Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Powracając do tematu "chwiejnej lufy".

 

Jak rozkręcić/ rozłożyć/ zdjąć cokolwiek zrobić, żeby dobrać się do mocowania lufy zewnętrznej z body?? W jaki sposób zdjąć pierścień?? I jak zlikwidować chwiejność lufy??

Szukałem, googlowałem i cos tam znalazłem, ale w większości są to wypowiedzi w stylu: "...poradziłem sobię z tym, to prostę..." :killer: albo "...trzeba dostać się do łączenia lufy z body i tam dać taśmę, dokręcić śrubki itd.", ale nic więcej :wink: Jak się dostać do tego miejsca?? Proszę o pomoc :poddanie:

Link to post
Share on other sites
Nie mówię już o przebiciu puszko na przewylot.

 

Nie powinno się pisać: "puszko na przewylot", tylko puszki na wylot. Taka mała złośliwość z mojej strony. Jak chcesz Mastah zwracać komuś uwagę to najpierw sam sprawdzaj co napisałeś. Po dwa znaki zapytania dałem w celu podkreślenia, moich pytań.

 

Musisz odkręcić te dwie śrubki imbusem nie daleko muszki. Następnie zdjąć risa, i wstawić w pierścień trochę blaszki czy czegoś.

 

Może jestem ślepy ale u mnie przy muszce nie ma żadnych śrubek, które można odkręcić. Jeżeli możesz to umieść tutaj zdjęcie ze wskazaniem miejsca gdzie znajdują się w/w śruby.

Link to post
Share on other sites

Trzeba rozebrać cały frontset.

W zespole muszki znajdują się 3 srubki/wkręty imbusowe, których to usunięcie pozwala na zdjecie rzeczonego.Dalej to na risie jest jeszcze jeden imbus na górze który trzeba poluzować by RIS zszedł bez oporów.

W tym momencie powinieneś już zobaczyć ząbki pierscienia, do których to stosując takowy klucz ( http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2423 ) dokręcisz chwiejną na początku lufe . Pasuje też klucz do tarcz do szlifierki kątowej.

Edited by ravic
Link to post
Share on other sites

Ravic:

 

Dziękuję za odpowiedź, ale.....

Cały czas się upieram, że u mnie w zespole muszki, ani obok niej nie mam żadnych śrub, śrubek ani śrubeczek. :wink: Żeby zdjąć RISa odciągam tylko pierścień w stronę body, po czym odchodzi ładnie dolna część. Żeby zdjąć górną, rzeczywiście trzeba odkręcić śrubę "na górze". Czy te ząbki znajdują się pod pierścieniem? I jak to dokładnie dokręcić? Przepraszam za moją "głupotę", ale jeżeli boję się, że coś mogę zniszczyć to potrzebuję poradnika w stylu: "najpierw weź do ręki klucz, potem do drugiej weź replikę, włóż tu i tu i kręć odwrotnie do ruchów wskazówek zegara itd." :wink: Inaczej się poddaje :poddanie:

Link to post
Share on other sites

Na dystansie 35 metrów (taką długość ma mój ogródek :P ) kropka kolimatora w pozycji bez regulacji (czyli tak jak wyjełem go z pudełka- na środku) w miarę zgrywa się z miejscem trafienia kulki. Tak więć jeżeli chodzi o celowanie, to nie, ale względy "estetyczne" to już co innego.

 

Może trochę podszlifować szynę? Nie wiem czy to coś da.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

U mnie akurat jest śruba (imbus).

W swoich postach nie wolno wstawiać linków do swoich aukcji, ofert z komisu itp. Więc jak ktoś jest chętny - niech zobaczy mój podpis :D

Pozdrawiam

 

 

Na ile u was starcza stockowa batka ?

 

PROSZĘ

apollyon

Edited by Apollyon
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...