Aiven Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Witam, Bawił się z was ktoś w montownie część zewnętrznych z VFC Hk 416 do JG? Mam na myśli body, chwyt pistoletowy, lufę? Przykładowe części: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=VFC-BRL-416E145-ST01&search=searchItem&rs=VFC-BRL-416E145-ST01 http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?tabpage=1&search=searchItem&rs=VFC-BRL-416E-AL01&item=VFC-BRL-416E-AL01&search_From=searchItem&view=info http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/your_shopping_cart.php Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Dwa pierwsze linki podejdą. Trzeci nie działa. Quote Link to post Share on other sites
Aiven Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Poprawka do 3 linku: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=VFC-ACC-416MG&search=searchItem&rs=VFC-ACC-416MG - chyw pistoletowy z VFC wydja mi się trochę węższy niż od JG. Najważniejsze pytanie to: Czy szkielet z JG uda się wepchać do body VFC, może ewentualnie do DBoy - tutaj pewnie szybciej znajdzie się body niż do VFC :(? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Tak, wszystko podejdzie. Ze szkieletem może być jazda z dopasowaniem, ale jak wyślesz komuś kto REALNIE wie jak to zrobić, na co uważać, a nie tylko piszę na wumazgu, że wie to powinno być ejokej. Quote Link to post Share on other sites
Aiven Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Ok, dzięki za odpowiedź. Pozostaje skupować po mału części. Może nie ten temat ale jak mocno odbiega HK dboya od wersji VFC? Czy w tym przypadku cierpliwość czekania popłaca? Samego body od VFC nie znalazłem w żadnym sklepie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Zagadaj na PW, opowiem Ci, nie temat, nie miejsce. ;) Quote Link to post Share on other sites
Quchy Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Jak myślicie, stockowa wersja HK od GFC (piszę tutaj bo to jest praktycznie to samo co JG) http://gunfire.pl/product-pol-1152193609-HK-416-metal-gearbox-ver-2.html pociągnie sprężynę M140 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_403&products_id=2319&name=MadBull_-_Sprezyna_M140#!prettyPhoto ? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Zastanów się ile na prawdę mocy potrzebujesz, u mnie na Sp130 już było powyżej 500, i tak - pociągnie, wypadało by zrobić: podkładkowanie, ja miałem BU, polecam. Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Witam :) Zamierzam po świętach rozpocząć tuning mojego HK. Zamierzam na pewno wymienić gumke na guardera, lufe na precke systemy oraz sprężynę na m130 też od Guardera. Waszym zdaniem co powinienem jeszcze dokupić? Jaką baterię LIPO polecicie do tej repliki? Zależy mi na tym aby mieściła się w kolbie (teleskopowej). Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Witam Mam pytanie co do bujania się risa. Czy ktoś ma inny patent oprócz przykręcenia tej śrubki co trzyma te dwa klocki? U mnie nie do końca to pomaga. Lufa jest dokręcona od razu mówię. Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Kawałek plastiku i taśma izolacyjna załatwi sprawę :) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 W którym miejscu :D? Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 http://i45.tinypic.com/2qs52j6.png :) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Dzięki wielkie jutro będę kombinować. A czy też to pomaga na ruszanie się risa tył przód? Quote Link to post Share on other sites
ghost666 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Lepiej wstawić krzyżak. Chyba JG fabrycznie montuje tam takie coś, można ew. samodzielnie wyciąć z blachy. Jak wrócę do domu to pokażę zdjęcie. A na ruszanie przód-tył niewiele pomoże. Można nakrętkę mocującą lufę do body obkleić, żeby ciaśniej wchodziła i ew. spiąć RISy czymś. Jak wrócę do domu to pokażę o co mi chodzi :). Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Ten krzyżak to wiem o co chodzi. Wczoraj go wywaliłem bo przeszkadzało mi w przełożeniu kabli. Wrzuciłem ACOGa w łączeniu risów i już po kłopocie. Quote Link to post Share on other sites
ghost666 Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 Ja mam dorobiony krzyżak z 10 mm aluminium, wygląda mniej więcej tak: Zainteresowanym mogę podesłać PDFa lub gdzieś go umieścić. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 Tak ja miałem ten krzyżak tylko go wywaliłem bo za cholerę nie wiedziałem jak przeprowadzić przez niego kable. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Małe pytanie do was a dokładnie dla użytkowników z plastikowym body. Czy możecie podać mi wymiary części i odległości śrub. Numerki podane na fotkach. Kombinuję zrobić konwersję do ICS-a a tylko z tego JG będzie pasować jak na razie i o ile moje ślepe oko dobrze widzi. 1. Odległość śruby od przody body. Ile mm. 2. Wysokość całego risa. 3.Wysokość tego metalowego risa dokręcanego. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Albo ja jestem retardem i nie rozumiem albo Brzuski tak popisał :D. Ja mogę Ci to w sumie pomierzyć jak mi to prościej przedstawisz. Dawaj na PW. Quote Link to post Share on other sites
ghost666 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Pewnie nie będzie pasować :P. Ja mam metalowe body od Dboi chyba (na azteko takie widziałem) i RIS jest 'lekko' nie spasowany niestety. Po założeniu podwyższenia RISa w tamtym miejscu jednakże tego nie widać a i do kolimatora się wygodniej składam. Poza tym, co do krzyżaka jeszcze, to trudniej o wiele z nim założyć rurę gazową. O wiele trudniej. Wymaga zabawy pilnikiem i ominięcia jednego elementu, jednakże 3/4 lufy nadal wyglądają dobrze ;). Jutro się może pochwalę. Quote Link to post Share on other sites
MatriX482 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Szybkie pytanie- czy do HK416 JG/GFC ( najlepiej z metalowym body ) i przy okazji do 416 BOYIa da się bezproblemowo włożyć lufę zewnątrzną od M16? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
anymorez Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Witam Zastanwiam się nad JG III gen., chciałbym wrzucić do niego lepszą dyszę z oringiem i gumkę albo zieloną G&G, lub czarną systeme. Czy li-po redox'a 7,4 1750mAh zmieści się we froncie? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 We froncie to się nic nie zmieści. Co do oringa to jest patent z podgrzaniem go i wtedy szczelność trzyma bardzo dobrze. Właśnie co do dyszy, jaka długość? Quote Link to post Share on other sites
Doki Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Witam jestem zielony w asg i chciałbym sie dowiedziec jaka lufe precyzyjna do tego hk416 wybrac a i jeszcze tłumik by sie przydał prosze tylko nie krytykujcie mnie. :D . Z góry dziekuje za odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.