Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam problem tego typu, że jak ustawie na jakies 900 fps do postrzelania do tarczy to hopek kreci wysmienicie... można go regulować etc. Ogółem zero problemów.

Problem pojawia się przy bardziej cywilizowanej mocy, rzędu 650-700 fps, hop po prostu nie kreci.... czy gumka jest maksymalnie wysunięta czy np. do połowy to problem jest ten sam... znaczy róznica pomiedzy zero hop-upa a np. połową wysunięcia gumki jest ale bardzo niewielka (tor lotu kulki)....

 

Macie może jakieś pomysły ? (wszystkie części są nowe, komora zlożyłem zgodnie z instrukcją, jedynie czego nie zamontowałem to spręzynki na wierzch)

 

Zestaw:

 

- L96 Well

- Konwersja Mancraft

- Lufa Systema 6.04 590mm

- Komora PDI

- Gumka PDI

- Regu Bob Long

- Butla 3.5 oz

 

BTW: Do tego dzisiaj rozerwało gumke na strzępy... przy ustawionej prędkości 645fps.

Link to post
Share on other sites

To ja też mam parę pytań. Posiadam replikę MB-08.

1. Jak do nędzy odkręcić zespól spustu, bo samo odkręcenie tych dwóch śrubek nie wystarcza. Na filmiku gościu wyciągał jeszcze takie "coś", ale u mnie się nie da, mam to na siłę ciągnąć?

2. Jak rozdzielić, komorę HU i lufę? (chciałbym wymienić gumkę)

3. Jak usztywnić lufę, pytam, ponieważ się obraca (a może tak ma być?)

Link to post
Share on other sites

Dext ja wiem, że ty wiesz jak to zrobić, ale dla mnie nie jest to takie oczywiste.

1. Mam już odkręcone 2 śrubki i coś ten zespół dalej trzyma, a ja nie wiem co. Wszystkie możliwe śrubki są odkręcone.

2. Wyjąłem jakąś plastikową część i to odblokowało plastikowy "zaczep". Według innych teraz powinienem po prostu wyciągnąć lufę, ale się nie da, w moim egzemplarzu jakoś wszystko ciężko chodzi..

 

EDIT : Dobra wyjąłem tą blokadę spustu, ale trzymała jak sam ...

Edited by Wizardb
Link to post
Share on other sites

Nie chodzi o to, że nie mam luzów (bo mam np. lufa), ale o to, że niektóre rzeczy siedzą, aż za dobrze. Jeśli się wypowiadasz to miło by było jakbyś się odniósł to któregoś z pytań.

 

EDIT do Dexta : Prześle Ci na jutro zdjęcia, bo faktycznie nie operuję za dobrze nazwami części :icon_smile:. Dzięki za szybkie odpowiedzi.

 

http://imageshack.us.../imgp3861a.jpg/

http://imageshack.us.../imgp3858i.jpg/

 

Widać czarny plastikowy element, który po zdjęciu odblokowuje biały plastikowy element. Dext pytanie do ciebie, co to w ogóle jest, co mam zrobić żeby usztywnić lufę, jak wyjąć lufę z komory, i z innej beczki, czy polerowanie cylindra ma znaczenie jeśli chodzi o osiągi? Pytam ponieważ mam na nim zadrapania, zarysowania i nie wiem czy poza ubytkiem estetycznym coś jeszcze to zmienia.

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

No tak jak w maruzenie nie pada cylinder LL, daj spokój, i w aegach zasada nie jest taka sama, części się zużywają, nie ważne jakie, w sprężynach jest inaczej, co więcej na sprężynach masz zawsze sporo mniejszy przebieg niż na aegach (nawet snajpach).

 

I jak wydasz niewiadomo ile, to może Ci się stać coś takiego, taka pierdoła, może Ci pęknąć sprężynka, spalić mosfet, pęknąć gumka, pęknie sprężyna, zacinka lub cokolwiek... Nawet jak wydałeś na to wiele hajsy to może się to zepsuć, zwłaszcza w aegach.

Link to post
Share on other sites

A udało się komuś rozwalić cylinder LL/PDI albo tłok LL?

 

Części Bartka, Neo, czy czeskie nie muszą być złe. Problem polega na tym, że często wymagają upierdliwego pasowania, szlifowania, toczenia, etc. . Wiem, bo Dex to przerabiał, gdy dłubał w moim Warriorze.

Link to post
Share on other sites

Tak, udało się LL. Rozwalić nie ale zaczął mieć luzy na tym czopie do mocowania rączki przeładowania więc od razu się to zamocowało na śruby M3 czy tam nawet M4 :D i chyba żyje do dziś (pytać RedRada). Dlatego tez obecnie wolę cylindry PDI i takowe polecam, tego dziada mi się nie udało zajechać nigdy: rura cylindra z czopem łączone są na cztery stożkowe klino-kołko-nity (bo to jest wbijane na chama, nie wiem jak to nazwać) oraz spawane na całym obwodzie.

 

Części Neo, Barta czy inne dorabiane są OK ale SPUSTY. Bo to jak już zamontujesz to działa i się nie psuje, na osiągi nie wpływa. Od biedy jeszcze prowadnicę, też dorabiane czy firmowe to jeden pies. Ale jednak cylindry, ich głowice czy tłoki to wolę firmowe. Nie oszukujmy się, firmowe te elementy SĄ lepsze.

Link to post
Share on other sites

LL tak, da się rozwalić. Na szczęście nie w moim L96 ale kolega się z nim męczył i chyba kupił nowy.

 

A co do jakości dorabianych

- z wytrzymałością to od materiału dużo zależy ale firmowe mają taką przewagę, że są precyzyjniej wykonane. Można dorobić sobie cylinder i pewnie będzie mocny ale wolę już cylinder/ tłok, który chodzi do max M170 niż zestaw, który utrzyma i M210 ale nieszczelny, niepowtarzalny.

Link to post
Share on other sites

Po prostu, w dorabianych części są tak dobre jak dobrze zostały zrobione. Bywa z tym różnie. Przypomnieć jak było z "jakością" u G&H? U Bart_a jest o wieeele lepiej ale PDI to jeszcze nie jest :D.

 

Sporo urwań trzpienia od rączki w cylindrach zarówno stockowych jak i czasem tych tunningowych jak LL na przykład jest spowodowanych przykładaniem siły przy przeładowaniu za daleko osi cylindra. Powstaje wtedy piękny moment obrotowy skutecznie wyłamujący trzpień z rury cylindra. Mi stock TM śmigał lata chyba dwa na M170 ale łapałem za rączkę tuż przy cylindrze i przekładałem kciuk na drugą stronę końcówki cylindra (end cap się toto zwało z angielska?). Siła działa wtedy równolegle i w osi cylindra i jest cycuś. A ostatnio widziałem cylinder z czegoś mp001-podobnego rozwalony (w strzępy) przeładowywaniem za koniec rączki na STOCKOWEJ sprężynie. Siedzi teraz z resztą u Barta, jako wzór do dorobienia :D.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cześć, mam problem. Tłumik Maruzen MS-2 się zapchał, znaczy może nie sam ale to nie jest ważne. Widać gąbkę (nie ma prześwitu), chciałbym go naprawić chociaż żeby można było przez niego strzelać. Górnej zakrętki nie mogę odkręcić. Da radę go jakoś przepchać? Czy może inna opcja jego naprawy? Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...