pracy mam urwanie głowy i nie mam czasu absolutnie na nic, a w domu jestem często po 20-21 wiec stąd to zapytanie jako chyba jedyna mozliwa forma komunikacji (nie śmiejcie sie - jestem w domu tak padnięty ze przypomina mi sie o tym jak zagladam na forum, czy do sklepu :P) btw mam ogromny szacunek do ludzi którzy nie wciskaja kitu klientom, nie spodziewałem sie tak szczerej odpowiedzi - maile i odpowiedzi przychodza w bardzo krótkim czasie, konkretne, zamiana produktów na inne też była bezproblemowa w sumie same plusy (jedyny mój problem to ten Ttanic co nie może dopłynąć z M4 ale to juz nie wina sklepu :P) pozdrawiam i mam nadzieję ze to troche rozwiało wątpliwości Capri co do mojego maila :P Quote Link to post Share on other sites
rokizxbiker Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Wielki plus dla sklepu i jego załogi. W środę zostawiłem replikę na przegląd i wymianę sprężyny, w czwartek po południu był już telefon ze sklepu z info, że replika jest gotowa i czeka na odbiór. Tak trzymać. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Dziękujemy za wszystkie powyższe opinie i obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach i będziemy się dalej doskonalić w obsłudze klienta, nie mówiąc już o poszerzaniu najlepszego jakościowo asortymentu. ;) Quote Link to post Share on other sites
Marcin_G Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Sklep rewelacja :) Zamówienie złożone w nocy z poniedziałku na wtorek a paczka wylądowała dzisiaj u mnie w domu :) Coś niesamowitego. Szczerze polecam :) Quote Link to post Share on other sites
The Fury Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Kolejne zakupy - chciałem zapłacić przelewem, a odebrać osobiście, bo nie wiedziałem kiedy będę w pobliżu. Ku mojemu zdziwieniu na stronie po wybraniu opcji - odbiór osobisty nie było opcji 'płatność przelewem'. Wykonałem telefon do sklepu, szybko wyjaśniliśmy sobie sytuację i znaleźliśmy rozwiązanie. Kolejny raz jestem zadowolony, sklep ode mnie uzyskuje duży + :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
spet Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Ostatnio Panowie z Capri przysłali mi złą ładownicę, ale wszystko szybko załatwione - odesłałem i wysłali mi tą dobrą :). Polecam ! PS (chodziło o kolor ładownicy :) ) Quote Link to post Share on other sites
Mapett Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Tak jak mówiłem, dalsza część opinii. Paczka przyszła b. szybko, wspaniale zapakowana, replika działa bez zarzutu poprostu WSPANIALE! Quote Link to post Share on other sites
Marnus Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 (edited) znajomy można powiedzieć zamówił szpej 19 lutego, paczka ma być u niego na początku kwietnia. długo? tak. Zdania zaczynamy z dużej litery ! Edited March 19, 2010 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
MikeTNK Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Cóż mogę powiedzieć. Wszystko przebiegło po prostu wyśmienicie. Pierwszy kontakt e-mailowy szybki i dostarczający tak naprawdę więcej informacji niż oczekiwałem. Następnie całkiem niespodziewany już przeze mnie e-mail, że jednak rezerwacja innego klienta nie wygasła. Dzięki tej właśnie informacji wiedziałem już co zamówić. Zrobiłem to w piątek blisko wieczora grzecznie pytając czy da radę odebrać towar osobiście następnego dnia. Niedługo po wysłaniu zamówienia zwrotka z systemu - towar czeka na odbiór. Wizyta osobista w sobotę również bardzo pozytywnie. Towar przygotowany, jeszcze przy mnie sprawdzony z listą zamówienia (oczywiście wszystko było zgodne :) ). A przy płatności jeszcze rabacik :) Dodatkowo mogłem sobie przymierzyć FLYYEowskiego ala-CIRASa i przekonać się, że nawet na mnie M-ka wejdzie (co wymagało ze strony Capriego nieco pracy żeby kamizelkę poluźnić :) ). Ah czy wspomniałem, że sama replika (SCAR CQC od G&G) był w bardzo korzystnej cenie ? :) Podsumowując. Capri w pełni zasługuje na to, żeby go chwalić, zachwalać i polecać bo wszystko robi wg. mnie po prostu świetnie ! Quote Link to post Share on other sites
kellys1974 Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 [/bWitam chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych ,że powyższy sklep jest najlepszy a profesjonalizm tego sklepu poprostu kapie z każdej strony]. przesyłka cała ,dobrze zapakowana i zabezpieczona przed potencjalnym uszkodzeniem. a połaczenie sklepu capri z firmą kurierska dopełnia całości. pozdrawiam i życze sukcesów. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Nie zauważyłem, że coś nam w firmie kapało, ale zwrócę na to uwagę ;) W każdym razie dzięki wszystkim za dobre słowa! Quote Link to post Share on other sites
lesztur Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Kolejne zamówienie ... kolejne zadowolenie. ;-) Szybko, sprawnie i bezboleśnie. Polecam wszystkim. Tak powinno być w każdym sklepie. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Rosomak Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 No moje odczucia są akurat mieszane. Zamawiałem części do swojego gaziaka i green gas którego nie było. Gaz miał być ponownie dostępny od 7 kwietnia (zamówienie złożone dzień wcześniej). 7 kwietnia po południu gaz widniał już jako dostępny tak więc liczyłem że do piątku otrzymam paczkę. Status zamówienia nie ulegał jednak żadnej zmianie. W piątek (9 kwietnia) zadzwoniłem do sklepu i dowiedziałem się że dopiero była dostawa i tegoż dnia mi wysyłają paczkę którą otrzymałem dopiero dziś. Z jakiej racji na stronie towar widnieje już jako dostępny skoro go jeszcze nie ma... Pominę fakt już że zależało mi na czasie. Mam nadzieje że było to jedynie jakieś niedopatrzenie ze strony obsługi. Poza tym bardzo miły kontakt. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.