EndeBeats Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 Grypa i leżę w łóżku. Jutro się wyczołgam i cyknę. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted September 18, 2016 Report Share Posted September 18, 2016 (edited) http://shop.ehobbyas...g-top-rail.html Chce takie cudo zamontowac na swoim G36, czy istnieja jakies przeciwwskazania i czy orientuje sie ktos moze, gdzie ten badziew nie jest wyprzedany? Na begadi jest jakas aluminiowa za 60 euro, ale 60 euro a 15 dolarow to jednak spora roznica :icon_biggrin: Edited September 18, 2016 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
Geg_tor Posted September 18, 2016 Report Share Posted September 18, 2016 Grypa i leżę w łóżku. Jutro się wyczołgam i cyknę. A to powrotu do zdrowia życzę :D Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 18, 2016 Report Share Posted September 18, 2016 (edited) Dzięki : ))) Plox bardzo. Edited September 18, 2016 by EndeBeats Quote Link to post Share on other sites
Pistiol Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 Witam. Mam zamiar z gt36 od jg zrobić km do wsparcia. Napewno potrzebuje: -zębatki -sprężyne 120 -porządny silnik -mosfet i nisko oporowki -Dobrego lipola 11.1 Moje pytanie brzmi co jeszcze powiniem wymienić? Bo się zabardzo w tym nie orientuje. Quote Link to post Share on other sites
kfiatek Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 To i ja mam pytanie. Planuje z mojej Gieni zrobić parasnajperkę. 98% czasu będę strzelał na singlu, może uda się auto wyłączyć całkowicie. W związku z tym wypadałoby zmienić zawartość gearboxa. Ale potrzebuje Waszej pomocy, czy te części ze sobą podejdą i czy to będzie w miarę działać. Tłok: http://azteko.pl/lonex-poliweglanowy-tlok-extreme-toughness-z-10-stalowymi-zebami-p-8442.html Głowica tłoka: http://azteko.pl/gg-wzmocniona-lozyskowana-glowica-tloka-niebieska-p-13958.html Cylinder: http://azteko.pl/deep-fire-cylinder-typ-0-450-590mm-p-1539.html Głowica cylindra: Tu mam problem, nie wiem jaką wybrać, proszę o pomoc. Dysza: http://azteko.pl/protech-dysza-do-replik-typu-g36-standardu-jg-25-25-mm-p-6452.html Prowadnica: http://azteko.pl/shs-metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-v3-p-6821.html Łożyska: http://azteko.pl/shs-lozyska-slizgowe-7mm-stalowe-p-944.html Popychacz dyszy: http://azteko.pl/ultimate-popychacz-dyszy-ver-3-16620-p-2759.html Problem mam jeszcze z dobraniem silnika i zębatek. Wszystko docelowo ma chodzić na M140 G&G. Wiadomo, że do tego Lipo 11,1, kable i mosfet, precka 470mm, gumka czarna systema. Przypominam jeszcze, że zdecydowana większość strzałów będzie oddawana ogniem pojedynczym :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 1. Głowica tłoka może być SHS, przyoszczędzisz trochę. 2. Głowica cylindra SHS w wersji płaskiej lub w wersji dowolnej + sorbo. 3. Po co zmieniać popychacz? 4. Zębatki mogą zostać stockowe, wymienisz jak się rozsypią. Jeśli się uda, to na singlu trochę to zajmie. Jeśli chcesz od razu na tiptop, to weź jakieś 18:1 o ile nie planujesz mocniejszych sprężyn. 5. Do lufy 470 typ 0? Jeśli nie będziesz celowo używać za ciężkich kulek, to raczej przesada. 6. Silnik dowolny HT (o ile nie masz w stocku neodyma). Polecam Elementa. Quote Link to post Share on other sites
kfiatek Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 2. Głowica cylindra SHS w wersji płaskiej lub w wersji dowolnej + sorbo. 3. Po co zmieniać popychacz? 5. Do lufy 470 typ 0? Jeśli nie będziesz celowo używać za ciężkich kulek, to raczej przesada. Mówisz o takiej głowicy cylindra? http://azteko.pl/shs-glowica-cylindra-do-g36-v3-short-type-p-2555.html O popychaczu mówił znajomy, że warto. Chociaż z drugiej strony w swoim GB wymienił wszystko... :icon_wink: Co do cylindra typu 0 czytałem gdzieś na forum, że warto go zmienić, jeśli długość lufy przekracza 450(?)mm. Quote Link to post Share on other sites
chmura666 Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Witam. Po kilku latach wracam do ASG, chcę zakupić używaną replikę G36, znalazłem coś takiego: https://www.olx.pl/oferta/karabin-replika-g36-g608-4-jg-CID767-IDeKPDx.html . W ogłoszeniu zbyt dużo informacji nie ma, właściciel ma poszukać papierów i opakowania. Co o tym myślicie? Może jest ktoś na forum z okolicy sprzedającego? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
damianboss Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Witam. Na wstępie chce napisać ze nie znalazlem odpowiedzi w tym temacie, dlatego pytam. Chce przeznaczcy 200 zl na tuning Giety SL-8. Co moge wymienić? Preclufa, komora CNC, gumka juz wstawiona. Zalezy mi głównie na zwiększeniu dystansu. Co prócz M120 Guardera wstawić ? Quote Link to post Share on other sites
11Miko11 Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Witam, czy ktokolwiek dopasował tę dyszę do G36 JG http://gunfire.pl/product-pol-1152200133-Dysza-do-replik-typu-AUG.html?product=1152200133 (zrobiłem zamówienie z tą dyszą ale nie wiem czy je opłacać, ponieważ nie wiem czy da się ją dopasować). Różnica 0,3mm gdzieś czytałem na forum, że można spiłować dwa zęby w komorze hopka i sie uszczelni, czy faktycznie tak jest? ktoś próbował? Drugie pytanko, może zamiast tego założyć komorę SHS i standard dyszę ? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Dysza do AUGa może się blokować na tej szerszej części. Nie kombinuj, tylko kup dedykowaną dyszę AE. Quote Link to post Share on other sites
kfiatek Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Masz dysze pro techa specjalnie robiona pod G36 od JG, jest bardzo dobrze dopasowana. Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 (edited) Ja testowałem tą dyszę w SL'ce na komorze ProWin'a i jest tragedia, nie blokuje się ale w ogóle nie uszczelnia się na gumce (zielonej GG, czarnej systemie i fioletowym promyku). Polecam niebieską CA od AUG, wystarczy lekko podpiłować popychacz żeby zyskać te 0,5 mm i jest pięknie. Edited November 5, 2016 by progressive Quote Link to post Share on other sites
szaszlyk133 Posted December 22, 2016 Report Share Posted December 22, 2016 Przekładał ktoś gearbox z np. cm048s (AKMS) do g36 jg? Szukałem, googlowałem i nic nie znalazłem a dochodzą mnie już słuchy i teorie, że to niewykonalne, ale to przecież gb v.3. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 No ale po co w ogóle? I tak trzeba zmienić selektor, dyszę, spust, koszyk silnika, cylinder... Quote Link to post Share on other sites
szaszlyk133 Posted December 25, 2016 Report Share Posted December 25, 2016 (edited) Bo wyjdzie taniej przelozyc czesci z mojej upgradeowanej cm048s do stockowej giety aby uzyskac te same osiągi? Czy uwzględniając wyżej wymienione przez wicioka czesci bedzie taniej tuningowac stockowe jg1838? Edycja: Cylinder odpada bo lufę i gumkę też chcę przełożyć. Chyba że mogę do stockowej giety włożyć m140 lub m150 plus lipo 11.1 i bedzie działać, wtedy to faktycznie gra nie warta świeczki. Edited December 25, 2016 by szaszlyk133 Quote Link to post Share on other sites
szaszlyk133 Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 No ale po co w ogóle? I tak trzeba zmienić selektor, dyszę, spust, koszyk silnika, cylinder... Po co? Bo mam gb v3 w cm048s zrobiony na ponad 500fps. Będzie taniej. Selektora nie używam a cylinder nie będzie wymagał wymiany. Jeśli dobrze rozumiem, muszę do mojego gb z AK zostawić dyszę, spust i koszyk silnika ze stockowej g36? Bo wyjdzie taniej przelozyc czesci z mojej upgradeowanej cm048s do stockowej giety aby uzyskac te same osiągi? Czy uwzględniając wyżej wymienione przez wicioka czesci bedzie taniej tuningowac stockowe jg1838? Edycja: Cylinder odpada bo lufę i gumkę też chcę przełożyć. Chyba że mogę do stockowej giety włożyć m140 lub m150 plus lipo 11.1 i bedzie działać, wtedy to faktycznie gra nie warta świeczki. Pisze drugiego posta bo tamten jest napisany jakoś bełkotliwie i niezrozumiale. Quote Link to post Share on other sites
Giermen Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 (edited) Pytanko G36 gfc (czyli jg), w stocku była komora z tunelikiem która uległa uszkodzeniu, była wymieniona na komore jg bez tuneliku, dysza jest mosiężna do standardu jg (czyli te 25,2 bodajże) z tym że pojawił się problem z strzelaniem na auto, kulki blokują się pomiędzy dyszą a komorą (tak jakby do komory wchodziło 6/4 kulki i ta druga kulka zamiast się cofnąć klinuje się) także kulka leci co drugi strzał. Czy komory bez tuneliku podchodzą już pod standard aresa? tzn potrzebna jest dysza 24,2? Szaszłyk, gb i tak trzeba otwierać, przełóż z gb cymki co trzeba do gb giety, chyba najszybciej i najłatwiej. Edited December 26, 2016 by Giermen Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 @szaszlyk133 GB do AK i G36 różnią się własnie zewnętrznym osprzętem i szczegółami wewnątrz: - Dysza w G36 jest dłuższa - Głowica Cylindra ma dłuższą "prowadnicę" dyszy - Spust, chociaż pewnie by działał i od AK, tylko może dziwnie wystawać. - koszyk silnika - tylne mocowanie GB do body - selektor - przednie mocowanie GB do body (do chwytu pistoletowego) - okablowanie pewnie trzeba będzie przedłużyć Chyba tyle. @Giermen G36 od JG jest kopią TM, które od zawsze miały komorę bez komina. Wyszły jakieś dziwne partie z kominem, ale dalej można kupić nowe bez komina. Bez komina są bardziej popularne i jest wiele dobrych zamienników np. Airsoft Pro Trzeba oczywiście pamiętać że do komór bez komina, gniazdo magazynka ma komin i odwrotnie. Dyszę SHS'a i Protech, odpowiednio 24.4 i 24.2, bez problemu współpracowały z Gietami od JG i Aresa. Były też Giety od GFC z komorami bez komina. Na prawdę nie wiem w których replikach można się natknąć na komory z kominem. Quote Link to post Share on other sites
Giermen Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 @Huba_Ibn http://gunfire.pl/product-pol-1152200137-Dysza-do-replik-typu-G36-standardu-JG.html Tutaj jest podane 25,35, i bodajże taka dysza jest właśnie zamontowana https://goo.gl/photos/jo14M7pUnzZRxD3k7 Problemem zdaje się nie być za długa dysza, gdyż w tylnim położeniu kulki wpadają z luzem do komory, problem w tym co pisałem wcześniej, pierwsza kulka zostawia tyle miejsca dla drugiej że ta klinuje się między czołem dyszy a czołem komory, być może gdybym podpiłował większy skos na dyszy to ta dała by rade wypchnąć kulkę w kierunku magazynka, tylko nie wiadomo czy będzie się uszczelniać, z drugiej strony patrząc, dlaczego kulki klinują się tylko na auto a na pojedynczym nie ma problemu... Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 A masz w swojej komorze tą cześć: https://photos.google.com/share/AF1QipPbax2a4nRH5dxCT5lA3aA_RNL7zawxZEPEUQ6uJCB5ddDMyk94oudHegYI1AIEdQ?key=OWNVMm5yVWtoVkpzTzY2TERFRmhMb1dxNXRmOGJR Powinna ona zapobiegać takim sytuacjom. Ale to dziwne że na semi nie ma tego problemu, powinien być i tu i tu. Quote Link to post Share on other sites
Giermen Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 To ma chyba zapobiegać głównie podwójnym kulką, i jest w komorze. A to że tak się dzieję tylko na auto to może dla tego że na semi dysza ma więcej czasu by odepchnąć kulkę. Kurde od kiedy się wziąłem za tą replikę to jakieś cuda dziwy się dzieją ;] Quote Link to post Share on other sites
kfiatek Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Witam. Planuje do swojej Gieni włożyć lufę 509mm. I teraz pojawia się problem- jaką lufę zewnetrzną dopasować? Może poszukać tokarza, który taką część dorobi? Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 5, 2017 Report Share Posted January 5, 2017 (edited) Witam. W G36 JG (wersja z komorą bez komina) którą aktualnie robię pojawił się ten sam problem co u Kolegi Giermen'a. Póki co nie wiem jeszcze co jest przyczyną, mam za to kilka spostrzeżeń: - Mam tę samą dyszę co wspomniany Kolega, nie usuwałem uszu z komory. - Element odpowiedzialny za pojedyncze podawanie kulek był obecny, na próbę wyjąłem go i sprawdziłem bez niego, problem wygląda tak samo. - na gumce MB niebieskiej przy singlu wszystko było ok, później zacinka na auto, kulka usunięta wyciorem i nagle zaczęły się ciąć i na SEMI i na AUTO. - Po wymianie gumki na zieloną G&G w celach testowych - na singlu 10/10 bez problemu, na auto zdarza się losowo: raz wystrzelę 20 kulek bez problemu, raz zdarzy się po wystrzeleniu mniej niż 10 kulek. - Jedno z zacięć wyglądało tak, że kulka wystawała w 1/3 z kołnierza gumki a pomiędzy dyszą a wspomnianą kulką było sporo wolnego miejsca (pewnie znajdująca się tam podczas zacięcia kulka wypadła przy wyjmowaniu magazynka), w innym przypadku widać było 2 kulki pomiędzy dyszą a gumką, które ciasno stały w komorze (z jednej strony dociskane dyszą, z drugiej jedna z nich wystająca z kołnierza jak w pierwszym przypadku. Edited January 5, 2017 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.