Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Kulki 30 za ciężkie są jak na stocka. Ja ich użyłem dopiero jak zmieniłem gumkę, lufę i komorę.

 

Kwestia wyregulowania HU to jest kwestia każdego posiadacza tej repliki.

 

Musisz sam dojść jak i dlaczego sie tak dzieje, nikt Ci precyzyjnie nie powie, ile masz kręcić imbusem, żeby kulki leciały jak po sznurku, co na stocku jest nie możliwe ;)

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

musisz wyregulować tak żeby leciało dobrze. Dobrze jest wtedy kiedy masz dobry zasięg, trajektorię i skupienie (na miarę repliki...). Czyli wiesz teraz tyle ile wcześniej i ani grama więcej. Jak podkręcisz za bardzo- leci w górę. Jak za mało- szybko spada. Tak działa HU przecież... :wink:

Posted

Jakiś czas temu męczyłem Was pytaniami o zacięty w body zespół spustowy. Wreszcie znalazłem trochę czasu i wyciągnąłęm gada.

 

http://yfrog.com/03dsc0001lowj

 

Powodem blokowania się jest pęknięta obudowa i wystający na kilka mm jakiś plastikowy "dynks" (sory za nazewnictwo, nigdy nie rozkładałem spustu).

Czy można to jakoś tymczasowo na chwile wcisnąć z powrotem, żeby nie wystawało i kilka miesięcy pociągnęło na stockowej sprężynie, czy powinienem poszukać nowego zespołu?

 

Druga cześć pytania, w przypadku negatywnej odpowiedzi na pierwsze - czy występują jakieś istotnie różnice pomiędzy zespołami spustowymi LayLaxa

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2233

 

a PDI

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3277

 

poza cena i prestiżem producenta?

Posted (edited)

Spusty LL i PDI różnią się... wszystkim. Działają na innej zasadzie, w środku jest całkowicie inny mechanizm. I LL jest dobry- PDI nie a to największa różnica haha tyle z moich doświadczeń. Uprzedzając pytania: tak, montowałem ze 2 od LL oraz chyba też 2 od PDI. Wybór jest banalny: LL i tylko LL. Niech PDI mydli oczy podawaniem numerków stali z jakiej to jest zrobione- to zwyczajny kawałek niedopracowanej kupy o nieprzemyślanej konstrukcji. Przy ekstremalnych upg sprawdza się tragicznie, nie polecam. Można w prawdzie poprawiać fabrykę ale... LL tańszy i lepszy.

 

 

 

A tak btw, dałes linki do spustów do aps2 :D a nie 96.

Edited by dexterkrak
  • 2 weeks later...
Posted

Pytanie o komorę PDI - czym albo jak zabezpieczyć najmniejszą uszczelkę fi 6 (ta wewnątrz komory) przed przesuwaniem się w trakcie wkładania lufy z gumką hopsiupką? Czy może ona powinna wejść w jakąś wewnętrzną kryzę - tak jak większa uszczelka fi 10 przy krawędzi komory (jak tak to jak ja tam wepchnąć)?

Posted

Ta mniejsza uszczelka, jeżeli dobrze pamiętam też jest do wsadzenia w tę "kryzę", lecz od strony (jak dobrze pamiętam) otworu na lufę. Ja umieszczałem ją tam pęsetą/małym imbusikiem. Trochę zabawy z tym jest ;]

  • 2 weeks later...
Posted

Mam problem, posiadam warriora ale firmy DE i ostatnio kupiłem zestaw TuneUp od krakmanow , zamontowałem go i cos mi ten piston sear nie chaczył za kazdym razem, wyciagnałem ten precik z srodka bo wyłaził mi przez srube. Jeszcze raz go rozebralem i załozył 2 podkładki, aby sprezyna byla bardziej ubita, i wogole nie chce chaczyc o piston sear, o co moze chodzic ??

Dodam jeszcze ze w tym warrior firmy De piston jest w kształcie takiego stożka, a w well chyba inny jest co z tego pamietam

Posted

Łoże Thumbhole to masz w stocku na moje oko...

 

Jak jest z tym boltem jest przecież w temacie opisane. Najlepiej sprawdza się mieszanka odpowiednich części LL i odpowiednich PDI. Np cylindry sa porównywalne z niewielką na moje oko przewagą LL (niewielką), tłoki PDI to złom a głowice PDI (cylindra) są lepsze ale trzeba je przerobić żeby pasowały do głowicy tłoka LL (tłok PDI i jego głowica to integralna część. Tzn można rozkręcić ale nie kupisz innej głowicy do tłoka PDI). Prowadnica lepsza jest LL z racji łożyska. PDI ma jakiś badziewny plastikowy pierścień który pęka już przy montażu a najpóźniej po 20 strzale.

  • 1 month later...
Posted

Z cylindrami główna trudność to znalezienie odpowiedniej jakości wyrobu hutniczego ,a takie są do dostania, ale raczej w ilościach takich, że GH by musiało narobić tych cylindrów dla wszystkich warriorów w Polsce. Oczywiście są też inne drogi otrzymania cylindra jakości LL,PDI , ale po produktach GH raczej widać , że jest to po za zasięgiem ich możliwości. Z tym, że też nie jest wykluczone , że ich cylinder jest całkiem ok , w sensie , że nie obniży osiągów i kultury pracy w stosunku do stokowego, a będzie na tyle wytrzymały, że będzie można założyć bez obaw spr. 170/190.

Także, najlepiej by było po prostu obejrzeć konkretny egzemplarz i ocenić.

 

Witam, wpadam z pytaniem jak ma się sprawa z cylindrami G&H do eLki. Wiem, że spusty to lipa straszna i dex wiele razy przed tym ostrzegał. Ale jak ma sie sprawa z cylindrami. Bo niestety spec świeci pustkami a mam okazje dostać ten cylinder za czasów kiedy ich wyrobi były jeszcze dobre.

 

Pozdrawiam :)

Posted (edited)

Instrukcja złożenia komory PDI by mi się też przydała bo nie wiem gdzie wpakować dystanser.

 

PS. Znalazłem filmik :DD

 

Tutaj link może się komuś przyda:

Edited by Ducek
Posted

Z cylindrem to jeszcze chwilę pewnie potrwa zanim coś się pojawi. Poza tym, jak już, to w pierwszej kolejności wyjdzie BU pod VSR.

 

Ja osobiście uważam, że warriorowy cylinder jest takiej jakości, że na co by nie wymienił, to będzie lepiej, więc jeśli GH sprzeda samą rurę w jakiejś normalnej cenie , to bym brał. Byle był prosty, bo inne niedoskonałości, można w miarę możliwości poprawić ręcznie.

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Jeżeli chodzi o zespół spustowy to ja mam dorabiany na zakładach mechanicznych w Tarnowie i jest to plok duraluminium przecięty na pół i wyfrezowane w nim wszystkieścieżki a wszystkie cięgna i język spustu wymieniony na stal nierdzewną. Warzy to to koło 400 gramów alt można tam wpakoać springa 210 i to nie padnie. Jeżeli chodzi o posta dexterkrak to całkowicię sie z tobą zgadzam ponieważ jedyne co tam wsadziłe dobrego to PDI bo naprawdę znaczonco wpływa na szczelność układu i regulacje hopka. w przyszłości jest plan wymiany cylindra tłoka prowadnicy głowicy i spręrzyny i oczywiście lufy ale powoli bo kasa może i jest z roboty ale za cos trzeba żyć :-)

  • 3 weeks later...
Posted

Mówiliście że tłumiki do warriora od Silesia nieraz są bardzo krzywe, nierówne i źle się nakręcają. a jak to jest z ich przejściówką i tłumikami nie dedykowanymi? Wiecie może, jak tak to proszę o pomoc :D

Posted (edited)

Posiadam tą komorę hop-up od HP - umożliwia instalację gumki aegowej - czyli i tak lepiej się opłaca niż stockowy hop-up. Stalowa dźwignia pod dystanser - niestety z krzywym wycięciem pod dystanser. Czy szczelniejsza? Potwierdzę bo tylko odzyskałem fpsy, które traciłem stopniowo w trakcie zużywania się stockowej komory (od wciskania gumki ścianka od strony dyszy się wyrwała i gumka wyszła).

Te śruby z boku znakomicie ustalają lufę w komorze i ten materiał się o niebo lepszy od znalu. Gumka guardera czarna wchodzi dosyć ciasno (pewno przez oring który się znajduje się od strony lufy w komorze) a końcowa zatyczka wszystko jeszcze dodatkowo usztywnia.

Komora posiada oring w środku - w miejscu gdzie wchodzi dysza - więc pewno dodatkowo ją jakoś uszczelnia.

Prócz tego od razu wziąłem cały zestaw od Hexagon Production - komora, tłok, prowadnica sprężyny i pierścienie ustalające lufę wew. w lufie zewnętrznej.

Tłok to aluminium z dokręconym stalowym końcem na zaczep tłoka - czyli lekki i podejrzewam wytrzymały - bez trudu akceptuje gumowe głowice tłoka. Stockowa sprężyna trochę w nim lata więc pewno będzie akceptować nieco szersze sprężyny.

Prowadnica jest ze stali z przykręcanym zakończeniem (tym talerzykiem) - dystans niestety robiony jest pod szersze sprężyny niż stockowa.

Komora to opisałem.

Pierścienie ustalające (stabilizatory) to plastik/abs od wewnątrz i zewnątrz posiadające po 2 oringi więc też są przemyślane.

Na razie zestaw stoi i czeka więc nie wypowiem się jak z jego wytrzymałością.

Edited by VIPER-RT10

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...