PiPERo Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 Najlepiej było by też zadzwonić do sklepu i o tym powiedz, czasami im się zdarza nie czytać uwag. Quote Link to post Share on other sites
maciejs Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 Realizacja bardzo szybka. Fajnie ale w dzisiejszych czasach to raczej uważa się za standard. Pytanie jak w kwestiach trudniejszych! No i tu duży minus. Zakupiony produkt był źle opisany na stronie co już, po otwarciu przesyłki mnie bardzo zirytowało (nie ten kolor). Do tego nie kompletny, brak jednej części do montażu, głupiej śrubki o odpowiedniej długości (była śruba ale o wiele za krótka) bez której mogę sobie co najwyżej popatrzeć na produkt (jeśli kogoś to interesuje to rączka/chwyt na szynę RIS). Z tego wszystkiego albo mogę odesłać produkt, albo sobie sam dopasować śrubkę. Czy jedno czy drugie, naraża mnie na dodatkowe koszty ewentualnie tracenie czasu, a wszystko z powodu totalnego braku kompetencji w tej firmie! MINUS! Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 (edited) Panowie, odkryłem czemu na GFC jest tak mało opinii o produktach. Każda opinia neutralna lub zła nie jest akceptowana :icon_wink: Po co umożliwiać dodawanie opinii o produktach skoro cenzura dodaje tylko te pozytywne ? Post odnosi się do usługi udostępnionej na stronie sklepu - jest zgodny z regulaminem. Szmer Edited December 16, 2013 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 dante44 podpinam się pod to co mówisz Jak pisałem wcześniej - http://forum.wmasg.p...80#entry1885317 Opinie negatywne są odrzucane, a neutrale ewentualnie przechodzą (1 sztuka ode mnie przeszła - low capy mp5 gfc nie pasujące do cymy) Na tym zakończmy ten wątek. Wystarczy reakcja 2 osób. Szmer Quote Link to post Share on other sites
dejvid162 Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Mam pytanie bo nieogarniam z tymi punktami w gunfire ,przed zmiana wygladu strony miałem tam około 18 punktów .Po zmianie wygladu wchodze na gunfire i szukam ,szukam i nigdzie nie ma moich punktów .Czyżby gunfire mi je zakosił???? :/ Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Zablokowane do końca promocji. Po świętach powinno być w porządku. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 (edited) http://gunfire.pl/Pr...ut-pol-152.html Regulamin programu lojalnościowego: Na czas trwania promocji mających na celu obniżenie wartości asortymentu większości produktów dostępnych w sklepie Gunfire.pl, sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia programu lojalnościowego, wykluczając tym samym łączenie się akcji promocyjnych. Nie będzie możliwości korzystania z programu lojalnościowego w trakcie trwania wybranych promocji. Za zamówienia nie zostaną przyznane punkty, oraz nie ma możliwości ich wykorzystania. A obecnie trwa promocja EDIT: Chloerni ninja... :D Edited December 22, 2013 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
dejvid162 Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Ok dzieki, tylko szkoda że 50pkt za karabinek pójdzie sie ... Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Zamówiłem 15 dostawa replik była 17 (o czym zostałem poinformowany telefonicznie), dzisiaj (23 - tak późno bo replika jeszcze była na serwisie z wymianą gumki HU) kurier był u mnie. Doby kontakt ze sklepem, przeczytali uwagi :D gumka HU zamontowana. Replika działa, wszystko w porządku. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 (edited) Punktów nie dodają ale co po niektóre produkty w naprawdę korzystnych promocjach... Nie wiem jak kolega na karabinku stracił/nie zyskał ale w moim przypadku naprawdę wolałem sprzęt tańszy o 6 dyszek niż 40 punktów... No i znowu pozytyw,bo w gorączce przedświątecznej zamówienie dostarczane na drugi dzień to raczej mistrzostwo świata. :-D Edited December 23, 2013 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
dejvid162 Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 No tylko ze ja kupiłem go o 20 zł taniej ,a nie jak ty 60zl (kupiłem go bo był ostatni i zależało mi na nim) .Pozatym 50pkt to zawsze cos :icon_biggrin: ,a dla gunfire duzy plus za przesyłke w drugi dzien roboczy i dzieki za lepsza batke niz pisało na stronce . Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 (edited) Panowie z gunfire, z całym szacunkiem, muszę Was opindolić po raz kolejny. Otóż macie dziwną manię robienia promocji. W czasie promocji wyłączacie zniżkę dla teamów, co rozumiem, ale dlaczego w tym momencie, zamiast zniżki, jest zwyżka? Przykład: kulki Kulki P.S.B.P G&G 0,25g 1kg pack BB - kupowałem normalnie, ze zniżką teamową, dla teamu w cenie 33,32 zł za paczkę. Wcześniej troszkę, kupowałem te dla grupy w cenie 34,54. Dzisiaj w ramach "promocji" muszę za nie zapłacić 39 zł. Poza tym, rano zbieralem od ludzi kasę na zamówienie, rano te kulki na loginie teamowym, kosztowały 35,10 zł. Zanim kasa z teamu, dotarła na moje konto, nastąpiła cudowna podwyżka na 39 zł. Gdybym się nie zorientował, dołozył bym do teamu 40 zł z własnych pieniedzy... Dlatego więc słowa do Ojca Prowadzącego sklep internetowy: a) Jako naczelny logistyk teamu, mówię stanowczo, "wypchajcie się" Panowie z tą promocją, szukajcie jeleni gdzie indziej. 10 kg kulek, dzisiaj zamawiam u konkurencji b) ceny u Was są jak w tesco. W drodze z półki, do kasy, potrafią podrożeć.. A to nie jest chyba dobry model współpracy.. Dlatego też, upraszam łaskawie o danie możliwości, nieuczestniczenia w promocjach, teamom - zgodnie z punktem w Waszym regulaminie: §3 W PROMOCJI NIE MOGĄ UCZESTNICZYĆ: e) teamy airsoftowe biorące udział w promocji „Razem – do celu!” Z tym, że owo nieuczestniczenie w promocji, rozumiałbym przez normalne zakupy, na normalnych, teamowych warunkach.. A nie "wycięcie możliwości zakupów", lub zakupów w dziwnych cenach.. Edited January 10, 2014 by -K2- czerwona czcionka zastrzeżona dla administracji, niepotrzebne uwagi dotyczące moderacji a nie sklepu Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 (edited) Ja też już miałem kilka nieciekawych sytuacji, które opisem przypominają zdarzenie opisane wyżej. Jednak te moje wyjaśniły się po kontakcie mailowym. Edited January 10, 2014 by Mark97 Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Ja też już miałem kilka nieciekawych sytuacji, które opisem przypominają zdarzenie opisane wyżej. Jednak te moje wyjaśniły się po kontakcie mailowym. Jeśli już, to telefon. Na szybki kontakt mailowy, w czasach "świąt, promocji i innego szału marketingowego", bym nie liczył. Generalnie z firmą (ludźmi) idzie się dogadać, aczkolwiek system IAI shop (informatyczny), jest jaki jest... generalnie podsumowując gunfire.pl: Serwis ++ Ludzie + - System informatyczny śmiesznie liczący ceny i warunki... - tragicznie i na "kolanie" obmyślane promocje, z nieaktualnymi regulaminami, wycinanymi przez ctrl c + ctrl v z lat poprzednich - to duży minus. Rozumiem zapracowanie, dążenie do maksymalizacji sprzedaży i zysku, ale również MYŚLCIE i przyznawajcie się do błędów. Wszak każdy je popełnia. Sklep jest dla nas, my w końcu to wszystko finansujemy i jako klieńci, mamy czasem prawo powybrzydzać i powytykać błędy...... **********************************Połączono Czasami warto się pożalić - Dziękuję Pani Ewie, za szybką reakcję. Osiągnięto consensus z działem handlowym gunfire. Dziękuje w imieniu grupy "Gang Dzikich Wieprzy" . Quote Link to post Share on other sites
Furman1 Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 Dzisiaj przyszło moje pierwsze zamówienie z gunfire.pl. Bardzo szybka wysyłka, wszystko elegancko zapakowane, replika sprawna i zgodna z opisem. Śmiało mogę polecić zakupy w gunfire.pl. Quote Link to post Share on other sites
HokeyPL Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 (edited) Ze znajomymi zamawialiśmy już kilkakrotnie z tego sklepu. Wszystko się zgadza, towar zgodny z opisem, żadnych niespodzianek. Paczka kurierem dociera nawet na kolejny dzień po wysłaniu. A jeżeli chodzi o reklamację, niedawno moja replika odmówiła posłuszeństwa. No to bez zbędnych zabaw odesłałem ją do nich. Po kilu dniach naprawiona i odesłana (podkładkowanie). Niestety nie do końca po jednym Hi-capie znowu poszła... Znowu wysłałem. Tydzień poczekałem i naprawiona, z ilości rzeczy które zrobili (wymiana łożysk, poziomowanie zębatek, poprawa szczelności) widzę że teraz bardziej się postarali. A czy jest dobrze sprawdzi się w najbliższym Hi-capie :icon_wink: Edited January 24, 2014 by HokeyPL Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Po raz kolejny jestem zadowolony z przesyłki od GF. Kasa dotarła do sklepu w środę (05.02.2014), tego samego dnia paczka została nadana i już następnego dnia rano była u mnie. Towar sprawny, zgodny z tym co zamówiłem więc mogę polecić z czystym sumieniem. Quote Link to post Share on other sites
Szymok221 Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 (edited) w tamtym tygodniu dokładnie w piątek zamówiłem replikę i we wtorek była u mnie elegancko zapakowana duży + dla gunfire Edited March 2, 2014 by Szymok221 Quote Link to post Share on other sites
thelockett Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Ja dokonałem na gunfire.pl zakupu RK-06. Z opisu wynikało ze to model stalowy, ale żeby sie upewnić wysłałem jeszcze maila z pytaniem o w odpowiedzi dostałem, że replika jest 100% zgodna z opisem. Niestety, otrzymałem replikę z el. ze ZnAl'u, a nie taką jak w opisie. Odesłałem towar jako niezgodny z umową. Zwrot odebrano tydzień temu, ale zwrotu zapłaconej kwoty nadal nie otrzymałem. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 U mnie + dla sklepu za szybsze realizowanie zamówień. Ostatnie dwa dotarły na następny dzień, poprzednie (4) leżały ze statusem "gotowe" 1 lub 2 dodatkowe dni (mówię o dniach roboczych oczywiście). Dopiero potem paczka wychodziła z Wrocławia. Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 (edited) Mam kupon do oddania, który trzeba wykorzystać do 31.03 i zrobić zakupy za ponad 200zł. Ja do tego czasu nic nie kupię, ale może komuś z Was się przyda. Kupon daje chyba 40zł rabatu, nie jest to dużo, ale zawsze coś. Oto kupon: 20140210-183008485x W miejsce symbolu "x" wstaw numer od 0 do 9. Myślę, że taki sposób będzie najuczciwszy i najlepszy, niż kto pierwszy do mnie napisze, lub kto pierwszy wykorzysta :icon_wink: Pozdrawiam :icon_smile: PS.: Nie ma nic wspólnego z firmą Gunfire :icon_wink: Po prostu oddaję kupon, którego nie wykorzystam :icon_smile: Dodam jeszcze to, bo wiem, że użytkownicy portalu są nieufni ;) Edited March 21, 2014 by kfercik Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Kupiłem dla znajomego m4 od Cymy, niestety okazało się, że gb jest z plastiku, a słowa w opisie o tym nie było. wiadomo, za taką cenę MÓGŁ być plastikowy, więc i nie ma sensu się irytować, ale czuję się troszkę niedoinformowany. 'Zamówienie wcześniej' nie posiadało śrub (i dupereli), którymi skręca się dwie części snajpy od WELLa. wygenerowałem reklamację, jednak okazało się, że mam dostarczyć replikę, następnie stanęło na 'zrobić zdjęcie miejsca brakujących śrub'. odpuściłem, śruby do dziś nie przylazły. To dwa 'żale', jakie się uzbierały. A na PLUS jak zwykle (przynajmniej w moim przypadku) - ekspresowy czas realizacji, przeprowadzony przegląd zerowy, jeżeli się to zaznaczy w zamówieniu. no i ciekawe promocje, choć na newsletterową się nie załapałem : c Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Paczka zamówiona we wtorek doszla w piątek :) (Wrocław --> Jarosław) Wszystko ok, zapakowane pancernie. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Zwracam honor GF, sami skontaktowali się ze mną, rozwiązali problem (okazało się, że brakowało tylko imbusów, śruby były na miejscu), ja sobie długiego imbusa do poskręcania skołuję, a oni mają ogromny plus. Quote Link to post Share on other sites
logic5 Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Muszę to napisać. Kolega zakupił replikę przez moje konto na Gunfire taką http://gunfire.pl/pr...11-czarny.html. Chcąc przeprowadzić skromny tuning który miał osiągnąć około 420 FPS więc przedstawili mu swoją propozycje w takiej konwersi. 1.http://gunfire.pl/product-pol-1152200864-Lozyskowana-glowica-tloka-czerwona.html 2.http://gunfire.pl/product-pol-1152198915-Aluminiowy-cylinder-SHS-Typ-2.html 3.http://gunfire.pl/product-pol-1152195386-Metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-V-3.html 4.http://gunfire.pl/product-pol-1152195318-Tlok-15-stalowych-zebow.html 5.http://gunfire.pl/product-pol-1152195313-Glowica-cylindra-do-G36-v-3-Short-type-SHS.html Replika po trudach przybyła 04-04-2014 więc dziś miała być użyta na szkoleniu i prawie była tylko że wystrzeliła około 20 kulek. Powód uszkodzone przewody zasilające między Gearbox'em a baterią następna wada to już jest na fotkach strach patrzeć,następną sprawą jest to że bez żadnego powiadomienia zmienili zamówienie dodając silnik za 130 złotych. Po rozebraniu karabinu okazało nie był nowy o czym świadczą po nadrywane naklejki. To jednak jest nic przy tym iż zębatka na silniku nie była przeznaczona do w/w modelu ponieważ nie miała nacięcia które było na trzpieniu co spowodowało obsunięcie się zębatki. Cały koszt wyniósł 830 zł więc uznaję tą firmę za naciągaczy. poniżej zdjęcie defektu http://speedy.sh/uXmTp/DSC-0246.JPG Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.