Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

Ehh te Cylinderki.... Cyl 0, lufa 30cm i chwalimy się FPS'ami a na 50m nie trafisz w kartke A4 na AUTO :icon_biggrin:

 

W mod1 lufa ma 395 a więc na upartego można już dać cylinder typu 0, a z celnością nie jest źle, przeciwnicy mogą potwierdzić ;-)

 

Pozdrawiam

Dakota

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej

Cyl typ 3 i precka 460mm promyka. Na typie 2 sieje jak pop....aprana.

Różnie producenci cylindrów podają do jakich luf są preferowane, ale nie spotkałem się aby typ3 montować do 460mm. A jako, że się nie spotkałem to nie wypowiadam się jak taka broń strzela i jak daleko.

 

Dakota

Link to post
Share on other sites

A ja zostawiłem cylinder stockowy, na 120 guardera mam 430 fps (troszkę mało ale wymienie jeszcze głowicę tłoka na POM może z 5 fps przybędzie)

Druga sprawa że ten guarder jest z nowej serii i może nie jest tak mocny jak starsze. Docelowo wsadzę 130 madbula.

 

Skupienie i zasięg (gumka zielona g&g) bardzo dobre, nie mieżyłem odległości ale dużo lepiej niż w stocku (a tylko 35 fps więcej)

Edited by l_isek
Link to post
Share on other sites

Chciałby trochę poprawić osiągi swego M4 CQR MOD-2 (lufa 273 mm) i wstawić sprężynę 130 co jeszcze powinienem wymienić? Czytając wcześniejsze posty troszkę się zakręciłem, rozumiem, że cylinder (jaki typ?) i głowicę tłoka, czy wymieniać także sam tłok ? Pewnie we wcześniejszych postach bym to znalazł ale będę wdzięczny za jednoznaczna poradę :icon_biggrin:

Link to post
Share on other sites

*Cylinder KWA typ 1, spring SP130 Guardera będący w rzeczywistości 120 (10,7kg) - 450fps, z hopkiem 440.

*Do powyższej konfiguracji włożony Promyk 407mm - 455fps.

Całość testowana na kulkach 0.25 Madbulla oraz Robbe Roxxy 7.4V 2200mAh 30C.

 

Około 500-520 fps powinno być.

Link to post
Share on other sites

 

 

CQR mod 1, tłok JG z metalowymi zębami, guarder 130 nowa seria, cylinder "0". Daje równe 490 fpsów. (+- 5 fps). Mierzone na kulach 0.20, ma się rozumieć

 

I tu sie pojawia cylinder 0 a nie 1 przy Cqr czyli lufie 407 mm.

A tetaz jak sie maja lufy stockowe kwa do np src czy ultimate i podobnych?

Ja mam moja defenderke poskladana na m130 guarder, glowice ultimate, cylinder stock czyli typ 1, tlok deep fire ten odchudzony z wszysrkimi metalowymi zebami, zebatki stock kwa bo sa nawet olki, gumka zielona g&g i lufa stock kwa 407mm

Edited by meadow24
Link to post
Share on other sites

Witam.

Przejrzałem temat pokrótce i go zamknąłem....ale Twoje wypowiedzi ciągle mnie męczyły...zatem wracam i tłumaczę.

Od razu uprzedzam: Nie ze złości ,czy żeby się pośmiać. Po prostu nie lubię airsoftowych mitów (czy tam defetyzmu, choć ja znam inne znaczenie tego słowa :icon_smile:

Piszesz:

Na litość Boską, ludzie, co wy tu za defetyzmy siejecie?

 

Szkielet pękł, bo smar wysechł????

 

Jedyną opcją jaką widzę jest to że miałeś nieszczelność na stockowej głowicy tłoka (bo i prawda taka że ***owa ona a nie szczelna), wsadziłeś sobie tam jakąś m120 i masz ciężki palec.

 

Ewentualnie wada fabryczna.

 

Aha, gb w teorii może pracować nawet na sucho i nic tam nie ma prawa pęknąć...

Tak. Dokładnie. Szkielet pękł ponieważ nie było kompresji w zespole cylindra. Stało się tak z zużycia smaru, zmieszania go z brudem, oraz zastosowania nieodpowiedniego smaru. (za chwilę szerzej)

 

Stockowa głowica tłoka była/jest (aluminiowa) szczelna.

Piszesz następnie:

Zastanów się o czym mówisz.

 

Piach i pył, dostając się w gearbox, powodują zwiększone opory z racji tego, że raczej nie smarują, prawda?

 

Skutkiem czego mechanizm będzie działał wolniej i z większym oporem.

 

JAK ma to się niby przyczynić do pęknięcia Gearboxa???

Piach i pył spowoduje zwiększenie oporu ? Poważnie ? To sprawdź to :icon_wink:

Weź zwykły mosiężny cylinder, nasmaruj, zmierz ROF, nastęnie wytrzyj smar, nasyp pył i ponownie zmierz ROF. Gwarantuję Ci ,że ROF będize taki sam, lub nawet się ZWIĘKSZY. Poważnie. Nie wierzysz sprawdź. Tylko uprzedzam ,że po takiej pracy cyl. będzie porysowany, a szkielet może pęknąć. (jeszcze moment z wyjaśnieniem)

Nastęnie piszesz:

Właśnie, dobra myśl Kosteq,

 

to jakiś syf jest. Nawet stockowy smar nie zbiłby się w takie grudy podczas 2-miesięcznego leżakowania.

Tak syf. Syf - mieszanka brudu i resztek zeschniętego smaru. Smar nie "zbija" się od leżenia :icon_smile: I to nie jest stockowy smar. Jest to smar teflonowy ! Mosiężne cylindry tak mają ,że się ścierają- powstaje pył mosiężny. Dorzuć do tego brud, trochę płatków PTFE i otrzymasz to co na zdjęciach.

Przy okazji jeśli czyta to ktoś z ASGShopu. Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego taki smar do cylindra ? Jest to celowy zabieg, czy niewiedza ?

 

No a teraz wytłumaczę, dlaczego brak kompresji niszczy szkielety.

Otóż zespół cylindra w replice AEG działa tak jak amortyzator gazowy ( w tym wypadku powietrzny). Jeśli układ ten jest szczelny. Jedyną drogą ucieczki pow. z tego układu jest szczelina między kulką ,a lufą, oraz samo to ,że kulka wylatuje. Dzięki temu głowice nie uderzają w siebie z pełną energią sprężyny. Sa amortyzowane w czasie kiedy kulka opuszcza lufę. Wystarczy to sprawdzić zatykając palcem dyszę. W szczelnym układzie tłok powinien stanąć w miejscu lub baaaaardzo powoli poruszać się do przodu. To samo dzieje się gdy strzelamy. "Zatykamy" go kulką zmniejszając energię z jaką zetkną się głowicę.

 

Dlatego tak ważne ,jest okresowe serwisowanie replik i jak najczęstsze czyszczenie z brudu i smarowanie.

Przypominam SMAROWNIE, nie oliwienie. Oleje za szybko spływają i tylko "łapią" brud właśnie :icon_smile:

 

Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję Foxtrot29 ,że Cię przekonałem :icon_smile:

Over.

Edited by white_pl
Link to post
Share on other sites

I tu sie pojawia cylinder 0 a nie 1 przy Cqr czyli lufie 407 mm.

A tetaz jak sie maja lufy stockowe kwa do np src czy ultimate i podobnych?

Ja mam moja defenderke poskladana na m130 guarder, glowice ultimate, cylinder stock czyli typ 1, tlok deep fire ten odchudzony z wszysrkimi metalowymi zebami, zebatki stock kwa bo sa nawet olki, gumka zielona g&g i lufa stock kwa 407mm

 

kumpel ma identyczny zestaw (no prawie, bo tłok stockowy) - czyli cylinder "1" i guarder 130 z tej samej dostawy. Pomierzę, porównam, jak będzie okazja.

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

W marcu zakupiłem replikę KWA-KM4A1 na zbrojowni. Od nowości gumka nie podkręcała kulek, więc pierwsze co odesłałem ją na gwarancji i serwis wymienił gumkę na nową. Po przejrzeniu 70 stronnicowego tematu stwierdzam, że jest to całkiem normalne w wersji stockowej. Przy włożeniu załadowanego maga( próbowałem różnych) pierwsze 4,5 kulek wypada na metr lub 2. Zdecydowałem się włożyć pieniądze i serce w ten karabin i tu moje pytanie do was co powinienem wymienić? Na czym mi zależy. Chciałbym, aby była to broń wyborowa. Zależy mi na zwiększeniu zasięgu i mocy karabinu. Z wyglądu chciałbym stworzyć coś w rodzaju SPR. Replika działa na beterii Li-Po 7,4. Proszę o pomoc w doborze części, które przybliżą mnie do zamierzanych rezultatów. Za wszystkie podpowiedzi, rady i wogóle z góry dzieki!

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Powiem tak front do spr wraz z lufa mam zapewniony. Co do mocy nie wiem czy w takim układzie około 500 fps będzie dobrym wynikiem czy to za dużo czy za mało. Tuning będzie przeprowadzany przez doświadczonych od strony warsztatu airsoftowcow zależy mi na pomocy w doborze i spasowaniu części aby powstal z nich fajny zestaw.

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz snajpe zrobic to jest to dobry material a proponuje min m140 i celowac w 550fps

 

 

 

kumpel ma identyczny zestaw (no prawie, bo tłok stockowy) - czyli cylinder "1" i guarder 130 z tej samej dostawy. Pomierzę, porównam, jak będzie okazja.

 

Czekam na wynik;)

Link to post
Share on other sites

Front spr

Lufa promyk

Gumka zielona g&g

Cylinder w zaleznosci od dl lufy ale kwa to co zauwazylem fajnie pracuje na lufie 509 mm i cylindrze typ 1 (taki zestaw mialem w kwa m16 sr12)

Glowice ultimate wyciszone

Tlok shs, deep fire lub inny a nawet stockowy jest ok

Spring m140 -150

Zebatki stock albo jakoes shs tourqe up

Mosfet

Silnik hmm ja mam w.swojej pj neodymowy i daje rade

Li pol 11.1v

W.w tuning w sumie poza frontem i lufa nie jest koazmarnie drogi

 

Mozesz jeszcze isc dalej i wymienic cylindwr na boure up ale zatym idzie wymiana glowic no i trzeba dobrac odpowiednia dysze ale ja bym nie ruszal bo stockowy sepspl dyszy i komory jest mega szczelny

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...