Plutonowy Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Sklep wygląda zachęcająco aż żałuję, że nie zamówiłem tu mojej emki. Problemem jest mały wybór towarów sam chciałbym kilka rzeczy zamówić ale nie wszystko jest. Najbardziej mnie zastanawia jakim cudem hi-capy do m4 są po 39zł gdy w innych sklepach kosztują 60-70zł. Mam nadzieję że na początku nowego roku oferta się zwiększy znacznie szczególnie o lufy precyzyjne, gumki hop up i kolimatory ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Przypominam, że ten wątek służy do wyrażania opinii o sklepie, nie korespondencji ze sklepem, jak i ogłoszeń sklepu dla potencjalnych klientów 8) Quote Link to post Share on other sites
Gacor666 Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Witam ja zamawiałem w tym sklepie M4 z Boyi'a full metal, wysyłka bardzo szybka, Baaaardzo dobry kontakt mailowy i przez GG. Ode mnie Wielki +. Gorąco POLECAM ten sklep[!] ;-) ;-) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Zamowienie szybko zrealizowane, towar zgodny z opisem... Tyle ze nijak nie zabezpieczony - ot, wrzucony do kartonowego pudla, zadnych styropianow, folii babelkowych itp. Na szczescie dotarl caly, choc na przyszlosc chlopaki mogliby sie bardziej postarac ;-)... Ogolnie +! Quote Link to post Share on other sites
Duczio Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Zlozylem zamowienie i mialem wyslac potwierdzeni na podany adres, podspodem bylo napisane :"UWAGA! Jeżeli w ciągu 5ciu zamówienie nie zostanie potwierdzone, ulega ono anulowaniu" przepraszam ze komentuje taki pierdoł ale nie dostalem zadnego potwierdzenia ze moje zammowienie zostalo przyjete badz jest realizowane, zamyka sie troche takie kolo, nie wiem czy to jest 5ciu minut,5ciu godzin czy 5ciu dni a potiwerdzenie dosc pozno odeslalem,nie otrzymalem zadnej odpowiedzi,co to moze oznaczac ?...Taka uwaga, i tez + za te MP5k i drugi + za ceny magow boyi-a bardzo dobre w porownaniu do innych sklepow. Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Zlozylem zamowienie i mialem wyslac potwierdzeni na podany adres, podspodem bylo napisane :"UWAGA! Jeżeli w ciągu 5ciu zamówienie nie zostanie potwierdzone, ulega ono anulowaniu" przepraszam ze komentuje taki pierdoł ale nie dostalem zadnego potwierdzenia ze moje zammowienie zostalo przyjete badz jest realizowane, zamyka sie troche takie kolo, nie wiem czy to jest 5ciu minut,5ciu godzin czy 5ciu dni a potiwerdzenie dosc pozno odeslalem,nie otrzymalem zadnej odpowiedzi,co to moze oznaczac ? Witam Chodzi tutaj o potwierdzenie Klienta, że na pewno chce kupić daną rzecz. Na przyszłość proszę w takich sprawach kontaktować się bezpośrednio ze sklepem, po każdym potwierdzeniu zamówienia przez Klienta nie jesteśmy w stanie wysłać kolejnego maila z potwierdzeniem otrzymania potwierdzenia ;] Pozdrawiam serdecznie. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 O.O Ty tam pracujesz?! To ja bije sie w piersi i PRZEPRASZAM za "chlopakow" ^_^. Ale faktycznie to '5ciu niewiadomoczego" moglibyscie poprawic ;-)... Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 O.O Ty tam pracujesz?! To ja bije sie w piersi i PRZEPRASZAM za "chlopakow" ^_^. Ale faktycznie to '5ciu niewiadomoczego" moglibyscie poprawic ;-)... Ups! Błąd webmastera, lada dzień zostanie to poprawione. Dzięki za info. Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Kupiłem w customs.pl G36C, wszystko ołrajt. Pudło było delikatnie uszkodzone, za co dostałem pisemne przeprosiny :D z odręcznym podpisem. Kontakt super, na święta dostałem od sklepu low-capa gratis. BArdzo goraco polecam, wieeelki PLUS. Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Ze sklepem często konsultuję się przez gadu-gadu w sprawach czysto technicznych - obsługa bardzo miła, widać że zna się na rzeczy - dostawałem zawsze odpowiedź, nawet na bardzo trudne pytania. Sklep zasługuję na wielki PLUS. POLECAM. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
jaxiu Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Nabyłem w tym sklepie M4 SO firmy BOYI i jestem z niego super zadowolony. Śmiga lepiej od CA. Za namową sprzedawcy włożyli mi w to oprócz wszystkie ich standardowych udoskonaleń firmy Apple, sprężynę M120 (dało to 390FPS)dorzucili gratis maga. No po prostu jestem zachwycony tą repliką. Kumpel kupił w innym sklepie, bez w/w modyfikacji i nie ma porównania. Ja dostałem porządnie poskręcaną i spasowaną replikę gotową do akcji, w której wszystko działa nic nie trzeszczy ani się nie ryla, a kumpel rozlylotany zestaw "zrób to sam". Ja zmieniłem tylko gumkę HU i dokupiłem porządną baterię i śmiga jak złoto, a kumpel szykuje się do wymiany sprężyny, łożysk i głowicy, czyli wszystkiego co ja dostałem w cenie repliki :D Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Wielki plus za obsługę klienta. Często napastuję Lilly na gg, dzisiaj mi bardzo pomogła z komorą HU do AK (musi mieć anielską cierpliwość ;]), generalnie - kopalnia wiedzy i zyczliwości :) Bardzo podoba mi się polityka firmy. Jeśli coś gdzieś jest taniej - sniżają cenę do tego pułapu. Wysyłka szybka, wszystko załatwiane profesjonalnie :) Polecam sklep! PS. Mp5k sprawuje się wyśmienicie :) dodam że chodzi o niebo lepiej od Mp5 PDW kolegi kupowanej w innym sklepiej. Kultura pracy jak i osiągi są o niebo lepsze. A tak jeszcze z innej beczki - kiedy będziecie mieli M60a4 i system ratalny? ^__^ Quote Link to post Share on other sites
przemo Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 już kilka razy kontaktowałem się ze sklepem przez gg i... i wielki plus! Widać, że dbają o klientów oraz swoją własną wiedzę na temat sprzedawanego sprzętu. Jednak ilość dodatkowych części pozostawia jeszcze do życzenia. Brakuje możliwości dokupienia dodatkowej baterii do replik oraz jak wcześniej wymieniono precek i innych. Ogólnie PLUS i liczę na szybki rozwój customa bo z wielką chęcią będę się tam "stołował" ;) Quote Link to post Share on other sites
Qbafix Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 (edited) Zamówiłem tam Mke Full Metal, wszystko gra, super ludzie, gorąco polecam no i oczywiście wielki +!! :-P Edited January 26, 2008 by Qbafix Quote Link to post Share on other sites
Ch3m1x Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Pierwsze zamówienie w sklepie customs.pl i należy się zdecydowany plus. Wzorowy kontakt mailowy i poprzez gg, wzmocnione części za cene niewiele większą niż przy stockowych replikach. Nic tylko brać :) Pozdrawiam ekipe sklepu i z pewnością nie był to ostatni zakup dokonany u was. Quote Link to post Share on other sites
Hater Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Kupiłem kolimator w sklepie, miła obsługa, cena przystępna, no i eleganckie godziny otwarcia, wrażania jak najbardziej pozytywne. Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Byłem dzisiaj, popatrzyłęm, pomacałem, szukałem sklepu z 5-10 minut, ale udało się. Miła atmosfera, jak narazie mały asortyment, ale to co chcę akurat jest:D Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Zamówiłem u nich 3 magazynki, UPSem. Złożenie złożono w sobotę, dziś leży już u mnie. Trochę długo jak na UPS - zostało mi to wytłumaczone, kurierowi zepsuł się samochód, na co wpływu mieć nie mogli. Szybki kontakt mailowy, miła obsługa, szybka wysyłka. Ogromny + Quote Link to post Share on other sites
alkopro Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 (edited) Ja natomiast chciałbym troszkę sklep skrytykować, co mam nadzieję zadziała trochę mobilizująco i zmusi do refleksji. Otóż pierwsze wrażenia po zakupie repliki BARDZO pozytywne: szybka przesyłka, świetny kontakt. małe schody zaczęły się tydzień później gdy replika (po pierwszej strzelance) działać przestała i przyszła pora reklamacji. Fakty: wysyłka do sklepu -8 lutego (kurierem), dosłanie gwarancji i paragonu (nie wystarczy skan, albo fax) -14 lutego (przez weekend serwis miał zająć się moją repliką a po otrzymaniu oryginału paragonu miał być wysłany karabin) otrzymanie przez sklep oryginału paragonu -18 lutego pierwszy obiecany termin otrzymania repliki - 19 lutego pierwsza informacja o problemach logistycznych serwisu -20 lutego drugi obiecany termin otrzymania repliki -21 lutego pechowy problem z samochodem kuriera (wspomniany już też w poście wcześniejszym przez kogoś innego) -22 lutego potwierdzenie wysłania paczki -25 lutego 15:00 rzeczywiste wpłynięcie paczki do magazynu UPS -26 lutego 17:30 (dość długi okres 28 godzin dostarczania przez kuriera paczki ze sklepu do magazynu; UPS twierdzi że to niemożliwe; nie wnikam) Podsumowując Bardzo mili ludzie, którzy uważają że problemami logistycznymi (które mogę zrozumieć) można wytłumaczyć naciąganie prawdy i niemożliwe do spełnienia obietnice (których zrozumieć i tolerować nie chcę) 19 dni obsługi gwarancyjnej to ZBYT DŁUGO Bardzo dobrze zapowiadający się sklep, który mam nadzieje przemyśli ten problem. Edited February 26, 2008 by alkopro Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 W odpowiedzi na post alkopro. Nie rozumiem Twojego oburzenia, sklep działał zgodnie ze swoimi wewnętrznymi Regulacjami. Nie było powiedziane, że serwisanci zajmą się repliką w weekend, ponieważ w weekendy zarówno sklep, jak i serwis czy magazyn nie pracuje. Przyznaję się do tego, iż powiedzieliśmy, że replika będzie miała pierwszeństwo przed innymi serwisami, a ponieważ w domyśle nasz sklep wymienia części na wzmocnione w KAŻDEJ wychodzącej replice, to one, a nie serwisy mają pierwszeństwo. Gdybyś dokładniej przeczytał warunki uznania Reklamacji, wiedziałbyć, iż bez oryginału gwarancji oraz paragonu, nie możemy rozpocząć procedury gwarancyjnej. Owszem, umówiliśmy się, iż rozpoczniemy procedurę po wysłaniu skanu, ale nie oznaczało to, iż zrobimy to zaraz po jego otrzymaniu. Oznaczało to, że kiedy serwisant nie będzie zajmował się replikami na sprzedaż, zabierze się za zwroty gwarancyjne, tuningi i inne serwisy, gdzie twoja replika miała pierwszeństwo. Powinieneś jednak dodać, że wysłałeś do nas paczkę pobraniową UPSem, za którą mięliśmy z powrotem wziąć od Ciebie pieniądze, ponieważ zrobiłeś to bez porozumienia z nami. Kwotę tą Ci darowaliśmy wysyłając karabin z powrotem bez pobrania. Rozumiem, że zależało ci na czasie, niestety w przypadku naszej działalności i tego karabinu nie byliśmy w stanie wysłać go wcześniej. Mięliśmy 14 dni roboczych na zrobienie tego repliki. Czas od kiedy mięliśmy zrobić karabin, jest to czas od kiedy dotarł do nas oryginał paragonu i gwarancji, czyli jak sam napisałeś 18 lutego (poniedziałek), czyli w ciągu 7 dni roboczych otrzymałeś replikę z powrotem. Pozdrawiam i życzę więcej cierpliwości. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Panie i Panowie się starają jednak koniec końcem SD'ek mojego brata zaczął działać gdy wróciłem do rodzinnego domu na weekend i się do niego dorwałem. Gest darmowego body bardzo miły, jednak nie naprawiono naderwanego okablowania o które prosił braciszek (termokurczliwa rurka sprawy nie załatwia). PM przed odesłaniem na gwarancję strzelał, jak wrócił to mu się odechciało :P źle spasowane zębatki (tłok zatrzymywał się tuż przed wykonaniem połowy cyklu) Efektem tego mogło być uszkodzenie tłoka, w najgorszym przypadku zębatek. Robiąc już "parę" zabawek wiem że zdarzają się egzemplarze nawiedzone, które po prostu robą na złość :) tak też mogło być z tą. Brat stracił gwarancję ale ma działający sprzęt, no cóż; coś za coś. Apeluje jednak by dokładniej sprawdzać repliki które od początku mają jakieś fochy i wracają na serwis. Generalnie dla sklepu + za podejscie i bezproblemowe załatwienie wszystkiego, mały minusik za termin realizacji reklamacji i niedostatecznie sprawdzenie "naprawionego" sprzętu Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 (edited) Przy okazji... ? Edited February 29, 2008 by Panocek Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 29, 2008 Author Report Share Posted February 29, 2008 (edited) Najwyraźniej informatyk, który robił im tą stronę dał ciała w tym algorytmie. Anyway, ponoć w przygotowaniu jest nowy engine strony. Edited February 29, 2008 by Wombat Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Też mnie to dziwiło. Oznacza to że z magazynu zeszło 10 procent towaru. Info od obsługi sklepu ;) Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Błąd został zgłoszony osobie odpowiedzialnej za www. Dzięki za uwagę ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.