Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Lolik06

eMki [SA] (Specna Arms)

Recommended Posts

Dysze mam shs, gumkę czarną systemy podkładowanie i smarowanie też zrobione, do tego teflon fix Czyli silnik i zębatki poradzą sobie?

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dysze mam shs, gumkę czarną systemy podkładowanie i smarowanie też zrobione, do tego teflon fix Czyli silnik i zębatki poradzą sobie?

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Jeżeli masz dobrze podkładkowane to zębatki dadzą radę. Silnik będzie działał wolno, ale powiniem sie ogarniać.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że nikt nie wspominało baterii. Przy tym silniku i przełożeniu zębatek, 11,1V to jedyna opcja do zasilania tego na SP140 z akceptowalną reakcją na spust. Polecam wymianę silnika na jakikolwiek High Torque z magnesami neodymowymi. Stock będzie się grzał, więc radzę dozować ilość "spay and pray".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, przed chwilka zainstalowałem w swojej specnie m130 shs i niestety na chrono wyszło aż 460 fps. Ze względu na ograniczenia grupy chciałbym zrobić mały downgrade do 450max.

Czy wystarczy mi wyjecie łożyskowanej prowadnicy sprężyny i zainstalowanie zwykłej stockowej oraz podklejenie na głowicę cylindra sorbo 3.5mm? Czy te zmiany nie usuną aż 10 fps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właściwie najłatwiej by było zamienić prowadnice na stokową (leży w pudelku, chwila moment i gotowe) :)

Macie może doświadczenia jakie to przynosi efekty na chrono?

Na jakimś forum znalazłem ino ze nawet 20 fps, jednak odosobniony przypadek i nigdzie więcej ani słowa o konkretnych wartościach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zrobię, do weekendu kolejnego mam trochę czasu :icon_smile:. Szkielet specny powinien to wytrzymać? (przy tym downgrade planowałem dorzucić sorbo) W sumie jakby nie patrzyć to wyszło m140 a nie 130 :icon_razz:

Edited by John Petrucci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi na SHS 120, wcale nie ściśniętym, po tygodniu zeszło z 415 do 380fps, także pozdrawiam Chiny :/

 

 

Dodano przez Tapatalk. Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double post.

Co do ostatniego posta, którego nie zauważyłem. Szkielet Specny z sorbo nosi SP130 z palcem między pośladami, także nie masz się czego obawiać. Ja nie polecam zabawy z chińskimi sprężynami. Weź sobie raz i porządnie Guardera, bo te dają powtarzalne wyniki i trzymają siłę latami. Ewentualnie Madbull, lub od biedy Tornado, te ostatnie po czasie nieco tracą, ale potem się zatrzymują i trzymają poziom. Jest też test na forum.

 

 

Dodano przez Tapatalk. Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Jestem nowy w swiecie Asg,zakupilem Specne Arms sa b03.Obecnie mam w niej lufe precyzyjna,zielona gumke hop up oraz zrobione podkladkowanie.Docelowo chcilabym zwiekszyc moc do okolo 470 fps oraz zammontowa lufe precyzyjna w okolo 450mm.Prosze o porade co bym musial wymienic zeby to fajnie smigalo?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

lufa jak narazie mad bull 363mm ale bedzie promyk 450.co do reszty to nic nie bylo uszczelniane.Mozna to zrobic samemu czy jest to bardziej skomplikowane?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety, jakbym mógł zmierzyć to bym zmierzył, ale akurat robię zakupy będąc na urlopie.

Jeżeli tłok stockowo jest w dobrej pozycji do zębatki to jak włożyłeś sorbo? Wyrzuciłeś oryginalną gumę z głowicy cylindra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Panowie jaki polecacie zestaw cylinder typ 0, glowica tloka,glowica cylindra dysza i komora hop up, wszystko powinno grac z precka 500mm promyka,duzo tego na forum ale wszystko chaotyczne i nie sprecyzowane.

 

Pozdrawiam

Edited by S1mon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy zestaw ma zły typ cylindra. Komora HU, głowica tłoka, głowica cylindra i dysza nie współgrają z lufą - mają tylko tworzyć szczelny układ, który pchnie powietrze przez lufę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się potrafi zmienić dętkę w tylnym kole roweru, to z gearboxem też się da radę, bo to podobny poziom trudności. Tylko wygląda groźnie.

Właściwie w przypadku wymiany pneumatyki wystarczy się zaopatrzyć w smarowidło do cylindra oraz pamiętać, żeby złożyć pozostałe części tak jak były na początku. Ewentualnie troszkę taśmy teflonowej po uszczelkę głow. cylindra, gdyby wiało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...