oofo Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Nie moglem juz edytowac postu. Jaki w koncu jest ten stockowy docisk w vsr ? pelny czy z tymi wypustkami. Znalazlem jeszcze cos takiego: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Rifle_Parts_Maple_Leaf_CNC_Aluminum_Hop_Up_Arms_for_VSR_10.htm Nada się ? Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 No a czemu ma się nie nadać...? Gumke bierz AA. A najlepiej to zrób w tej komorze TDA. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Chyba chodziło Ci o TDC :D. Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Hah jasne mój błąd :D Chodzi o TDC ;D Quote Link to post Share on other sites
oofo Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Taka ciekawostka z mojej strony za udzielone info: Napisalem do airsoftpro, że maja komory do L96, SWD i innych broni, a czemu nie ma do vsr. Odpisali mi że już takową robią i jest w fazie testów ma być dostępna pod koniec maja. Chociaż wiem że ta stockowa komora ma wielu zwolenników, ale może wyjdzie im cos fajnego z tego Quote Link to post Share on other sites
oleski Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Siemka, szybkie pytanko, jest ktoś moze tutaj kto maiłby ochote pomajsterkowac przy moim vsr 10 (albo zna ktos taka osobe) :D A dokładniej replika jest juz stara jak świat, zostało praktycznie z niej tylko body :D Replike jakos 5 lat temu serwisował dexterkrak, potem przelezała nie uzywana i mam problem z paroma częściami, do niej (drobnostki, jakies srubki, sprezynka od odbijania spustu itp itd). Replika ma wszystkie czesci wymienione na najlepsze jakies sie da, rozchodzi tu sie tylko zeby ją do źycia lekko przywołać... Sam bym to zrobił a jako ze jestem w pracy za granica troche mam utrudnione zadania, a bardzo by mi zależało zeby na maja miec ją :) PS: najlepiej osoby z Opolskiego, ale jak nie to spoko :) Piszcie na priv jak co Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Właśnie kupiłem sobie używaną repliczke dosyć stara i staram się ją ogarnąć. Mam pytanko co do gumki. Raczej nie powinna tak wyglądać ;p https://plus.google....038890896668377 Czy wie ktoś co to za gumka jest? Chodzi o firmę jest to stockowy Tm czy coś innego. Ma ona odcień wyblakłego fioletu. Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 (edited) Nie TM, a bodajże nineball. Wygląd sugeruje, że pogryzły ją myszy. Podejrzewam, że ktoś chciał w ten sposób rozwiązać problem z podawaniem kulek. Edited May 12, 2015 by sebciu Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 gumkę już zamówiłem i zobaczymy jak to będzie z tym podawaniem kulek. Nie wiem, może mogło być to spowodowane tym że w replice jest mancraft?? i poprzedni właściciel mógł przesadzić z mocą, chociaż nie wydaje mi się że aż tak bardzo mogło to rozerwać. Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Jak dla mnie to wygląda to na cięcie niż wyrwanie tego kawałka. Dwa, że te gumki ponoć słabo trzymają szczelność, a o ile nie było żadnego doszczelnienia w postaci abr albo żyłki to jest nikła szansa, aby ten kawałek został wyrwany. No chyba, że został przycięty dyszą, ale wtedy wycięcie miałoby inny kształt. Quote Link to post Share on other sites
luki527 Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Witam! Drobne pytanie odnośnie Bore-up PDI.Trzeba wymieniać komorę? Czytałem również, że jest kilka modeli BU. Czym się różnią. I czym jest palsonitowy Bore-Up z tłokiem Vacuum (tak, jest to z komisu)? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Taką ciekawostkę dzisiaj znalazłem na alledrogo http://allegro.pl/pps-zespol-spustowy-do-replik-typu-vsr-10-i5440203800.html Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Hmm zaczep tłoka pod kątem 45* w dodatku z aluminium (tzn ciekawe czy seary też są alu czy stal...) ale narazie wygląda to niezbyt obiecująco :icon_confused: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Dlatego dałem to bardziej jako ciekawostkę niż rasową część tuningową. Quote Link to post Share on other sites
Prorokpl Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Tak trochę zmieniając temat. Ostatnio miałem problem ze szczelnością i okazało się, że na m130 pluło mi z prędkością 320 FPS na 0,20. Miałem pisać nawet w temacie ale udało się rozwiązać problem. Otóż trzeba było upiłować trochę miejsce gdzie rączka do naciągu wchodzi w obudowę VSR. Musiała "zaskoczyć" i trzymać bo w przeciwnym razie dysza głowicy tłoka nie dociskała się do gumki przez co był spory spadek szczelności, a mi po prostu wyskakiwała z wycięcia. A z takich typowych problemów to niestety pourywane gwinty ;/. Pewnie nie tylko się mi to przydarzyło ale sporo gwintów jest plastikowych przez co urywają się nagminnie i trzeba uważać by nie przekręcić też. Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 e tam ja urwałem metalowe :v tzn w sumie znal więc prawie jak plastik Quote Link to post Share on other sites
Prorokpl Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 e tam ja urwałem metalowe :v tzn w sumie znal więc prawie jak plastik A właśnie, jest jakiś sposób sprawdzony na już przekręcone gwinty? Zarówno ABS jak i ZNale? Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Nagwintować na większą śrubę. Albo wstawić stalowe inserty. Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 siemaneczko, rozkminiam opcję mianowicie mam teraz wolne 300zł więc rozważam dwie wersje : Kupić teraz Komorę PDI/ LL i potem promyka ew. inną lufę AEG lub Kupić Promyka do VSR ale tu musiałbym znaleźć kogoś kto by to ściągnął zza wielkiej wody.. jakieś inne pomysły? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 (edited) Tylko lufa w systemie vsr. W polsce nie ma luf laylaxa do vsrki? Komorę pdi ładuje się do maruzena bo jest lipna, ale vsr ma najdoskonalszą komorę w świece asg. Edited August 25, 2015 by samael16 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 Sebol nie czytał pierwszego postu :D! Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 (edited) Przeczytał Bar....Gloomciu :icon_biggrin: jednak taka burza w głowie, że się gubię w myśleniu. Ano Samaelu do VSR z rowkiem nie znalazłem póki co, wszędzie piszą VSR, a ona w standardzie AEG jest i to jeszcze 433-500, a mi potrzeba taką 530-560.. (wysyłałem nawet do ciebie prywatną wiadomość bodajże) Chyba, że macie kogoś kto z usa zasysa..bo w zbiorówkach to mało co widzę takiego.. Edited August 25, 2015 by sebolek Quote Link to post Share on other sites
Yelon Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Panowie awaria. Po ostatniej strzelance postanowiłem wymienić sprężynę na słabszą z 380% na 300% i tłok na nowiutki (stary sprzedałem) Wszystko zrobiłem tak jak to robiłem od zawsze a tu nagle dziwne rzeczy się dzieją. Gdy naciągam tłok wygląda jakby cylinder leciał do lewej ścianki wewnątrz. Jak pcham cały mechanizm do przodu to głowica cylindra haczy o komorę HU zanim do niej wejdzie. Wygląda to tak jakby gdzieś po drodze sprężyna nierównomiernie dociskała tłok który opiera się od siły nacisku o cylinder a ten dalej leci na ścianę. Jakieś pomysły jak zaradzić takiemu zjawisku? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 A pierścienie prowadzące całe? Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 (edited) w moim przypadku była to kwestia tego plastikowego kółeczka które znajduje się między cylindrem a tym całym metalowym elementem (nie wiem jak to nazwać :icon_razz:), są 2 takie kółeczka sprawdź czy ci nie wypadło jakieś, one właśnie służą aby cylinder poruszał się po swoim torze edit. o właśnie o pierścienie mi chodziło :D Edited August 28, 2015 by Włodek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.