gloomer Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 (edited) No są wkręcone obie śruby i to dobrze, imbus jest od tego aby lufa nie kręciła się w koło. Właśnie za cholerę nie mogę obczaić czemu lufa na końcu łoża rusza się góra dół. Martwi mnie jeszcze ten pin od zespołu spustowego :(. EDIT Fota pina spustowego https://plus.google.com/photos/107992042807501756816/albums/5879083231074251585 Edited May 17, 2013 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 (edited) Haardrock raz miałem taką sytuację.U mnie wystarczyło rozebrać replikę i złożyć od nowa i problem zniknął (tzn odkręciłem łoże od lufy z i skręciłem ponownie,dokręciłem też tą śrubę przy zatrzasku maga ) a co do pina spustowego w moim wellu 08 pin został wymieniony na samoróbkę.Nie ma żadego wycięcia jak orginalny-wyglada jak kawałek pręta z wyprofilowanym czubkiem-nie wygląda zbyt slicznie ale nic się z nim nie stało i nadal swoje zadanie spełnia, a sporo czasu w replice była 180 guardera (jutro postaram się wrzucić fotkę) zaletą tej samoróbki jest to że mogę pin wyciągnąć kombinerkami bez rozbierania repliki-Gdy skołuje sobie stock cylinder z rączką przeładowania to jestem go w stanie wymienić na strzelance w 10 sekund mając tylko kombinerki,i coś czym opuszczę sear przy wkładaniu cylindra Na tym foto ładnie widać jak ten pin wystaje przed spustem http://imageshack.us...6/img0463g.jpg/ Edited May 18, 2013 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Pany mam problem z moją Elką. Na ostatnim strzelaniu było wyśmienicie, po imprezie replika trafiła do bagażnika i dzisiaj chciałem ją przestrzelać. Dziwnym sposobem nie mogę jej przeładować. Tak jakby suwadło nie dochodziło do końca. Czy ktoś się spotkał z takowym problemem? Drugą kwestią jest mechanizm spustowy, który po odkręceniu dwóch śrub, które go trzymają postanowił się rozlecieć. Czy ktoś mi może coś poradzić w tym temacie (nie chciałbym teraz kupować LL i tego typu kosztownych wynalazków więc stockiem się zadowolę jeśli ktoś posiada) Posiadam jeszcze jedną taką replikę i po przełożeniu mechanizmu spustowego nadal nie chciała się naciągnąć... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Może jakiś kawałek spustu wpadł Ci w mechanizm i Ci go zablokował? Quote Link to post Share on other sites
HaardRock Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Nie dochodziło do końca ? Do którego? Nie wchodziło do komory czy sprężyna się nie naciągała do końca? Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 @HaardRock, Tak jakby sprężyna się nie naciągała i tłok się nie blokował. Rozebrałem i poskładałem wszystko do kupy na tym drugim mechanizmie. Działa :icon_smile: Nie mam pojęcia co było przyczyną nieblokowania tłoka w pozycji napiętej ale udało się pozbyć tego problemu. Nadal jednak pozostaje kwestia rozsypanego pierwszego mechanizmu spustowego. Da się jakoś go naprawić, kupić obudowę do niego? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Najlepiej jest po prostu kupić nowy zespół spustowy. Jeśli nie chcesz wydawać kasy na LL to Neo produkuje zespoły spustu w cenie 250zł. Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Imho poxilina jest trochę zbyt sztywna do tego celu. Klej jednak jest bardziej plastyczny i lepiej będzie wytłumiał wibracje przekazywane z tłoka... Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Across... zalewanie spustu to złudna oszczędność paru dni. No ale jak już chcesz, to robić to napchaj trochę waty i zalej to czymś na bazie cyjanoakrylu lub żywicą epoksydową. Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 (edited) a ja mam prośbę do kogoś kto na codzien rozkłada i składa swojego wella potrzeba mi fotki tego pinu który siedzi w racze przeładowania (najlepiej w makro) po zapijaczonej naprawie zgubiłem ten badziew,i teraz żeby przeładować replikę to muszę dawać spory luz pomiędzy rączką przeładowania a cylindrem,jak zabardzo dokrecę to po przeładowaniu nie potrafię raczki dac "w dół" niby pierdołka a strasznie mnie to irytuje Edited May 30, 2013 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 31, 2013 Report Share Posted May 31, 2013 Ten pin, można dorobić z wentylu do piłki bo gdzieś na YT widziałem taką patent :D. Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 31, 2013 Report Share Posted May 31, 2013 A ja mam takie pytanko: Zainstalowałem nowy mechanizm spustowy i pojawił się mały problem. Rączka przeładowania nie schodzi do dolnej pozycji. Tak jakby się zaklinowała na górze i nic. Zamek chodzi do przodu i do tyłu ale nic poza tym. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 31, 2013 Report Share Posted May 31, 2013 No to właśnie jest ten problem czy masz pin w rączce przeładowania. Zdejmowałeś ją? Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted June 1, 2013 Report Share Posted June 1, 2013 Czyli zgubiłem to gówno i do tego jestem sierota, że nie czytam wcześniejszych postów :) :sciana: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Coś w ten deseń xd. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Jednak zdecydowałem się na klej z pistoletu zamiast poxiliny. Wszystko fajnie wyszło. Niedługo będę montować komorę PDI i lufę prometheusa 509mm (z tego co przeczytałem to pasują do siebie). I tutaj mam kolejne pytanie: Z racji, iż promyk jest dłuższy od stokowej lufy o bodajże te 9mm to chciałem się dowiedzieć, czy po zamontowaniu adaptera na tłumik 14mm (np. od krakmana) lufa dalej będzie wystawać z owego adaptera ? :P Pozdrawiam Kocur ;) Aaa i jeszcze jedno tak z ciekawości. Czy lufy promyka 500mm (są przeznaczone do m14) pasują do komór PDI - chodzi mi o nacięcia na lufie. ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Tak adapter powninen zakryć.ja tam nie bawię się w tłumiki.zrobiłem tak, że rozpilowalem stockowa zaslepke dzięki czemu lufa sztywniej siedzi.lufa wystaje ale i tak będę zakładał ghille na rurce pcv. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Coś w stylu vavan'a ? :D A powiedz mi jeszcze jeśli wiesz. Czy stockowa głowica cylindra, wchodzi bez problemowo i uszczelnia się jeśli chodzi o komorę PDI ? Pozdrawiam Kocur ;) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Wchodzi ale się nie uszczelnia... tracisz trochę fps na stockwej. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Dokładnie jak vanvan :D. Nie wiem ja na stockowej głowicy i pdi mam 575fos co uważam za dobry wynik :). Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Na stockowej głowicy i pdi mam 575fos co uważam za dobry wynik :icon_smile:. Się pan postaraj o dodatkowe 30fps. Chiński zestaw w środku dał u mnie 600fps. :D ew. jeśli nie głowica to pokombinuj co jest nie tak. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Kurde to na tym chinolu da się wycisnąć 600fps xD? No cóż nie chce mi się szukać tych 25fps. Quote Link to post Share on other sites
pietrasss Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Podczas czyszczenia lufy i komory posiałem gdzieś sprężynkę docisku... (komora pdi). Wie ktoś czy można ją konkretnie zastąpić ? Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Pietrass wizyta u zegarmistrza i opisanie mu sprężyny powinno rozwiązać problem (znajomy zgubił tak jak Ty) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Sądzę, że nawet docięcie jakieś na średnice też załatwi sprawę. Ale dzięki rain777 nie pomyślałem o tym zegarmistrzu :D bo swoją sprężynkę strasznie zgwałciłem przy zakładaniu komory. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.