filip0107 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Pytanie.. Wsadzilem do swojej dysze protech i trzeba ją wypolerowac tylko jak i czym i do jakiego momentu? (seger) Do innej wsadzilem czerwona shs i nie zawsze się cofa tyle ile powinna (widzę przez komore od dołu) rozumiem ze mała polerka tez wskazana? Aha i co z tym AOE?? Po co to i czy się sprawdza na praktycznie stocku Z góry dziękuję za odpowiedzi :) Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Mi po około 10K kulek pękł spust :D od specny. 80% tego to tryb pojedynczy więc spust nie jest jakoś wytrzymały. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Pytanie.. Wsadzilem do swojej dysze protech i trzeba ją wypolerowac tylko jak i czym i do jakiego momentu? (seger) Do innej wsadzilem czerwona shs i nie zawsze się cofa tyle ile powinna (widzę przez komore od dołu) rozumiem ze mała polerka tez wskazana? Aha i co z tym AOE?? Po co to i czy się sprawdza na praktycznie stocku Z góry dziękuję za odpowiedzi :) Skoro wsadziłeś, to nie musisz polerować. AOE to piłowanie nadprogramowych zębów. Na stocku nie zaszkodzi, w sumie i tak zrobi się z czasem samo, bo tłok straci swoje plastikowe, źle zgrane zęby. Quote Link to post Share on other sites
filip0107 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Wsadzilem tylko w przenośni :D dysza ledwo co wchodzi wiec musze ja wypolerowac tylko jak i czym i do którego momentu. Na zebie widzę ze się ściera (pierwszy który łapie zębatka, czyli ostatni patrząc od strony głowicy ( nie licząc tego dużego praktycznie kwadratowego) Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 (edited) Nawiń na wycior kawałek drobnego papieru ściernego, wsadź w dyszę i lecisz za ojczyznę. Co jakiś czas sprawdzaj postępy. Poleruj aż będzie w miarę gładko wchodzić na głowicę. Przed tarciem wyciagnij oring żeby go nie uszkodzić. Edited November 14, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
filip0107 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Te małe zwężenie na końcu jest istotne czy raczej lepiej żeby zostało? Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Są w temacie polecane dysze, których nie trzeba szlifować, w dodatku są super szczelne i tanie. Dziwie się ludziom, którzy kupują niedopracowane dysze protecha na własne życzenie. Wystarczy poczytać. Quote Link to post Share on other sites
filip0107 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Włożyłem dwie dysze shs i się uszczelnily fajnie, a teraz kupiłem protecha bo zainspirował mnie seger, dysza jest krótsza i podwójnie uszczelniona ;) Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Również miałem na myśli podwójnie uszczelnione;) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Dysza w specnie ma długość 20,9mm i taka nalezy kupić. Od shs jest za długa i moze nie podawać kulek. A dysze protecha trzeba polerować tak jak napisałe mrmcet. ewentualnie dyszę w wiertarke aby się kręciła i wkładasz w nią ppaier nawinięty na wycior - zawsze trochę szybciej ;). Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 AOE to piłowanie nadprogramowych zębów. Zgaduj jeszcze raz... Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Zgaduj jeszcze raz... A czymże jest korekta AOE jak nie usuwaniem zbędnych zębów na tłoku, tak aby pierwszy ząb zębatki tłokowej stykał się tylko z ostatnim zębem tłoka? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Jeśli ktoś nie może roszyfrować lekkiego skrótu myślowego, to Google zawsze czeka. Dwie minuty i będzie wiedział o co mi chodziło. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 A czymże jest korekta AOE jak nie usuwaniem zbędnych zębów na tłoku, tak aby pierwszy ząb zębatki tłokowej stykał się tylko z ostatnim zębem tłoka? http://www.airrattle...ement-s/136.htm Pierwszy akapit. A usuwanie zębów nie zawsze jest konieczne. Jeśli ktoś nie może roszyfrować lekkiego skrótu myślowego, to Google zawsze czeka. Dwie minuty i będzie wiedział o co mi chodziło. Z której strony by nie patrzeć, i tak wyjdą brednie. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 A usuwanie zębów nie zawsze jest konieczne. Dobra ja też się źle wyraziłem, skrót myślowy. Po poprawie AOE prawie zawsze potrzebna jest korekta zębów tłoka. Nie zawsze bo teraz większość tłoków ma fabrycznie usunięty przedostatni ząb. Mam pewnie marne doświadczenie tuningowe w równaniu do bardziej doświadczonych użytkowników forum, ale mówienie że nie zawsze jest to konieczne jest bardziej teorią niż praktyką. Nawet w podanym przez Ciebie linku widać że trzeba będzie z tego pomarańczowego tłoka usunąć ząb. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 Mam problem na semi po naciśnięciu spustu kostka stykowa sie blokuje jest strzał i nie wraca dopiero mocne upniecie w korpus i tak znowu na auto działa ale jak mocno spust nacisnę to to samo Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted December 11, 2014 Report Share Posted December 11, 2014 Mam problem na semi po naciśnięciu spustu kostka stykowa sie blokuje jest strzał i nie wraca dopiero mocne upniecie w korpus i tak znowu na auto działa ale jak mocno spust nacisnę to to samo Sprężynka w kostce stykowej, albo przerywacz. Tak czy inaczej trzeba by rozebrać gearbox i sprawdzić. Mniej inwazyjnie można jeszcze prześledzić działanie płytki selektora, może z niej sprężynka spadła i tez nie odciąga przerywacza. Quote Link to post Share on other sites
Aquerr Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Witam :) Poprzednio doradziliście mi http://gunfire.pl/product-pol-1152200042-Replika-karabinka-Specna-Arms-SA-A05.html , posiadam budżet 1200zł. Trochę pieniążków mi zostało, po zakupie kulek, okularów, zostaje około 300zł. Co można do tej repliki wsadzić? Co wymienić? Od razu mówię że nigdy w rękach nie miałem jakiejkolwiek repliki i zdaje się na umiejętności techniczne panów z gunfire :P. Z góry dziękuje za pomoc! Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Koniecznie gumkę HU i ewntualnie lufę na precyzyjną. Reszta na razie wystarczy. Quote Link to post Share on other sites
Aquerr Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 (edited) Wymienię to sam? (laik który nigdy nie posiadał repliki) Czy lepiej zamówić tę usługę w sklepie? Jaką konkretnie lufę? Patrzę w tym sklepie i jest tego multum, ceny wahają się w granicach 150zł, więc to bez różnicy. Czy kolory gumek mają coś do rzeczy? Jaka będzie najodpowiedniejsza do tej repliki? :icon_smile: Dziękuje za odpowiedź! EDIT: Znalazłem taką gumkę, z opinii wygląda że nie jest najgorsza, będzie ok? http://gunfire.pl/product-pol-1152192217-Gumka-hop-up-czarna.html Edited December 15, 2014 by Aquerr Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 (edited) Lufę z gumką zmienisz sam. Rzeczy o których pisałem w innym temacie to już zadanie dla odpowiedniego komandosa, no poza baterią. Gumkę do Specny ładuj przeźroczystą Guardera. U mnie działa bajecznie. Dobrze łapie szczelność w specnowej komorze i równomiernie kręci kulki. Lufę Prometheus conajmniej. Inne, tańsze rurki to placebo, w rzeczywistości działające z efektywnością stocka. Na Gunfire nie dostaniesz dobrych części, zwłaszcza luf. Musisz szukać w innych sklepach. Edited December 15, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Aquerr Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 (edited) Mam pytanie odnośnie modeli, czy te numerki np. SA-A05, SA-B05 etc. różnią czymś modele? Są strasznie do siebie podobne, przypuszczam że bebechy mają te same. Znalazłem trzy modele które strasznie mi się podobają, tylko że jeden kosztuje 830zł, a drugi 730zł. Różnią się czymś one, prócz wyglądu? Tutaj linki. http://gunfire.pl/pr...rms-SA-A05.html http://gunfire.pl/pr...rms-SA-A04.html http://gunfire.pl/pr...rms-SA-B05.html (przepraszam że zadaje takie głupie pytania, no ale chcę się upewnić że będe zadowolony z pierwszego zakupu ;d) Edited December 15, 2014 by Aquerr Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Tylko wygląd. Są jeszcze są nieznaczne różnice w dł. luf wewnętrznych, ale ma to zerowe znaczenie. Quote Link to post Share on other sites
Aquerr Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Wielkie dzięki za pomoc! Nawet nie wiesz jak Ci jestem wdzięczny, jak się może kiedyś spotkamy na jakiejś bitwie, to masz u mnie piwo :D 1love. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Co do gumki, to jak możesz - bierz ją natychmiast! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.