Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr AUG [JG]


Recommended Posts

Ja mam pytanko-jak sprawuje sie komora hop G&P metalowa do auga http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1704

chciałbym kupic ale o G&P sa rozne opinie (najlepsze komory do ak..do emek juz niekoniecznie) i nie mam pojecia czy ta komora jest warta tej kasy (zostac przy stockowej?)

wiem ze ten post podchodzi pod "tuning" ale nigdzie nie znalazlem "sensownych" informacji o tym kawalku metalu

 

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi-Darek

 

Ps:ja wsadzilem do auga hpoke guardera i dystanser-nie bylo i nie ma zadnych problemow :P (po zmnianie lufy na systeme 6,04 tez zadnych problemow)

Z tym pytaniem uderz do rogierogera - on w swoim Aug'u zainstalował w/w komorę. Akurat w moim egzemplarzu stock'owa komora sprawuje się elegancko, wymienię ją dopiero jak mi się połamie albo zepsuje w inny sposób. POZDRO! ;-)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 973
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A mi AUG spadł "z szyji" na ziemie i pekł w gornej czesci przy tych otworach do wyrzutu łusek. Wyleciały jakies kawałki plastiku, ale AUG działa. Dzieki temu zauwazyłem, że:

1. Łatwiej sie otwiera dojscie do hop upa

2. Poprawiły sie osiągi!!!

 

Silnik został na miejscu i nie widac by elementy napedu sie ruszały. Teraz pytanie co zrobic?? Dac do spawania, czy zostawic jak jest??

Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanko-jak sprawuje sie komora hop G&P metalowa do auga http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1704

chciałbym kupic ale o G&P sa rozne opinie (najlepsze komory do ak..do emek juz niekoniecznie) i nie mam pojecia czy ta komora jest warta tej kasy (zostac przy stockowej?)

wiem ze ten post podchodzi pod "tuning" ale nigdzie nie znalazlem "sensownych" informacji o tym kawalku metalu

 

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi-Darek

 

Powiem Ci tak; nie ma po co wymieniać stock'owej komory bez przyczyny (np. nieszczelność), ja swoją komorę wymieniłem dopiero gdy ułamał mi się taki "cycek" trzymający kółko regulujące hopka, co natomiast przyczyniło się do nieszczelności samej komory i utraty fps'ów. Wymieniłem komorę i na początku wydawało mi się że jest ciaśniejsza od stock'owej bo kulka z trudem przez nią przechodziła (na gumce G&P), po wymianie gumki na systemę wszystko jak dotąd działa bez zarzutu (żadnych nieszczelności, kulka przechodzi z minimalnym oporem). Ale jak już na początku pisałem, nie ma potrzeby wymiany komory póki Ci się nie posypie. Pzdr!

Edited by rogieroger
Link to post
Share on other sites

No i dupa :cry:

 

Znowu ten sam problem co z hi-capem, magazynki podają różnie, czasem co kilka strzałów, czasem w ogóle. Jak dociskamy ręką to nie ma problemu. Powodem jest na 90% wyrobiona rurka przy podajniku, znajdującego się w gnieździe magazynka. Ktoś już opisywał taki problem, tyle że w TM-ie. Po prostu ściera się ta rurka i nie dociska do końca zwalniacza kulek w magazynku. Poszedł mejl do krakmanów z zapytaniem czy mają tą część, jak nie to pozostaje usunięcie tej rurki i wstawienie nowej. Myślę, że kawałek aluminiowej castorurki z odpowiednio wygładzonymi krawędziami zda egzamin.

Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze jedna przyczyna nie podawania kulek. Też miałem to samo - powodem może być wyrobiony zatrzask mocujący magazynek w gnieździe - ten wystający nypel z przodu (lub tyłu - zależy jak się patrzy) magazynka - u mnie np. pomogło przełożenie obudowy od innego magazynka mniej wysłużonego.Można próbować czymś podkleić od dołu gdzie zaskakuje zabezpieczenie i w ten sposób nieco podnieść magazynek względem dosyłacza kulek.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Ale walnęli cenę :wink: Sprowadź sobie z WGC, mnie magi KA wyszły tyle co BE, tj. ~35zł.

 

 

Dzisiaj parę elementów zrobiło mi się QD (Quick Detach) Często zwykłem podnosić AUGa za lufę - normalnie jak każdy karabin. Po strzelance podczas pakowania repliki do plecaka, przy lekkim pociągnięciu lufy ta się wysunęła :uśmiech: W domu wypadła też atrapa zaworu gazowego - zawsze byłem przekonany, że zdarza się to tylko w TM-ach. Jeszcze nie wiem co jest przyczyną i co najgorsze nie rozkminiam sposobu trzymania się lufy, ale nic to.

Ja to jednak mam szczęście, że części wypadają mi akurat jak je widzę, a najczęściej w domu ;-) Byłbym zgubił stopkę, dźwignie zwalniania lufy i zawór gazowy, czyli wszystko co najczęściej wypada w AUGach. Te części ciężko dokupić bo są wykupywane przez tych, co zgubili. Niedługo będę interweniował klejem cyjanoakrylowym.

Link to post
Share on other sites

Za trzymanie lufy na miejscu odpowiada wypustka na atrapie komory gazowej (?), zaczepiająca się o komorę zamkową. Widać to jak wyjmiesz lufę z receiverem.

 

 

PS

Moje magi z WGC kosztowały mnie 190zł z przesyłką (duże zamówienie).

Edited by Panocek
Link to post
Share on other sites

A ktoś może wypowiedzieć się o magach both elephant? Bo cena king armsów z asgshopu mi się nie uśmiecha, a potrzebuje lowcapy. W recenzjach coś piszą, ale nie wiem dokładnie o co chodzi z tym szkotem.

 

No niestety magi BE maja za wysoko zatrzask magazynka i nie dociskają jak trzeba, problem rozwiązuje nadlew z kleju ale to rozwiązanie prowizoryczne.

Link to post
Share on other sites

Co do instrukcji... polecam instrukcję TM do AUG, pomimo rodowitego języka rysunki są bardzo czytelne. Na jej podstawie przerabiałem BE do zastosowania metalowej komory HU (BE miał nie regulowane HU). Instrukcja ma również dobrze pokazaną konstrukcję gearboxa.

Link to post
Share on other sites

w ksiazce dolaczonej do JG jest to "niby szczeolłowe" (poza gb)

 

ps:czy i u was po wymianie stockowej lufy na systeme 6,04 komora hop up strasznie ciezko wlazila na lufe ? (u mnie byla taka masakra ze pomyslalem iz gumke hop przemiele) :F

 

Pozdrawiam - Darek

Link to post
Share on other sites

w ksiazce dolaczonej do JG jest to "niby szczeolłowe" (poza gb)

 

ps:czy i u was po wymianie stockowej lufy na systeme 6,04 komora hop up strasznie ciezko wlazila na lufe ? (u mnie byla taka masakra ze pomyslalem iz gumke hop przemiele) :F

 

Pozdrawiam - Darek

 

Podobno z lufami systemy zawsze tak jest (mają minimalnie większą średnicę zewnętrzną), dlatego przy zakupie gumki hop-up systemy dostaje się w zestawie pierścień do usztywnienia lufy w komorze o minimalnie większej średnicy wewnętrznej (który z kolei luźno lata na lufach innych producentów). PZDR!

Link to post
Share on other sites

O zgodności części AUGa JG i CA przecztałem, ale mam pytanie dotyczące TM.

Czy zespół lufy od JG pasuje do TM?

Tak - wiem, że powinien pasować ale prosiłbym bym o odpowiedź kogoś kto sprawdził :)

 

 

Co do TM nie powiem. Ale za to kombinowałem wymieniając części od JG do CA i odwrotnie i wszystko działało więc spodziewam się, iż z TM równierz powinno być ok.

 

Jedyna rzecz jaka nie pasowała idealnie to mag od JG włożony do CA. Latał dośc luźno. Podawał ale nie było już tak idealnie. Za to odwrotnie czyli Mag CA w AUG'u JG leżał perfect.

 

Tak czy ianczej z zespołem lufy nie było problemów.

Edited by mate_ogr
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No kupiłem, z małym tuningiem (plastykowe części gearboxa na metal itp.), i całkiem ładnie siecze, ekstra jest obiciazenie na tył, dłużej można z nim biegać niż z innymi replikami. No i ta długa lufa, skupienie jest ekstra. Tylko magazynków nie mogę do niego znaleść. Chyba chińczyki postarali się przy moim modelu, bo koledze ten sam gun poszedł w 2 dni :P

Link to post
Share on other sites

8) Czemu od razu poszedł.... tylko 3 reklamacje w ciągu miesiąca :poddanie: Przyczyna za 1 razem: zsuniecie sie zębatki silnikowej, 2 razem to samo ( wymienili cały silnik z oska i zębatką), 3 razem rozkrecenie sie prowadnicy sprężyny... czekam co dalej sie zdarzy! :wink: Olewam gwarancję - koszty wysyłki itd. sam sobie poradzę.

Edited by Sogromm
Link to post
Share on other sites

8) Czemu od razu poszedł.... tylko 3 reklamacje w ciągu miesiąca :poddanie: Przyczyna za 1 razem: zsuniecie sie zębatki silnikowej, 2 razem to samo ( wymienili cały silnik z oska i zębatką), 3 razem rozkrecenie sie prowadnicy sprężyny... czekam co dalej sie zdarzy! :wink: Olewam gwarancję - koszty wysyłki itd. sam sobie poradzę.

 

Jakim cudem rozkręciła Ci się prowadnica sprężyny? Wymieniałeś stock'ową na jakąś lepszą? Póki masz gwarancję, to nie rozkręcaj gearbox'a - chyba że już się w to bawiłeś i w razie czego będziesz w stanie sam wszystko naprawić...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...