Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Realizacja bardzo szybka. Fajnie ale w dzisiejszych czasach to raczej uważa się za standard. Pytanie jak w kwestiach trudniejszych! No i tu duży minus. Zakupiony produkt był źle opisany na stronie co już, po otwarciu przesyłki mnie bardzo zirytowało (nie ten kolor). Do tego nie kompletny, brak jednej części do montażu, głupiej śrubki o odpowiedniej długości (była śruba ale o wiele za krótka) bez której mogę sobie co najwyżej popatrzeć na produkt (jeśli kogoś to interesuje to rączka/chwyt na szynę RIS). Z tego wszystkiego albo mogę odesłać produkt, albo sobie sam dopasować śrubkę. Czy jedno czy drugie, naraża mnie na dodatkowe koszty ewentualnie tracenie czasu, a wszystko z powodu totalnego braku kompetencji w tej firmie! MINUS!

Link to post
Share on other sites
Guest dante44

Panowie, odkryłem czemu na GFC jest tak mało opinii o produktach. Każda opinia neutralna lub zła nie jest akceptowana :icon_wink:

Po co umożliwiać dodawanie opinii o produktach skoro cenzura dodaje tylko te pozytywne ?

 

Post odnosi się do usługi udostępnionej na stronie sklepu - jest zgodny z regulaminem. Szmer

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

http://gunfire.pl/Pr...ut-pol-152.html

Regulamin programu lojalnościowego:

Na czas trwania promocji mających na celu obniżenie wartości asortymentu większości produktów dostępnych w sklepie Gunfire.pl, sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia programu lojalnościowego, wykluczając tym samym łączenie się akcji promocyjnych.

 

Nie będzie możliwości korzystania z programu lojalnościowego w trakcie trwania wybranych promocji. Za zamówienia nie zostaną przyznane punkty, oraz nie ma możliwości ich wykorzystania.

 

A obecnie trwa promocja

 

EDIT:

Chloerni ninja... :D

Edited by Tomek P-ń
Link to post
Share on other sites

Zamówiłem 15 dostawa replik była 17 (o czym zostałem poinformowany telefonicznie), dzisiaj (23 - tak późno bo replika jeszcze była na serwisie z wymianą gumki HU) kurier był u mnie. Doby kontakt ze sklepem, przeczytali uwagi :D gumka HU zamontowana. Replika działa, wszystko w porządku.

Polecam.

Link to post
Share on other sites

Punktów nie dodają ale co po niektóre produkty w naprawdę korzystnych promocjach... Nie wiem jak kolega na karabinku stracił/nie zyskał ale w moim przypadku naprawdę wolałem sprzęt tańszy o 6 dyszek niż 40 punktów...

No i znowu pozytyw,bo w gorączce przedświątecznej zamówienie dostarczane na drugi dzień to raczej mistrzostwo świata. :-D

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Panowie z gunfire, z całym szacunkiem, muszę Was opindolić po raz kolejny. Otóż macie dziwną manię robienia promocji. W czasie promocji wyłączacie zniżkę dla teamów, co rozumiem, ale dlaczego w tym momencie, zamiast zniżki, jest zwyżka?

 

Przykład:

 

kulki

Kulki P.S.B.P G&G 0,25g 1kg pack BB - kupowałem normalnie, ze zniżką teamową, dla teamu w cenie 33,32 zł za paczkę. Wcześniej troszkę, kupowałem te dla grupy w cenie 34,54.

 

Dzisiaj w ramach "promocji" muszę za nie zapłacić 39 zł.

 

Poza tym, rano zbieralem od ludzi kasę na zamówienie, rano te kulki na loginie teamowym, kosztowały 35,10 zł. Zanim kasa z teamu, dotarła na moje konto, nastąpiła cudowna podwyżka na 39 zł. Gdybym się nie zorientował, dołozył bym do teamu 40 zł z własnych pieniedzy... Dlatego więc słowa do Ojca Prowadzącego sklep internetowy:

 

a) Jako naczelny logistyk teamu, mówię stanowczo, "wypchajcie się" Panowie z tą promocją, szukajcie jeleni gdzie indziej. 10 kg kulek, dzisiaj zamawiam u konkurencji

 

b) ceny u Was są jak w tesco. W drodze z półki, do kasy, potrafią podrożeć.. A to nie jest chyba dobry model współpracy..

 

Dlatego też, upraszam łaskawie o danie możliwości, nieuczestniczenia w promocjach, teamom - zgodnie z punktem w Waszym regulaminie:

 

§3

 

W PROMOCJI NIE MOGĄ UCZESTNICZYĆ:

 

 

e) teamy airsoftowe biorące udział w promocji „Razem – do celu!”

 

 

Z tym, że owo nieuczestniczenie w promocji, rozumiałbym przez normalne zakupy, na normalnych, teamowych warunkach.. A nie "wycięcie możliwości zakupów", lub zakupów w dziwnych cenach..

Edited by -K2-
czerwona czcionka zastrzeżona dla administracji, niepotrzebne uwagi dotyczące moderacji a nie sklepu
Link to post
Share on other sites

Ja też już miałem kilka nieciekawych sytuacji, które opisem przypominają zdarzenie opisane wyżej. Jednak te moje wyjaśniły się po kontakcie mailowym.

 

Jeśli już, to telefon. Na szybki kontakt mailowy, w czasach "świąt, promocji i innego szału marketingowego", bym nie liczył. Generalnie z firmą (ludźmi) idzie się dogadać, aczkolwiek system IAI shop (informatyczny), jest jaki jest...

 

generalnie podsumowując gunfire.pl:

 

Serwis ++

Ludzie +

- System informatyczny śmiesznie liczący ceny i warunki...

- tragicznie i na "kolanie" obmyślane promocje, z nieaktualnymi regulaminami, wycinanymi przez ctrl c + ctrl v z lat poprzednich - to duży minus.

 

Rozumiem zapracowanie, dążenie do maksymalizacji sprzedaży i zysku, ale również MYŚLCIE i przyznawajcie się do błędów. Wszak każdy je popełnia. Sklep jest dla nas, my w końcu to wszystko finansujemy i jako klieńci, mamy czasem prawo powybrzydzać i powytykać błędy......

**********************************Połączono

Czasami warto się pożalić - Dziękuję Pani Ewie, za szybką reakcję. Osiągnięto consensus z działem handlowym gunfire. Dziękuje w imieniu grupy "Gang Dzikich Wieprzy" .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ze znajomymi zamawialiśmy już kilkakrotnie z tego sklepu. Wszystko się zgadza, towar zgodny z opisem, żadnych niespodzianek. Paczka kurierem dociera nawet na kolejny dzień po wysłaniu.

 

A jeżeli chodzi o reklamację, niedawno moja replika odmówiła posłuszeństwa. No to bez zbędnych zabaw odesłałem ją do nich. Po kilu dniach naprawiona i odesłana (podkładkowanie). Niestety nie do końca po jednym Hi-capie znowu poszła...

Znowu wysłałem. Tydzień poczekałem i naprawiona, z ilości rzeczy które zrobili (wymiana łożysk, poziomowanie zębatek, poprawa szczelności) widzę że teraz bardziej się postarali. A czy jest dobrze sprawdzi się w najbliższym Hi-capie :icon_wink:

Edited by HokeyPL
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja dokonałem na gunfire.pl zakupu RK-06. Z opisu wynikało ze to model stalowy, ale żeby sie upewnić wysłałem jeszcze maila z pytaniem o w odpowiedzi dostałem, że replika jest 100% zgodna z opisem. Niestety, otrzymałem replikę z el. ze ZnAl'u, a nie taką jak w opisie. Odesłałem towar jako niezgodny z umową. Zwrot odebrano tydzień temu, ale zwrotu zapłaconej kwoty nadal nie otrzymałem.

Link to post
Share on other sites

U mnie + dla sklepu za szybsze realizowanie zamówień. Ostatnie dwa dotarły na następny dzień, poprzednie (4) leżały ze statusem "gotowe" 1 lub 2 dodatkowe dni (mówię o dniach roboczych oczywiście). Dopiero potem paczka wychodziła z Wrocławia.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam kupon do oddania, który trzeba wykorzystać do 31.03 i zrobić zakupy za ponad 200zł. Ja do tego czasu nic nie kupię, ale może komuś z Was się przyda. Kupon daje chyba 40zł rabatu, nie jest to dużo, ale zawsze coś.

 

Oto kupon: 20140210-183008485x

 

W miejsce symbolu "x" wstaw numer od 0 do 9. Myślę, że taki sposób będzie najuczciwszy i najlepszy, niż kto pierwszy do mnie napisze, lub kto pierwszy wykorzysta :icon_wink:

 

Pozdrawiam :icon_smile:

 

PS.: Nie ma nic wspólnego z firmą Gunfire :icon_wink: Po prostu oddaję kupon, którego nie wykorzystam :icon_smile:

 

Dodam jeszcze to, bo wiem, że użytkownicy portalu są nieufni ;)

 

ed064e74d71b8153.jpg

Edited by kfercik
Link to post
Share on other sites

Kupiłem dla znajomego m4 od Cymy, niestety okazało się, że gb jest z plastiku, a słowa w opisie o tym nie było. wiadomo, za taką cenę MÓGŁ być plastikowy, więc i nie ma sensu się irytować, ale czuję się troszkę niedoinformowany.

 

'Zamówienie wcześniej' nie posiadało śrub (i dupereli), którymi skręca się dwie części snajpy od WELLa. wygenerowałem reklamację, jednak okazało się, że mam dostarczyć replikę, następnie stanęło na 'zrobić zdjęcie miejsca brakujących śrub'. odpuściłem, śruby do dziś nie przylazły.

 

To dwa 'żale', jakie się uzbierały.

 

A na PLUS jak zwykle (przynajmniej w moim przypadku) - ekspresowy czas realizacji, przeprowadzony przegląd zerowy, jeżeli się to zaznaczy w zamówieniu. no i ciekawe promocje, choć na newsletterową się nie załapałem : c

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Muszę to napisać.

Kolega zakupił replikę przez moje konto na Gunfire taką http://gunfire.pl/pr...11-czarny.html.

 

Chcąc przeprowadzić skromny tuning który miał osiągnąć około 420 FPS więc przedstawili mu swoją propozycje w takiej konwersi.

 

1.http://gunfire.pl/product-pol-1152200864-Lozyskowana-glowica-tloka-czerwona.html

2.http://gunfire.pl/product-pol-1152198915-Aluminiowy-cylinder-SHS-Typ-2.html

3.http://gunfire.pl/product-pol-1152195386-Metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-V-3.html

4.http://gunfire.pl/product-pol-1152195318-Tlok-15-stalowych-zebow.html

5.http://gunfire.pl/product-pol-1152195313-Glowica-cylindra-do-G36-v-3-Short-type-SHS.html

 

Replika po trudach przybyła 04-04-2014 więc dziś miała być użyta na szkoleniu i prawie była tylko że wystrzeliła około 20 kulek.

 

Powód uszkodzone przewody zasilające między Gearbox'em a baterią następna wada to już jest na fotkach strach patrzeć,następną sprawą jest to że bez żadnego powiadomienia zmienili zamówienie dodając silnik za 130 złotych.

Po rozebraniu karabinu okazało nie był nowy o czym świadczą po nadrywane naklejki. To jednak jest nic przy tym iż zębatka na silniku nie była przeznaczona do w/w modelu ponieważ nie miała nacięcia które było na trzpieniu co spowodowało obsunięcie się zębatki. Cały koszt wyniósł 830 zł więc uznaję tą firmę za naciągaczy.

 

poniżej zdjęcie defektu

 

http://speedy.sh/uXmTp/DSC-0246.JPG

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...