Wasilij21 Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 (edited) Czy komuś padł tłok stokowy przy przebiegu około 10-12 tyś kulek ? bez tuningowania repliki. Bo jak się u mnie okazało mam jeszcze tłok do wymiany (dokładnie to ostatni ząb się zjechał tylko 4 pierwsze są stalowe) Marcinek83 już mam założone kable ale dzięki za zainteresowanie , wiesz może czy wytrzymają zębatki przy sprężynie m140 ? Edited June 10, 2010 by Wasilij21 Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 (edited) a z wytrzymałość veterana też jest super przewróciłem się z nim na beton i tylko trochę się porysował (sam sie bardziej potłukłem niż moja emka ;) ) Moja upadła na łóżko i się rozjetegociła w pół... :bialaflaga: Poszedł mi wzmocniony tłok G&P (nie od upadku, ale nie wiem dlaczego...) W każdym razie: Przy upadku poszły mi 2 dosyć ważne części: 1. Kawałek tej płaskiej części za którą wchodzi osłona spustu 2. 2 haczyki (dolne) od koszyka na silnik, pozostały 2 górne ale niestety włożenie silnika połączonego z gb do tulei na silnik graniczy chwilowo z cudem... -Silnik mi po prostu się wysuwa z gb, a później nie mogę wsadzić reszty karabinu w łoże... Teraz 2 intrygujące mnie pytania: 1. Apropos ułamanego kawałka (zdjęcie niżej): da się to jakoś przykleić tak aby się to trzymało? (jakiś klej do metalu czy coś...) 2. Jako że po prostu nie można dostać NIGDZIE koszyka na silnik, się pytam się czy da się te 2 haczyki również jak w/w przykleić/co kolwiek aby się trzymało? Zdjęcia: http://img51.imageshack.us/i/zdjcie0190j.jpg/ http://img257.imageshack.us/i/zdjcie0191h.jpg/ P.S. Sory że post pod postem, ale nie miałem możliwości edycji/usunięcia Edited October 25, 2010 by feder91 Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 (edited) Musisz zwrócić uwagę na fakt, iż jest zasadnicza różnica między Veteranem [G&G] na łożu z drewna orzechowego, a M14-tkami na łożu z ABS-u. Różnica w trwałości i ochronie bebechów jest nieporównywalna. Jeśli chodzi o uszkodzenia jakie widać na fotkach, raczej sprawa beznadziejna, to ZNAL, a tego nie da się w żaden sposób, trwale skleić, zwłaszcza, jeśli klejony element jest poddawany naprężeniom. Według mnie element do wymiany, rozejrzę się w moich gratach, mam jednego M14 "na części" może znajdę, jeśli reflektujesz, napisz do mnie na PW, lub GG. Edited November 7, 2010 by Powała Quote Link to post Share on other sites
Drzewko Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 do mojej m14 bez problemu weszła lufa 550mm, bez konieczności chowania jej gdziekolwiek. to górna granica z tego co się orientuję pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Mam pytanie do użytkowników... Które łoże według was jest lepsze pod względem praktyczno-użytkowym, drewniane (orzechowe) w veteranie czy wooden stock polimer imitujący tylko orzechowe łoże? Jak to wychodzi z rysowaniem się obu, które według was jest wytrzymalsze na upadek i odkształcenia, czy zdarzały się wypaczenia lub rozezchnięcia się drewna, czy lakier/bejca bardzo się ściera, Zdążyło się komuś wogóle złamać polimerowe łoże? Interesują mnie odpowiedzi tylko na te pytania nie argumentujcie wyboru tym że veteran jest mocniejszy i wzmocniony bo mogę nabyć i jednego i drugiego z takimi samymi osiągami i w bardzo zbliżonej cenie(veteran raptem 80zł więcej) Quote Link to post Share on other sites
1911 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Veteran jest dużo lepiej wykonany i dużo lepiej wygląda (przy różnicy 80zł radzę wziąć Veterana). Lakier się ściera tylko w miejscach gdzie zawsze ma kontakt z ręką. Rysuję się tak jak wszystko, ale rysy na drewnie nie wyglądają tak jak na tworzywie(porysowane drewno nabiera smaczku :) ) Swojego Veterana mam już ponad 2 lata bywał zlany wodą na maksa jak i poddawany ostrym upałom, ale drewno jest bardzo dobrze zakonserwowane i nic złego się z nim nie dzieje. Nie wiem jak z łożem z tworzywa ale na drewnie odbijają się uderzenia kulek Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Zapomniałem dodać że dodatkowo będę chciał zamontować zestaw szyn RAS. Ale chyba będzie można je zamontować tu i tu? Doszły mnie słuchy że w veteranie nie ma jak zamontować tej konwersji bo trzeba nawiercić miejsce na śróby? Prawda to to? Śruby* taki byk że masakra. Quote Link to post Share on other sites
APOSTEL Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Drewno się rysuje i jest mniej odporne. Ale za to jak wygląda :D Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 u mnie polimerowa kolba została złamana podczas transportu. Poza tym, co tu dużo nie mówić - te woodeny wyglądają biednie... 8 dych więcej za drewno? Ludzie płacą po 3 stówy ;) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 ma ktoś szybki manual jak usunać selektor? w mojej jest BARDZO luźny, irytuje mnie, a i tak nie używam full auto. Quote Link to post Share on other sites
1911 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Z tego co się orientuje w G&G jak usuniesz selektor masz tylko full auto:/ Przynajmniej ja tak musiałem się męczyć bo przez pół roku w żadnym sklepie nie było selektora. :/ Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Mam dziwny problem z selektorem ognia :zastanawia: Jak bym go nie złożył to nie mam trybu semi co mnie mocno denerwuje... Przerywacz wydaje mi się że działa poprawnie, ubytków na kostce stykowej też nie wywęszyłem... Ktoś ma jakieś pomysły? Może coś źle składam? /M14 G&G Black stock -starsza wersja GB Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Mam to samo. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 nie ogarniam tego... slektor, przerywacz itd... wszystko jest metalowe... więc wg mnie albo coś źle składam, albo to wina kostki stykowej... Quote Link to post Share on other sites
ADi_TM Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Do stocowej M14 wystarczy bateria 8,4V czy lepiej będzie się sprawować na wyższych napięciach ? Jakiej długości powinna być śruba mocująca montaż King-Armsa ( http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2149 ) tak aby dobrze się trzymała i jaki posiada gwint ? Quote Link to post Share on other sites
Ice Men Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 Siemka ja bym radził tobie 8.4v lub max 9.6v Miałem ten dylemat co ty nie inwestuj w większe napięcie bez zainstalowania mosfetu.(w starym styku były miedziane blaszki które się po prostu spaliły a w nowym który dostałem mosiężne może dłużej potrzymają) Przy większym napięciu masz szybszą reakcje na spust to jest DUŻY PLUS ale bez mosfetu padają szybko. Obecnie sam mam taka konfiguracje 11.1v li-po mosfet i silnik SHS TU WOLF neodymny i teraz chodzi jak kosiarka :happy: Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 9,6 można spokojnie pakować, choć jeśli zamierzasz tuningować - bierz lipo. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 A powie mi ktoś jak umiejętnie dobrać parametry lipo pod tę m14 ? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 najlepiej sprawdzając wymiary (chyba, że nie masz drewnianej kolby) i dobierając pod sprężynę. Quote Link to post Share on other sites
ADi_TM Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 Czy posiada ktoś zamontowany TEN dwójnóg w swojej M14-stce ? Chodzi mi konkretnie o informacje związane z przejściówkę ze zdjęcia, gdyż bez niej raczej ani rusz z zamontowaniem czegokolwiek. Napisałem do sklepu aby sprawdzili czy pasuje do repliki lecz na chwilę obecną bez odzewu. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Miałem go zamontowanego, ale tak dawno, że nie pamiętam w jaki sposób. :D Jedno jest pewne - na pewno z przejściówką, bo risa ni mom. Quote Link to post Share on other sites
dr Ziolo Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Pozwolcie, ze odgrzeje kotleta ;P Jak myslicie (wiecie z doswiadczenia), ktory model bedzie najtrwalszy, najlepszy i najbardziej podatny na tuning na parasnajperkę. http://www.evike.com/product_info.php?cPath=21_672_829&products_id=28216 http://www.evike.com/product_info.php?cPath=21_44_218&products_id=28217 http://www.evike.com/product_info.php?cPath=21_672_829&products_id=40081 Powiem od razu, ze mi najbardziej podoba sie ten ostatni model. Czysto estetycznie, z wygladu. :) Quote Link to post Share on other sites
1911 Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 (edited) Znowu mamy ruch w temacie :icon_smile: Wg mnie w G&G będziesz miał większy wybór części, niby ma swój oryginalny kształt gb ale większość jak nie wszystkie części pasują z gb v.3, a w G&P to jak w TM gb v.7. G&P ma tą zaletę że można kupić masę tanich zamienników magów, czego nie ma w G&G gdzie trzeba sporo dać za każdego maga.. W sprawie G&P masz PM'kę. Edited December 18, 2012 by 1911 Quote Link to post Share on other sites
dr Ziolo Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 A czy Emki rozniace sie body beda sie roznily tez gb? Quote Link to post Share on other sites
1911 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Każda M14 G&G ma ten sam gb(części pasują, ale w STOCK'u Veteran się trochę różni), tak jak i G&P. Na zewnątrz masz tylko bodu zwykła obudowa, ale środek każda firma robi w swoim stylu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.