wódz Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 Zamówione z Gunfire AK od E&L - paczka na zewnątrz była cała. Quote Link to post Share on other sites
vidalski Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 Jakby ktoś kiedyś zastanawiał się jak wygląda współpraca z GUNFIRE. :) Otworzyłem konto b2b, ze względu na biznesowy charakter swojej działalności. Wszystko było okej, dopóki zakupiona replika nie uległa uszkodzeniu. Uszkodził sie mosfet. Dodam, że replika była malowana, wymieniono wtyczkę na T-con oraz podczas rozbierania do malowania uszkodził się kabel i został on potraktowany termokurczką. Po odesłaniu do GF-a tej repliki, dostałem informację, że ze względu na ingerencje osób trzecich nie mogą uznać reklamacji - odpisałem - to naprawcie na mój koszt, po prostu naprawcie. Niestety, GF odpisał, że nie potrafią, bo nie mają części i nie dadzą rady. Skontaktowałem się z autoryzowanym serwisem, który przekazał mi informacje, że u nich taka sytuacja nie miała by miejsca, bo producenta nie interesuje czy była ingerencja czy nie, po prostu wysyła element uszkodzony. Serwis dodał, że nie współpracuje z GF'em co daje informacje, że replika trafiła na serwis GF'a a nie do autoryzowanego. Pomyślałem trudno. Bywa i tak. Zamówiłem popsuty element w innym miejscu, a GF miał mi odesłać replikę. Postanowiłem naprawić sam. I tu zaczyna się jazda. Replika po nadejściu okazała sie niekompletna. Brakowało prowadnicy spręzynki (ale nie tej w GEARBOX) co mocno utrudniało złożenie repliki. Sprężynka była upchana na siłę i deliktanie wygięta- pewnie od siłowego składania. Od razu sprawę zgłosiłem. I tu w wielkim skrócie. 1. 2 tygodnie czekania na odpowiedź od serwisu i ciągle cisza. Serwis zdawał się mieć to zupełnie gdzieś. Pracownik od kontaktu sprzedażowego codziennie mnie informował, że już JUTRO będzie wiadomo. JUŻ JUTRO. Że dziś wysłał informacje do swoich szefów. Oczywiście nic to nie dało. 2. Wysłałem mejla sam do serwisu. Oczywiście zero odzewu... nawet nie odpisali "mamy to w dupie". 3. Zacząłem wręcz błagać i prosić nie o samą naprawę, ale o informacje KIEDY to naprawią. Dzwoniłem codziennie i codziennie dostawałem informacje, że do serwisu wysłano zapytanie. CO drugi dzień moje prośby były wysyłane do szefa, do super szefa GF i do szefa wszystkich szefów GFa- niestety nic to nie pomogło. Serwis milczał. Tak jakby był po za kontrolą ;) 4. Po 1,5 miesiąca ciszy i codzinnego ponaglania serwisu napisałem "Rezygnuje z tej repliki proszę oddać pieniądze" i tu serwis się nagle obudził. W ciągu 20 minut dostałem odpowiedź ZE REPLIKA NAPRAWIONA!!!!!!!! Że już mi wysyłają. Ja na to "hola hola, ja już nie chce tej repliki, proszę nie wysyłać, nie zgadzam się na te warunki, musze pomyśleć co dalej" GF- "Okej, nie wysyłamy" Rano sms "KURIER: PACZKA OD GF" ---> KU*WA. Kompletnie olali, majac nadzieje, że przypadkiem odbiorę i po sprawie. Nie odebrałem. Napisałem, że to nie fer że mieliscie mnie w dupie przez 1,5 miesiąca. Ja nawet nie jestem zły, że nie naprawiliście jej przez 1,5 miesiaca, tylko o fakt, że przez 1,5 miesiąca nikt z serwisu nawet nie odpisał "spierdalaj z tą replą ziomuś" tylko była kompletna olewka. Dałem propozycje- oddajcie mi 90% kwoty i zapominamy o sprawię. Niestety sie nie zgodzili, bo (to najlepsze tłumaczenie ever) w replike ingerowaly osoby trzecie. I chuk, że pierwsza reklamacja nie ma nic wspólnego z drugą... ale to był ich powód. Poprosiłem o zwrot repliki i zakończyłem współpracę. Brawo GF - zaoszczędzili około 1k i stracili klienta a z nim jakieś kilkadziesiąt tys. zysku rocznie - BRAWO. Oczywiście opinie i sądy - kto ma rację- pozostawiam WAM, ja nikogo nie oceniam ani nie posądzam. Po prostu uchylam rąbka tajemnicy, jak wygląda współpraca z GF oraz jak to się dzieje, gdy kupi się tam replikę w innym standardzie niż Cyma czy Spartac. Quote Link to post Share on other sites
wódz Posted January 11, 2019 Report Share Posted January 11, 2019 Zakończenie mojej przygody z połamaną repliką E&L - sklep zlecił przesyłkę kurierską na swój koszt oraz zwrócił mi pieniądze. Całość została zrealizowana w ciągu tygodnia od otrzymania uszkodzonej repliki, podsumowując reklamacja została przez GF przeprowadzona wzorowo. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted January 25, 2019 Report Share Posted January 25, 2019 Niestety nie mam dobrych przeżyć z tym sklepem.... Kupiłem replikę podczas tych promocji na święta. Okazała się mało sprawna... Magazynek na co2 puszczał gaz, kulki krzywo latały. Gwarancja przyjęta 31 grudnia. 8 stycznia przyjęta na kolejkę w oczekiwaniu do przejrzenia i od tamtej pory leży... Napisałem że domagam się zwrotu gotówki i od dwóch dni czekam na przelew. Totalne dno i kpiny... Nie polecam. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 26, 2019 Report Share Posted January 26, 2019 Rozumiem, że proces reklamacyjny trwał długo i można mieć o to pretensje. Jednak w tak dużym sklepie przelewy to nie kwestia momentu - dwa dni to nic. Zazwyczaj czeka się 14 dni robocze, by siać panikę. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 Kupiłem na gunfire komorę LCT. Po ok. 10 minutach przypomniało się mi że muszę kupić sprężynę główną.Kupiłem.W notce do sprzedawcy napisałem żeby dołączyć sprężynę do komory.B. szybko dostałem komorę i info że towar kupiony do odebrania w sklepie nie może być dołożony do drugiego?!?!mimo notki by dołączyć do komory. Myślę że po prostu ktoś nie przeczytał notki i stąd głupie tłumaczenie.Sprężyna(bardzo potrzebna i opłacona)leży w sklepie a sklep ma mnie w d.pie.Dawniej można było się dogadać a teraz skostnienie(?) i tumiwisizm! nieładnie pany ,nieładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 No, ale jaki to jest problem bo chyba nie zrozumiałem? Jeżeli jedno i drugie jest do odbioru osobistego, to co to za różnica czy będzie wydane w jednym zamówieniu czy dwóch, skoro dostaniesz to na miejscu? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 Chyba kupił komorę z wysyłką i za to zapłacił. Potem przypomniało mu się że chce jeszcze sprężynę i zamówił z odbiorem własnym co by nie płacić za transport i napisał w uwagach prośbę o połączenie zamówień. Ja bym w takim przypadku dzwonił i się upewnił o połączeniu zamówień. Pewnie ktoś nie przeczytał uwag. Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Ja już u nich tak kilka razy miałem, nawet dzwoniłem, prosiłem żeby wysłali jedną paczką i wysłali dwoma. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 ZAMÓWIŁEM gumkę i wysłałem mejla żeby dołączyli nieszczęsną sprężynę.Szybko dostałem paczkę.ALE..w gunfire pracują chyba jasnowidze..Na pudełeczku sprężyny ciąg oznaczeń od 85 do 190 ,ŻADNE POLE NIE ZAZNACZONE ! Sprężyna wygląda na cienką.Skąd mam wiedzieć czy to zamówiona 130 ??? Nadmieniam że jasnowidzem NIE JESTEM. Na następnego mejla już nie odpowiedzieli. "..żle się dzieje w państwie duńskim..". zmartwiony dziadekmarek1 Quote Link to post Share on other sites
mateusztryfon Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Kolejna paczka przyszła niekompletna, standardem już jest ze coś jest uszkodzone a no i opóźnienia chociaż 1/9 przyszła szybko Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 2 godziny temu, mateusztryfon napisał: Kolejna paczka przyszła niekompletna, standardem już jest ze coś jest uszkodzone a no i opóźnienia chociaż 1/9 przyszła szybko Że zacytuję odpis z regulaminu: Cytat - W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocjii uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.- Konta osób, dopuszczających się pomówień lub szantażu na sklepie, będą blokowane. Quote Link to post Share on other sites
mateusztryfon Posted February 24, 2019 Report Share Posted February 24, 2019 W dniu 20.02.2019 o 17:34, Regdorn napisał: Że zacytuję odpis z regulaminu: To opinia nie szantaż ani pomówienie, pisałem po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem oraz po "ostygnięciu " Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted April 4, 2019 Report Share Posted April 4, 2019 No, jeszcze paczki nie dostałem, a już jestem zły, że zamówiłem w tym sklepie. Chyba powinienem się już tego nauczyć po tych paru latach. Do rzeczy - zamówiłem w poniedziałek RANO gumkę, dyszę i kulaski. Akurat wszystko było w promo. No to spoko, sądziłem że jeszcze w ten poniedziałek wyślą (InPost). Mija wtorek, nadchodzi środa, więc piszę co z moim zamówieniem. Dopiero dzisiaj po południu dostaję maila, że niestety mój produkt (kulki) są uszkodzone i nie mogą ich wysłać, bo to była ostatnia sztuka. Czy zgadzam się na zwrot kasy i puszczenia zamówienia dalej - zgadzam się. Wchodzę na stronę i widzę, że zamówienie puszczone dalej (pewnie wyślą jutro, co i tak już pochrzaniło moje plany). Widzę, że coś mniej tej kasy poszło do zwrotu, niby około złotówki z groszami różnicy, ale jednak. Dla pewności sprawdzam jaka była cena za kulki i co widzę? Produkt powrócił do sprzedaży! Co w tym sklepie się odwala... Zobaczymy co dalej jak paczka przyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted April 29, 2019 Report Share Posted April 29, 2019 Zamówiłem replikę oraz sporo sprzętu 3 tygodnie temu. Poprosiłem o montaż mosfetu oraz kilku części wewnętrznych. Po tygodniu oczekiwania wysłałem pierwszego maila z pytaniem kiedy zostanie wysłana paczka. Po 4 dniach dostałem odpowiedź, że już "przyspieszamy zamówienie" był problem z montażem mosfetu po kolejnych dniach kolejna wiadomość i do tej pory brak odpowiedzi. Opineo już wysłało mi link do pozostawienia opinii na temat sklepu a moja paczka nawet nie zmieniła statusu.. . Kontakt telefoniczny niemożliwy. Już ucho boli od słuchania tej muzyczki bez względu kiedy dzwonię jestem następny ale nie mam cierpliwości aby czekać godzinę na telefonie. Teraz nie wiem co zrobić jak nawet nie mogę się skontaktować w żaden sposób że sklepem. Przypominam jeszcze, że gunfire to najlepszy sklep z militaria i wg serwisu opineo.pl Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted May 4, 2019 Report Share Posted May 4, 2019 O, ja się przypomnę o sobie. Ja ze swojej przesyłki zrezygnowałem i chciałem zwrot pieniędzy. Nie szło się dogadać i mieli problem z wysłaniem dwóch elementów przez dwa tygodnie. Już sobie dałem spokój i mogę spokojnie stwierdzić, że aktualnie Gunfire to najgorszy sklep dla mnie. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted June 12, 2019 Report Share Posted June 12, 2019 GUNFIRE SCHODZI NA PIESKI. KUPIŁEM REPKĘ ICS YAK za ok.1700zetów.Repka przyszła szybko ale...w paczce nie było deklarowanej paczki kulek,dwóch zapasowych bezpieczników,instrukcja była od innego modelu.ZA TAKĄ CENĘ PRZESYŁKA NIE BYŁA DARMOWA.Nie było również nawet małego gratisu.(sklep na T oferuje darmową dostawę już od wiele mniejszej sumy no i zawsze jest jakiś gratis). W sprawie braków w paczce wysłałem mejla--niestety bez odpowiedzi! Czy to wina niedawnych zmian personalnych w gunfire?Taka olewka klienta? Dawniej tak nie było! Konkurencja z Krakowa już się cieszy. Pozdro dziadekmarek1 Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 14, 2019 Report Share Posted June 14, 2019 To czy przesyłka jest darmowa, czy nie to wiesz przy zamawianiu więc nie ma co narzekać. Wolałbyś za replikę zapłacić 10-15zł więcej i mieć darmową przesyłkę? Też wolę osobiście kupować w TG ale niestety mają dużo uboższą ofertę i też czasem jak się ich nie ponagli na drugi dzień od zamówienia to można czekać aż wyślą. Jak mi się spieszy to wybieram małych dostawców, bo oni nie mogą sobie pozwolić na olewanie klienta. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted June 26, 2019 Report Share Posted June 26, 2019 Gunfire kulki dosłał! ALE: kupiłem dwie sprężyny SHS 140 i 150. CAŁKOWITA PORAŻKA. Stockowa 120 daje w ICS YAK ok.450fps. 140(!) shs tylko440fps i po kilkunastu strzałach krótsza o całe 2 cm! 150 JESZCZE GORSZA,PO KILKUNASTU STRZAŁACH OK.430 fps. I krótsza o ponad 2 cm. Sprężyny przy wkładaniu b.twarde,ciężko było włożyć. Czy istnieją gorsze?-pewnie tak ale ja jeszcze nie spotkałem. Zwyczajne bydle co. Naturalnie gunfire nadal nie rozpieszcza klientów żadnymi gratisikami. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted July 13, 2019 Report Share Posted July 13, 2019 Plus dla sklepu: na strzelance zgubiłem(żle przykręcony) zwalniacz maga od ICS-a.Reklamację uznano i przysłano nowy zwalniacz.W sprawie sprężyn uzgodniliśmy zwrot kasy.Jeśli pieniążki przyjdą to znaczy że w sklepie coś zmienia się na lepsze. Jeszcze tylko mogliby ZNOWU pomyśleć o gratisikach. Napiszę jak kasa do mnie wróci. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted July 17, 2019 Report Share Posted July 17, 2019 Pieniążki na koncie,gunfire nie taki zły. Quote Link to post Share on other sites
Szymeone Posted July 20, 2019 Report Share Posted July 20, 2019 Zamówiona replika przyszła na drugi dzień. Solidnie zapakowane pudełko. Ode mnie plus. Quote Link to post Share on other sites
taternik1971 Posted July 21, 2019 Report Share Posted July 21, 2019 Czy zdarzyło się komuś, że GF odpowiedział na pytanie związane z produktem? Mnie nigdy i zastanawiam się, czy mam pecha, czy to norma z ich strony. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted July 21, 2019 Report Share Posted July 21, 2019 Zdarzyło mi się, ale gdzieś po 10 dniach. Quote Link to post Share on other sites
Tantive Posted February 4, 2020 Report Share Posted February 4, 2020 Zamówiłem towar dostępny od reki....w poniedziałek 20 stycznia, następnie 10 dni czekałem na sprawdzenie w serwisie czy dobrze wszystko dobrałem..... 10 DNI nowa replika siedziała w serwisie czekając aż się nią ktoś zajmie. Okazało się ze trzeba w baterii wtyk przerobić (dobrałem złą) ale nie mieli akurat odpowiedniej... Po tygodniu (w następny poniedziałek tj 27 stycznia) napisałem na czacie sklepu, (tam tez się 1godzine czeka na konsultanta - Pana H.) że jak do środy nie wyślą to proszę anulować zamówienie. Godzinę później przychodzi mail: "Zamówienie wysłane".... Jakież moje zdziwienie we wtorek jak nadal na stronie GLS jest: "Kontrahent wprowadził nr przesyłki ale nie została ona jeszcze przekazana kurierowi". Nie wysłali jej w ogóle. Na drugi dzień to samo. Została wysłana w środę wieczorem i dostałem ja w czwartek 30stycznia. ---- 10 DNI. Rewelacyjna szybkość....i to przed sezonem.... To dla tych co twierdzą ze GF sie "ogarnął". Panowie z GF.... Tak tylko przypomnę historie machinegun.pl Kiedyś największego sklepu ASG w Polsce. Tez tak do klienta podchodził .... i już ich nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.