macwolf1 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Gearboxa JG V gen. (wyjety z HK GFC) z tłokiem z wszystkimi metalowymi zębami, łoźyska 8 mm kulkowe, przerywacz nowego typu, mosfet i kable niskooporówki. Wstawiłem do niego sprężyne Guardera 140, prowadnice łozyskowaną Prometheusa, BoreUp CA. Po złożeniu i wypodkładkowaniu, na baterii LiPo 7,2V rozwaliło dysze CA, zamieżam teraz wstawić dysze mosiężną Deep Fire oraz popychacz King Armsa. Całość będzie współpracować z komorą King Armsa, lufą Prometheusa 550 mm i bateria 10,8 NiCd firefox. Jak myślicie czy to tylko na singlu wytrzyma troche, czy coś jeszcze zmienić?? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 pęknięcie dyszy było zapewne przypadkiem. m140 JG wytrzymuje na 12v i full auto. Wiadomo szkielet nie jest wieczny i trzeba się liczyć z jego wymianą. Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) No może i faktycznie przypadek, ale dla pewności zmienie ten popychacz i wstawie mosiężna dysze. I tak raczej nie bede używać auto, no może w sporadycznych przypadkach. pęknięcie dyszy było zapewne przypadkiem. m140 JG wytrzymuje na 12v i full auto. Wiadomo szkielet nie jest wieczny i trzeba się liczyć z jego wymianą. Edited December 28, 2009 by macwolf1 Quote Link to post Share on other sites
zlotybb Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Witam. Właśnie przymierzam się do kupna zestawu http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4361 i lufy precyzyjnej http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1206 czy te części będę dobre?? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 (edited) Wypadałoby mieć grzybkowatą głowicę tłoka jak w innych Bore Up'ach bo płaskie stosuje tylko Deep Fire i nie ma to pozytywnego wpływu na żywotność szkieletu, a że idzie to do V2 to tym gorzej, reszta z tego zestawu jest jak najbardziej fajna i warte zakupu ;-). Lufa Systemy jak zwykle też warta polecenia i zakupu, jeśli nie mamy kasy na nic lepszego to tylko brać. Edited December 30, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
zlotybb Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Czyli ze lepiej wymieniać ta głowice tłoka ?? Jak tak to na jaka ? a to wszystko będzie siedzieć w GB systemy:) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Kup BU Guardera, Tłok JBU POMowy, prowadnice łożyskowaną DFa, m120 guardera i tą precke. będziesz zadowolony. Aha i jeżeli nie masz metalowych łożysk, to łożyska. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 (edited) A jakie łożyska wejdą na tan szkielet 6 czy 7mm, bo słyszałem dwie wersje ??? Wole narazie nie sprawdzać bo GB jeszcze zaplombowany. A GB to ta sama V.2-ójka co M16 IIIgen JG??? P.S takie łożyska będą ok??? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4584 PLS o pomoc chce wszystko odpicować przed feriami :mrgreen: Edited January 4, 2010 by sakamuto22 Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Łożyska 6mm, to ta sama v.2 co w m16. Mówie tu oczywiście o hk416 3 gen. jg Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Wilekie dzięki... a do emci zamówiłem już baterie 10.8v 2200mAh G&P, a jutro jadę po m130 i łożyska. :twisted: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 średnicę łożysk mozesz sprawdzic bez otwierania gb... łożyska które pokazałaes są niedostepne :P zmieniajac łozyska i springa musisz otworzyc gb :P wiec po gwarancji chyba ze seris ci to zrobi :P zmieniajac łozyska musi od nowa podkładkowac zebatki :P Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Kupiłem już kilka części do GB springa http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2319 prowadnice http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2411 łożyska http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2403 czy z taką konfiguracją wszystko będzie OK ??? P.S czym mogę zastąpić smar do zębatek ??? :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) Springa weź Guardera lub Systemę. Reszta OK. Smar do zębatek możesz zastąpić innym smarem chociażby i ŁT43 jak nie masz innego. Innymi słowy gęsty ;) Pozdrawiam. PS: Przy M140 proponuję nowe śruby do GB i klej do gwintów ;-) . Edited January 7, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 A z sprężyną co nie tak ??? coś technicznie czy poprostu zła jakość. Jeśli to kwestia jakości to chyba nie ma problemu bo do lata chciał bym ją trochę ubić żeby kogoś nie okaleczyć :-F . To chyba warto jeszcze dokupić śrubki i podkładki. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Po prostu nie jest zbytnio polecana. Dodatkowo brzydko "dzwoni" ;) Jeśli chcesz żeby się ubiła to weź M130 i wyjdzie na to samo. I klej do gwintów ;). Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) Po prostu nie jest zbytnio polecana. Dodatkowo brzydko "dzwoni" ;) Jeśli chcesz żeby się ubiła to weź M130 i wyjdzie na to samo. M130 Madbulla - farba z sprężyny się ściera szybko syfiąc GB, jednostajny skok i ok. 155mm długości (normalnie sprężyny nowe mają 177mm). Niby "markowa", ale krótka i twarda, mi pękła i przez to musiałem się zwijać z większego strzelania, gdzieś na wakacjach 09 to było. No i to że dzwoni, dopełnia czarę goryczy. Dla mnie tylko Guarder, G&G, Deep Fire albo PDI w kwestii sprężyn, reszta jest nic nie warta. Edited January 7, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) A co jest nie tak ze sprężynami SYSTEMY? edit:literówka. Edited January 7, 2010 by Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 A co jest nie tak ze sprężynami SYSTEMY? edit:literówka. Cena. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Dokupiłem śrubki, podkładki i sp140guardera :-F . Jutro napisze jak to dział i jak wygląda po roku stokowy GB. I czy tłoczek wytrzyma na semi? P.S Mam klej do gwintów jak by Grzechotnik pytał. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 czy wytrzyma pojedyńczy ? Zapytaj Grzechotnika ! A na serio, mam HK o przebiegu koło 250k kulek, aktualnie m150 guardera i full auto. Jedyne co poszło to szkielet po 80k (?) kulek i tłok po około 100-150k P.s. na stocku może zrobił z 20k kulek :) Od początku chodzi na akumulatorach 12v Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 80K WTF??? mam od roku guna, jak poszło 45K to dużo. I jak zaczynałem to nie zawsze spring był odciągany po strzelance i leżał napięty kilka dni, tak wiem, że to szkodzi ale nie miałem doświadczenia z AEGami jak zaczynałem i z tąd pytanko czy to tylko ubija springa czy szkodzi zębatką i tłokowi bo w końcu to one wszystko napinają? A co to wytrzymałości GB, bo chyba o tym jest remat :mrgreen: to narazie mogę stwierdzić, że cylinder delikatnie pordzewiał w dwóch miejscach od zewnątrz, to bardzo zle??? I łożyska siedzą jakoś dziwnie tz. ich środek jest nieco wyżej od reszty tak jakby się zapadły w szkielet. Jak co to się za bardzo nie znam, więc poprawcie mnie jak co pls. Dobrze, że "doświadczony" kumpel mi pomoże. :wink: Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Na cylindrze nie masz rdzy. Jest to nie możliwe. Cylindry są mosiężne chromowane. Jedyne co mogło być, to uszkodzenie chromu. jeśli zebatki nie latają ci na prawo i lewo w tych łożyskach, ani łożyska nie latają w GB, to jest ok. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Rozłożyłem GB : tłoczek bez śladów zużyci wszystkie ząbki są w całości pierwszy z metalu. zębatki mają wszystkie ząbki nie wytarte nie połamane. łożyska są metalowe, trochę wyjechane luzno siedziały w GB. głowica tłoka plastikowa i cała, jedynie uszczelka się poluzowała dysza i popychacz całe prowadnica sprężyny cała, dość prymitywna zwykły metalowy kołek, bez łożysk szkielet tez cały jedynie farba się porysowała. Gb ma roczek używany na batce 8,4v Niestety GB oddam do sewisu, bo złożyć nie tak łatwo :wink: Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 wymień łożyska, sprężynkę i prowadnicę. Proponuję jeszcze raz spróbować złożyć, filmy na necie są co i jak po kolei - nie jest to trudne. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 te części akurat wymieniam, co do składania to zapadka przeciw-powrotna mnie załatwiła wypycha dolną zębatkę. :wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.