Alias83 Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Ostatnio zakupiłem w tym sklepie repike celownika holograficznego EOTECH. Okazało się że mimo informacji na stronie sklepu, celownik regulowany jest tylko w jednej płaszczyźnie. Poprosiłem o wymianę towaru ale okazało się że cała partia celowników posiada tę wadę. Poprosiłem o zwrot gotówki i usunięcie mylnego opisu ze strony sklepu. Gotowke mi oddano natomiast MYLĄCY OPIS NIE ZNIKNĄŁ. http://gunfire.pl/product-yid-1152190088-K...ypu-ET-552.html Quote Link to post Share on other sites
Trydont Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 (edited) czytajac te opinie zastanawiam sie. Jako ze zakupilem replike od nich jakies kilka miesiecy temu, dostalem ja, laduje baterie no i klapa bron nie dziala - zastanawiam sie teraz czy replike do nich wogole odsylac, czy dac dla kolegi zeby sam mi ja zrobil tracac przy tym gwarancje. Nie chce czekac miesiace na odeslanie mi repliki, nie chce mi sie uzeracz ludzmi. Nie wspominajac juz o fakcie ze kiedy dostalem uszkodzona replike, zadzwonilem do sklepu i zostalem potraktowany jak jakis idiota - fakt ze kupilem replike za 700zl nie umniejsza wartosci towaru i faktu ze to sa pieniadze - rozmowa wygladala mniej wiecej tak: "kupil pan replike za 700zl to co pan oczekuje od tego? zeby wszystko idealnie dzialalo?" Powalila mnie ta rozmowa, kiedy upomnialem sie o zadosc uczynienie faktu ze dostalem replike odrazu niedzialajaca to powiedzieli ze to jest niemozliwe. Boje sie ja teraz odsylac bo nie wiem czy znow nie bede przezywal koszmarnych rozmow z serwisantem, uzeral sie o swoje i prosil o powazne traktowanie. Na sklepie sie zawiodlem odrazu pierwszego dnia kiedy replike dostalem. Nie rozumiem tez ludzi co pisza - dostalem zamowienie ale bez XXXXX, ale spoko pozniej mi odeslali stuff, ktorego nie bylo PLUS costam. Czy to powazne traktowanie zeby az taki % ludzi mial ten sam problem? Powodem, dla ktorego nie moglem odeslac repliki do sklepu i mam zamiar dopiero teraz to zrobic, byla powazna choroba uniemozliwiajaca mi generalnie robienie czegokolwiek. No i teraz pytanie? warto odsylac? liczac tym razem na powazne traktowanie? czy lepiej se darowac... Edited January 27, 2008 by Trydont Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 (edited) W sobote wybieram sie na Bezśnieżną Zimę IV i jako że muszę czyms nakarmić minimi zamówiłem 28.01.08 w Gunfire kuleczki, zaplata z góry odrazu tego samego dnia, oczywiscie opłaciłem kuriera UPS coby mieć szybciej i zgadnijcie co? Moje zamówienie ciągle czeka na opłacenie (Mój bank pekao ich mbank). Oczywiście przed chwilka wykonałem telefon - wyślemy jutro. Na jutro to ja je potrzebuje. Tłumaczą, że maja opóźnienia w otrzymywmaniu przelewów... n/c. Także jeśli bardzo wam na czymś zależy to w przypadku Gunfire.pl możecie się przejechać. Edited January 31, 2008 by Superrzuf Quote Link to post Share on other sites
PRO ASG Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Nie wiem czy to moja wina czy nie, ale podczas mojego perwszego zamówienia w GF ja miałem taką sytuację, że zamówiłem 2 paczki kulek 0,23 i podczas składania zamówienia przy wybieraniu formy przelewu na ich konto wybrałem, że z konta na konto i były dane i nr konta który skopiowałem i przelałem im tą kase na dane: nr konta: 81 1050 1520 1000 0023 0176 4458 nazwa: PayU S.A. ul. Marcelińska 90 60-324 Poznań i kwota do zapłaty pokazał mi się zgodna to też ją przepisałem, a po chwili jak wbiłem na moją poczte miałem wiadomość z danymi na jakie mam przelać te pieniadze i stąd moje pytanie czy na dobre konto przelałem im pieniądze czy też straciłem ponad 50zł? Quote Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Raczej straciłeś, bo GF jest we Wrocławiu, wiec nie wiem skąd tam Poznań sie wziął. Quote Link to post Share on other sites
PRO ASG Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 To dobrze, że nie kupiłem AEG-a, bo chciałem i wtedy jakbym stracił kilka stówek to chyba bym się powiesił. Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Może zrobimy taką akcję co było z machinegun?? "Nie kupuję w niesolidnym sklepie" Bo to już lekkie przegięcie. Kolega kupił L85A1 Army z 4 tygodnie temu po kilku dniach odesłał na serwis ponieważ karabin po jednym strzale sie zepsuł, do tej pory mu repliki nie odesłali na mejle nie odpisują i nie odbierają telefonów. Mój drugi kolega kupił M14 od kogoś z allegro, karabin oczywiście z gwarancją zakupiony na airsoftguns.pl ( gunfire.pl=airsoftguns.pl) odesłał go na serwis przed świętami Bożego Narodzenia i do tej pory nie odesłali mu karabinu i żadnych wieści. Więc, co wy na to? Wiem, ze dużo osób cierpi przez ten sklep, lepiej cos z tym zrobić żeby następni nie ucierpieli. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Proponuję, żeby wszyscy, którzy mieli podobny przypadek, opisali go i przysłali do mnie na maila (regdorn[at]wmasg.pl), łącznie z imieniem i nazwiskiem do identyfikacji przez sklep. Jeśli rzeczywiście tego jest tyle, jak pisze reggie, to trzeba to wyjaśnić. Jednocześnie WAŻNE, aby rozróżniać Gunfire od Airsoftguns! To nie te same sklepy! Quote Link to post Share on other sites
PRO ASG Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 (edited) Regdorn ja ci już maila wysłałem, a napisałem to samo co pare postów wyżej! I ja mówie o Gunfire! Edited February 4, 2008 by PRO ASG Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 W sklepie nic nie kupiłem,mogę się jedynie wypowiedziec co do kontaktu z Gunfire.Pisalem do nich pierwszego meila odpowiedz otrzymalem po 4 dniach, napiszę konkretnie, chcialem zakupic berette bella,jednak na taiwangun jest tańsza a więc chciałem skorzystac z ich promocji-->gdy znajdziemy tańszy produkt zaoferuja lepsza cenę .Napisalem meila wyslalem link do beretty z taiwangun opisałem oczywiście o co chodzi.Po 4 dniach dostałem meila żebym wysłał im link tego produktu w ich sklepie... Czy oni nie wiedza co jest na magazynie :? Dobra wysłałem linki 2 dni i nic,zamówilem od krakmanów z których jestem bardzo zadowolony ale to nie o nich topic.Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 @PRO ASG, ale ważne jest, żeby to był mail z danymi o jakie prosiłem. Mail z tymi danymi niejako zweryfikuje osobę wypowiadającą się na forum i pozwoli konkretnie porozmawiać ze sklepem. Jesteś drugą osobą. Quote Link to post Share on other sites
Guest GunFirepl Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Witam, Dziękuję za wszystkie informacje od naszych klientów. Zapewniam, że każdy przypadek Waszego niezadowolenia jest dla nas ważny i odnotowywany. W ostatnim czasie rzeczywiście troszeczkę inaczej pracowaliśmy. Złożyło się na to kilka czynników tj. zmiana siedziby i tu problemy i walki z operatorami telefonicznymi o łącze internetowe, a także linie telefoniczne (tu nadal staramy się podłączyć jeszcze jeden numer dla łatwiejszego kontaktu), okres świąteczny i wzmożony ruch zamówień, zmiana magazynu. Wszystkie osoby, które odesłały do nas na serwis towar i nie dostały informacji o rozpatrywanej reklamacji prosimy o kontakt. Mamy na serwisie kilkanaście replik "widmo", gdzie nie ma danych klienta, a z etykiety pocztowej nie udało się ich odczytać. Te produkty ciągle czekają na rozpatrzenie. Sklep GunFire.pl przeżywa dynamiczny rozwój, co ujawnia się w stale rosnącej ofercie (ciągle ją będziemy powiększać). Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Waszym wymaganiom, zarówno od strony obsługi klienta, przez wysyłkę zamówień, po serwis. Wkrótce Was zaskoczymy, na pewno pozytywnie, a ekipa GunFire.pl, która ciągle się rozrasta, będzie z Wami w stałym kontakcie. Wszystkie osoby, które mają jakiekolwiek nierozwiązane sprawy proszone są o bezpośredni kontakt ze mną. Rozwiążę każdą sprawę w trybie natychmiastowym. Pozdrawiam Paweł Zalewski Sales Manager - GunFire.pl pawel (at) jbtrading.pl Quote Link to post Share on other sites
coolphon Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Ja miałem problem z repliką AK74N (BOYI)mianowicie po ok 1k kulek coś w środku się przemieliło i replika przestała strzelać. Odesłałem replike 23 stycznia (środa) UPSem. Dotarła na serwis 28 stycznia(poniedziałek) została naprawiona i 4 lutego (poniedziałek) została do mnie odesłana. Wczoraj ją odebrałem, sprawna wszystko w porządku więc stawiam + dla serwisu Gunfire. Quote Link to post Share on other sites
Mider Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 (edited) Jednocześnie WAŻNE, aby rozróżniać Gunfire od Airsoftguns! To nie te same sklepy! Sklepy różne ale właścicielem obu jest J&B Trading. Sklep ma co prawda inną nazwę i inny szyld, ale serwis, pakowalnię, konto i właściciela tego samego. Jeśli ktoś uważa, że zmiana szyldu wpłynie na zmianę ludzi kryjących się za nim to jest w błędzie. Ja osobiście nie narzekam, jeszcze. Zobaczymy za chwilę. Na razie od tygodnia leży u nich moja replika, która się popsuła. Tydzień to jeszcze nie tragedia. Na razie zrobiłem u nich dwa zamówienia i oba zostały wysłane bardzo szybko, bo na drugi dzień po zamówieniu. UPS też stanęło na wysokości zadania więc paczki dotarły naprawdę w dobrym czasie. Edited February 6, 2008 by Mider Quote Link to post Share on other sites
Adzio Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Witam o przeczytaniu kilkunastu postów też wyrażę swoją opinię :-F Kupiłem u nich Berette M92F niby full metal. Pieniądze wpłaciłem na konto (droga wysyłka za pobraniem) no i 2 tygodnie użerałem się z nimi że pieniądze wpłaciłem (z inteligo). Siedzę dużo w allegro i jak coś kupuje to kasa na drugi dzień jest a u nich 2 tygodnie? Na wysyłkę tez czekałem z tydzień a sama Beretta nic zachwycającego trochę metalu jest ale zasięg z 5 metrów , a jak sie lufę skieruje w ziemie to kulka wypada. (za duża gumka przytrzymująca kulkę). Pistolet nie był za jakiś majątek bo za 40zł ale zawsze coś sklep powinien dbać o każdego klienta... Rada dla wszystkich nie wpłacajcie im kasy na konto :roll: Quote Link to post Share on other sites
PRO ASG Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Adzio popieram cię z tym, że nie warto wpłacać na konto. A po interwencji Regdorn-a wysłali mi kulki. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Adzio - Twoja uwaga czepia się bardziej PRODUKTU niż SPRZEDAWCY. Sprzedawca, jako sklep Gunfire, ma obowiązek CI za taką replikę zwrócić pieniądze, bądź naprawić ją. W ostatecznośći możesz ją zwrócić. Natomiast siedze sporo na forum i już widzę podpisy, " Gunfire, nie kupuje w niesolidnym sklepie". Szczerze mówiąc - nie rozumiem tego. Przejechałem się nie raz na sklepie airsoftguns.pl i od baaardzo długiego czasu nic u nich nie zamawiałem, natomiast na gunfire robiłem bodajże 2 czy 3 zamówienia i z żadnym nie było problemu. Szybka wysyłka, bezproblemowy kontakt. Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Kolejne zamówienie szpeju, tym razem nic nie rozdarte, szybka przesyłka, + dla Gunfire Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 (edited) " Gunfire, nie kupuje w niesolidnym sklepie". Szczerze mówiąc - nie rozumiem tego. Przejechałem się nie raz na sklepie airsoftguns.pl i od baaardzo długiego czasu nic u nich nie zamawiałem, natomiast na gunfire robiłem bodajże 2 czy 3 zamówienia i z żadnym nie było problemu. A co to ma wspólnego że z Twoimi zamówieniami nie było problemu? Ten kto się zawiódł na sklepie, ma wolną wolę umieścić sobie w opisie opinię o sklepie taką, jaką chce . Edited February 9, 2008 by Kamil Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 A pamiętacie akcję wstawiania w opis "Nie kupuje w niesolidnym sklepie Machinegun"? Jakoś nikt się tego nie czepiał, tylko właściciele zgrzytali zębami. Quote Link to post Share on other sites
scrabl Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Z pełną świadomością nie polecam tego sklepu pod względem serwisu. Nierzetelność i przeciąganie sprawy w tym sklepie jest naprawde na wysokim poziomie. Kontakt oczywiście dobry, szkoda tylko że oszukują klientów co do terminów napraw i nijak stosują sie do wlasnego regulaminu, z tego co widze to tylko nas KLIENTÓW ma on dotyczyć. Sprzęt który wysłałem naprawiany był przez 1 cały miesiąc, a info o naprawieniu dostałem juz po 2 tygodniach co było wierutną bzdurą. Nie będe się rozpisywał bo mósiał bym przedstawiać historie w całości. W finale jest tak ze dostałem sprzęt w piątek a w niedziele znowu szlak go trafił. Naprawiłem sobie sam napewno nie wysle do tego sklepu nawet paczki zapałek. Pozdrawiam i życze mniej problemów niż ja mialem A Panom ze sklepu zycze więcej prwdomówności Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Pisałem już wczesniej, że zamówiłem amunicje na zlot w Skwierzynie (02-02-2008). Zgadnijcie co? jeszcze ich nie otrzymałem... Niby list wypisali na UPS ale rozmawiałem z siedzibą (UPS) i podali mi informacje że paczka niby nie wyszła z JB trading... Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Kupiłem u nich replikę. Paczka przyszła szybko. Niestety była słabo zabezpieczona, pudełko był owinięte tylko w szary papier, spodziewałem się przynajmniej centymetrowej warstwy folii, tak jak to robi np. Krakman. Jakieś 3 dni od otrzymania paczki dostałem ponownie powiadomienie, że moje zamówienie zostało skompletowane i niedługo zostanie wysłane. Po paru godzinach dostałem maila z informacją, że wysłano replikę. Drugi raz :F . I faktycznie, po dwóch dniach przyszła kolejna paczka. Niestety była za pobraniem -_-. Co jak co, ale nigdy nie spotkałem się z takim bałaganem, jak tutaj. Nie stawiam plusa czy minusa, sami oceńcie. Quote Link to post Share on other sites
dress17 Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Sory ja jestem na nNIE......kupiłem replike czekałem na nia tydzień i do tego po wypakowaniu wypadł selektor a na dodatek zamawiając u nich green gaz czekałem na niego 6 dni roboczych po czym jak przyszedł to powiedziałem że ma go odesłac i życzyc firmie powodzenia....hehee.....ja jestem na nie.... Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 @dress17: a wysyłka była pocztą, czy kurierem? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.