Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] PTW [SYSTEMA]


Recommended Posts

A pewno, że ma. Podstawowa to stres jak coś siądzie w replice za 3K.

-Z wad. Kiedyś pracownik Systemy prawdopodobnie źle skręcił cylinder i miałem w środku miazgę, łącznie z odkształceniem samego szkieletu cylindra.

-Widziałem jak cylinder rozgniótł się na biowalach.

-Częste przypadki rozgniatania kule.

-Kolega Ciągle psioczy ze systema ma skoki fpsów przy strzałach

Bolt który czasem robi psikusa.

 

Więcej grzechów w tej chwili nie pamiętam...

 

A co do zalet.

Wykonanie

Dźwięk

Magazynki

Wygląd.

Jak dla mnie zasięg co do celności jeszcze nad tym pracuje.

Nie ma zabawy z tuningiem jak ktoś tego nie lubi.

Dźwięk (podoba mi się)

spust

 

Pamiętaj nie ma rzeczy idealnych a w sytemie trzeba się "zakochać"

Jeśli do tego dojdzie asg ze zwykłym aegiem to nie będzie już to samo.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja kocham swoje PTW za:

 

1. Niezawodność

2. Reakcję na spust

3. Dźwięk

4. Wytrzymałość - np lufą zewnętrzną można drzwi wyważać

5. Magazynki

6. Kompatybilność z ostrymi częściami

 

Nienawidzę za:

 

1. Celność (w zasadzie jej brak)

2. Koszt części

3. Bolt catch, który czasem (ale bardzo rzadko) robi psikusy.

 

 

BTW. Ktoś się orientuje? Mam czerwony cylinder i springa m130 w środku i opłakaną moc - 430 fps. Od dłuższego już czasu tak śmigam. Ale zauważyłem że złoty cylinder ma charakterystyczne wycięcie w "body" Coś jak aegowy ver.1. Czy to może decydować o ewentualnym braku tych 20-30 fps ?

Link to post
Share on other sites

Nie wiem co za systemki macie ale ja w swojej mam 520 FPS i bardzo dobra celnosc. Niestety wymaga to odpowiedniego ustawienia hopka, które proste nie jest.

 

Zalety systemy:

 

- strzela na full auto przy -20 stopniach bezproblemowo (spróbuj w takich warunkach postrzelac na full auto ze zwyklego AGEga tuningowanego do 520 FPS),

- nic nie robisz bo nic sie nie psuje (wymiana szczotek raz na rok i mozna to zrobic w domowym zaciszu a koszt jest smieszny),

- dobrze spasowany i wytrzymaly korpus (chociaz jak mi upadla na beton lufa to lufa byla cala ale pękł upper -receiver jednak to ekstremum)

- zmieniasz cylinder w 15 sekund i masz od 300 - 520 FPS

- wygląd i material,

- zdecydowanie łatwiej sie go rozbiera niz zwyklego aega

- blokada cylindra po ostatniej kulce,

- zwolnienie bolt catch (prawie jak w ostrej),

 

Wady:

- magazynki to najslabsza czesc sa drogie i kiepskie chociaz MAG i inne firmy robia lepsze niz oryginal i są coraz lepsze,

- czasem zdarzaja sie sciecia kulek albo jamy ale to raczej efekt zlego podawania magow niz samego karabinu.

 

Czy warto wydac 4-6 kola zeby miec systeme?

- zdecydowanie tak jeśłi chcesz miec te zalety o których pisalem i nie chcesz sie martwic przed kazda strzelanka czy twoj karabin bedzie sie krztusil, nie będzie dzialal albo kable sie spala.

 

tak jak napisal kolega powyzej, jak raz sobie postrzelasz z systemy to juz do klasycznego aega nie wrocisz.

Link to post
Share on other sites

Znaczy się, ja czasem lubię wrócić do AEGa. Mam dwie petunie, ale z aegów nadal korzystam. Taki powrót do źródeł ;).

 

Powtarzam, ktoś ma porównanie, czy m130 w czerwonym cylindrze daje mniej mocy niż w niebieskim/złotym (z wycięciem)?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A jak ze stockową celnością m4 Systemy (najlepiej z cylindrem o mocy mniejszej niż 500fps) vs m4 g&p/kwa/ics po tuningu (najlepsza precka, gumka itd.)?

 

Bo zastanawiam się czy za te 5 kółek dostajemy coś co strzela lepiej niż replika za 1500zł z porządnym tuningiem, bo za te 5 kółek można kupić dobrą replikę i wykonać na prawdę dobry tuning.

 

Prosiłbym o obiektywne opinie.

Link to post
Share on other sites

chyba niebardzo .... , replike ze 5-6k zrobisz tak że na 100+m bedzie walić kulkami 0.43 na celności 30na30cm , ptw jak zwykle lans , coś jak zmiana partii zależy po której jesteś stronie , chwalisz pracodawce ;p , weż do reki dobrą snjape za 4-5 koła i zmądrzejesz na szturmówki ;p na co tyle kasy wydawać jak to tylko hobby a życie leci bokiem , leć na ryby albo na skoki spadochronowe itp 6 koła za plujke z logo ptw ? ..... hahahahahahahha

Edited by Tweed
Link to post
Share on other sites

Znaczy się, ja czasem lubię wrócić do AEGa. Mam dwie petunie, ale z aegów nadal korzystam. Taki powrót do źródeł ;).

 

Powtarzam, ktoś ma porównanie, czy m130 w czerwonym cylindrze daje mniej mocy niż w niebieskim/złotym (z wycięciem)?

 

 

Ja na złotym mam 440fps, więc 430 to jest taki normalny wynik, 460 na m130 raczej nie wyciągniesz, chyba ze dasz podkładki na prowadnicę.

 

Co do celności to warto zrobić hop-up moda który krąży po sieci, zrobiłem i nie narzekam, zero szatkowania, używam 0,3g balster devili na czerwonym i 0,28g na złotym, leci jak po sznurku.

 

z forum systemy wyczytałem ze lufa PDI nie daje nie wiadomo jakiego skupienia, stockowa 6.04 to kompromis pomiędzy celnością i brakiem zacinek przy dużej szybkostrzelności , nawet na singlu można wywalić 15 kulek w 2 sekundy:)

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Słabo:) jeżeli położysz CTW i PTW obok siebie to nie aż takiej różnicy, ale jak weźmiesz do łapy to zobaczysz że PTW jest idealnie spasowane i wykonane z lepszych elementów, CTW nie jest złą repliką ale ma kilka niedociągnięć w końcu to klon i kosztuje połowę mniej:)

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

Co masz na myśli mówiąc stokowe PTW?:)

 

Porównywałem CTW MX2 (najnowsza wersja z cylindrami które nie są kompatybilne z PTW) z PTW MAX 2007

 

nie pokusiłbym się o opinie że CTW jest tak samo dobrze wykonane:) co do strzelania to w CTW miałem tylko cylinder na 380fps. Leciało przyzwoicie, ale z rzeczy które raziły była szpara pomiędzy upper a lower receiverem, dosyć luźno też siedziały magazynki, w PTW też idealnie nie siedzą ale jest lepiej.

 

Co do awaryjności to nie wiem bo długo CTW nie miałem , ale na forum jest obszerny temat jak każdy kto kupił x-maxa miał problemy i casg nie nadążało z naprawami, dlatego też jak miałem okazje na PTW to się nie wachałem i nie żałuję:) jedyne co musiałem poprawić to tego hop upa i tyle

 

Jeżeli miałbym wybierać nowe CTW czy używane PTW, brałbym PTW, chociaż gdybym nie miał tej wiedzy co teraz, to pewnie pierwsze bo co nowe to nowe.

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...