Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Gdzieś ktoś mi na RL mówił że m90/100 jest w KWA później gdzieś w papierach m110 się znalazło

 

Jakiej informacji ufać >?

W mojej mi brakuje pare fpsków które chciałbym osiągnąć i sobie m120 guardera czeka .

bo obecnie jakaś ubita m120 i cylinder 2 siedzi . I jak by pakować chciał m130 to na jaki silnik polecacie zmienić stocka ?

Link to post
Share on other sites

130 stock pociągnie, nawet na lipo 7,4. Na lipo 11,1 spokojnie. Najoptymalniej do 130 pakować silnik high torque od gfc. Spokojnie ciągnie sprężyny 140 na lipo 7,4. Co do osiągów, to 120 shs i cylinder typ 1, generuje 450 fps w fazie początkowej. Po jakiś 3000 do 4 tysi kulek, fpsy spadną do 420. Jak planujesz 450 fps, to kupić 130 shs - początkowo da to 470 - 490 fps. Po 4000 tysiach, będzie mazowiecki stock - 450 fps ..

Edited by Marrtinez
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam! Mam do was pytanie otóż dzisiaj składałem moje M16 KWA i udało mi się osiągnąć niemal pełną strzykawkę razem z wysuniętą dyszą. Jednak pojawił sie problem, kiedy robie test szczelności komory papierkiem. Odlatuje z dołu komory niemal od razu więc powietrze ucieka. Jak to naprawić? Dodam że gumka jest dobrze spasowana i kołnierz przylega idealnie. Sprężynka dociskająca komore zdaje sie być ok...

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Do 140 bezproblemowo daje radę set:

- Sorbopady + aoe

- Silnik GFC Tornado F1

- Lipo 11.1 V

 

Na mocniejszych sprężynach takiego ustawienia nie testowałem, ale na wcześniej wymienionej 140 Guardera katowane na auto po 50k kulek w środku wygląda w porządku.

Ja bym jeszcze profilaktycznie zmienił zębatki na 13:1 i tłok na z pełną stalową szczęką, ale to takie moje zboczenie po przygodzie z PTW :D

Link to post
Share on other sites

 

Ja bym jeszcze profilaktycznie zmienił zębatki na 13:1 i tłok na z pełną stalową szczęką, ale to takie moje zboczenie po przygodzie z PTW :icon_biggrin:

 

Przy 140 i lipo 11:1, wymiana tłoka, to konieczność. Za to zębatki stockowe, przy silniku high torque, dają radę. Można, zamiast silnika hihg torque, dać zebatki 100:200, tyle, że wtedy lipo 11,1 jest koniecznością..

Link to post
Share on other sites

Tak samo . w cqr masz inny cylinder który "zbija" fps do tych 350 . Po wymianie cylindra powinieneś mieć na tym spiningu koło 400 fps . w moim wypadku replika miała 320-330 fps i by uzyskać te 400-420 fps była konieczna wymiana sprężyny ( Wstawiony na jeden sezon jakis chińczyk m120(tak wiem tyam jest m120 ale moja dawała mało fpsów) ) + zmiana cylindra i uzyskałem 400-405 fps .

Link to post
Share on other sites

Lisek_krakow

Cylinder od lonexa/ultimate kosztował jakieś 50-60 zł ( nie do końca pamiętam)

Spining Jako że to chińczyk 10 zł

Gumka hu przezroczysty guarder na mojej było 390-395 fps 26-36 zł ( nie pamiętam )

U mnie do wymiany poszły jeszcze kable + wstawiłem mosfet (samoróbka)

Całość z robocizną zapłaciłem koło 300 zł . Z efektu jestem zadowolony choć i tak za sezon może dwa wstawię tam zestaw cylindra systemy lub jakiegoś bore-up .

Edited by miran016
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nic. To jest najlepsza odpowiedź. KWA są tak zrobione, żeby użytkownik nie musiał nic przy nich grzebać i to jest prawda potwierdzona przez wielu graczy na całym świecie. Nie ma jednak problemu z tuningiem jak sugerują niektórzy. Poczytaj sobie oficjalne forum KWA.

Edited by Marrtinez
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...