Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] VSR-10 G-SPEC [Tokyo Marui]


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Madbull może być i lepszy od promyka więc to nie jest takie gówno. Problemem jest niepowtarzalność egzemplarzy. Jedna moja SRC waliła o niebo lepiej niż promyk ale kolejna sztuka nie nadawała się do niczego. Stąd większości nie stać na tanie lufy i ekonomicznie jest kupić promyka, który jest powtarzalny.

 

Jest takie powiedzenie

- "Nie stać mnie by kupować tanio"

 

A jak ktoś ma więcej kasy to i tak PDI kupi.

Link to post
Share on other sites

Gdyby kogoś interesowało to robię już tłoki z pierścieniami prowadzącymi z teflonu:

20130219163102.jpg

 

 

Normalnie nie odchudzałem tłoków bo się to mija z celem, ale tutaj trochę przybyło materiału w związku z nowymi rozwiązaniami, więc warto było strzelić ten "frez". Głowica oczywiście wentylowana.

 

Do tego też poważnie zastanawiam się nad komorą na wzrór PDI (mam tą nową wersję) , jako że coraz częściej mam do czynienia z uszkodzonymi elementami stockowej komory, które są dosyć ciężkie w dorabianiu, a do tego wiadomo - w kraju z dedykowanymi lufami/gumkami jest średnio.

Edited by bart_a
Link to post
Share on other sites

Ja osobiscie wolalbym poprawiona komore vsrkowa, czyli dziura tylko nad cyckiem podkrecajacym, lozysko na palaku, i jeszcze pare poprawek :) a tlok pewnie zamowie niedlugo:)

 

Ja osobiscie wolalbym poprawiona komore vsrkowa, czyli dziura tylko nad cyckiem podkrecajacym, lozysko na palaku, i jeszcze pare poprawek :) a tlok pewnie zamowie niedlugo:)

 

Edit, moglbys wycieniowac jeszcze te scianki przy pierscieniach teflonowych:)

Edited by Wojdatuz
Link to post
Share on other sites

Można by modyfikować w sumie tą stockową komorę, ale właśnie elementy takie jak ten który trzyma kulkę i ramię regulujące są bardzo delikatne i tak jak pisałem coraz częściej mi się trafia ktoś z uszkodzonymi tymi elementami, a dorobienie ich jest nieco kłopotliwe. Do tego odpadała by zabawa z tymi pierścieniami, żyłkami itp. celem uzyskania jak najlepszej szczelności.

Link to post
Share on other sites

Fajny tłoczek, widzę duży postęp :D. Jeśli można coś doradzić: daj węższe "pierścienie" z korpusu tłoka trzymające właściwy pierścień z teflonu. Są na moje oko za grube, ze 2mm- po co? Dojedź nożem ten kawałeczek dalej i zrzucisz kolejne gramy. Nie wiem jeszcze jak jest dobrana głębokość lejka do długości hamulca ale po co u podstawy pręcika (hamulca właśnie) jeszcze ten stożek? Zrób prostopadłe połączenie między hamulcem a "czołem" głowicy tłoka, kolejna masa urwana i prostsza technologia a ponadto łatwiej zrobić amortyzację. Wreszcie sam hamulec nie jest czasem za krótki aby w ogóle przytkać dyszę? Tzn czy sięga on do dyszy czy tylko do lejka?

 

Z pomysłów jeszcze: czy nie lepiej (sztywniej i zdrowiej dla sprężyny) zrobić 4 szczeliny wzdłuż ale węższe zamiast dwóch szerokich? I fajnie by było jakby zestaw cylinder-tłok był sprzedawany jako zestaw tzn indywidualnie do siebie pasowane, można by luz dać z czystym sumieniem 0,1mm nie martwiąc się, że nie będzie pasowało do innego cylindra :D.

 

 

Generalnie- super mi się podoba! Tak trzymać, idzie ku lepszemu (i wygląda na to, że całkiem dobremu).

Link to post
Share on other sites

Co do HU to myślałem o zaadoptowaniu i lekkiej przeróbce patentu noobiego, właśnie, żeby pozbyć się tamtych lichych elementów, i powiedzmy sobie szczerze, nie wystarczająco precyzyjnych/wytrzymałych.

 

http://www.airsoftretreat.com/forums/index.php?topic=86871.0

 

Dex, właśnie tak to jest u barta, i wydaje mi się, że właśnie po to te pierścienie są takie a nie inne, żeby było "pole do manewru", wysyłasz do niego cylinder i wszystko dopasuje, zwłaszcza, że jest różnica między średnicą jego cylindra a stockiem.

Link to post
Share on other sites

Znaczy ja w tym fragmencie: "daj węższe "pierścienie" z korpusu tłoka trzymające właściwy pierścień z teflonu." nie chodziło mi o ŚREDNICĘ żadnego z elementów tylko o szerokość. Są za grube na moje oczko, to nie przenosi dużych sił. Natomiast teflonowe pierścionki mogą jak dla mnie być nawet 0,2mm za duże, aby w ogóle się nie mieściły :D. Wtedy każdy sobie sam może dopasować bardzo precyzyjnie, ręcznie do swojego cylindra. Ale sprzedawanie indywidualnie pasowanych zestawów z bardzo małymi luzami też wydaje mi się dobrym pomysłem.

Link to post
Share on other sites

Oczywiście to o czym piszecie z dalszym odchudzeniem to oczywiste - po prostu na szybkości zrobiłem fotkę, przed "dopieszczeniem".

 

Stożki tłoka i głowicy są dopasowane, a ten pręcik wchodzi prawie cały do dyszy.

 

Co do szczelin to 4 to więcej roboty, a 2 to dosyć szybka sprawa - czyli po prostu odpada roboty (koszt), a te które są, mają mniejszą szerokość niż w tłokach LL, więc myślę, że nie powinno to sprężynie zaszkodzić.

 

Ogólnie też jestem zwolennikiem nabywania całych zestawów cylindra, najlepiej z mechanizmem spustowym :icon_biggrin:

 

Jedyne co mi się nie podoba w pracy obecnego zestawu, to to że zostaje dźwięk przesuwania elementów spustu po rowku cylindra, ale to akurat dotyczy części wszystkich producentów - mam już pewne pomysły jak to rozwiązać, ale to raczej kłopotliwa sprawa będzie.

 

 

Te przeróbki komory wyglądają ciekawie i na pewno sobie w wolnej chwili poczytam ten temat - te elementy do regulacji na pewno są do zrobienia.

Link to post
Share on other sites

A może zrób ścięcia zaokrąglone (fazy jakby) na krawędziach blokady prowadnicy sprężyny i piston seara współpracujących z krawędzią wycięcia w cylindrze i daj tam mały luz (a ja wiem, nie więcej jak 0,5mm)? Albo może coś dać wykończenie krawędzi po frezowaniu szczeliny w cylindrze bo w PDI mi nie chrobocze w tym miejscu.

 

 

Co ma na celu stożek na tłoku?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Co poradzić na wyrobiony gwint "przedniej" śrubki od mocowania triggera do komory zamkowej? Tylna trzyma, ale nie wiadomo ile pociągnie :C

 

Wiercisz większą dziurę, kupujesz gwint typu insert, albo jak boisz się, że skiepścisz, wyślij do bart_a. Teraz moje gwinty są eleganckie.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

W kwestii VSR-10 Tokio Mauri zastanawia mnie lufa , gdz patrzę zdjęcia jedna jest grubsz i krótsza a długa ( brzydsza ) czy to zależy od modelu jeśli tak to jakie są . Widziałem (wersję) bez szyn RIS nad zamkiem przeładowania ( nie wiem jak to się nazywa ) i pod lufą na dwójnóg da się ja jakoś póżniej zamontować ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...