thewojtz Posted February 1, 2013 Report Share Posted February 1, 2013 http://rsov.com/product.php?langId=1¤cyId=1&manufacturerId=10&prodId=17763&cateId=142 Jakby ktoś chciał ZT od LL ;) Wyglądają identycznie w sumie, mogą się różnić stopem z którego zrobiono piston sear, ale wygląda dobrze i nie jesteśmy obciążeni niepotrzebnym tłokiem. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Madbull może być i lepszy od promyka więc to nie jest takie gówno. Problemem jest niepowtarzalność egzemplarzy. Jedna moja SRC waliła o niebo lepiej niż promyk ale kolejna sztuka nie nadawała się do niczego. Stąd większości nie stać na tanie lufy i ekonomicznie jest kupić promyka, który jest powtarzalny. Jest takie powiedzenie - "Nie stać mnie by kupować tanio" A jak ktoś ma więcej kasy to i tak PDI kupi. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Skoro różne sztuki nie są powtarzalne to jednak jest to gówno bo kupujesz a nigdy nie wiesz na co trafisz. Niech już se będą te MB jak powiedzmy systemka ale niech każdy taki będzie. Wtedy OK. Quote Link to post Share on other sites
daniel007 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Na specshopie pojawiły się lufy dedykowne do vsr Falcon + gumka. Testował ją ktoś w vsr? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 18, 2013 Author Report Share Posted February 18, 2013 Gumki falcona testowałem. Po początkowym zachwycie mi przeszło (bo pojawiły się jakiekolwiek inne :D). Odkąd są w Polsce gumki ARMY- nie tnkę falcona. Z resztą- on był dobry tylko w momencie kiedy na rynku nie było NIC innego. Bo tak w skali względnej bardziej to jest do dupy. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 18, 2013 Author Report Share Posted February 18, 2013 Ja porównywałem ostatnio jedną sprzed 4 lat i jedną dzisiejszą, nóweczke i nie było różnic. Mam zachomikowaną gdzieś stockowa kompletną komorę TM mimo, że VSR nie mam hehehe. Czeka na "wszelki wypadek". Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 (edited) Gdyby kogoś interesowało to robię już tłoki z pierścieniami prowadzącymi z teflonu: Normalnie nie odchudzałem tłoków bo się to mija z celem, ale tutaj trochę przybyło materiału w związku z nowymi rozwiązaniami, więc warto było strzelić ten "frez". Głowica oczywiście wentylowana. Do tego też poważnie zastanawiam się nad komorą na wzrór PDI (mam tą nową wersję) , jako że coraz częściej mam do czynienia z uszkodzonymi elementami stockowej komory, które są dosyć ciężkie w dorabianiu, a do tego wiadomo - w kraju z dedykowanymi lufami/gumkami jest średnio. Edited February 19, 2013 by bart_a Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 (edited) Ja osobiscie wolalbym poprawiona komore vsrkowa, czyli dziura tylko nad cyckiem podkrecajacym, lozysko na palaku, i jeszcze pare poprawek :) a tlok pewnie zamowie niedlugo:) Ja osobiscie wolalbym poprawiona komore vsrkowa, czyli dziura tylko nad cyckiem podkrecajacym, lozysko na palaku, i jeszcze pare poprawek :) a tlok pewnie zamowie niedlugo:) Edit, moglbys wycieniowac jeszcze te scianki przy pierscieniach teflonowych:) Edited February 19, 2013 by Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Można by modyfikować w sumie tą stockową komorę, ale właśnie elementy takie jak ten który trzyma kulkę i ramię regulujące są bardzo delikatne i tak jak pisałem coraz częściej mi się trafia ktoś z uszkodzonymi tymi elementami, a dorobienie ich jest nieco kłopotliwe. Do tego odpadała by zabawa z tymi pierścieniami, żyłkami itp. celem uzyskania jak najlepszej szczelności. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 19, 2013 Author Report Share Posted February 19, 2013 Fajny tłoczek, widzę duży postęp :D. Jeśli można coś doradzić: daj węższe "pierścienie" z korpusu tłoka trzymające właściwy pierścień z teflonu. Są na moje oko za grube, ze 2mm- po co? Dojedź nożem ten kawałeczek dalej i zrzucisz kolejne gramy. Nie wiem jeszcze jak jest dobrana głębokość lejka do długości hamulca ale po co u podstawy pręcika (hamulca właśnie) jeszcze ten stożek? Zrób prostopadłe połączenie między hamulcem a "czołem" głowicy tłoka, kolejna masa urwana i prostsza technologia a ponadto łatwiej zrobić amortyzację. Wreszcie sam hamulec nie jest czasem za krótki aby w ogóle przytkać dyszę? Tzn czy sięga on do dyszy czy tylko do lejka? Z pomysłów jeszcze: czy nie lepiej (sztywniej i zdrowiej dla sprężyny) zrobić 4 szczeliny wzdłuż ale węższe zamiast dwóch szerokich? I fajnie by było jakby zestaw cylinder-tłok był sprzedawany jako zestaw tzn indywidualnie do siebie pasowane, można by luz dać z czystym sumieniem 0,1mm nie martwiąc się, że nie będzie pasowało do innego cylindra :D. Generalnie- super mi się podoba! Tak trzymać, idzie ku lepszemu (i wygląda na to, że całkiem dobremu). Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Co do HU to myślałem o zaadoptowaniu i lekkiej przeróbce patentu noobiego, właśnie, żeby pozbyć się tamtych lichych elementów, i powiedzmy sobie szczerze, nie wystarczająco precyzyjnych/wytrzymałych. http://www.airsoftretreat.com/forums/index.php?topic=86871.0 Dex, właśnie tak to jest u barta, i wydaje mi się, że właśnie po to te pierścienie są takie a nie inne, żeby było "pole do manewru", wysyłasz do niego cylinder i wszystko dopasuje, zwłaszcza, że jest różnica między średnicą jego cylindra a stockiem. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 19, 2013 Author Report Share Posted February 19, 2013 Znaczy ja w tym fragmencie: "daj węższe "pierścienie" z korpusu tłoka trzymające właściwy pierścień z teflonu." nie chodziło mi o ŚREDNICĘ żadnego z elementów tylko o szerokość. Są za grube na moje oczko, to nie przenosi dużych sił. Natomiast teflonowe pierścionki mogą jak dla mnie być nawet 0,2mm za duże, aby w ogóle się nie mieściły :D. Wtedy każdy sobie sam może dopasować bardzo precyzyjnie, ręcznie do swojego cylindra. Ale sprzedawanie indywidualnie pasowanych zestawów z bardzo małymi luzami też wydaje mi się dobrym pomysłem. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 No w sumie wystarczały by 2 wersje, standard vsr i bartowy. Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Oczywiście to o czym piszecie z dalszym odchudzeniem to oczywiste - po prostu na szybkości zrobiłem fotkę, przed "dopieszczeniem". Stożki tłoka i głowicy są dopasowane, a ten pręcik wchodzi prawie cały do dyszy. Co do szczelin to 4 to więcej roboty, a 2 to dosyć szybka sprawa - czyli po prostu odpada roboty (koszt), a te które są, mają mniejszą szerokość niż w tłokach LL, więc myślę, że nie powinno to sprężynie zaszkodzić. Ogólnie też jestem zwolennikiem nabywania całych zestawów cylindra, najlepiej z mechanizmem spustowym :icon_biggrin: Jedyne co mi się nie podoba w pracy obecnego zestawu, to to że zostaje dźwięk przesuwania elementów spustu po rowku cylindra, ale to akurat dotyczy części wszystkich producentów - mam już pewne pomysły jak to rozwiązać, ale to raczej kłopotliwa sprawa będzie. Te przeróbki komory wyglądają ciekawie i na pewno sobie w wolnej chwili poczytam ten temat - te elementy do regulacji na pewno są do zrobienia. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 19, 2013 Author Report Share Posted February 19, 2013 A może zrób ścięcia zaokrąglone (fazy jakby) na krawędziach blokady prowadnicy sprężyny i piston seara współpracujących z krawędzią wycięcia w cylindrze i daj tam mały luz (a ja wiem, nie więcej jak 0,5mm)? Albo może coś dać wykończenie krawędzi po frezowaniu szczeliny w cylindrze bo w PDI mi nie chrobocze w tym miejscu. Co ma na celu stożek na tłoku? Quote Link to post Share on other sites
Kalmar Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Co poradzić na wyrobiony gwint "przedniej" śrubki od mocowania triggera do komory zamkowej? Tylna trzyma, ale nie wiadomo ile pociągnie :C Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Co poradzić na wyrobiony gwint "przedniej" śrubki od mocowania triggera do komory zamkowej? Tylna trzyma, ale nie wiadomo ile pociągnie :C Wiercisz większą dziurę, kupujesz gwint typu insert, albo jak boisz się, że skiepścisz, wyślij do bart_a. Teraz moje gwinty są eleganckie. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Ja gwintowałem pozrywane gwinty w korpusie , gwinty od ZT i od szyn ris . Poprzedni właściciel pozrywał gwinty i posklejał na kropelke . Gwinty można zrobić bez problemu w domowych warunkach . Tylko uważaj abyś za długich śrubek nie dał . Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 28, 2013 Author Report Share Posted February 28, 2013 Po kiego kupować jakieś gwinciki, to się zwyczajnie rozwierca i gwintuje wiekszym rozmiarem :D. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Bo nawet jak nagwintujesz to na większy rozmiar masz gwinty z plasteliny... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 28, 2013 Author Report Share Posted February 28, 2013 Który z palcem w tym wytrzymuje parę lat, to po co więcej? Nie pamiętam czy tam oryginalnie jest M3 i przerobiłem na M4 ale pamiętam, że o jeden w górę przerobiłem i śmigało póki nie sprzedałem :D. Zwłaszcza, że większy gwint jest też głębiej nacinany więc trzyma lepiej nie tylko z racji większej średnicy. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 3, 2013 Report Share Posted March 3, 2013 Jakbyście szukali postów o lufach PDI Raven, to są teraz tu: http://forum.wmasg.pl/topic/135351-lufy-pdi-raven-pdi/ Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 3, 2013 Author Report Share Posted March 3, 2013 W stocku jest jeden stabilizator "gratis", do tego stabilizacja w komorze i na końcu lufy- całkowicie wystarcza. Quote Link to post Share on other sites
Sprenżyniak Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 W kwestii VSR-10 Tokio Mauri zastanawia mnie lufa , gdz patrzę zdjęcia jedna jest grubsz i krótsza a długa ( brzydsza ) czy to zależy od modelu jeśli tak to jakie są . Widziałem (wersję) bez szyn RIS nad zamkiem przeładowania ( nie wiem jak to się nazywa ) i pod lufą na dwójnóg da się ja jakoś póżniej zamontować ? Quote Link to post Share on other sites
Kalmar Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 (edited) Nie wiem jak inni, ale ja kompletnie nie rozumiem pierwszego członu Twojej wypowiedzi. Jeśli chodzi o dwójnóg - da się zamontować bez risa dokupując odpowiedni montaż... Edited March 27, 2013 by IvanAssassin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.