Ejsik Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 GunFire jest według mnie dobrym sklepem i szybkość przesyłki jest naprawdę dobra jak z jak z jakością produktów trudno mi powiedzieć ale po plotkach sklep ten oceniam na 4 z dużym+ ;) Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Jestem własnie w trakcie małego nieporozumienia z Gunfire, ale to dopiero od dzisiaj i zobaczymy jak to się ułoży. Ogólnie już sporo rzeczy zamawiałem z gunfire i zawsze wszystko jest ładnie zapakowane, bateria redox w pudełku wyłożonym gąbeczką, ładowarka redox beta ze wszystkimi kabelkami ;) okulary ładnie zabezpieczane w oddzielnym pudełeczku. Schemat zamawiania (zawsze taki sam) dzień 1 - pierwszy zamówienie i od razu zapłata, dzień 2 - realizacja i wysyłka dzień 3 - kurier o 9:00 z paczką Mała uwaga do kuriera, próbowałem dwa razy zamawiać do domu, ale jak Cię akurat nie ma w te 5 min w domu co przyjeżdża kurier to trudno się potem z nim ugadać i przedłuża się to zazwyczaj o 1 dzień. Od tamtej pory zamawiam do pracy gdzie GLS jest codziennie o 9:00 i nie ma problemu. To jest problem GLS, a nie Gunfire, ale takiego przewoźnika sobie wybrali. Jeszcze zauważyłem dziwną rzecz, zamawiałem kulki 0.25 G&G 1kg, jedną paczkę dostałem 2 tygodnie temu z rozcięciem na około 1 cm, wysypało się kilkanaście kulek, pomyślałem przypadek, może sam rozciąłem przy otwieraniu, ale dzisiaj kolejną paczkę otwierałem bez użycia ostrych narzędzi i znalazłem około 20-30 kulek luzem w pudełku i paczka rozcięta też około 1 cm w tym samym miejscu. Nie wiem co myśleć... Mimo wszystko uważam Gunfire za jeden z lepszych, jak nie najlepszy sklep na polskim rynku. Quote Link to post Share on other sites
terrormax Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Moja opinia na temat tego sklepu nie jest jeszcze wykształcona. Pierwsza moja przesyłka zamówiona tam doszla po 2 dniach, bez jakiegokolwiek problemu. Jednak jako iż w naturze nic nie ginie mnóśtwo problemów miałem przy drugiej paczce.Zamówiłem paczkę we wtorek, więc zgodnie z jednym z punktów regulaminu Gunfire paczka powinna być już w czwartek. Jednak tak się nie stało.Zaniepokojony brakiem kuriera pod moimi drzwiami zadzwoniłem do BOK-u , opisałem swój problem. Za jakiś czas zadzwonił do mnie człowiek z kierownictwa, przeprosił i zaoferował gratisy w zamian,że paczkę wyślą dopiero w piątek. Z tej strony Gunfire zdaje wszelkie testy.Zgodziłem się na propozycję pana z kierownictwa i we wtorek paczka była u mnie. Dostałem full gratisów w postaci 2x300 kulek 0,25g od Gunfire, 1x200 kulek 0,3 g od Gunfire,2x 2000 kulek Dragon Ball 0,15g Karty do gry G&G(jestem z nich bardzo zadowolony:D)czapkę o kolorze pustynnym,3x smycze Gunfire i napój GFC Energy. Z gratisów jestem zadowolony, zapomniałem już o problemie z wysyłką. Jednak w czym leży problem? Na paragonie jest replika broni krótkiej,którą zamówiłem, a nie ma jej w paczce. Zamówiłem 6x1000 kulek Gunfire Rockets 0,25g a dostałem 6x1000 kulek Gunfire Rockets 0,2g. Mam nadzieję,że dostanę klamkę ,za którą zapłaciłem i możliwość wymiany kulek na 0,25g. Pozdrawiam,terrormax. Quote Link to post Share on other sites
Direwolf Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Witam Nie wiem czy jest to odpowiedni temat, ale nie wiecie może z jaką częstotliwością zmienia się status zamówienia na gunfire.pl, albo GLS ? Wczoraj był status "Gotowe", dostałem numer przesyłki GLS i myślałem, że w nocy pojedzie i dziś paczka dojdzie.Niestety nadal oba statusy są bez zmian. Jest taka możliwość, że przesyłka jest gdzieś w drodze i tylko jakieś opóźnienie ze zmianą statusu jest czy wszystko jest ze sobą zintegrowane (tj. zmiana statusu i faktyczne położenie paczki) ? Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Przeczytaj jakie przeboje małem ja i kilka innych osób. Prawdopodobnie paczka nadal czeka na spakowanie. Quote Link to post Share on other sites
Direwolf Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Na szczęście paczka już wysłana, a przynajmniej dziś takiego e-mail'a dostałem z gunfire. Mam nadzieję, że jutro dotrze :) Jedyne co mnie niepokoi to nie zmieniający się status przesyłki w GLS... Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Dam mały plusik na zachętę, bo ostatnio narzekałem w tym temacie na jakość obsługi via e-mail. Kontakt mailowy ze sklepem się poprawił. Zarówno prędkość z jaką odpisują na maile jak i z merytoryczną zawartością odpowiedzi (wreszcie nie trzeba z obsługi wyciągać na siłę wszystkich detali). Quote Link to post Share on other sites
proteziaksaspl Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Niedawno robiłem u nich małe zamówienie, parę gratów w tym li-po redoxa. Zamiast baterii zapakowali mi ładowarkę tejże firmy (taką za 40zł). Oczywiście w zamówieniu wszystko się zgadzało. Posłałem maila do BOK, niestety nikt nie odpisywał, więc zawiadomiłem ich przez Facebooka. Momentalnie zadzwonił do mnie facet z Gunfire przepraszając za całą sytuację. Przysłali kuriera po ładowarkę, a dzień później wreszcie przyszła paczka z baterią i drobnym gratisem "na otarcie łez". Quote Link to post Share on other sites
Hypre Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Mi wysyłali paczkę około dwa tygodnie dzwoniłem i pisałem do nich z 5 razy i dostałem na otarcie łeż rabat 5% na okulary ochronne :D z 39zł na 37 . Super sklep, duże WOW ;) Quote Link to post Share on other sites
sarnuch Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 2 zamówienia; 1 paczka przyszła pięknie zapakowana, druga była pogięta, pomięta, wyglądała jakby przemaszerowały po niej wojska Kima. W dodatku koperta była rozdarta. Bardziej wina GLS niż sklepu, ale niesmak pozostaje. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Ja muszę pochwalić, czwartek wieczór złożone zamówienie,w poniedziałek rano przyszło, wszystko co miało być, dobrze zapakowane. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 (edited) Opiszę swoją sytuację: Zakupiłem u nich klamkę -rarytas bo s18c,który jest raz na ruski rok u nich. kask-fast,bez bajerów. Opłacone zaraz po majówce,tego samego dnia komunikat,że paczka gotowa do wysyłki.Tak sobie myślę Łiii,jutro paczka będzie....DUPA! Mija 1,2,3 dzień,nic zero reakcji na stronie GF,GLS. Dzwonię,odbiera miła Pani,mówi że problemów nie ma,dziś wyjdzie.(czwartek) Piątek(zaraz po przebudzeniu sprawdzam status.....Zamówienie wstrzymane Ba dum tsss.... Dostałem tylko maila,że zamówienie wstrzymane,żadnego powodu,telefonu od nich nic.... Jedynie notatka.Prosimy o telefon...wtf? Znów telefon,5zł poszło się gonić,dowiedziałem się,że paczka uległa Uszkodzeniu( :o),Z kasku nic nie zostało a sama klamka jest uszkodzona,co mnie bardzo dziwi przy ich solidnym sposobie pakowania. Czemu mnie to nie dziwiło? A no dlatego,że już raz z nimi taki numer miałem,gdy zamawiałem r17 od army( 1sztuka dostępna)- akurat wtedy,gdy nigdzie(poza wgc) nie była dostępna. Ta sama bajka,tydzień minął,paczki nie było,telefon....klamka uszkodzona. Wkurzyła mnie ich reakcja. Żadnego przepraszam,rekompensaty,pocałuj mnie w dupę. "Możemy zwrócić Panu pieniądze,albo zaproponować replikę WE"- znów Ba dum tsss... Poprosiłem o przesłanie zdjęcia uszkodzonych przedmiotów(telefonicznie),a tu cisza..... Edited May 10, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
asas Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 A ja sobie pozwolę zaproponować - jak wiadomo, GunFire jest sklepem który od lat pozwala sobie na nieczyste zagrania - to nie sprawdzają replik przed wysłaniem, to wysyłają zupełnie inne produkty, to mają produkty na stanie, których de facto nie mają.. Moim zdaniem, sklep z takim podejściem do klienta nie powinien być tak jawnie wspierany i reklamowany w środowisku. Stąd moja propozycja, dla co bardziej zatwardziałych bojowników o sprawiedliwość - może by tak zebrać zarzuty z, dajmy na to, ostatnich 10 stron, przetumaczyć i podesłać firmie G&G która jest tak dumna z działalności GunFire, że ich praktycznie anonimowy serwisant został ogłoszony Najlepszym a sklep otrzymał "wyłączność na ich produkty"? Skoro opinie kupujących nie wiele dla nich znaczą - może opinia sprzedającym im producentom coś zmieni.. Bo przecież to kpina jest, że firma od ponad 5 lat nie potrafi przeprowadzić zwykłego przeglądu zerowego repliki. [edit] Twoje zdanie na temat całko kształtu działalności tego sklepu, to jedno. A opinia o realizacji zakupów w tym temacie, to drugie. Z tego powodu bardzo Cię proszę, masz zamiar działać, działaj. Załóż odpowiedni temat i walcz. Ale nie tutaj. Ostrzegam, moja uwaga nie jest zachętą dla Ciebie, do prowadzenia dalszej dyskusji w TYM temacie. K2 Quote Link to post Share on other sites
Tadzwirz Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Do jakości zakupionych produktów nie mogę mieć zastrzeżeń i śmiało mogę ocenić 10/10 Jedyne do czego się doczepię to czas realizacji zamówienia, od czasu otrzymania wpłaty do wysłania paczki minęło dobre pięć dni i gdyby to był jednorazowy przypadek pewnie bym się nie denerwował ale to samo miało miejsce przy kilku zamówieniach z rzędu... Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 i GunFire, że ich praktycznie anonimowy serwisant został ogłoszony Najlepszym a sklep otrzymał "wyłączność na ich produkty"? Serwis, w sensie tuning, mają naprawdę na wysokim poziomie. Śmiało ostatnio zamówiłem 3 repliki KWA z tuningiem dla mojego teamu. A serwisant nie jest "anonimowy", mili panowie za każdym razem się przedstawiają, nie ma z tym problemu. W przeciwieństwie do tego forum, nie ukrywają się, pod niewiele mówiącymi nickami. Tak więc, moim zdaniem, biorąc pod uwagę całokształt, na pewno są jednym z lepszych sklepów airfostowych w kraju. W dodatku wyszli poza dystrybucję "z taniej chininy". A że terminy realizacji są jakie są, no cóż.. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Jestem własnie w trakcie małego nieporozumienia z Gunfire, ale to dopiero od dzisiaj i zobaczymy jak to się ułoży. Jednego dnia telefon, następnego dnia kurier z brakującym towarem + gratisy. Więc wszystko na + Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 Bardzo fajne podejście faceta pracującego w stacjonarnym na Tęczowej. Kupiłem dziewczynie replikę - nie spodobała się, bo 'jakaś taka plastikowa i w ogóle to wolę mp5'. Zwrot - bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 Także mocno na plus - nie dośc, że ceny niskie, to paczka przyjechała z nieoczekiwanym prezentem pod postacią lunety. Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Ja też dam plusa chociaż nie tak wielkiego jak niektórzy tutaj. Dlaczego? Otóż zamówiłem sobie RK-02, bo akurat w promocji była. Do tego czarny Guarder i wyraźna prośba o zamontowanie gumki w replice. Czas realizacji zamówienia trochę nieprzyjemnie długi (bodaj ponad 3 dni zanim zaksięgują, przygotują i wyślą. Po wysłaniu GLS spisuje się dobrze i paczka jest na drugi dzień od wysyłki). Otwieram sobie paczuszkę, patrzę, wszystko jest, tylko gumka nieodpakowana - czyli niezamontowana. Mail do sklepu, zaoferowali się, że przyślą kuriera po replikę i wymienią. Wporzo, mi to pasuje. Tylko jeszcze proszę o pomiar FPS bo dane są jakoś nie bardzo spójne na stronie. Otrzymałem zapewnienie, że po wymianie pomiar zostanie wykonany. Dzisiaj przychodzi paczka i co? Kartki z pomiarem ani nic innego nie widać. Tyle dobrze, że gumki nie zapomnieli wymienić... Trochę mnie to zirytowało, bo te FPSy są dla mnie istotne, ale co tam. Trudno. Generalnie na plus chociaż mała zadra jest. I lekko mnie wkurza. Sam kontakt mailowy bez problemu. Szybki, przyjemy i rzeczowy. Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Ogromny plus. Parę dni temu zamówiłem trochę kulek i innych bajerów, przesyłka elegancko zapakowana doszła bez problemu w dwa dni od złożenia zamówienia, a i darmowa wysyłka powyżej 200zł to też wielki pozytyw :). Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Moje pierwsze zamówienie i jestem bardzo zadowolony. Nie ze sprzętu (bo wiedziałem co zamawiam) ale z szybkości działu obsługi klienta. Zamówiony Sig P226 KWA został dostarczony pod postacią...M4A1 KWA :D Mimo tego, że miało to miejsce w ubiegły piątek po południu, wystarczył jeden telefon do BOK Gunfire - dwie godziny temu pojawił się kurier z pistoletem i zabrał ze sobą jego przerośniętego brata :) PLUS dla sklepu. I to duży. Quote Link to post Share on other sites
kwis2 Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Z zakupu byłem raczej zadowolony, Zachciało mi się odbierać w sklepie, - nie lubię kupować kota w worku. Więc grzecznie odczekałem ... by nie było - uprzedzali że potrwa. Jednak zachciało mi się wymieniać hop-up w serwisie w Krynicznie (odpłatnie jakby co). Horror terror marmelada. Zostawiłem broń, mieli oddzwonić. Po kilku dniach dzwonię – w komputerze wpis „testy hop-up”, ale kontaktować się z serwisem. OK jest dobrze; Kontakt z serwisem tylko godzina dziennie!! Oczywiście w godzinach gdy normalni ludzie pracują… więc po 2 tygodniach się dodzwoniłem - czeka w kolejce, jest 18 replik przed. Dojdzie kolejka, zrobią. Grzecznie czekam. Pojechałem po 3 tygodniach – replika … nikt nic nie wie, w komputerze nic niema, a replika zamknięta i nie ma człowieka który ma klucze, bo już po 16…. Dziś pojechałem zażądałem wydania mojej własności - replika "przygotowana do wymiany hop-up" Tzn. przez 31 dni przeleżała zapakowana na półce…. I ani me, ani be, ani pocałujcie mnie w d*pę. Wyszło na to, że to moja wina bo mogłem zadzwonić do serwisu w odpowiednim momencie. Uwielbiam zabawy w kotka i myszkę, ale to co się dzieje w tym sklepie przechodzi ludzkie pojęcie. Podsumowując sklep (towary) super, obsługa miła i kompetentna, podejście do klienta, który chce coś kupić super, natomiast klient który już został wydojony i przyszedł z pierdółką - dno. Chłopaki jeszcze nie dorośliście do bycia dorosłymi, wracajcie do piaskownicy, tam Wasze miejsce. Pozdrawiam Kamil Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Mail do serwisu z zapytaniem. Od 11 dni brak odzewu... Quote Link to post Share on other sites
maleor Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Ja osobiście nie polecam. Strasznie długi czas oczekiwania mimo odbioru osobistego w punkcie szybkich zakupów. Mail do serwisu to pomyłka - chyba nigdy nie sprawdzany (nie mówiąc już o odpowiadaniu). Do tego zmiana statusu zamówienia to rzadkość - towar "do odebrania" już po odebraniu... Quote Link to post Share on other sites
kovoko Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 (edited) Kolejna przesyłka niestety spóźniona o dwa dni. Wysłali dopiero po mojej interwencji. No cóż, może mieli dużo roboty, nigdy się nie dowiem. Odpowiedzieli godzinę po wysłaniu maila więc bardzo szybko. EDIT: Literówka ;) Edited June 5, 2013 by kovoko Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.