Malvin Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Długością dzyngla po którym jeździ dysza. Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 I do gearboxów short v2 jest głowica short a do gb long np z sr25 jest głowica long zgadza się :) ? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Nie do końca, np. w SCAR masz głowicę long bo dysza jest długa. Do eMek idą głowice Short i do SR long. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 @maczo Wymieniłem głowicę stockową na głowicę short shs i replika już pięknie podaje kuleczki :D Dla pewności w drugiej mojej emce zrobiłem to samo.. Quote Link to post Share on other sites
pietrasss Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Witam, Czy znane są wam może przypadki pęknięcia szkieletu 2gx ? (tuningi m150-m170) Mam możliwość odkupić praktycznie nową replikę , jedynie co mnie powstrzymuje to ewentualne rozwalenie szkieletu w przyszłości(odpukać). Jeżeli coś takiego by się stalo to już nie kupie samego szkieltu 2gx, bądź nawet kompletnego gb. Pozdrawiam, Pietras. Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Odkąd jest temat Gearbox jeszcze nie pękł nikomu. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Na m150-m170 na pewno pęknie, tylko nie wiadomo po jakim przebiegu. Quote Link to post Share on other sites
woypop Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Pytanie mam o konfigurację...czy da radę? czy coś dołożyć? (piszę bo w sumie mało w temacie jest o sp150) - kwa m16 gearbox gen 2 - sprężyna SP150 - tłok SHS 14 zębów - głowica POMowa Ultimate - silnik Tornado F1 High Torque - kable niskooporowe + mosfet z AB Czy batka Lipo 11,1V 20C spokojnie uciągnie to wszystko?? pozdr. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Tak. Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Parkie nie wiem czy podzielasz mój pogląd, ale jakbym się cofnął w czasie do pierwszego tuningu to bym odrazu wstawił głowice cylindra całą metalową np shs short. Nie musisz kupować nowej głowicy ultimate- możesz nawiercić stockową. Pozatym z moich obserwacji to nie wpływa na szczelność, tylko na rof i to w niedużym stopniu. Wentylowana głowica tłoka szybciej wychodzi z cylindra podczas cyklu naciagania tłoka. Quote Link to post Share on other sites
BragA Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Hej, podpowiedzcie proszę czy do tuningu naszej kaczki (sp130, lufa 509, wzmocniona głowica tłoka, cylindra i cylinder 0) trzeba wymienić silnik i zębatki ? czy stockowe dadzą rade ? dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Ja bym szukał cylindra typ 1 do lufy 509mm, stockowe zębatki dadzą sobie rade. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 Do lufy 509mm zdecydowanie nadaje się cylinder typ 0! Quote Link to post Share on other sites
BragA Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Panowie mam mały problem. Oddałem replikę do serwisu bo sam nie chciałem grzebać w gearboxie na wymianę cylindra na 0 i wymianę sprężynki z sp120 na sp130. Jak się okazało jak oddawałem replikę, zamiast ok 420 fps miałem tylko 340. Dziś zadzwonili do mnie i oznajmili że nie wiadomo co jest nie tak ale z sp130 i nowym cylindrem mam 230 fps ! (nadal sprawdzany na lufie 369 bo nie dalem im jeszcze mojej 509) . podobno szczelność sprawdzali, wymieniali tez części na stockowe ale nadal ten sam problem. Podałem pomysł zepsutej komory hop-siup ale nie wiem nawet czy to możliwe. Co może być problemem ?? (szczelny "podobno" jest) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Szczelny mam rozumieć że jest tylko zespół cylindra ?? A co z dyszą ?? Gumką HU ?? Quote Link to post Share on other sites
BragA Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Szczelny mam rozumieć że jest tylko zespół cylindra ?? A co z dyszą ?? Gumką HU ?? z tego co rozmawiałem przez tel to wymieniali na inne głowice tłoka, głowice cylindra, cylinder, podobno gumkę i komorę tez ale na guardera która tez podobno średnio wchodzi wiec raczej niemiarodajny test.. dysze podobno 3 inne testowali... Quote Link to post Share on other sites
BragA Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 (edited) Panowie mam mały problem. Oddałem replikę do serwisu bo sam nie chciałem grzebać w gearboxie na wymianę cylindra na 0 i wymianę sprężynki z sp120 na sp130. Jak się okazało jak oddawałem replikę, zamiast ok 420 fps miałem tylko 340. Dziś zadzwonili do mnie i oznajmili że nie wiadomo co jest nie tak ale z sp130 i nowym cylindrem mam 230 fps ! (nadal sprawdzany na lufie 369 bo nie dalem im jeszcze mojej 509) . podobno szczelność sprawdzali, wymieniali tez części na stockowe ale nadal ten sam problem. Podałem pomysł zepsutej komory hop-siup ale nie wiem nawet czy to możliwe. Co może być problemem ?? (szczelny "podobno" jest) z tego co rozmawiałem przez tel to wymieniali na inne głowice tłoka, głowice cylindra, cylinder, podobno gumkę i komorę tez ale na guardera która tez podobno średnio wchodzi wiec raczej niemiarodajny test.. dysze podobno 3 inne testowali... Edited December 19, 2012 by BragA Quote Link to post Share on other sites
maciu Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 (edited) Ja w stocku miałem 290 fps na 0,25 ale po pół roku używania. Wymieniłem głowice i sprężyne na m100 i jest około 350FPS. Stawiał bym na głowica tłoka/cylindra lub źle założona gumka hop-up ewentualnie nie dali smaru i zadowoleni. Edited December 19, 2012 by maciu Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 Coś tu trąci partactwem, można wiedzieć jaki to serwis? Quote Link to post Share on other sites
memonic1 Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 (edited) Problem to ma serwis, a nie właściciel repliki. Jak na razie to z postów wynika że walczą z problemem jak ze złomu zrobić sprawną replikę. Większość problemów najczęściej wynika z winy grzebana przez użyszkodnika i nieumiejętności samodzielnej naprawy sprzętu. Sam napisał że przy przyjmowaniu stwierdzono 340 fps więc to już daje dużo do myślenia. Ja bym najpierw poczekał na skończenie naprawy, problem z serwisem to dopiero będzie jeśli po naprawie coś się zepsuje. Sorry za OT. Edited December 20, 2012 by memonic1 Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 Zmierzona prędkość może być prawidłowa (przy złych warunkach pomiaru) jako że stock'owo repliki te mają ok 380fps. Niemniej KWA wymaga specyficznego podejścia i traktowania przez serwisanta, osoba która składa tą replikę najprawdopodobniej nie spełnia ww. wymagań (np. wymiana komory i dyszy, które to są właściwie niestandardowe i niekompatybilne z innymi częściami). Pytanie do BragA, czy planowałeś montaż zestawu Bore-Up? Quote Link to post Share on other sites
memonic1 Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Znam ten problem z autopsji gearbox w niektórych egzemplarzach jest bardzo wrażliwy na wymianę uszkodzonych lub wypracowanych elementów na inne niż fabryczne. To samo tyczy się dopasowania części komory i dyszy. W moim kwa sir przy lufie promyka 550 mm, sprężynie m130, cylindrze 0 oraz głowicy kierunkowej uzyskano stabilne 510 fps przy wyjściowej prędkości 390 fps. Oczywiście przeróbkę wykonano w serwisie.( niestety nie posiadam własnego chrono i wolnego czasu). Odpowiedz na pytanie w jakim stanie technicznym kolega BragA oddał replikę do serwisu mogła by wyjaśnić powstałe wątpliwości. Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 mam pytanie z innej beczki Jak wam się sprawują repliki w zimę to znaczy przy temperaturze minusowej ? Mam m130 + boreup systemy no i nie wiem czy go brać na taka pogodę ? Mam jeszcze Systeme kompletny GB z m140 i przy minusowej temperaturze już mi 2 razy pękł dlatego mam obawy . Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Khem khem, jak to masz bore-up systemy? A dysza? Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 tuning http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4285 + Bore UP systemy zamiast zestawu cylindra . A orginalną dyszę mam w pudle +reszta wymienionych rzeczy Przy długości lufy 285mm 490 FPS Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.