Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Force core seria AK


Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Ja również jestem w posiadaniu FC-104-a czyli suczka z risami.

U mnie nie ma żadnego luzu na kolbie. Bardzo gładziutko załapuje i nawet nie drgnie. Na risie również luzów nie ma.

Ogólnie zewnętrznie wygląda na prawdę zajebiście. U mnie również dostrzegłem na pokrywie pasiaste smugi ale widać to tylko pod światło. Kultura pracy na 11.1 jest bardzo dobra.

Fpsy na chrono radecka v2 u mnie oscylują w granicy 270fps. Nie testowałem jej jeszcze w polu więc w tym temacie się nie wypowiem.

Magazynki stalowe jak i plastikowe pasują bez problemu i podają do ostatniej kulki.

U mnie są dwa malutkie mankamenty które osobiście mnie nie przeszkadzają.

Pierwszy to szczerbinka na deklu jest przynitowana delikatnie na lewo przez co nie idzie w osi z muszką. Ale będę docelowo montował jakiegoś doctera a i tak da się celować, kwestia bardziej wizualna patrząc od tyłu.

A druga to ciężko przechodzący selektor ale u mnie akurat z semi na auto. W innych przypadkach działa gładko.

Ostatecznie jestem bardzo zadowolony jakością wykonania i 100% spasowaniem.

A bebechy jak będą słabe to sobie wymienię bez problemu bo sam sobie serwisuję repliki.

Podsumowując polecam jak najbardziej jako alternatywa dla E&L, zewnętrznie niczym się nie różnią.

A na pewno w stosunku do cym których ceny poszybowały już ponad 1tyś :icon_lol:

 

A odnośnie tego, żę GF nie sprowadza już FC, może to E&L zdecydował o zaprzestaniu produkcji :> ? za granicą ich też za wiele nie ma a jak są to mogą być zapasy magazynowe :icon_razz:

Edited by Czoło
Link to post
Share on other sites

A teraz pytanie z innej beczki. Czym przesmarować korpus repliki? Nie mam jej długo, a już widzę, że Ruda wyłazi na całości, w postaci (w tej chwili) łatwo ścieralnych kropek. :icon_biggrin:

 

Polecam Brunox. Łatwo się nakłada, trzyma się świetnie, usuwa ślady rdzy i dobrze zabezpiecza. No i fajnie śmierdzi.

Link to post
Share on other sites

Został wygięty, ale to mało pomagało. Pod śrubę wsadziłem łożysko z nieużywanej głowicy tłoka i nie ma mowy o luzowaniu się selektora. :D Co "naprawiło" problem braku strzału pojedynczego, bo selektor chodzi sztywno i się nie odkręca.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dorwałem się właśnie do AKSU Force Cora (780pln, z Gunfire) - coś pięknego.

 

Ja myślałem, że E&Le są topornie wykonane, ale FC to już w ogóle za grosz wdzięku :icon_biggrin: Piękna stal, kolba chodzi ciężko i zatrzaskuje się z hukiem. Drewno też ładne, ale faktycznie widać różnicę w porównaniu do E&L - w FC jest bardziej matowe i szorstkie. Numer seryjny jest za to ładniej wykonany niż w Gen II (ale nadal to ten laser-grawer). Data produkcji na metce to maj 2015.

 

Przyzwyczajony do długich, ciążących na przód kałachów, to pierwsze wrażenie jest "ale wygodne i mobilne" :D

 

Polecam szukać okazji, bo szkoda pakować się w bojce i cymy jeśli jest okazja za niecałe 800 znaleźć takie cudo.

 

Jeszcze nie strzelałem (nie mam wtyczki, wszystkie moje baterie i repliki są na deansy, a tutaj nagle tamiya ;_; )ale kartka z GF twierdzi, że jest 359-366 FPS.

Edited by Hudy01
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam problem z AKSU.

 

Mianowicie - nie lubi lipo 7.4

 

Podpinam baterię (turnigy nano 25/50c) 7.4v - zero reakcji na spust, nic.

 

Podpinam za to baterię 11.1v - śmiga bez problemu. Sprawdzam więc baterię 7.4 w innej replice (z mocniejszą sprężyną) - strzela bez problemu.

 

Jakieś pomysły, dlaczego AKSU nie lubi baterii 7.4?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

stało się - pierwsza awaria. Dzisiaj na zlocie giwera zaczęła dziwnie chrobotać, odgłos ocierania się zębatki o zębatke. Do tego silne drgania silnika, wyczuwalne przez chwyt, nie każdy strzał też wypluwał kulkę. Bałem się że to tłok, czy zębatki w GB, ale po rozkręceniu przyjrzałem się zebatkom w silniku, i wydaje mi się że tutaj tkwi problem - zębatka silnikowa jest wyraźnie zjechana do pewnej wysokości, co pewnie powodowało ścieranie, i w końcu przeskakiwanie zębów -> silnik był za nisko. Nic no, rozkręciłem dla pewności bude, i odkryłem kolejny smaczek - w zębatce tłokowej jeden ząb jest skruszony od połowy do krawędzi.

Odnośnie doboru części będe pytać w odpowiednich działach, ale może mnie utwierdzicie w zdaniu, że chrobotanie to wina właśnie zębatki silnikowej? Takie są tylko moje przypuszczenia na teraz.

 

DSC_0076.JPG

DSC_0081.JPG

Edited by felo0000
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...