Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

eMki [SA] (Specna Arms)


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wg opisów na necie: Wzmocniony na wysokości głowicy cylindra gearbox skrywa stalową prowadnicę sprężyny będącą elementem systemu Enter & Convert™ oraz osadzone na 8-milimetrowych łożyskach kulkowych i podkładkach stalowe zębatki.

 

Ale rozumiem, że to reklamowy, chiński kit. W takim razie czy taka http://asg.warszawa....y-v-2,9974.html da radę?

Edited by DariuszT
Link to post
Share on other sites

@Said otóż ja zakupiłem swoją specne 2 miesiące temu i chyba dostałem jakąś z starszej serii.. Replika strzela bardzo ładnie jak na chińczyka. Porównywałem z dwoma innymi replikami specny zamówione sprzed miesiąca. I jest o wiele inna kultura pracy. W mojej idzie na ładny plus.

Link to post
Share on other sites

Okazało się, że kurier to znajomy z pola bitwy :) Dostałem już pakę.

 

Z zwenątrz:

Cóż nowa specna od starej różni się bardzo niewiele. Kolor body udeża lekko bardziej w stronę szarości, jest przy tym trochę bardziej matowy. Różnica jest bardzo niewielka, ale zauważalna. Niestety tylko ludzkim okiem lub solinym aparatem, ja dysponuję póki co tylko tabletem i pradawnym kompaktem, bo porzyczyłem tacie sprzęt na wypad motocyklowy. Tym co mam nie uchwycę tych różnic.

Idąc dalej, oznaczenia. Inny nr seryjny!!! Stary S 015495, nowy S017026. Wszystkie grafiki i oznaczenia są pogrubione w stoaunku do starych, wyglądają soczyście i śnieżno biało, chociaż ten kolor to pewnie kwestia tego iż replika jest nowa. Grafiki wyczówlane w dotyku, jakby malowane.

Kolba całkiem przyzwoitej jakości, łączenie połówek widać, ale nie jest specjalnie szpetne, ot tradycyjny chiński standardzik. Na pierścieniu na gwińcie prowadnicy lekki rdzawy nalot. Nie wiem czy wina kiepskiego stopu, czy złego składowania.

Spasowanie beton absolutny. Chciaż między frontem,a risem jest 1mm szpary, jednak bezproblemowo do zniwelowania.

 

Kulutra pracy:

ROF na poziomie, nawet po mimo sztwynych chińskich kabli. Coś pomiędzy 12-13rps Nanotech 2S 1,3Ah 25/50C. Nie mam AAA do chrono więc nie sprawdzę :(

Dalej to samo co kiedyś. Sprężyna brzdąka wesoło, a zębatki wydają jęki prosząc o wypoziomowanie i smar.

 

Ogólnie fajne, nie zawiodłem się.

Edited by MrMCET
Link to post
Share on other sites

Wg opisów na necie: Wzmocniony na wysokości głowicy cylindra gearbox skrywa stalową prowadnicę sprężyny będącą elementem systemu Enter & Convert™ oraz osadzone na 8-milimetrowych łożyskach kulkowych i podkładkach stalowe zębatki.

 

Ale rozumiem, że to reklamowy, chiński kit. W takim razie czy taka http://asg.warszawa....y-v-2,9974.html da radę?

Te łożyska, panie, to są pod zębatkami, a ja mówię o łożyskowanej prowadnicy sprężyny.

Link to post
Share on other sites

Komora ta sama, tylko kółka zębate białe zamiast czarnych. Dyszy nawet nie kojarzę jaką miałem w poprzedniej specnie, bo wymieniłem ją na dzień dobry. W nowej jest niebieski plastik.

Edited by MrMCET
Link to post
Share on other sites

Dyszy nawet nie kojarzę jaką miałem w poprzedniej specnie, bo wymieniłem ją na dzień dobry. W nowej jest niebieski plastik.

 

To ja mam prawdopodobnie starą serię - biały plastik ;).

 

Dzisiaj się trochę pobawię swoją specną - w końcu ją wypodkładkuję, sprężynę dam 125 elementa czarną, a dyszę czerwoną SHSa + opóźniacz popychacza z łożyska. Dojdzie jeszcze zielona g&g (na próbę czy będzie lepiej od madbulla niebieskiego) i pseudoprecka JBU.

Link to post
Share on other sites

To ja mam prawdopodobnie starą serię - biały plastik :icon_wink:.

 

U mnie śmiga na przeźroczystej dyszy i szczelność jest zadowalająca, to nie wiem czy mam starszą czy młodszą od twojej.

 

Mniejsza o to. Ważne że faktycznie zmieniając nawet kolor pokręteł w hopie widzę że późniejsze wypusty to nie musi być to samo co u siebie chwaliłem.

Link to post
Share on other sites

W tej mojej nowej specnie właśnie skończyłem zmieniać chwyt. Taaa robiłem to autentycznie od momentu napisania poprzedniego posta...

Same śruby są w tej wersji ok, odkręciłem przykręciłem i jadę dalej.

Druga sprawa to akcesoria PJ w połączeniu ze specną :/ Woda z ogniem normalnie. Podmieniłem chwyt na kopię G27 od pejota właśnie. Tragedia! Piłowanie i szlifowanie na potęgę. Cieszę się, że obyło się z papierami ściernymi i piłkami do metalu, bez konieczności użycia szlifierki, bo jej nie mam :) . Jednak w przypadku nakładki na kolbę będę musiał skorzystać z czyjejś pomocy. Ogólnie chwyt był za ciasny, nie wchodził na łożyska. Za długi, wystawał z tyłu i blokował się o zaczep zawieszenia. No i miał źle przygotowane otwory pod sruby.

 

Link to post
Share on other sites

Zdecyduje się chyba na ten pakiet w gf za 90zł nasmarują, wypodkładkują, przeczyszczą wyregulują itd. Mam nadzieję, że będzie ok + do tego wymienienie sobię gumkę na czarną systemę.

Edit:

Potrzebna pomoc jaką z dostępnych teraz gumek na gf wybrać?

Edited by AlCapone
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...