Rogaś Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Jeśli szary to da radę na tej baterii. Będzie się grzał. Jak długo pociągnie to się sam przekonasz. Quote Link to post Share on other sites
trialolek Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Według mnie lepiej będzie ten silnik z jg sprzedać komuś kto założy sobie do stockowej repliki, będzie zadowolony i długo mu posłuży. Kumpel ma g36 z JG i silnik do tuningu jest b.słaby(nie wiem jaki ty masz, ale ten kolegi był właśnie szary) A tobie radzę kupić cymę z niebieską dupą, mi na m140 madbull i 11,1 redoxa ciągnął bez problemu i rof jak dla mnie był bardzo zadowalający. Quote Link to post Share on other sites
Rikardo015 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Wiecie może jaki silnik siedzi w GFG14???Bo chce włożyć m130 i nw czy będzie ok zębatki stock 11,1 20C REDOX. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Silnik w G36 JG na Sp130 stockowy czarny na zębatkach stocka i na batce 9.6 i kilku innych modach jak kable i mosfet. Kumpel teraz pruje na 11.1 30C już dobry rok i nic się nie dzieje z silnikiem. Filmik: http://www.youtube.com/watch?v=ihrwXYJuz-M Quote Link to post Share on other sites
Rikardo015 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 To spoko dzięki za info.Pro kolba... Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 (edited) Mam czarny silnik. Czarny jest słabszy? Mam mosfet niskooporowe kable Przy zakładaniu sprężyny będę miał łożyskowanie prowadnicy i głowicy tłoka Edited December 27, 2013 by GOGI123 Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Jakoś ja różnicy między nimi nie zauważyłem, czas temu w mojej G36 też pracował czarny i dawał radę z ząbkami 13:1 i m135 elementa dawająca 477fps na lufie 247. Zmianiłem go tylko dlatego że miałem taki kaprys, ale owy silnik dalej pracuje w kałaszu od boyia. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 (edited) Silnik max speed element, sp130, zębatki stock. FPS: 475 +/-, Rof 30-32 k/s. Gearbox po wielu modach. Edited December 28, 2013 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Pytanie odnośnie silnika ELM170 - ma go ktoś? Chciałbym kupić go sobie do G36 i nie wiem, czy warto (30$ na WGC). Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 (30$ na WGC). Link? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 http://www8.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=EL-3-02-4-A&search=special&rs=Motor%20and%20Related%20Parts&catid=&cat=752&view_choice=a Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Dobre, w pewnym rodzimym sklepie na G ten silnik kosztuje 199zł :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 (edited) Właśnie dlatego się pytam :v <EOT> Wie ktoś coś o nim? </EOT> Edited December 1, 2014 by EndeBeats Quote Link to post Share on other sites
kajtoo5 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Siemano. Składam sobie replikę i stanąłem w obliczu ważnego problemu. Mianowicie nie wiem jaki silnik dobrać do mojego setu. Chciałbym aby replika pracowała na sprężynie sp130 guardera (EWENTUALNIE sp140, jeśli da radę), bo chciałem osiągnąć fpsy od 450 wzwyż (nie więcej niż 500, ale wątpię, żebym dał radę znacznie zbliżyć się do tej granicy), na zębatkach stalowych X tech ( wysoce możliwe, że to te http://taktyczny.com/asg,959,zebatki_x_high_tech_gear_set_double_torque_gear_200.html ). I tu jest problem, bo silnik jakim dysponuję do Golden Eagle z niebieską dupą oraz PJ z niebieską dupą. Oba silniki dają sobie radę ale reakcja na spust już pozostawia sporo do życzenia, a warto zaznaczyć, że narazie pracują na sprężynie m115 elementa. Jaki silnik za nieduże pieniądze polecacie, żeby na sp130 (tudzież sp140) osiągnąć ładną reakcję na spust? Dodam, że jak narazie pracuję na baterii redox 7,4V 2400mAh 20C, ale nie wykluczam przejścia na 11,1V Czy fakt, że mam plastikowe łożyska ślizgowe może być aż tak istotny? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Także ponawiam pytanie o silnik E&L do sprężyn M170. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Żaden, wsadzaj łożyska kulki, dobre lipo 3s i grube kable+mosfet. Jak dalej za wolno to szybsze zęby, a dopiero potem silnik. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 @EndeBeats Ostatnio z powodu spalenia mojej Systemy AtoZ, musiałem na szybko wymienić silnik w m16 (650fps@Sp170 guardera), wybór padła na nic mi nie mówiący GP1000 (za to dostępny na miejscu). O dziwo replika strzela naprawdę przyzwoicie. Za te niecałe 140zł warto rozważyć. Z tego co pamiętam krótka wersja też jest dostępna. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Ten GP1000, o taki : http://www.aliexpress.com/item-img/Commander-GP1000-High-Torque-Motor-For-Airsoft-M16-M4-MP5-G3-P90-AEG-Motor-Free-Shipping/1881778012.html# to dokładnie to samo co GFC Tornado F1. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Dzięki za odpowiedź, to na 100% to samo co GFC? jest tańszy o 13zł, np i mam jeszcze darmową wysyłkę. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 W środku to samo, bo przekładałem wirniki. Z zewnątrz różnią się oczywiście naklejką, długością szczotek i zębatką ( GP1000 ma lepszą ) chociaż nie wykluczam róznicy partii. Generalnie można śmiało brać :D Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Dzięki :D Quote Link to post Share on other sites
Trasher Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 Jaki silnik do M130 , 18;1 , active break ?? wolałbym żeby cena nie przekraczała 250 zł Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 130 na 18:1 to pociągnie w zasadzie każdy sensowny silnik HT. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Zabrałem się za swoje SWD A&K. Chcę to złożyć tak jak było planowane - na m150. Problem w tym, że posiadam wszystkie elementy, poza solidnym silnikiem HT i póki co muszę posiłkować którymś z dwóch poniższych: Stock ze Specny Szary Stock z A&K. O ile wiem, iż ferrytowa Specna jakoś tam pociągnie i m150 na 11,1V, to silniki A&K są dla mnie niewiadomą. Który Waszym zdaniem lepiej wykorzystać? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 IMHO Specnę, ale raczej nie będzie wielkich różnic między nimi. Najlepiej znajdź kogoś ze spalonym neodymem, odkup i wsadź do niego wirnik z jednego z powyższych. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.