OFF Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Posiada ktoś już może nowe "cudo" A&K? http://www.taiwangun.com/product/show/17346.html Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 (edited) Tak mam. Jest cudne. http://www.youtube.com/watch?v=0WUQH-GNxgI&feature=player_embedded http://taiwangun.blo...mation-pkm.html Wedłgu tego znalowe jest tylko kolanko, muszka oraz tłumik płomienia. Reszta to stal i aluminiowa lufa zwenętrzna. Okładziny to nylon. Bateria w pudle - zasila na raz magazynek i replikę. Bez problemu może podpiąć taśmę z nabojami od ostrego. Zaraz wrzucę fotki. Replika wydaje się tak mocna, że można nią drzewa rąbać. Zresztą ta konkretna sztuka idzie na recenzję do kolegów z WMASG zatem wszystkiego się o niej dowiecie. Na pierwszym zdjęciu widać kilka ogniw Turingy 7,4V - mam trochę za długi kable od nich ale każda mieści się w pudle nawet ta 3,0 Ah. 11.1V też zapewne się tam zmieszczą. Miejsca jest sporo. Edited November 5, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Pozostaje czekać tylko na jakąś promocje ;) A jak z tym potencjometrem? Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Jakoś tam działa ale w przypadku moich baterii nie ma aż tak dużej różnicy - musiałbym spróbować na 11.1V. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted October 25, 2012 Author Report Share Posted October 25, 2012 Planujesz może drewnianą kolbę? Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Nie. Po co? Żeby było jeszcze cięższe niż jest? Należę raczej do tych cherlawych :P Poza tym nie jestem purystą. Jak dobrze pójdzie to wyląduje na PKM jakiś montaż RIS. Quote Link to post Share on other sites
Matiz1911 Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Niedługo będę zamawiał PKMa, a mam cały komplecik części od ostrego ( wszystko co można kupić czyli brakuje tylko korpusu, lufy i suwadła z zamkiem) więc jak będę miał to pokażę fotki Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Shogun, jaka tam jest komora hopa? Od M60 A&K czy od Świnimi? Pasują zwykłe gumki aegowe? Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Zdjęcie komory masz na Taiwangun.com Ja ci nie powiem bo nigdy nie miałem M249 i nie ziam się, a nie chcę was wprowadzać w błąd. Z racji umowy z Promantem i Boraxem nie będę rozbierał repliki bo ona idze do recenzji. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Shogun, jaka tam jest komora hopa? Od M60 A&K czy od Świnimi? Pasują zwykłe gumki aegowe? Komora jest od M60,czyli mało prawdopodobne że będą pasować zwykłe gumki AEG. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 (edited) To może ja wkleję to co napisałem na rus.mil.pl " Przyszedł. Obiecałem, że napiszę co jest ze stali, więc na początek lista części ze stali (od przodu): 1. Atrapa mechanizmu regulatora gazowego na końcu rury gazowej. Można ustawiać w trzech pozycjach jak w palnym. 2. Cały dwójnóg jest ze stali, wraz z zawiasem/podstawą. Wymiana nie jest tak wymagana jak w M249/M60. 3. Przedni bączek do pasa. 3. Obejma lufy i cały uchwyt (okładziny są oczywiście z tworzywa) 4. Komora zamkowa 5. Pokrywa komory zamkowej 6. Ruchome klapki na komorze i pokrywie są z blachy 7. Uchwyt skrzynki amunicyjnej (jest przynitowany do komory) 8. Cała obsada kolby jest ze stali ! (gruba, zdaje się 1,5 mm) i przynitowana do komory. Solidne, można wyważać drzwi i wybijać okna, jak ktoś ma ochotę. 9. Elementy na kolbie tj. opora naramienna, stopka kolby, zawias opory itp. są z blachy, przykręcone do kolby imbusami 10. Osłona szczerbiny, zgrzana na pokrywie. 11. skrzynka na amunicję Niewymienione części są alu, znalu lub tworzywa. Teraz parę wniosków, ale nie będzie to jakiś spójny tekst, tylko spostrzeżenia w punktach. Z częściami stalowymi leciałem od przodu, więc teraz od tyłu. 1. Kolba. Solidny plastik. Nie wiem jak grube ma ścianki, ale po prostu czuć że jest wytrzymałe. Dobrze siedzi w stalowej obsadzie, nic się nie rusza. Tak jak wcześniej wspomniałem - można nią drzwi otwierać i wybijać szyby. Wkręcona atrapa smarownicy robi za proste narzędzie do regulacji wysokości muszki. Sprężyna opory naramiennej chodzi trochę lżej od tej z prawdziwka. Nie wiem czy jest sens wymieniać na sklejkową, ale pewnie później ją wymienię. 2. Komora zamkowa. Jest zrobiona z grubej blachy, coś około 1,5mm. W zasadzie nie jestem w stanie nic o niej ciekawego napisać. Kawał blachy i tyle. Kabłąk, wraz z elementem w który wkręca się śrubę uchwytu, jest ze ZnAl-u. Uchwyt pistoletowy jest wąski jak w ostrym i dobrze się trzyma. Zawsze możne go lakierobejcą przerobić na 'bakelit". Rączka suwadła też jest ZnAlowa, ale wydaje przyjemy dźwięk przy przeładowaniu km. 3. Pokrywa komory zamkowej jest wykonana z cieńszej blachy od komory zamkowej. Też nie wiem co o niej ciekawego napisać. Zawias/podstawa szczerbiny jest za ZnAlu/alu i przykręcona do pokrywy imbusem ukytym pod listwą szczerbiny. Biorąc po uwagę obecność stalowej osłony szczerbinki, myślę że pomimo materiału wykonania podstawy szczerbinki ciężko będzie ją przypadkowo uszkodzić. 4. Obsada lufy to ZnAl. Nie rozbierałem jeszcze repliki na części pierwsze, więc nie jestem w stanie ocenić czy zastosowany materiał jest wystarczająco wytrzymały. Ale ogólnie patrząc na powierzchnię kontaktu lufy z obsadą uważam, że nie będzie tak łatwo ją uszkodzić. Sposób ryglowania lufy w w obsadzie skopiowany z prawdziwka, czyli w celu wyjęcia lufy trzeba przesunąć mały "klocek" i wysunąć ją do przodu. 6. Przewód gazowy. Znal. Jest wykonany z dwóch zasadniczych części (wałek i "kwadratowa" część) które nie są za dobrze spasowane. Przewód gazowy też nie jest dobrze osadzony w komorze zamkowej. Efekt jest taki, że dwójnog ma luzy w pionie na około 5mm. Trzeba te luzy usunąć, bo Znal nie może w ten sposób pracować. Po za tym ma od spodu napisy typu GT258 SLOW FASTER LMS. Zdecydowanie przewód gazowy to najgorsza część repliki. 7. Lufa. Gruba, znalowa, fajnie wykonana. Wszystkie elementy które miały być na niej zakołkowane, są na kołkach. Podstawa muszki jest ze znalu, ale każdy kto widział PK wie, że uszy od tej podstawy są większe od tych z AK i trudniej będzie je uszkodzić. Tłumik płomienia jest ze znalu, a szkoda w tym miejscu zdecydowanie preferuję stal. Szkoda też, że jest to tłumik z okresu przełomu produkcji PK na PKM. Tu mamy najnowszą odsłonę PKM z plastikami i powinien być krótki typ tłumika. 8. Dwójnóg. Straszny syf. Pomimo tego że jest ze stali i na warunki asg jest niezniszczalny to i tak nie ma porównania do palnego PK/PKM. Zatrzask, który spina nóżki jest za długi. Przycisk od suwaka który trzyma złożony wycior też jest jakiś dziwny. Zdecydowanie Chińczyk nie potrafi kopiować. Jak skończę pisać, to wymienię na prawdziwka. 9. Oznaczenia występują na: lewej stronie kabłąka "TÜZ", napis na prawej stronie komory gazowej "GT258" i wcześniej wspomniane napisy pod przewodem gazowym. Ogólnie to nie jest źle. Nie żałuję. Ale będzie trzeba poprawiać, w szczególności okolice rury tłoka gazowego. O bebechach na razie nic nie jestem w stanie napisać. Jedynie zauważyłem, że komora HU jest jak w M249. Jednak jest trochę inna. Lufa wewnętrzna ma 50cm. Najdłuższa jaką można wsadzić (żeby nie było widać w szczelinach tłumika płomieni) to 54-55cm. " Dodatkowo zamieszczam zdjęcia komory oraz gumki hop-up http://imageshack.us/g/1/9833809/ Tak, gumka jest normalna. Jutro może napiszę coś o gearbox. Edited October 26, 2012 by Zachar Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Potwierdzam luz dwójnoga ale to jest 0.5mm a nie 5mm (pół centymetra) góra dół. Zrób potem instrukcję zdjęciową jak to rozebrać i zniwelować luz. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Te 0,5 mm luzu dwójnogu wynikajacego z niedopasowania obejmy podstawy dwójnogu do przewodu gazowego rozwiązałem w bardzo prosty sposób. Wystarczyło założyć dwójnóg od prawdziwka i wszystko teraz ładnie siedzi. Natomiast 5 mm wzięło się stąd, że niedokładnie były skręcone obie połowy przewodu gazowego, co powodowało że końcówka przewodu latała 5mm góra-dół. To też już rozwiązałem. Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 OK.. gdzie dostać dwójnóg od ostrego? Na allegro nie ma :P Albo nie tak szukam :) Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Z częściami od ostrego nie jest tak, jak ze słoikami ogórków kiszonych w biedronce, że są dostępne od ręki i kupujesz kiedy chcesz :icon_wink: Musisz polować na allegro, a chętnych pewnie będzie co raz więcej. Powinien kosztować około 50-90 PLN, w różnym stanie. Jeden kupiłem za 80 i miał uszkodzony zatrzask (o czym wiedziałem i zrobiłem to świadomie). Inny kupiłem za 50 zł i stan był nówka z oryginalnego papierka woskowego. Co do GB to znowu zacytuję siebie z rus.mila " Ja wiem, że to nie jest forum stricte airsoftowe ale mimo wszystko napiszę coś o bebechach. W zasadzie jak wygląda w środku, to sobie można obejrzeć na zdjęciach TG, dlatego nie ma sensu żebym zamieszczał tu jakieś szczegółowe foty. Typowa chińszczyzna. Tym bardziej, że na fotach nie było by widać tego, o czym będę pisał. Pierwsza rzecz to smarowanie. Ktoś przesadził o dobre 0,5 kg smaru. Warto usunąć jego nadmiar, w szczególności z układu pneumatycznego, bo inaczej w lufie i na gumce hop-up będzie syf, który nie zniknie po 500 000 cykli. Lufa i gumka HU też na starcie nadają się do czyszczenia. Druga rzecz to słaba szczelność. Problem tkwi w wykonaniu głowicy tłoka oraz o-ringa. Jak wiemy głowica tłoka składa się z dwóch "talerzy" i podczas strzału, gdy tłok przemieszcza się do przodu, o-ring przywiera do tylnego "talerza" i doszczelnia układ. Tylny talerz nie ma równo wykonanej powierzchni przez co o-ring nie przywiera równo i nie ma "strzykawkowej" szczelności. Natomiast sam o-ring ma taki problem, że na zewnętrznej części obwodu ma ma nadlewkę która również rozszczelnia układ. Testowa wymiana obu tych elementów (głowica na Marui, uszczelka na o-ring ze sklepu z uszczelniaczami) dała wzorową szczelność. Nie twierdzę, że taka wada występuje wszędzie; piszę jedynie co wystąpiło w moim przypadku. Dysza ma długość 21mm, czyli standard M4 M16. Z prowadnicą dyszy jest bardzo ciasno spasowana, co gwarantuje przyzwoitą szczelność w tym miejscu. Jest lepiej jak w reszcie chińczyków, które miałem wcześniej. Jednak największą wadą jest silnik. Nie ma magnesów neodymowych i jest najzwyczajniej w świecie słaby. Jak dla mnie, to za taką cenę silnik powinien być przynajmniej taki jak w cymach, tym bardziej że każdy racjonalnie myślący ersoftowiec będzie robił PK na M150+. A taki silnik znacznie by to ułatwił. Ogólnie jest to gb od M249, czyni nie do zajechania. Wcześniej miałem przez 4 lata M249 które chodziło na M150 i przemieliło bimbaliony zyliardów kulek bb. Dobrze złożony będzie służył wiecznie. Najlepsze jest to, że jeszcze z niego nie strzelałem i nie wiem czy te wszystkie mikroprocesory sterujące podawaniem bb i mosfety działają poprawnie. Będzie wolny czas i odpowiednie warunki, to sprawdzę. PS na TG chyba już wszystkie wyprzedali. " Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Głowica i uszczelka do pikuś, silnika szkoda. No cóż. Wymienię na nowy rok. Ale i tak sprawdzę jak to na M140 chodzi. Byłem dziś postrzelać. Na kulkach 0,25g zasię to max 50m. Za to HU jak i mag działają bez zarzutu. Trzeba będzie upgradnąć. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Ze swojego też dziś postrzelałem, ale niewiele. Podawanie kulek i działanie hop up w normie - brak dubletów i pustych strzałów. Zapomniałem wcześniej napisać że dystanser gumki HU jest dobry. Jak wiadomo w M249/M60/PKM dystanser siedzi w komorze pionowo, dlatego żeby HU równomiernie podkręcał kulki Chińczycy dali pełny dystanser tzn zamiast rurki mamy wałek. Bardzo dobre rozwiązanie dla komory HU tego typu. Zmieniłem kable. Postanowiłem wywalić tę całą elektrykę z mikroprocesorami. Miałem w M249 pewną koncepcję która się sprawdziła i teraz w PKM też idę w tym kierunku. Więcej o elektryce napisałem na rus.mil.pl, więc żeby nie wyważać otwartych drzwi po raz enty się zacytuję " Na Red-alliance obserwowałem jedynie ten temat http://www.red-allia...opic=18573.375, ale faktycznie w newest aqusitions coś tam można znaleźć. Dobrze, że zdążyłem kupić przed US-manami :icon_smile: Sprawdziłem dzisiaj funkcjonowanie AEGa. Powiem jedynie, że podstawowe funkcje działają - km strzela, magazynek podaje kulki. Ale ROF jest niski, niezależnie od podłączonego akumulatora. (9.6 Ni-Mh, 12V żelowy, 11.1 Li-Po). Wciskając przyciski "potencjometru" można jedynie szybkostrzelność obniżyć do takiego poziomu, że silnik nie naciąga sprężyny. Elektrykę zastosowaną w PKM można jedynie porównać do najnowszych samochodów. Mechanik zawsze mi mówił że kiedyś ludzie robili dobre auta; miały mało bajerów, elektryczne szyby i lusterka to był wystarczający wypas. Przy każdej wizycie opowiada mi jakie ma problemy z elektryką w swoim passacie b6 itp. Tutaj jest tak samo, za dużo bajerów, które i tak nie działają (dla mnie) zadowalająco. Płytka PCB o wymiarach 20 mm x 90 mm, którą Chińczycy wcisnęli w przewód gazowy PK wygląda tak: http://imageshack.us/g/1/9836434/ Doliczyłem się na niej 35 elementów i całość wygląda jakby ktoś to wykradł z NASA. Nie zdziwił bym się, gdyby Rosjanie czegoś takiego używali w rakietach ICBM SS-25 Topol. Ze względu na złożoność układu nie mam zamiaru doszukiwać się przyczyn słabego ROFu i postanowiłem, że jak skończę pisać to zrobię nowe okablowanie 1,5mm od podstaw, z dobrej jakości wsuwkami i T-connectorem. Tak jak miałem w M249. Drugim powodem dla którego chcę się pozbyć tej płytki PCB jest jej umiejscowienie w rurze gazowej. Rura gazowa nie jest uszczelniona od góry i nie ma przeszkód, aby deszcz lub topniejący śnieg, który napada nam na KM, dostał się do owej płytki i zrobił gdzieś zwarcie. A zwarcie przy Li-po to nie jest raczej coś ciekawego. Po za tym to jest PKM i nie chcę mieć w nim mikroprocesorów!! :icon_smile: Na zdjęciu widać że MOSFET to IRF1404, czyli całkiem niezły. Jak ktoś ma zamiar robić okablowanie z mośkiem, to może go wykorzystać. " Obecnie robię nowe sterowanie magazynka na przycisk żelowy (takie coś jak w celownikach laserowych). Polecam na początek rozebrać magazynek i wytrzeć go z pyłu, bo u mnie trochę był "zakurzony". Jak skończę wszystko robić to się wciśnie M150 i zmierzę fps czy są w normie dla takiej sprężyny. Osiągi. Krakman z kartą gwarancyjną przesyła wyniki fps, a tam fps podane wachają się od 398 do 404 na kulkach 0.2g przy wyłączonym HU. Nie wiem czy są wymyślone, czy prawdziwe, ale nawet na stronie napisali 400 fps U mnie gearbox jest praktycznie stockowy, co zmieniłem to napisałem wcześniej - głowica tłoka (testowo była Marui ale obecnie jest czarna z cymy, daje bdb szczelność z nową uszczelką) oraz o-ring na głowicy tłoka z "hydraulicznego". Wyniki z chrono mieszczą się teraz w przedziale 402-409 fps (średnio 407) na kulkach 0,25g (1.91J). Czyli przeliczając na 0.2g będzie to około 450fps. Jak na stocka w minimalnymi poprawkami osiągi całkiem przyzwoite. Będzie więcej, ale już nie na stockowej sprężynie :icon_wink: chrono od Radecka kulki 0.25 guarder Po za tym skończyłem okablowanie magazynka oraz wymieniłem kółko od hicapa na classic army (leżało na półce, to co ma się kurzyć). Przyjdzie silnik to pomyślimy o konkretnym upg. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Przyjdzie silnik to pomyślimy o konkretnym upg.Okazało się, że sklep w którym zamówiłem silniczek niestety go nie ma na stanie, więc zabrałem z repliki, która nie potrzebuje silnika z dużym momentem obrotowym. Obecnie w gearbox PKM siedzi: 1. M150 SHS. Nieco ubita, do tej pory siedziała w RPK-74N. 2. głowica tłoka aluminiowa, bez łożyskowania, produkcja chyba CA. Zamieniłem na alu żeby mieć pewność, że listwa zębata tłoka jej nie rozwali + wcześniej wspomniana uszczelka głowicy. 3. tłok SHS z 15 zębami, przerobiony dremlem na 14. 4. Zębatki SHS 18:1. Być może standardowe A&K by wytrzymały, ale SHSy są sprawdzone i działały bez problemu na M150 w innych replikach. 5. silnik czarny z niebieską obudową komutatora/szczotek, taki jak w Cymach. Ten pochodzi z cm.036 AKM z 2008 roku. Reszta stock, jedynie na głowicę cylindra dokleiłem grubszy amortyzator z sylikonu. Trochę zmniejszy obciążenia udarowe i minimalnie poprawi AOE. Gumka hop up zmieniona na Systema energy. Wszystkie pomiary były wykonane na kulkach 0,25g Guarder, chrono Radecek. Na początku chrono pokazało 455-460 fps [2.44J] co przeliczając kalkulatorem z AA na kulki 0,2g daje 512 fps. Wynik raczej przeciętny jak na M150. Rozłożyłem gb i zrobiłem test strzykawki z przyłożoną komorą i lufą. Powietrze uciekało między gumką a lufą, więc dodałem teflonfix. Wynik: 480-485 fps na kulce 0,25g, co po przeliczeniu z 2.72J daje 540fps na 0,2. Teraz na prawdę bardzo ładnie to strzela. Jednak bardziej mnie cieszy fakt, że kulki są poprawnie podkręcane, nie ma dubletów i pustych strzałów. Nie muszę kombinować jak w przypadku M249 które miałem wcześniej. Drobna uwaga na koniec. Głowica cylindra to hybryda bore-up - niby jest normalna, ale dysza musi być bore-up. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 W końcu chińczyki od A&K zrobili standardowa komorę jeśli chodzi o gumkę HU. Panowie to cud! Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Mam pytanie, box jest sterowany dźwiękiem, czy przez kablek z włącznikiem? Druga sprawa jak się ma sprawa ostrych części? Nie chodzi o kolbę tylko np, o wymianę box'u na ostrą skorupę, wyrzutniku łusek, tłumiku ect? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Z tego co widzę box jest sterowany za pomocą spustu. Strzelasz i się podkręca. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Box podłączasz do małej, czarnej wtyczki, która na tym zdjęciu http://imageshack.us...djcie4101a.jpg/ leży obok mini-tamyia i w jakiś cudowny sposób pobiera prąd z akumulatora zasilającego GB. Natomiast sposób działania boxa wybiera się od spodu magazynka przełącznikiem. Ma 3 tryby pracy: wyłączony, podkręcanie non-stop i podkręcanie przy naciśnięciu spustu. Box wygląda tak http://img607.images...zdjcie01421.jpg Z tego co się orientuję, to nie powinno być problemu z przełożeniem do skrzynki z prawdziwka. Niestety aktualnie takiej nie posiadam, więc nie mam jak sprawdzić. W replice z oczywistych powodów nie ma wyrzutnika, jest tylko jego osłona na sprężynce. Nie powinno być problemów z jej wymianą. Co do tłumika, to dobrze że mi przypomniałeś. Chińczycy w swej niepojętej głupocie na końcu lufy zrobili gwint 14mm lewy, a z tego co pamiętam w PK powinno być około 17mm. Nie wiem czym to było podyktowane, ale to pewnie ukłon w stronę amerykanów, co to lubią różne dziwne rzeczy nakręcać na lufę w swoich karabinkach. Zawsze można wytoczyć przejściówkę, jak jest np. w AKS-74U z 14 na 22 mm. Generalnie to dużo części i sposób ich montażu jest zerżnięty z ostrego, więc jak się uprzesz to wszystkie znalowe elementy wymienisz na ostre od pekaśki. Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 A jak z chwytem pistoletowym? Quote Link to post Share on other sites
Matiz1911 Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Należy pamiętać, że w PK/PKM chwyt pistoletowy różni się od tego w AK. Jest pod innym kątem, mam prawdziwy zespół spustu i nie idzie zamontować tam chwytu z kałasza do końca Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Dokładnie. Do tego PKM pasuje tylko chwyt od PK/PKM. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.