Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To i ja mam pytanie.

Planuje z mojej Gieni zrobić parasnajperkę. 98% czasu będę strzelał na singlu, może uda się auto wyłączyć całkowicie.

W związku z tym wypadałoby zmienić zawartość gearboxa.

Ale potrzebuje Waszej pomocy, czy te części ze sobą podejdą i czy to będzie w miarę działać.

 

Tłok:

http://azteko.pl/lonex-poliweglanowy-tlok-extreme-toughness-z-10-stalowymi-zebami-p-8442.html

Głowica tłoka:

http://azteko.pl/gg-wzmocniona-lozyskowana-glowica-tloka-niebieska-p-13958.html

Cylinder:

http://azteko.pl/deep-fire-cylinder-typ-0-450-590mm-p-1539.html

Głowica cylindra:

Tu mam problem, nie wiem jaką wybrać, proszę o pomoc.

Dysza:

http://azteko.pl/protech-dysza-do-replik-typu-g36-standardu-jg-25-25-mm-p-6452.html

Prowadnica:

http://azteko.pl/shs-metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-v3-p-6821.html

Łożyska:

http://azteko.pl/shs-lozyska-slizgowe-7mm-stalowe-p-944.html

Popychacz dyszy:

http://azteko.pl/ultimate-popychacz-dyszy-ver-3-16620-p-2759.html

Problem mam jeszcze z dobraniem silnika i zębatek.

 

Wszystko docelowo ma chodzić na M140 G&G.

Wiadomo, że do tego Lipo 11,1, kable i mosfet, precka 470mm, gumka czarna systema.

Przypominam jeszcze, że zdecydowana większość strzałów będzie oddawana ogniem pojedynczym :icon_biggrin:

Link to post
Share on other sites

1. Głowica tłoka może być SHS, przyoszczędzisz trochę.

2. Głowica cylindra SHS w wersji płaskiej lub w wersji dowolnej + sorbo.

3. Po co zmieniać popychacz?

4. Zębatki mogą zostać stockowe, wymienisz jak się rozsypią. Jeśli się uda, to na singlu trochę to zajmie.

Jeśli chcesz od razu na tiptop, to weź jakieś 18:1 o ile nie planujesz mocniejszych sprężyn.

5. Do lufy 470 typ 0? Jeśli nie będziesz celowo używać za ciężkich kulek, to raczej przesada.

6. Silnik dowolny HT (o ile nie masz w stocku neodyma). Polecam Elementa.

Link to post
Share on other sites

2. Głowica cylindra SHS w wersji płaskiej lub w wersji dowolnej + sorbo.

3. Po co zmieniać popychacz?

5. Do lufy 470 typ 0? Jeśli nie będziesz celowo używać za ciężkich kulek, to raczej przesada.

 

Mówisz o takiej głowicy cylindra?

http://azteko.pl/shs-glowica-cylindra-do-g36-v3-short-type-p-2555.html

 

O popychaczu mówił znajomy, że warto. Chociaż z drugiej strony w swoim GB wymienił wszystko... :icon_wink:

 

Co do cylindra typu 0 czytałem gdzieś na forum, że warto go zmienić, jeśli długość lufy przekracza 450(?)mm.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam. Po kilku latach wracam do ASG, chcę zakupić używaną replikę G36, znalazłem coś takiego: https://www.olx.pl/oferta/karabin-replika-g36-g608-4-jg-CID767-IDeKPDx.html . W ogłoszeniu zbyt dużo informacji nie ma, właściciel ma poszukać papierów i opakowania. Co o tym myślicie? Może jest ktoś na forum z okolicy sprzedającego?

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Witam, czy ktokolwiek dopasował tę dyszę do G36 JG http://gunfire.pl/product-pol-1152200133-Dysza-do-replik-typu-AUG.html?product=1152200133 (zrobiłem zamówienie z tą dyszą ale nie wiem czy je opłacać, ponieważ nie wiem czy da się ją dopasować). Różnica 0,3mm gdzieś czytałem na forum, że można spiłować dwa zęby w komorze hopka i sie uszczelni, czy faktycznie tak jest? ktoś próbował?

 

Drugie pytanko, może zamiast tego założyć komorę SHS i standard dyszę ?

Link to post
Share on other sites

Ja testowałem tą dyszę w SL'ce na komorze ProWin'a i jest tragedia, nie blokuje się ale w ogóle nie uszczelnia się na gumce (zielonej GG, czarnej systemie i fioletowym promyku).

 

Polecam niebieską CA od AUG, wystarczy lekko podpiłować popychacz żeby zyskać te 0,5 mm i jest pięknie.

Edited by progressive
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Bo wyjdzie taniej przelozyc czesci z mojej upgradeowanej cm048s do stockowej giety aby uzyskac te same osiągi? Czy uwzględniając wyżej wymienione przez wicioka czesci bedzie taniej tuningowac stockowe jg1838?

 

Edycja: Cylinder odpada bo lufę i gumkę też chcę przełożyć. Chyba że mogę do stockowej giety włożyć m140 lub m150 plus lipo 11.1 i bedzie działać, wtedy to faktycznie gra nie warta świeczki.

Edited by szaszlyk133
Link to post
Share on other sites
No ale po co w ogóle? I tak trzeba zmienić selektor, dyszę, spust, koszyk silnika, cylinder...

Po co? Bo mam gb v3 w cm048s zrobiony na ponad 500fps. Będzie taniej.

Selektora nie używam a cylinder nie będzie wymagał wymiany.

 

Jeśli dobrze rozumiem, muszę do mojego gb z AK zostawić dyszę, spust i koszyk silnika ze stockowej g36?

Bo wyjdzie taniej przelozyc czesci z mojej upgradeowanej cm048s do stockowej giety aby uzyskac te same osiągi? Czy uwzględniając wyżej wymienione przez wicioka czesci bedzie taniej tuningowac stockowe jg1838?

 

Edycja: Cylinder odpada bo lufę i gumkę też chcę przełożyć. Chyba że mogę do stockowej giety włożyć m140 lub m150 plus lipo 11.1 i bedzie działać, wtedy to faktycznie gra nie warta świeczki.

Pisze drugiego posta bo tamten jest napisany jakoś bełkotliwie i niezrozumiale.

Link to post
Share on other sites

Pytanko

G36 gfc (czyli jg), w stocku była komora z tunelikiem która uległa uszkodzeniu, była wymieniona na komore jg bez tuneliku, dysza jest mosiężna do standardu jg (czyli te 25,2 bodajże) z tym że pojawił się problem z strzelaniem na auto, kulki blokują się pomiędzy dyszą a komorą (tak jakby do komory wchodziło 6/4 kulki i ta druga kulka zamiast się cofnąć klinuje się) także kulka leci co drugi strzał. Czy komory bez tuneliku podchodzą już pod standard aresa? tzn potrzebna jest dysza 24,2?

 

Szaszłyk, gb i tak trzeba otwierać, przełóż z gb cymki co trzeba do gb giety, chyba najszybciej i najłatwiej.

Edited by Giermen
Link to post
Share on other sites

@szaszlyk133

 

GB do AK i G36 różnią się własnie zewnętrznym osprzętem i szczegółami wewnątrz:

- Dysza w G36 jest dłuższa

- Głowica Cylindra ma dłuższą "prowadnicę" dyszy

- Spust, chociaż pewnie by działał i od AK, tylko może dziwnie wystawać.

- koszyk silnika

- tylne mocowanie GB do body

- selektor

- przednie mocowanie GB do body (do chwytu pistoletowego)

- okablowanie pewnie trzeba będzie przedłużyć

 

Chyba tyle.

 

@Giermen

G36 od JG jest kopią TM, które od zawsze miały komorę bez komina.

Wyszły jakieś dziwne partie z kominem, ale dalej można kupić nowe bez komina.

Bez komina są bardziej popularne i jest wiele dobrych zamienników np. Airsoft Pro

 

Trzeba oczywiście pamiętać że do komór bez komina, gniazdo magazynka ma komin i odwrotnie.

 

Dyszę SHS'a i Protech, odpowiednio 24.4 i 24.2, bez problemu współpracowały z Gietami od JG i Aresa. Były też Giety od GFC z komorami bez komina.

Na prawdę nie wiem w których replikach można się natknąć na komory z kominem.

Link to post
Share on other sites

@Huba_Ibn

http://gunfire.pl/product-pol-1152200137-Dysza-do-replik-typu-G36-standardu-JG.html

Tutaj jest podane 25,35, i bodajże taka dysza jest właśnie zamontowana

https://goo.gl/photos/jo14M7pUnzZRxD3k7

Problemem zdaje się nie być za długa dysza, gdyż w tylnim położeniu kulki wpadają z luzem do komory, problem w tym co pisałem wcześniej, pierwsza kulka zostawia tyle miejsca dla drugiej że ta klinuje się między czołem dyszy a czołem komory, być może gdybym podpiłował większy skos na dyszy to ta dała by rade wypchnąć kulkę w kierunku magazynka, tylko nie wiadomo czy będzie się uszczelniać, z drugiej strony patrząc, dlaczego kulki klinują się tylko na auto a na pojedynczym nie ma problemu...

Link to post
Share on other sites

Witam. W G36 JG (wersja z komorą bez komina) którą aktualnie robię pojawił się ten sam problem co u Kolegi Giermen'a.

Póki co nie wiem jeszcze co jest przyczyną, mam za to kilka spostrzeżeń:

- Mam tę samą dyszę co wspomniany Kolega, nie usuwałem uszu z komory.

- Element odpowiedzialny za pojedyncze podawanie kulek był obecny, na próbę wyjąłem go i sprawdziłem bez niego, problem wygląda tak samo.

- na gumce MB niebieskiej przy singlu wszystko było ok, później zacinka na auto, kulka usunięta wyciorem i nagle zaczęły się ciąć i na SEMI i na AUTO.

- Po wymianie gumki na zieloną G&G w celach testowych - na singlu 10/10 bez problemu, na auto zdarza się losowo: raz wystrzelę 20 kulek bez problemu, raz zdarzy się po wystrzeleniu mniej niż 10 kulek.

- Jedno z zacięć wyglądało tak, że kulka wystawała w 1/3 z kołnierza gumki a pomiędzy dyszą a wspomnianą kulką było sporo wolnego miejsca (pewnie znajdująca się tam podczas zacięcia kulka wypadła przy wyjmowaniu magazynka), w innym przypadku widać było 2 kulki pomiędzy dyszą a gumką, które ciasno stały w komorze (z jednej strony dociskane dyszą, z drugiej jedna z nich wystająca z kołnierza jak w pierwszym przypadku.

Edited by senkuPH
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...