Dakota Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Witam Ehh te Cylinderki.... Cyl 0, lufa 30cm i chwalimy się FPS'ami a na 50m nie trafisz w kartke A4 na AUTO :icon_biggrin: W mod1 lufa ma 395 a więc na upartego można już dać cylinder typu 0, a z celnością nie jest źle, przeciwnicy mogą potwierdzić ;-) Pozdrawiam Dakota Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Cyl typ 3 i precka 460mm promyka. Na typie 2 sieje jak pop....aprana. Quote Link to post Share on other sites
Dakota Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Hej Cyl typ 3 i precka 460mm promyka. Na typie 2 sieje jak pop....aprana. Różnie producenci cylindrów podają do jakich luf są preferowane, ale nie spotkałem się aby typ3 montować do 460mm. A jako, że się nie spotkałem to nie wypowiadam się jak taka broń strzela i jak daleko. Dakota Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 (edited) A ja zostawiłem cylinder stockowy, na 120 guardera mam 430 fps (troszkę mało ale wymienie jeszcze głowicę tłoka na POM może z 5 fps przybędzie) Druga sprawa że ten guarder jest z nowej serii i może nie jest tak mocny jak starsze. Docelowo wsadzę 130 madbula. Skupienie i zasięg (gumka zielona g&g) bardzo dobre, nie mieżyłem odległości ale dużo lepiej niż w stocku (a tylko 35 fps więcej) Edited June 4, 2013 by l_isek Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Bo nie wystarczy przeczytac jaki cylinder do jakiej lufy. Trzeba to jeszcze sprawdzic i przeliczyc sobie. Quote Link to post Share on other sites
bart124 Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Chciałby trochę poprawić osiągi swego M4 CQR MOD-2 (lufa 273 mm) i wstawić sprężynę 130 co jeszcze powinienem wymienić? Czytając wcześniejsze posty troszkę się zakręciłem, rozumiem, że cylinder (jaki typ?) i głowicę tłoka, czy wymieniać także sam tłok ? Pewnie we wcześniejszych postach bym to znalazł ale będę wdzięczny za jednoznaczna poradę :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
meadow24 Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 A ja odnosnie typu cylindra pomanudze troszke bo juz zglupialem Ja mam stoskowy cylinder typ 1 i lufe kwa407mm. Czy mam go wymienic na 0 czy jest dobry. Gowice ultimata zastosowane Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 Jest dobra. Quote Link to post Share on other sites
meadow24 Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 (edited) A pi razy drzwi przy m130 guardera ile bedzie fps uklad strzykawka Edited June 7, 2013 by meadow24 Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 Guarder ma zawyżone oznaczenia wiec to tak jakby m140... 500-530 fps gdzieś tym przedziale. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 Ja maiłem 515. Quote Link to post Share on other sites
meadow24 Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 (edited) No ja nie mam narazie dostepu do chrono;( Edited June 9, 2013 by Marrtinez Zdublowana treść posta Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 *Cylinder KWA typ 1, spring SP130 Guardera będący w rzeczywistości 120 (10,7kg) - 450fps, z hopkiem 440. *Do powyższej konfiguracji włożony Promyk 407mm - 455fps. Całość testowana na kulkach 0.25 Madbulla oraz Robbe Roxxy 7.4V 2200mAh 30C. Około 500-520 fps powinno być. Quote Link to post Share on other sites
Arizz Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Na 0,20g chyba? W przypadku 0,25g 450 fps to wynik raczej w normie na SP130. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Arizz a na jakich się mierzy ? Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 A pi razy drzwi przy m130 guardera ile bedzie fps uklad strzykawka CQR mod 1, tłok JG z metalowymi zębami, guarder 130 nowa seria, cylinder "0". Daje równe 490 fpsów. (+- 5 fps). Mierzone na kulach 0.20, ma się rozumieć Quote Link to post Share on other sites
Arizz Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Arizz a na jakich się mierzy ? Na 0,20g oczywiście. Z cytowanego postu i odpowiedzi po prostu można było zrozumieć (dla kogoś kto się nie zna), że wartość 500-520 jest normalna dla kulek 0,25g. Quote Link to post Share on other sites
meadow24 Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 (edited) CQR mod 1, tłok JG z metalowymi zębami, guarder 130 nowa seria, cylinder "0". Daje równe 490 fpsów. (+- 5 fps). Mierzone na kulach 0.20, ma się rozumieć I tu sie pojawia cylinder 0 a nie 1 przy Cqr czyli lufie 407 mm. A tetaz jak sie maja lufy stockowe kwa do np src czy ultimate i podobnych? Ja mam moja defenderke poskladana na m130 guarder, glowice ultimate, cylinder stock czyli typ 1, tlok deep fire ten odchudzony z wszysrkimi metalowymi zebami, zebatki stock kwa bo sa nawet olki, gumka zielona g&g i lufa stock kwa 407mm Edited June 10, 2013 by meadow24 Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 (edited) Witam. Przejrzałem temat pokrótce i go zamknąłem....ale Twoje wypowiedzi ciągle mnie męczyły...zatem wracam i tłumaczę. Od razu uprzedzam: Nie ze złości ,czy żeby się pośmiać. Po prostu nie lubię airsoftowych mitów (czy tam defetyzmu, choć ja znam inne znaczenie tego słowa :icon_smile: Piszesz: Na litość Boską, ludzie, co wy tu za defetyzmy siejecie? Szkielet pękł, bo smar wysechł???? Jedyną opcją jaką widzę jest to że miałeś nieszczelność na stockowej głowicy tłoka (bo i prawda taka że ***owa ona a nie szczelna), wsadziłeś sobie tam jakąś m120 i masz ciężki palec. Ewentualnie wada fabryczna. Aha, gb w teorii może pracować nawet na sucho i nic tam nie ma prawa pęknąć... Tak. Dokładnie. Szkielet pękł ponieważ nie było kompresji w zespole cylindra. Stało się tak z zużycia smaru, zmieszania go z brudem, oraz zastosowania nieodpowiedniego smaru. (za chwilę szerzej) Stockowa głowica tłoka była/jest (aluminiowa) szczelna. Piszesz następnie: Zastanów się o czym mówisz. Piach i pył, dostając się w gearbox, powodują zwiększone opory z racji tego, że raczej nie smarują, prawda? Skutkiem czego mechanizm będzie działał wolniej i z większym oporem. JAK ma to się niby przyczynić do pęknięcia Gearboxa??? Piach i pył spowoduje zwiększenie oporu ? Poważnie ? To sprawdź to :icon_wink: Weź zwykły mosiężny cylinder, nasmaruj, zmierz ROF, nastęnie wytrzyj smar, nasyp pył i ponownie zmierz ROF. Gwarantuję Ci ,że ROF będize taki sam, lub nawet się ZWIĘKSZY. Poważnie. Nie wierzysz sprawdź. Tylko uprzedzam ,że po takiej pracy cyl. będzie porysowany, a szkielet może pęknąć. (jeszcze moment z wyjaśnieniem) Nastęnie piszesz: Właśnie, dobra myśl Kosteq, to jakiś syf jest. Nawet stockowy smar nie zbiłby się w takie grudy podczas 2-miesięcznego leżakowania. Tak syf. Syf - mieszanka brudu i resztek zeschniętego smaru. Smar nie "zbija" się od leżenia :icon_smile: I to nie jest stockowy smar. Jest to smar teflonowy ! Mosiężne cylindry tak mają ,że się ścierają- powstaje pył mosiężny. Dorzuć do tego brud, trochę płatków PTFE i otrzymasz to co na zdjęciach. Przy okazji jeśli czyta to ktoś z ASGShopu. Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego taki smar do cylindra ? Jest to celowy zabieg, czy niewiedza ? No a teraz wytłumaczę, dlaczego brak kompresji niszczy szkielety. Otóż zespół cylindra w replice AEG działa tak jak amortyzator gazowy ( w tym wypadku powietrzny). Jeśli układ ten jest szczelny. Jedyną drogą ucieczki pow. z tego układu jest szczelina między kulką ,a lufą, oraz samo to ,że kulka wylatuje. Dzięki temu głowice nie uderzają w siebie z pełną energią sprężyny. Sa amortyzowane w czasie kiedy kulka opuszcza lufę. Wystarczy to sprawdzić zatykając palcem dyszę. W szczelnym układzie tłok powinien stanąć w miejscu lub baaaaardzo powoli poruszać się do przodu. To samo dzieje się gdy strzelamy. "Zatykamy" go kulką zmniejszając energię z jaką zetkną się głowicę. Dlatego tak ważne ,jest okresowe serwisowanie replik i jak najczęstsze czyszczenie z brudu i smarowanie. Przypominam SMAROWNIE, nie oliwienie. Oleje za szybko spływają i tylko "łapią" brud właśnie :icon_smile: Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję Foxtrot29 ,że Cię przekonałem :icon_smile: Over. Edited June 10, 2013 by white_pl Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 I tu sie pojawia cylinder 0 a nie 1 przy Cqr czyli lufie 407 mm. A tetaz jak sie maja lufy stockowe kwa do np src czy ultimate i podobnych? Ja mam moja defenderke poskladana na m130 guarder, glowice ultimate, cylinder stock czyli typ 1, tlok deep fire ten odchudzony z wszysrkimi metalowymi zebami, zebatki stock kwa bo sa nawet olki, gumka zielona g&g i lufa stock kwa 407mm kumpel ma identyczny zestaw (no prawie, bo tłok stockowy) - czyli cylinder "1" i guarder 130 z tej samej dostawy. Pomierzę, porównam, jak będzie okazja. Quote Link to post Share on other sites
baker13 Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Witam! W marcu zakupiłem replikę KWA-KM4A1 na zbrojowni. Od nowości gumka nie podkręcała kulek, więc pierwsze co odesłałem ją na gwarancji i serwis wymienił gumkę na nową. Po przejrzeniu 70 stronnicowego tematu stwierdzam, że jest to całkiem normalne w wersji stockowej. Przy włożeniu załadowanego maga( próbowałem różnych) pierwsze 4,5 kulek wypada na metr lub 2. Zdecydowałem się włożyć pieniądze i serce w ten karabin i tu moje pytanie do was co powinienem wymienić? Na czym mi zależy. Chciałbym, aby była to broń wyborowa. Zależy mi na zwiększeniu zasięgu i mocy karabinu. Z wyglądu chciałbym stworzyć coś w rodzaju SPR. Replika działa na beterii Li-Po 7,4. Proszę o pomoc w doborze części, które przybliżą mnie do zamierzanych rezultatów. Za wszystkie podpowiedzi, rady i wogóle z góry dzieki! Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 Jak ma być spr i wyborowe to sporo wydatków. W jaką moc celujesz? Quote Link to post Share on other sites
baker13 Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 Powiem tak front do spr wraz z lufa mam zapewniony. Co do mocy nie wiem czy w takim układzie około 500 fps będzie dobrym wynikiem czy to za dużo czy za mało. Tuning będzie przeprowadzany przez doświadczonych od strony warsztatu airsoftowcow zależy mi na pomocy w doborze i spasowaniu części aby powstal z nich fajny zestaw. Quote Link to post Share on other sites
meadow24 Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 Jak chcesz snajpe zrobic to jest to dobry material a proponuje min m140 i celowac w 550fps kumpel ma identyczny zestaw (no prawie, bo tłok stockowy) - czyli cylinder "1" i guarder 130 z tej samej dostawy. Pomierzę, porównam, jak będzie okazja. Czekam na wynik;) Quote Link to post Share on other sites
meadow24 Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 Front spr Lufa promyk Gumka zielona g&g Cylinder w zaleznosci od dl lufy ale kwa to co zauwazylem fajnie pracuje na lufie 509 mm i cylindrze typ 1 (taki zestaw mialem w kwa m16 sr12) Glowice ultimate wyciszone Tlok shs, deep fire lub inny a nawet stockowy jest ok Spring m140 -150 Zebatki stock albo jakoes shs tourqe up Mosfet Silnik hmm ja mam w.swojej pj neodymowy i daje rade Li pol 11.1v W.w tuning w sumie poza frontem i lufa nie jest koazmarnie drogi Mozesz jeszcze isc dalej i wymienic cylindwr na boure up ale zatym idzie wymiana glowic no i trzeba dobrac odpowiednia dysze ale ja bym nie ruszal bo stockowy sepspl dyszy i komory jest mega szczelny Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.