PlanB Posted April 22, 2012 Author Report Share Posted April 22, 2012 Hm to 500 bd mi wystawać nawet z tłumikiem płomienia. I wracam do pytania dużo to zmieni ? Quote Link to post Share on other sites
Afrati Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 (edited) Hm to 500 bd mi wystawać nawet z tłumikiem płomienia. I wracam do pytania dużo to zmieni ? A dlaczego miałaby Ci wystawać z tłumika płomienia? z samej lufy zewnętrznej wystaje ok 4mm, których po prostu nie widać po nakręceniu tłumika. A odpowiadając na pytanie: przy stockowych częściach różnica między lufą precyzyjną 469mm (o ile nie jest to Promyk / KM Head) a stockową 495mm będzie zapewne albo całkiem niezauważalna, albo symboliczna. Wymień gumkę i używaj dobrych kulek (koledzy polecili Ci wcześniej g&g). Edited April 22, 2012 by Afrati89 Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted April 22, 2012 Author Report Share Posted April 22, 2012 Czyli nie opłaca sie wymieniać ? Quote Link to post Share on other sites
Afrati Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Czyli nie opłaca sie wymieniać ? A czy samo kupno "pistoletu na kulki" za parę stówek można uznać za opłacalne? ;) Wymień gumkę i strzelaj lepszymi kulkami, powinieneś odczuć poprawę osiągów, skupienia i powtarzalności. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 Krótka piłka. Muszę szybko zamówić i nie mam dużo czasu na szukanie. Mosiężna prowadnica sprężyny od Systemy jest coś warta? "Wzmocniona prowadnica sprężyny wykonana z mosiądzu, przeznaczona do gearboxa typ 3. Producent: Systema." Ultimate wygląda porządniej ale nie ma jej na stanie. Quote Link to post Share on other sites
Frank3n Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Zwykła prowadnica nie da za dużo. Najlepiej jest kupić łożyskowaną prowadnicę sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 11, 2012 Author Report Share Posted May 11, 2012 Witam. Dostałem dziś przesyłkę ze zbrojowni i zamówiłem w niej tłok, głowicę tłoka itd. Wszystko pięknie oprócz łożysk. No za Chiny nie chcą wejść. Stockowe (plastikowe) można włożyć i wyjąć palcem. A z tymi ślizgowymi 7mm za cholerę nie mogę. Jakieś pomysły jak je włożyć ? Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 A stockowe też są 7mm? Dość oczywiste, ale musialem zapytać bo plastiki widuje się raczej 6... Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 (edited) 7mm plastiki w JG też są i jest to jak najzupełniej normalne ALE I gen. gietek JG miała łożyska właśnie 6mm. Edited May 11, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 11, 2012 Author Report Share Posted May 11, 2012 Na pewno są 7mm. Niestety nie są one dobrej firmy . "GFC parts". No ale wejść powinny ! :angry: Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 No to pilnik i powiększ trochę otwory pod łożyska. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Otworów nie ruszaj - łożyska powinny w nich siedzieć ciasno, a kto wie, może kiedyś będziesz jeszcze zmieniał - wtedy lepiej mieć otwory 7mm a nie 7,5. Jeśli nie da się ich nabić (przykładasz łożysko na miejsce, na nie np śrubokręt drugą stroną i nabić młotkiem - tylko uważać, żeby GB na czymś płasko leżał), to szlifuj łożyska. A tak pro forma to przed ruszaniem na cokolwiek z pilnikiem, znajdź suwmiarkę i zmierz łożyska i otwory. Nuż widelec któreś wcale nie jest 7mm... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Ehhhhhh... Ile to ja się naoglądałem popiłowanych GB albo spiłowanych łożysk. Musicie zrozumieć jedno. Tam krzywizna nie jest wskazana, a od ręki nie zrobi się prosto. Ja używałem odpowiedniego wybijaka i młotka, zawsze działało. Potem zrobiłem sobie narzędzie do tego... Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 12, 2012 Author Report Share Posted May 12, 2012 Witam. Przedwczoraj przyszły do mnie części ze zbrojowni. Tłok,głowica tłoka itd itd. Wszystko pięknie rozkładam. Stockowe części gdzieś w kąt. Składam wszystko już pięknie prawie koniec , i ? Sprężyna. Jest ona stockowa od JG (przynajmniej tak myślę) Daje zdjęcia i o co z tym chodzi? Każda sprężyna jaką widziałem w sklepie jest "gładka" i wygląda z tej i z drugiej strony normalnie. Sprężyna Sprężyna Co ja mam z tym zrobić? Upiłować? Włożyć ten zaczep za prowadnicę ? Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Kupić inną sprężynę. Hak powinien wchodzić w tłok, tak jak było w stocku. Jeżeli głowica tłoka jest łożyskowana, to można spróbować uciąć ale nie będzie to najlepsze rozwiązanie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Jak się nie ma narzędzi to słabe rozwiązanie. Uciąć, zeszlifować i wypolerować. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 Ehh. Dobra a teraz mam jeszcze jedno pytanie. Jaką sprężynę? M120? Mam tłok JBU 14 zębów stalowych, stockowe zębatki,wzmocnioną głowicę cylindra ultimate, i mosiężną prowadnicę od systemy. Czy udźwignie to 120 ? Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Domyślam się, że G36. W G36 JG na stocku + prowadnica sprężyny SHS + łożyska kulki + dobre podkładkowanie na m110 zaczęła mi siadać głowica tłoka. Cała reszta była ok. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Tak mam g36 od JG. A głowicę tłoka mam od ulitmate wzmocnioną z łożyskowaniem. A jest duża różnica pomiędzy 120 a 130? http://blacksword.pl/product-pol-185-Guarder-Sprezyna-SP120.html? Edited May 13, 2012 by PlanB Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Dużo jeszcze tematów o tej replice założysz? Bo na razie 14 to niezły wynik... Edited May 13, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 Nie będe przeszukiwać 30 stron zeby sie dowiedzieć jaką sprężynę włożyć. Więc szukam szybkiej odpowiedzi. A w ogóle widzisz o czym jest temat? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Nie będe przeszukiwać 30 stron zeby sie dowiedzieć jaką sprężynę włożyć. Więc szukam szybkiej odpowiedzi. A w ogóle widzisz o czym jest temat? Nie chce ci się szukać, to pytaj w zielonych. W "normalnych" działach forum obowiązują zasady, których należy przestrzegać. Lenistwo, buractwo i ignorancję trzeba bezwzględnie tępić. V Zasady moderacji Niektóre z zasad, na podstawie których moderatorzy oceniają wypowiedzi: (...) - tematy oraz posty, które zostały utworzone, a treść ich pytania jest łatwa do odnalezienie na forum zostaną skasowane (nie dotyczy kategorii Jestem Zielony); (...) Edited May 13, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 Oczywiście, mój błąd. Ale chce się jeszcze tylko dowiedzieć czy 120 nie rozwali mi GB. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Z m120 nie powinno być żadnych problemów ze szkieletem, problemy są powyżej m130. Edited May 13, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 O dziękuję bardzo. Do zamknięcia czy jak tam moderatorzy wolą. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.