Across321 Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Cześć, ostatnio wpadłem na pomysł aby w swojej G36 zrobić bardziej czuły spust. Tak jak tu na filmiku: Macie jakiś pomysły, jak zwiększyć tą czułość spustu, aby nie trzeba było go tak mocno wciskać ? Pozdro :-) Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Języka spustowego się nie wciska i dusi, tylko przyciska. Dosyć dziwny problem, W aeg spust bardzo lekko chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted June 16, 2012 Author Report Share Posted June 16, 2012 Chyba mnie nie zrozumiałeś. Chciał bym uzyskać efekt, aby zamiast PRZYCISKAĆ spust na głębokość 0,5-1cm, żeby zamknął się obwód, PRZYCISKAĆ go np. na 2mm. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 (edited) Tylko zastanów się ,czy to będzie bezpieczne? Gdzieś na respie lekko zahaczysz o spust czymś,lub ktoś inny Tobie (a zapomnisz zablokować spust) i nieszczęście gotowe. Tak samo w akcji możesz przypadkowo komuś ze swoich strzelić po twarzy itd. jak niechcący o coś zahaczysz. Edited June 16, 2012 by OFF Quote Link to post Share on other sites
arend Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Raczej nie chodzi o zmniejszenie siły potrzebnej do wciśnięcia spustu. Raczej o zmniejszenie drogi. A RK01 eksperymentowałem z długością styków kostki gera i z ich popychaczem. Skróciłem drogę spustu o jakieś 6mm, ale dalej zostało dużo do pomyślenia żeby działał na tzw dotyk. Quote Link to post Share on other sites
kabel123 Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Ja spróbowałbym zamontować mikrostyk. Później tylko zablokować język spustowy w tyle żeby wystarczyło kliknąć jak w myszce od komputera i gotowe. Quote Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Mam zrobiony hair trigger w swoich replikach i jeszcze w jednej od znajomego. Sprawa nie jest trudna, ale wymaga poświęcenia trochę czasu. Należy odpowiednio odgiąć styki, lub wydłużyć element, który je zwiera. Zmodyfikować go również w ten sposób, by wcześniej odskakiwał. Ponadto zmodyfikować dźwignię przerywacza. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Ktoś zna taką modyfikację do V3? (Kałaszkowy spust) Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Szukaj w internecie pod nazwą "hair trigger mod", bardzo łatwo znaleźć pod warunkiem, że znasz trochę angielskiego. ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 Kombinujecie ze stykami zamiast spust podeprzeć aby w pozycji wyjściowej był już lekko wciśnięty np do 2/3 swojej drogi. Z resztą, łatwiej wsadzić mosfet i zamiast obsługiwać go stykami- robić to mikrostykiem. Wtedy se spust ustawisz na pierdnięcie muchy nawet jak chcesz. Pitolenie o "bezpieczeństwie" pominę milczeniem. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted June 16, 2012 Author Report Share Posted June 16, 2012 Rozjaśni mi ktoś o co dokładnie chodzi z tym mikrostykiem ? @dexterkrak Już właśnie próbowałem czymś podeprzeć ale nie wyszło. Przy kolejnym otwarciu GB znowu pokombinuję :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 dexterkrak, gdybyś grzebał w aeg'ach nie pisałbyś takich głupot, o jakie to proste. Jeżeli podeprzemy spust, to na "pojedynczym" replika strzeli tylko raz, bo język spustowy wracając nie złapie ponownie elementu odpowiedzialnego za zwieranie styków. Można by temu oczywiście zapobiec, modyfikując odpowiednio ten element. Po za tym niezbędna jest modyfikacja przerywacza, jak na zdjęciu. Wstawiając mikro styk mamy więcej pracy, bo trzeba się bawić z odpowiednim jego umocowaniem w kostce stykowej. A dogięcie styków zajmuje 30 sekund... Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 (edited) Zrób takie coś co dexter mówi. Tylko ja ci to wytłumaczę łopatologicznie. 1. Rozbierasz GB. 2. Wyciągasz kostkę stykową 3. Wyciągasz tą cześć ruchomą - ruchaną:P przez spust 4. Wyciągasz ten miedziany/stalowy/aluminiowy bolec (nie wiem co tam masz, a co było już nie pamiętam) 5. Wsadzasz w dziurę np. kawałek plastyku, czegokolwiek 6. Wkładasz bolec 7. Sprawdzasz czy nie za dużo 8. Jak jest ok. składasz GB 9. Cieszysz się z czułego spustu 10. Efekt polepszysz lepszym Woltażem baterii i wsadzeniem mosfet-u. Najszybszy, najtańszy i najłatwiejszy pomysł. Mam, działa... Edited June 16, 2012 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted June 16, 2012 Author Report Share Posted June 16, 2012 (edited) Aimar, mógł byś napisać co dokładnie zrobiłeś, aby uzyskać czulszy spust? Widzę na twoich zdjęciach jest gb v.2, czy ta modyfikacja sprawdzi się również w gb v.3 ? Pozdrawiam :) Edited June 16, 2012 by Across321 Quote Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 W przypadku GB V.3 sprawa jest znacznie łatwiejsza i wystarczy wydłużenie elementu zwierającego styki. Przerywacz ognia nie wymaga żadnych modyfikacji. Postępuj wg opisu zajaszcze. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Zainspirowany tym filmem: Postanowiłem skrócić drogę spustu w moim G36. Jest pieruńsko długa seryjnie. Na temat gearboxów V2 jest od cholery poradników, ale do V3 już nie ma nic. Internet milczy. Poprzednie moje próby kończyły się zacięciem spustu w tylnej pozycji, albo przerywacz nie działał jak należy. Robił to ktoś w gearboxie V3? Quote Link to post Share on other sites
ST1TCH Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Tu trzeba pomyśleć nad spustem elektronicznym, coś al'a mikro styk w systemie ASCU. Quote Link to post Share on other sites
Katto777 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) Trzeba by było w stykach wsadzić dłuższy bloczek metalu który zwiera styki i do tego opowiednio wygiąć blaszki styków żeby ten bloczek się nie klinował, ogólnie do zrobienia i powinno działać :icon_smile: cuś takiego.. w uproszczeniu Edited February 14, 2013 by Katto777 Quote Link to post Share on other sites
Reegz Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 @up To co pokazał nam Katto777 ma ręce i nogi. Ktoś już robił coś takiego ? Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Ja mam coś takiego w Emce , ułamałem jedną blaszke i aby naprawić wstawiłem nowe dłuższe miedziane blaszki . Efekt Krótsza droga -szybszy strzał . Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) Również udało mi się coś takiego wykonać, w sumie też przypadkiem :icon_wink: reperując starą kostkę. Może warto wstawić coś pomiędzy blaszki? wtedy mamy pewność, że nie złapią "bloczka" gdyż element wstawiony między nie po prostu go zablokuje zaraz na początku cyklu - tak myślę ;) Edited February 14, 2013 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 Gdy przedłużyłem blaszki, to mi je właśnie zablokowało. Trzeba by przy okazji skrócić maksymalną drogę języka spustowego (gdy wejdzie za daleko, to je rozegnie/zablokuje się). Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 http://www.airsofttutorials.com/tutorials/short-pull-trigger.html Tu jest tutorial dotyczący tej modyfikacji w oryginale (Mi np. na Airsoftmechanics wywala blokada antyspamowa i nie moge wejść tam bez proxy) W v3 modyfikacja jest na tej samej zasadzie, dogięcie blaszek do siebie i skrócenie drogi spustu (ew popdiłowanie przerywacza może byc konieczne) Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 Poradnik znam, czytałem, ale do V3 się nie nadaje, ze względu na to, że elemantem popychającym kostkę stykową jest nie spust, a "dźwigienka" do niego podłączona. cały ten układ strasznie wydłuża drogę. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 Nie mogę edytować. Wydłużenie blaszek, bądź klocka powoduje full auto przy niepełnym wciśnięciu, nawet na pojedynczym ogniu. Taki odwrócony AUG. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.