harasim Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 (edited) Panowie więcej takich promocji! W weekend złożyłem małe zamówienie, kulki i ochraniacze. Szybkie potwierdzenie, wysyłka za pobraniem itd. Dziś kurier już dostarczył mi schludnie zapakowaną paczuszkę z mym zamówieniem. Wszystko się zgadza w 100%. Zgodność towaru z opisem, wysyłka, kontakt i ta niesamowita promocja dają gigantycznego +. Naprawdę GF się stara i Wam to wychodzi, trzymajcie poziom a na pewno jeszcze nie raz zamówię u Was szpej! Pozdrawiam! Edited November 29, 2011 by harasim Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 (edited) Hmm, czy ja wiem.. W ciągu weekendu złożyłem dwa zamówienia - w obu przypadkach wybrałem dostawę kurierem za pobraniem. Po złożeniu drugiego zamówienia przyszedł mi mejl o połączeniu zamówień i gdy sprawdziłem na stronie Gunfire - wszystkie produkty z wcześniejszego zamówienia zostały dołączone do tego późniejszego, a koszt wysyłki pozostał bez zmian. Oczywiście nie przeczę, że z kodem z Facebooka mogłeś mieć problemy. Ja się za to bardziej zastanawiam po jakim czasie dodają "punkty" po opłaceniu zamówienia ;). No wlaśnie - bez zmian - w przypadku pobrania liczy się ok, w przypadku przedpłaty - też pozostaje bez zmian - czyli zamówisz - opłacasz całość z pobraniem, zamówisz znowu, znowu oplacasz z pobraniem. System połączył zamówienie - ile zapłaciłeś za wysyłkę? bo wg mnie 2 razy... Na szczęście, każde potwierdzone zamówienie przychodzi na maila. Można zawsze sprawdzić stare maile. Ogólnie gunfire jest ok, ale jak już wspomniałem - za pobraniem. Niestety głupi i chytry człowiek, który zamówił replikę za kupę kasy, skusił za na "szybkie punkty" i zakup akcesoriów za free. Sknerstwo nie popłaca. Wiec poniekąd moja wina. Punkty są dodawane, w momencie opłacenia zamówienia. Generalnie sklep jest ok (ceny). Z obsługą idzie się dogadać (po OPR że paczka idzie już tydzięń, chyba wsiedli w samochód i zawieźli do kuriera, bo towar pojawił się w systemie kuriera o dość późnej porze, do mnie na maila, przyszło info od gunfire, że odebrałem towar osobiście. Tak więc, na pewno starali się naprawić błędy i im się udało, bo replikę dostałem na ostatnią chwilę przed wielką strzelanka w Raszówce. Nie krytykuję, sklepu, natomiast moje posty, mają pomóc w kupowaniu w troszkę lepszych cenach, ale "bez zbędnych nerwów i problemów. Będę tam kupował dalej, ale poczekam sobie na następne promocje (sknerstwa się tak łatwo nie leczy). W martwym sezonie - styczeń - luty, na pewno się coś niecoś z promocji pojawi. W przypadku problemów, sugeruję kontakt telefoniczny W przypadku dalszych problemów - wystarczy wygenerować reklamację - RMA - na całość zamówienia, z adnotacją, towar nie dotarł. Zapewniam, że reakcja jest dość szybka. Edited November 29, 2011 by ravkill Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Znowu + dla Gunfire. Z zamówieniem wszystko w porządku, a mały upominek w postaci szmaty do oznaczania trupa jest bardzo miłym podsumowaniem transakcji :). Polecam. PS: Co nie zmienia faktu, że nadal nie otrzymałem od BOKu odpowiedzi na mojego mejla związanego z punktami.. chyba będę musiał pokusić się o kontakt telefoniczny :). Quote Link to post Share on other sites
Rann Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 @LogaN i w sumie wszyscy inni: Jest Przedświąteczny Armageddon. Zapomnijcie o wysyłaniu maili, bo dostajemy ich setki i kolejka do odpowiedzi jest naprawdę długa (odpowiadamy w kolejności napływania) - więc w sprawach, które chcecie załatwić szybko, dzwońcie od razu. Jak coś może poczekać, piszcie - sprawa będzie załatwiona, jak tylko Wasz mail trafi na górę kolejki i zostanie odczytany :) I szczerze mówiąc, sądzę, że to co napisałem można odnieść do większości sklepów internetowych. Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Kolejne zamówienie i bardzo szybka realizacja! Z tym, że osłonki na szkiełka do EOTECHÓW nie nadają się do niczego. Bardzo mocno pogarszają widoczność, wszystko jest rozmazane :icon_confused: Reszta jak najbardziej na wielki plus :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Ja także polacam . Zamówiłem w niedziele swd a&k w promocyjnej cenie - 255pln , a paczka przyszła w wtorek . Podsumowując : ceny , szybkośc realizacji zamówienia na duży + . Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Dostałem dzisiaj odpowiedź na mejla, punkty zostały doliczone :). PS: Podobają mi się konkursy organizowane przez Gunfire, choć potrafią przyprawić o ból głowy... zwłaszcza te polegające na szybkim przeskakiwaniu między stronami lub odświeżaniu stron... ;). Ale to chyba pierwszy sklep z ASG w Polsce, który tak często oferuje rozrywkę tego typu :). Quote Link to post Share on other sites
bysiewicz Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Bardzo nie odpowiedzialny sklep piszą że czyny do 19:00 jadę do nich 40km jestem o 16:30 i wszystko zamknięte nie ma śladu żeby ktoś tam był. Quote Link to post Share on other sites
Rann Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 W Krynicznie była dziś awaria prądu. Po godzinnym oczekiwaniu na przywrócenie zasilania i po otrzymaniu informacji, że do 18:00 to nie nastąpi (a jak później - nie wiadomo) firma została zamknięta. Niestety, kwestia niezależna... Quote Link to post Share on other sites
Rann Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 W przypadku dalszych problemów - wystarczy wygenerować reklamację - RMA - na całość zamówienia, z adnotacją, towar nie dotarł. Zapewniam, że reakcja jest dość szybka. Odradzam. System RMA służy do zgłaszania reklamacji w postaci uszkodzonego towaru, wady produktu etc. i obsługiwany jest przez dział serwisowy. Sam wpis w RMA nic nie znaczy, jeśli nie zostaje do niego przypisany zwrócony towar. Wpis taki więc może sobie wisieć i wisieć, dopóki paczka o takim samym numerze zgłoszenia nie trafi do firmy. Jeśli nie trafi w ciągu 14 dni, reklamacja zamykana jest automatycznie (i przywracana, jeśli jednak paczka dotrze z opóźnieniem). W razie problemów z zamówieniem (opóźnienie, brak, niejasności czy inne niezgodności), wystarczy zawsze telefon/mail (najlepiej telefon) na BOK. Od wyjaśniania takich spraw i pomocy jest właśnie BOK, a nie Serwis. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Ode mnie znowu plusik. Kolejne zamówienie zrealizowane szybko i sprawnie. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) A moje nowe zamówienie, na nowym koncie, ma od 3 dni status "gotowe" i będzie się tak gotować pewnie jeszcze z 5 dni... Rozumiem że święta i w ogóle maniana, ale skoro gotowe, to paczuszka z 3 paczuszek kulek i jednego magazynka na samochód kuriera się nie mieści? Muszę chyba zmienić coś na "nie lubię"... Edited December 15, 2011 by ravkill Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 A moje nowe zamówienie, na nowym koncie, ma od 3 dni status "gotowe" i będzie się tak gotować pewnie jeszcze z 5 dni... Rozumiem że święta i w ogóle maniana, ale skoro gotowe, to paczuszka z 3 paczuszek kulek i jednego magazynka na samochód kuriera się nie mieści? Muszę chyba zmienić coś na "nie lubię"... Po tygodniu, coś się ruszyło. Okazało się, że zabrakło kulek ... Były ale nima, znikły z magazynu. Po rozmowie z miła Panią z obsługi klienta, doszliśmy do porozumienia i paczka wyjechała do mnie. Na szczęście akurat teraz mi się nie spieszy. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Kolejny, BARDZO DUŻY PLUS dla Gunfire. Robiłem tam kilka zamówień na przestrzeni ostatniego miesiąca i mam same pozytywne wrażenia. Oczywiście sklepowi mogły się zdarzyć mniej i bardziej wyszukane wpadki, ale jest to wszystko w pełni zrozumiałe ze względu na panujący, świąteczno-noworoczno-inwentaryzajno-itympodobny bajzel - to, co bardzo cieszy, to że obsługa mnie nie olała, a wręcz przeciwnie - byli ze mną w ciągłym kontakcie, zarówno drogą emailową jak i telefoniczną. Momentami odnosiłem wrażenie, że sklep naprawdę staje na głowie by sprostać wymaganiom klienta - wszystko zostało wyjaśnione profesjonalnie, przez bardzo miłą obsługę sklepu. Podsumowując, plusy i minusy: - hmm, każdemu mogą zdarzyć się wpadki; + profesjonalizm; + świetny kontakt; + miła obsługa; + duży asortyment; + niskie ceny; + promocja goni promocję. Z czystym sumieniem POLECAM. Quote Link to post Share on other sites
asas Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 A ja.. Nie polecam. Spotkałem się z dwoma przypadkami trefnego, w ogóle nie sprawdzonego towaru - raz był to zepsuty hi-cap w G36c od JG (zębatki sobie swobodnie latały po wnetrzu), w drugim brak śruby mocującej kolbę w G36 JG w wersji podobnej do M4 (mają coś takiego, z tłumikiem). 4 stycznia złożyłem zamówienie, pisałem 2 maile 5'tego, jeden dziś o 10. Do dziś brak informacji o wysłaniu paczki, odpowiedzi.. BOK nie odbiera telefonów lub jest zajęty. Mówiąc wprost - póki co same minusy.. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Osobiście kiedyś byłem średnio zadowolony z ich usług aż do niedawna jak zrobiłem zamówienie. Wszystko szybko ładnie profesjonalnie. I jak to bywa czar prysł. Nowe zamówienie ze statusem jako gotowe do wysłania z numerem paczki już stoi tak kilka dni. Bok nie odpisuje. Dodzwonić się nie da. Raz słyszę że nie mogę się skontaktować następnym słucham melodyjki za którą oczywiście muszę zapłacić a trzecim razem zajęte i tak na przemian. Po 14 próbie zrezygnowałem. Zero kontaktu. Tyle na temat. Jestem ciekaw czy aby w ogóle wyślą zamówienie może do miesiąca się doczekam. Dam znać kiedy dostanę paczkę. Quote Link to post Share on other sites
Shihan Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Mam ten sam problem. Czekam już ponad tydzień, a status cały czas jest na "gotowe". Mam nadzieję, że paczka dojdzie w przyszłym tygodniu. Quote Link to post Share on other sites
bananiak Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 O w sumie bałem się że tylko ja tak mam;) ale widzę że nie jestem sam, myślę że to przez i manewry i inwentaryzacje i promocję więc w spokoju czekam następnego tygodnia, jak nie będzie grało coś to będę próbował się kontaktować, ale zakładam że to profesjonalny sklep, więc niema obaw. Quote Link to post Share on other sites
hokager Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Też kiedyś polecałem Gunfire kupiłem u nich kilka swoich replik,jednak po tej ich inwentaryzacji nastąpił dosłownie "Burdel" w wysyłaniu przesyłek. Zamówiłem 4 stycznia Skorpiona z JG,od środy ma on status gotowy do wysłania,jednak do dzisiaj,czyli Piątek replika nie została wysłana. Kolega z teamu zamówił rk01w tylko w późniejszym czasie ten sam problem. Jakbyście mogli wejść dzisiaj na facebook.com zobaczcie,jaka teraz jest nie przyjemna sytuacja,z powodu zamieszczenia przez sklep informacji o pakowaniu paczek na GF POINT. Rozwinęła się dyskusja na temat,lenistwa gunfire,przez ten cały tydzień,jednak muszę się z tym zgodzić ... GF poinformowało o zakłóceniach w wysłaniu paczek tyle,że napisali o wysłaniu ich,jeszcze w tym tygodniu,jak się coś "obiecuje" to się to wypełnia. Można powiedzieć,że zostało to słowo złamane,przez szanowany do niedawna z mojej strony sklep asg. O ile dalej będzie występować taka sytuacja,będę musiał sobie inny sklep znaleźć. Quote Link to post Share on other sites
Shihan Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Właśnie otrzymałem wiadomość na e-mail, że paczka wysłana. Właśnie otrzymałem wiadomość na e-mail, że paczka wysłana. Quote Link to post Share on other sites
hokager Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Nie spodziewałem się tego,ale Skorpiona mi wysłali za to ode mnie ekipo GunFire "+". Mojemu koledze jeszcze nie wysłali,ale liczę na zrobienie tego w poniedziałek Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Oczywiście i mi wysłali paczkę tylko szkoda że w piątek nie wczoraj ale cieszmy się z tego co mamy. Ja wiem że zawirowania w firmie itp. ale ktoś telefon mógłby odebrać albo głupiego meila wysłać że opóźnienie będzie większe niż się spodziewali człowiek by zrozumiał a tak to nerwica ludzi :). Quote Link to post Share on other sites
wolves Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Robiłem pierwsze zakupy w tym sklepie i też spotkałem się z statusem "gotowy" przez 2 dni, więc zadzwoniłem dostałem uzasadnienie i przeprosiny więc uważam że w tym czasie (remanent) mogło się tak zdarzyć i według mnie jest pozytywnie :) Mam nadzieje że w przyszłości w będzie to płynniej i szybciej. Quote Link to post Share on other sites
asas Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Udało mi się dodzwonić jeszcze wczoraj. Ponoć co chwila odbierają telefony "co z moją paczką", wczoraj wysyłali zamówienia z 4 i 5 stycznia.. Nie spodziewali się takiego nawału zamówień. Tyle na ten temat, czekamy na kuriera.. Może chociaż jakiś przeprosinowy gratis dorzucą, choć pewnie nie ma na co liczyć. Quote Link to post Share on other sites
Shihan Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 Paczka dziś doszła :biggrin: , dosyć szybko jak w piątek wieczorem wysłali Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.