DariuszT Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Serwisowana w Warszawskim sklepie, który cieszy się dobrą opinią. Jest na gwarancji, dlatego wolałem oddać do nich, inaczej szukałbym na forum pewnych ludzi. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Co ma piernik do wiatraka? Tyle samo liter xD Tak naprawdę to wygląda to że założyli za długą dysze. Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 A to jeszcze pytanie taki metaliczny, jakby głuchy (a może to powininem nazwać echo) odgłos. No ewidentnie jakby sprężyna uderzała w coś metalowego, to bardzo źle wróży? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Niełożyskowaną prowadnicę ;). Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 (edited) Wg opisów na necie: Wzmocniony na wysokości głowicy cylindra gearbox skrywa stalową prowadnicę sprężyny będącą elementem systemu Enter & Convert™ oraz osadzone na 8-milimetrowych łożyskach kulkowych i podkładkach stalowe zębatki. Ale rozumiem, że to reklamowy, chiński kit. W takim razie czy taka http://asg.warszawa....y-v-2,9974.html da radę? Edited July 8, 2014 by DariuszT Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Niełożyskowaną prowadnicę :icon_wink:. Lub/i średnica prowadnicy sprężyny jest zbyt mała w stosunku do średnicy sprężyny. Miałem taki sam kiedyś efekt na łożyskowanej. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Jedno jest pewne. Pierwsze specny były ok. To co teraz idzie - już nie. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 @Said otóż ja zakupiłem swoją specne 2 miesiące temu i chyba dostałem jakąś z starszej serii.. Replika strzela bardzo ładnie jak na chińczyka. Porównywałem z dwoma innymi replikami specny zamówione sprzed miesiąca. I jest o wiele inna kultura pracy. W mojej idzie na ładny plus. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Do mnie dzisiaj dojedzie SA-B03 z obecnej partii na Gunfire. Jakieś ogólne info mogę na szybko udostępnić. O bebechy pytajcie później Segera, bo replika z lotu wędruje do niego na warsztat. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 @MrMCET porównaj kulturę pracy po wyjęciu z pudła z wcześniejszą partią jeśli masz możliwość :D. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Ok, poprzednią Specnę przechwyciłem od jednego z forumowiczów. Rocznik 2013, wszystko stock poza gumką. Także będę miał jakieś porównanie. Pakę dostanę po 13, tak chodzi u mnie GLS. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 (edited) Okazało się, że kurier to znajomy z pola bitwy :) Dostałem już pakę. Z zwenątrz: Cóż nowa specna od starej różni się bardzo niewiele. Kolor body udeża lekko bardziej w stronę szarości, jest przy tym trochę bardziej matowy. Różnica jest bardzo niewielka, ale zauważalna. Niestety tylko ludzkim okiem lub solinym aparatem, ja dysponuję póki co tylko tabletem i pradawnym kompaktem, bo porzyczyłem tacie sprzęt na wypad motocyklowy. Tym co mam nie uchwycę tych różnic. Idąc dalej, oznaczenia. Inny nr seryjny!!! Stary S 015495, nowy S017026. Wszystkie grafiki i oznaczenia są pogrubione w stoaunku do starych, wyglądają soczyście i śnieżno biało, chociaż ten kolor to pewnie kwestia tego iż replika jest nowa. Grafiki wyczówlane w dotyku, jakby malowane. Kolba całkiem przyzwoitej jakości, łączenie połówek widać, ale nie jest specjalnie szpetne, ot tradycyjny chiński standardzik. Na pierścieniu na gwińcie prowadnicy lekki rdzawy nalot. Nie wiem czy wina kiepskiego stopu, czy złego składowania. Spasowanie beton absolutny. Chciaż między frontem,a risem jest 1mm szpary, jednak bezproblemowo do zniwelowania. Kulutra pracy: ROF na poziomie, nawet po mimo sztwynych chińskich kabli. Coś pomiędzy 12-13rps Nanotech 2S 1,3Ah 25/50C. Nie mam AAA do chrono więc nie sprawdzę :( Dalej to samo co kiedyś. Sprężyna brzdąka wesoło, a zębatki wydają jęki prosząc o wypoziomowanie i smar. Ogólnie fajne, nie zawiodłem się. Edited July 9, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Tak z ciekawości, dasz radę porównać dyszę i komorę HU? Są jakieś różnice? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Wg opisów na necie: Wzmocniony na wysokości głowicy cylindra gearbox skrywa stalową prowadnicę sprężyny będącą elementem systemu Enter & Convert™ oraz osadzone na 8-milimetrowych łożyskach kulkowych i podkładkach stalowe zębatki. Ale rozumiem, że to reklamowy, chiński kit. W takim razie czy taka http://asg.warszawa....y-v-2,9974.html da radę? Te łożyska, panie, to są pod zębatkami, a ja mówię o łożyskowanej prowadnicy sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 (edited) Komora ta sama, tylko kółka zębate białe zamiast czarnych. Dyszy nawet nie kojarzę jaką miałem w poprzedniej specnie, bo wymieniłem ją na dzień dobry. W nowej jest niebieski plastik. Edited July 9, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Dyszy nawet nie kojarzę jaką miałem w poprzedniej specnie, bo wymieniłem ją na dzień dobry. W nowej jest niebieski plastik. To ja mam prawdopodobnie starą serię - biały plastik ;). Dzisiaj się trochę pobawię swoją specną - w końcu ją wypodkładkuję, sprężynę dam 125 elementa czarną, a dyszę czerwoną SHSa + opóźniacz popychacza z łożyska. Dojdzie jeszcze zielona g&g (na próbę czy będzie lepiej od madbulla niebieskiego) i pseudoprecka JBU. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 To ja mam prawdopodobnie starą serię - biały plastik :icon_wink:. U mnie śmiga na przeźroczystej dyszy i szczelność jest zadowalająca, to nie wiem czy mam starszą czy młodszą od twojej. Mniejsza o to. Ważne że faktycznie zmieniając nawet kolor pokręteł w hopie widzę że późniejsze wypusty to nie musi być to samo co u siebie chwaliłem. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Ogromny minus za jakość śrub w chwycie pistoletowym. Są zrobione chyba z gliny. Konieczne było rozwiercenie śrub a co za tym idzie chwyt pistoletowy jest do wymiany. Rozczarowałem się z deka. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 W tej mojej nowej specnie właśnie skończyłem zmieniać chwyt. Taaa robiłem to autentycznie od momentu napisania poprzedniego posta... Same śruby są w tej wersji ok, odkręciłem przykręciłem i jadę dalej. Druga sprawa to akcesoria PJ w połączeniu ze specną :/ Woda z ogniem normalnie. Podmieniłem chwyt na kopię G27 od pejota właśnie. Tragedia! Piłowanie i szlifowanie na potęgę. Cieszę się, że obyło się z papierami ściernymi i piłkami do metalu, bez konieczności użycia szlifierki, bo jej nie mam :) . Jednak w przypadku nakładki na kolbę będę musiał skorzystać z czyjejś pomocy. Ogólnie chwyt był za ciasny, nie wchodził na łożyska. Za długi, wystawał z tyłu i blokował się o zaczep zawieszenia. No i miał źle przygotowane otwory pod sruby. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 MrMCET standard też to miałem. Chwyt od BOYJA wchodzi do specny idealne ale te ACM czy PJ to już inna bajka :D. Najszybszy sposób to wycięcie tych prowadnic co wchodzą w GB i poszerzenie dziur. Chwyt wkłada się i zakręca i po robocie. Quote Link to post Share on other sites
AlCapone Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Cy wymiana kabli w replikach SA to konieczność? Oraz czy dają radę bez podkładkowania? Ponieważ nikt w mojej okolicy za podkładki się nie bierze, a w gf życzą sobie 89zł. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 (edited) Kable nie są koniecznością, podkładki warto zrobić, zawsze dłużej pociągniesz bez remontów. Smarowanie to absolutna konieczność! Edited July 10, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Mikuła Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 No dobra tylko teraz lipa ,bo albo tracimy gwarancję albo męczymy się z tym. Gorzej jak na gwarancji nic się nie stanie , ale zębatki będą w złym stanie :P Quote Link to post Share on other sites
AlCapone Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 (edited) Zdecyduje się chyba na ten pakiet w gf za 90zł nasmarują, wypodkładkują, przeczyszczą wyregulują itd. Mam nadzieję, że będzie ok + do tego wymienienie sobię gumkę na czarną systemę. Edit: Potrzebna pomoc jaką z dostępnych teraz gumek na gf wybrać? Edited July 10, 2014 by AlCapone Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Madbulla. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.