Black Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 My już stamtąd dawno wywialiśmy, wychodząc z założenia, że, nierzetelnemu sklepowi z chamską obsługą nie damy już na sobie zarobić. Zakupy można robić w sklepach o wiele solidniejszych - w Polsce albo i w HK. Serwis albo samemu albo u innych polskich usługodawców, których nazw nie wymienię, by nie być posądzonym o kryptoreklamę :) Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 MG rzeczywiście zwija żagle. Poznikało już chyba 70% asortymentu a na te karabiny, które są to są znaczne obniżki. Trochę szkoda sklepu. Mieli największy wybór akcesorii i w ogóle replik. Jakby tylko byli w nim inni ludzie... Link to post Share on other sites
Wolf Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 No to poczekamy az zwina do konca i trzeba bedzie wyrabiac sobie chody w innym sklepie. Nawet jesli powstana na nogi to reputacji sobie nie odrobia juz chyba nigdy. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Moim zdaniem mogliby. Nie takie cuda się dzieją. Wystarczy zacząć działać normalnie. Kupić sobie książkę z pierwszego roku PR, albo marketingu i tam jest wszystko napisane. Oczywiście biorąc pod uwagę, ile razy strzelili sobie w nogę, to mogą być w takiej sytuacji finansowej, że nie ma sensu tego dalej ciągnąć. No ale tu to możemy sobie gdybać. Link to post Share on other sites
Guest JOPJ Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Ha, nie tylko w nogę, ale chyba z obrzyna w d**e. Wkurza mnie fakt, że na swojej stronie "klienci napisali o nas" umieszczają stare wypowiedzi (w tym moją), które nijak mają się do obecnych realiów... No ale cóż, taka polityka, zresztą nikt by tego chyba nie usunął. Wiecie co? Ja tam się po części cieszę, że zwiną interes. Nie będzie już oszukanych ludzi. Z drugiej strony to pokazuje, co może "tłum". Znaczy się my, na tym forum. Przecież sklep świetnie prosperował, dopóki nie pojawili się pierwsi oszukani, a admin (czy kto tam jest za to odpowiedzialny) WMASG nie przypiął sklepowi plakietki "nie polecamy"... Link to post Share on other sites
Wolf Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Takie sa prawa wolnego rynku. Za dawnych dobrych czasow, nie bylo by potrzeby kupowania replik, bo kazdy by spedzil 24 miesiece w wojsku z kalachem u boku i by mial wojska dosc do konca zycia. Teraz sklepy militarne i ASG zeruja na takich duzych dzieciach, robiac z z wieksza lub mniejsza klasa. Link to post Share on other sites
MrDead Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Zamówiłem sprzęt za około 650 złotych. Po paczce ani śladu, oprócz dwóch maili z potwierdzeniem zamówienia oraz z informacją o wysłaniu paczki. Co dziwne zamówienie parę dni temu zniknęło bez śladu z historii, tak jakby nigdy nie zostało złożone. Wysłałem tego samego dnia maila z prośbą o wyjaśnienie tego faktu, bo to jedyna forma kontaktu która działa, i jak narazie nie ma odpowiedzi. Czy ktoś miał już takie przeżycia i może mi poradzić co robić oprócz czekania cierpliwie na odpowiedź ze sklepu? Link to post Share on other sites
szmerglu Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Cały ten temat jest o podobnych przeżyciach ;) zapraszam do lektury Link to post Share on other sites
Coen88 Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Z góry przepraszam za post nie wnoszący zbyt wiele do tematu: LUDZIE!!! Tutaj jest 17 stron skarżenia się na sklep, między innymi takie właśnie przypadki jak ma MrDead! Czemu wy wciąż tam zamawiacie? Jak jeszcze powiesz że zamówiłeś z przedpłatą to przywalę głową w ścianę. Link to post Share on other sites
MrDead Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Dlaczego tam zamawiają ludzie? Odpowiedź jest prosta. Poczytaj sobie opinie na temat sklepu. Jedni chwalą, inni klną, i to na ten sam sklep. Nie wiadomo komu wierzyć. Człowiek sam musi spróbować i żadne opinie innych tego nie zmienią. Zemną też tak było. Za pierwszym razem wszystko było w porządku. Po pierwszym zamówieniu nie mogłem uwierzyć w historie innych i nie mogłem zrozumieć napisu NIE POLECAMY przy Machinegun.pl. Każdemu może sie zdarzyć, tylko nie mnie. Teraz kiedy taka historia mnie spotkała, wiem czym współpraca (czytaj zakupy) z machinegun pachnie. Dopóki człowiek czegoś nie doświadczy sam, to nie zmądrzeje. Mnie bardziej chodziło o poradę w stylu: "Nie masz co czekać na paczkę i tak nie przyjdzie, zamawiaj sobie gdzie indziej to samo" albo "zrobili cię w trąbę i paczka nie przyjdzie". Bo po to jest w końcu forum, aby ci co wiedzą więcej pomagali tym których zaskoczyła dana sytuacja. Jeżeli chodzi o przedpłatę to nie jestem na tyle głupi by komuś dawać forsę za nic. Miałem zapłacić przy odebraniu paczki. Tak więc kasa jest. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Bo kierować się trzeba doświadczeniem życiowym i odrobiną inteligencji. To co powinno zwrócić uwagę czytającego, to wzrost natężenia postów negatywnych, a potem nawet dramatycznych wraz z czasem. I brak poprawy. Do chyba daje do myślenia? A poza tym - mądry Polak po kielichu ... Link to post Share on other sites
MrDead Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Pytanie tylko skąd ma się wsiąść to życiowe doświadczenie jak nie z własnej głupoty? Jeżeli chodzi o likwidacje sklepu to wiele znaków o tym mówiło: najpierw rozwiązali umowę z DHL-em, potem zmniejszyli ofertę i wyprzedają to co zostało, a przez cały czas olewali kupujących (no może z wyjątkami). Trochę jednak żal, bo w czasie świetności mieli spory wybór i przyzwoite ceny, gdyby nie obsługa wszystko byłoby w porządku. Link to post Share on other sites
izi Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Pytanie tylko skąd ma się wsiąść to życiowe doświadczenie jak nie z własnej głupoty? Nie ucz się na swoich błędach, tylko na błędach innych. Dalej zajedziesz :) Link to post Share on other sites
V_G Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Wiecie jaki jest problem ? problem jest taki że jak zwijają interes to oznacza że o wszelkich gwarancjach możecie zapomnieć, tak więc warto się zastanowić czy obniżka np. 20 zł warta jest podjęcia ryzyka braku gwarancji na sprzęt, ew. potencjalna naprawa zdecydowanie może przekroczyć kwotę zniżki. Np. kupując kolimator 10 zł taniej przy ew. uszkodzeniu czy nie warto zapłacić więcej o te 10 zł w innym sensownym sklepie i mieć pewność że nie wypnął się na ciebie. Link to post Share on other sites
DariuszM Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 jak zwijają interes, to czemu dodają nowe produkty...? nowe eMki CA, jakieś zestawy do tuningu ostatnio..? Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Oni to już dawno mają tylko teraz dali to jako nowość żeby sie to sprzedawało. Link to post Share on other sites
Joker Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Nie powiem , szkoda sklepu ! Kiedyś naprawde był bardzo dobry . Zamawiałem tylko na MG ... tyle pieniędzy tam zostawiłem :( . No nic , szkoda i jeszcze raz szkoda , ale to wyłącznie wina ludzi którzy tam pracują . Link to post Share on other sites
Wolf Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Spokojnie paniowe, czas pokaze co dalej. Jaka jest prawda i czyja to wina i tak sie prawdobodobnie nigdy nie dowiemy. Ja co prawda w przypadki i cuda nie wierze, ale w koncu zyjemy w XXI wieku i wszystko jest mozliwe. Link to post Share on other sites
V_G Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Pisałem wyżej że sam kupiłem i nie było problemu, ale jak napisałem że padła 2-miesięczna ładowarka to ciszaaaaa, paragonu nie ma, na stronie w zamówieniach nie ma więc pisz pan na Bedryczów :killer: Link to post Share on other sites
Hoplita Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 a ja miałem inny przypadek... zamówiłem towar dostępny w PL jedynia na MG, dodam, że mi się spieszyło (sprawa wypadła nagle). no nic. zamówiłem, automat przysłał potwierdzenie. w komentażu wyrażnie zaznaczyłem, że spieszy mi się i że jeśli "MAJĄ PROBLEMY Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA NIECH MI DADZĄ ZNAĆ"... cisza, jeden dzień, drugi... kiedy towar nie był już w stanie zdążyć na czas, anulowałem zamówienie - I NASTĄPIŁ KONTAKT!!! :D hiehie. ale i tak zrezygnowałem :P Link to post Share on other sites
Blade04 Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 (edited) Sprzedali mi lipna gumke HU => chcialem zamienic na jakąś inna => ciszaaaa.... Niech spier... wole dopłacić raz, a mieć pewność, że to co dostane będzie najwyższej jakości... 50zł poszło się jeb... a ja znowu musze wydac kase na nowa gumke.. Edited April 17, 2007 by Blade04 Link to post Share on other sites
zielony_rom Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Witam! Już raz pisałem na tym forum odnośnie MG(mój pierwszy post),mam ten sam problem... Ale mam pytanie, czy ktoś już zgłosił swoja sprawe na policje? Ja złożyłem zamówienie 25 stycznia na kwote ponad 3tys. zlotych... nie mam ani zamówionych towarów, ani co najgorsze pieniędzy! Kontaktu też z nimi nie mam...dlatego chciałbym wiedzieć czy ktos już przede mną był na policji, ponieważ ja mam zamiar iść. Link to post Share on other sites
Blade04 Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Czlowieku poczekaj jeszcze 6 miesiecy zadzwon do nich i przedstaw problem. Mysle ze wysla Ci kasa w przeciagu paru chwil. A tak na powaznie: Kurw* od 3 mies zastanawiasz sie co jest z Twoja kasa i nic z tym nie robisz? Wspolczuje!! MOD: ZACZNIJ UŻYWAĆ POLSKICH ZNAKÓW. POZDRAWIAM. SJP. Link to post Share on other sites
zielony_rom Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Ostatni kontakt maiłem z nimi 3 kwietnia... od tamtej pory sie nie odezwali. Jak tylko przyjade do polski odrazu zgłaszam sprawe na policje! Link to post Share on other sites
FireBurner Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Szok! Mnimalna kwota zamówienia na machinegun.pl to 400zł??? Hehehe jaki jest tego powód? W ten sposób to napewno szybko sie pogrzebią. Na maile nie odpisuja, albo odpisuja wybiórczo. Normalnie bym nie robił zakupów w MG, ale maja Zestaw cylindra N-B do G3/SAR [Hurricane] za 65 zł wiec się zainteresowałem. Link to post Share on other sites
Recommended Posts