Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Witam,

 

 

Czy znane są wam może przypadki pęknięcia szkieletu 2gx ? (tuningi m150-m170)

 

 

Mam możliwość odkupić praktycznie nową replikę , jedynie co mnie powstrzymuje to ewentualne rozwalenie szkieletu w przyszłości(odpukać). Jeżeli coś takiego by się stalo to już nie kupie samego szkieltu 2gx, bądź nawet kompletnego gb.

 

 

 

Pozdrawiam,

Pietras.

Link to post
Share on other sites

Pytanie mam o konfigurację...czy da radę? czy coś dołożyć? (piszę bo w sumie mało w temacie jest o sp150)

- kwa m16 gearbox gen 2

- sprężyna SP150

- tłok SHS 14 zębów

- głowica POMowa Ultimate

- silnik Tornado F1 High Torque

- kable niskooporowe + mosfet z AB

 

Czy batka Lipo 11,1V 20C spokojnie uciągnie to wszystko??

 

pozdr.

Link to post
Share on other sites

Parkie nie wiem czy podzielasz mój pogląd, ale jakbym się cofnął w czasie do pierwszego tuningu to bym odrazu wstawił głowice cylindra całą metalową np shs short. Nie musisz kupować nowej głowicy ultimate- możesz nawiercić stockową. Pozatym z moich obserwacji to nie wpływa na szczelność, tylko na rof i to w niedużym stopniu. Wentylowana głowica tłoka szybciej wychodzi z cylindra podczas cyklu naciagania tłoka.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie mam mały problem. Oddałem replikę do serwisu bo sam nie chciałem grzebać w gearboxie na wymianę cylindra na 0 i wymianę sprężynki z sp120 na sp130. Jak się okazało jak oddawałem replikę, zamiast ok 420 fps miałem tylko 340. Dziś zadzwonili do mnie i oznajmili że nie wiadomo co jest nie tak ale z sp130 i nowym cylindrem mam 230 fps ! (nadal sprawdzany na lufie 369 bo nie dalem im jeszcze mojej 509) . podobno szczelność sprawdzali, wymieniali tez części na stockowe ale nadal ten sam problem. Podałem pomysł zepsutej komory hop-siup ale nie wiem nawet czy to możliwe. Co może być problemem ?? (szczelny "podobno" jest)

Link to post
Share on other sites

Szczelny mam rozumieć że jest tylko zespół cylindra ?? A co z dyszą ?? Gumką HU ??

 

z tego co rozmawiałem przez tel to wymieniali na inne głowice tłoka, głowice cylindra, cylinder, podobno gumkę i komorę tez ale na guardera która tez podobno średnio wchodzi wiec raczej niemiarodajny test.. dysze podobno 3 inne testowali...

Link to post
Share on other sites

Panowie mam mały problem. Oddałem replikę do serwisu bo sam nie chciałem grzebać w gearboxie na wymianę cylindra na 0 i wymianę sprężynki z sp120 na sp130. Jak się okazało jak oddawałem replikę, zamiast ok 420 fps miałem tylko 340. Dziś zadzwonili do mnie i oznajmili że nie wiadomo co jest nie tak ale z sp130 i nowym cylindrem mam 230 fps ! (nadal sprawdzany na lufie 369 bo nie dalem im jeszcze mojej 509) . podobno szczelność sprawdzali, wymieniali tez części na stockowe ale nadal ten sam problem. Podałem pomysł zepsutej komory hop-siup ale nie wiem nawet czy to możliwe. Co może być problemem ?? (szczelny "podobno" jest)

 

z tego co rozmawiałem przez tel to wymieniali na inne głowice tłoka, głowice cylindra, cylinder, podobno gumkę i komorę tez ale na guardera która tez podobno średnio wchodzi wiec raczej niemiarodajny test.. dysze podobno 3 inne testowali...

Edited by BragA
Link to post
Share on other sites

Ja w stocku miałem 290 fps na 0,25 ale po pół roku używania. Wymieniłem głowice i sprężyne na m100 i jest około 350FPS.

Stawiał bym na głowica tłoka/cylindra lub źle założona gumka hop-up ewentualnie nie dali smaru i zadowoleni.

Edited by maciu
Link to post
Share on other sites

Problem to ma serwis, a nie właściciel repliki. Jak na razie to z postów wynika że walczą z problemem jak ze złomu zrobić sprawną replikę. Większość problemów najczęściej wynika z winy grzebana przez użyszkodnika i nieumiejętności samodzielnej naprawy sprzętu. Sam napisał że przy przyjmowaniu stwierdzono 340 fps więc to już daje dużo do myślenia. Ja bym najpierw poczekał na skończenie naprawy, problem z serwisem to dopiero będzie jeśli po naprawie coś się zepsuje.

Sorry za OT.

Edited by memonic1
Link to post
Share on other sites

Zmierzona prędkość może być prawidłowa (przy złych warunkach pomiaru) jako że stock'owo repliki te mają ok 380fps. Niemniej KWA wymaga specyficznego podejścia i traktowania przez serwisanta, osoba która składa tą replikę najprawdopodobniej nie spełnia ww. wymagań (np. wymiana komory i dyszy, które to są właściwie niestandardowe i niekompatybilne z innymi częściami).

 

Pytanie do BragA, czy planowałeś montaż zestawu Bore-Up?

Link to post
Share on other sites

Znam ten problem z autopsji gearbox w niektórych egzemplarzach jest bardzo wrażliwy na wymianę uszkodzonych lub wypracowanych elementów na inne niż fabryczne. To samo tyczy się dopasowania części komory i dyszy. W moim kwa sir przy lufie promyka 550 mm, sprężynie m130, cylindrze 0 oraz głowicy kierunkowej uzyskano stabilne 510 fps przy wyjściowej prędkości 390 fps. Oczywiście przeróbkę wykonano w serwisie.( niestety nie posiadam własnego chrono i wolnego czasu).

Odpowiedz na pytanie w jakim stanie technicznym kolega BragA oddał replikę do serwisu mogła by wyjaśnić powstałe wątpliwości.

Link to post
Share on other sites

mam pytanie z innej beczki

Jak wam się sprawują repliki w zimę to znaczy przy temperaturze minusowej ?

Mam m130 + boreup systemy no i nie wiem czy go brać na taka pogodę ?

Mam jeszcze Systeme kompletny GB z m140 i przy minusowej temperaturze już mi 2 razy pękł dlatego mam obawy .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...