Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] PTW [SYSTEMA]


Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Witam.

Planuję w swojej PTW zabezpieczyć elektronikę przed wilgocią, chodzi mi o moduł EL-001 bo to on jest głównie narażony na kontakt z wodą, chciałbym użyć do tego któregoś z tych dwóch preparatów:

http://www.smaruj.pl/p/pl/175/plastik+70+lakier+izolujacy+200ml.html

http://www.smaruj.pl/p/pl/138/urethan+71+lakier+izolujacy+200ml.html

Który z nich będzie lepszy?, niestety oba są w sprayu tak więc do zabezpieczenia będę musiał użyć małego pędzelka modelarskiego, którym naniosę cienką warstwę

omijając czujniki optyczne, dwa mikro styki i dwa białe gniazda. Styki w gniazdach zabezpieczę pastą przewodzącą. Co sądzicie o tym pomyśle, może macie jakiś lepszy sposób na zabezpieczenie elektroniki, uważam że problem jest dosyć istotny dla użytkowników PTW/CTW i warto by było coś na niego zaradzić.

Jak do tej pory nie znalazłem żadnych informacji na ten temat, a Tackleberry jakoś nie lubi się dzielić swoją wiedzą w tym temacie.

Macie jakieś dobre patenty?

Link to post
Share on other sites

Masz rację, moduł EL-002 również zostanie zabezpieczony, ja za to chcę się pozbyć wszystkich elektryków i dlatego moja PTW ma być repliką całoroczną.

Właśnie wpadłem na szatański pomysł, uszczelnienie między upperem a lowerem, niestety uszczelka musi być bardzo cienka zrobię ją z rękawiczek chirurgicznych.

Widział ktoś takowe w kolorze czarnym :zastanawia:

 

Już znalazłem, lateksowe diagnostyczne czarne, a jak będą za grube to zawsze można zrobić z czarnego kondona :smile:

Edited by Ikegami
Link to post
Share on other sites

Nie bardzo. Pod gumą czy tam latexem będzie zbierać się wilgoć. Najlepszym zabezpieczeniem będzie lakier akrylowy.

 

W poprzednim poście nie wyraziłem się dosyć jasno, uszczelka będzie zabezpieczeniem dodatkowym a nie podstawowym,

czyli elektronikę zabezpieczę lakierem (ochrona przed wilgocią i wodą), a uszczelka będzie tylko dodatkową ochroną przed przedostaniem się kropel deszczu na zębatki i elektronikę.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Właśnie zamówiłem do swojej PTW nowy silniczek ( new 7511 version motor ). Bo stary juz sie posypał zobaczymy jak z tym bedzie latać.

 

Właśnie zamówiłem do swojej PTW nowy silniczek ( new 7511 version motor ). Bo stary juz sie posypał zobaczymy jak z tym bedzie latać.

Link to post
Share on other sites

Właśnie zamówiłem do swojej PTW nowy silniczek ( new 7511 version motor ). Bo stary juz sie posypał zobaczymy jak z tym bedzie latać.

 

Właśnie zamówiłem do swojej PTW nowy silniczek ( new 7511 version motor ). Bo stary juz sie posypał zobaczymy jak z tym bedzie latać.

 

 

A ile dałeś? bo warty zakupu jeszcze jest silniczek od FCC za $200.

 

Ja męcze jeszcze 480 tke:)

Link to post
Share on other sites

Ok dzięki za odp.Chodziło mi tylko o to czym się różni bo w tygodniu pewnie bedę kupował tego Customa z Asgshop.

-A jeszcze takie pytanko ten hop up bedzie pasował do 2008?? (Raczej nie powinno być problemu ale zawsze warto zapytać :D)

Link to post
Share on other sites

Hop up jest ten sam ,w sumie dali tylko grubszą rolkę co podkręca kulki, można to samemu zrobić:)

 

http://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-snc7/p480x480/399072_10150605018832522_60595087521_9525248_1709167118_n.jpg

 

ten custom fajny, ale musili tam włożyć mega mały ECU (mosfet w ptw) żeby batka była w prowadnicy kolby, bo nie wyobrażam sobie baterii w woreczku:P

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Czy ma ktoś możliwość spróbować czy po wyjęciu lufy wewnętrznej z komorą hop-up da się włożyć suwadło od jakiegoś GBB m4 na miejsce cylindra w PTW?

Tak żeby to dobrze wyglądało przez otwartą klapkę wyrzutnika łusek. Ewentualnie czy dałoby się to zrobić po obcięciu albo zeszlifowaniu suwadła.

Link to post
Share on other sites

Suwadła standardu WA wchodzą bez problemu, suwadło Inokatsu jest o ok. 1 mm za długie i żeby domknąć obie połówki body trzeba wyjąć Stock tube cap. Kompletne suwadło wraz z zespołem dyszy nie wejdzie i raczej nic tu nie da się zrobić bo opiera się o lufę zewnętrzną, także potrzebujesz samego suwadła.

Edited by Ikegami
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...