zwierzu93 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Problem nie na moją głowę. m15a4 CA tuning na częściach różnych marek, prawdopodobnie lvl 3 asgshopu - na pewno m130 w środku siedziała i jest bore up. Co do zębatek to sam nie wiem. do tegu lufa promyk, gumka czarna guarder, komora stock, to wszystko osiągało stabilne 480 fps. Niestety po dosyć pokaźnym przebiegu około 50k kulek (w tym ostatnie 10k kulek na nowej m130 guardera) pękł szkielet. Wymieniłem go na GP 8mm, poskładałem wszystko, szczelność zestawu cylindra wyśmienita, wszystko nasmarowane, wypodkładkowane itd. Po złożeniu i odpaleniu zestawu wszystko chodziło jak marzenie, cicho szybko - po prostu bajka, gdyby nie wyniki na chrono, które miały wartości 240-300 fps. Wydawało mi się, że to wina komory i gumki. Do testów wsadziłem komore GP z nowej wersji i gumke systemy, ale mimo tego zabiegu i tak chrono pokazywało zły wyinik 280-330 fps. Co może być przyczyną tak niskiego FPSa. Na spręzynę m130 guardera mam maksymalnie 10k kulek przebiegu, więc na guarderze to nie robi wrażenia. Proszę o pomoc i dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Różnica w wysokości szkieletu. Z tego co pamiętam to jest jakiś niecały milimetr. Nie wiem czy to moze być to ale tak czy siak, łączenie szkieletu g&p z body CA to dość karkołomna sprawa ;-) . Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 co proponujesz ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Wsadzić szkielet CA. Z tego co sobie przypominam, a w tej chwili nie mam otwartego szkieletu CA by pomierzyć, czoło w szkielecie g&p jest grubsze. W tym też może tkwić różnica. Quote Link to post Share on other sites
monsta Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi :) http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1 Zeby podneisc moc tego modelu do +/- 400 fps wystarczy wymienic sprezyne na m110/m120 czy cos jeszcze (bo moze nie wytrzymac) Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 M110 można wsadzić, ale miej w pogotowiu kasę na nowy tłok. Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Jestem z lekka zdesperowany oraz pod presją. Dziś zauważyłem miażdzące pękniecie GB. Oczywiscie chce wymienić szkielet gb i przy okazji kilka części. Szkielet na taki: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=128 Potrzebuje tłok gdzie przy M120 ma wytrzymać. Do tego głowica tłoka, popychacz i dyszę. Wszystko ma wytrzymać M120. Kasa na tłok głowice popychacz i dyszę to 250zł. Moje typy to: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1642 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3366 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1515 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1417 Czy to będzie do siebie pasować? A jak nie to co zmienić. Potrzebuje odp jak najszybciej żeby wszystko kupić i złożyć do niedzieli na WOSP. Reszta części to cylinder stok CA + głowica cylindra G&P. Prowadnica G&P łożyskowana. Zębatki stok CA tłokowa XYT. EMKA z 2006roku. Edited January 3, 2011 by Kalashnikov Quote Link to post Share on other sites
KosiarzVelPawel Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Mam emkę m15a2 rocznik (2007-2008 gdzieś, lecz więcej czasu w szafie) w której w środku wymienione jest już parę rzeczy. Siedzi 110madbula (około 1-2k kompozytu) ale chciałbym wstawić 125 element'a czy stockowe zębatki i stock szkielet wytrzyma? Czy opłaci się wymiana na zębatki XYT? Czy od razu coś w stylu zębatki Super Torque Clasic Army. Jakby padł szkielet to kupować wzmocnione CA czy też coś innego (oprócz G&P)? Quote Link to post Share on other sites
rafal321 Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 mam m15 CA sprężyna 210 Guardera i lufa precyzyjna systema 365mm reszta to stok. mam zamiar kupić taki zestaw co o nim myślicie? http://www.specshop...._HopUp_-_M4/M16 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_197&products_id=6119&name=MadBull_-_Komora_HopUp_Ultimate_-_M4,_M16 http://gunfire.pl/pr...ca-GUARDER.html http://www.specshop...._+_Active_Brake większego problemu z montażem w kolbie nie powinno być ?? http://www.specshop....Gearboxa_-_V._2 tylko zmieniłbym na łożyska kulkowe podobno są lepsze http://www.specshop...._Teeth_-_IN0405 liczę na wasze sugestie czy coś jeszcze powinienem zmienić Quote Link to post Share on other sites
torus13 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 (edited) mam pytanie jak wyjąć z tej repliki front grip? i jaki imbus jest potrzebny do wykręcenia tłumika używałem 1,5mm ale nic nie idzie edit: mam jescze pytanie jak wsadze większy grip razem z dłuższą lufą zew. i nie zmienie lufy wew. na dłuższą nic sie nie stanie? Edited August 1, 2011 by torus13 Quote Link to post Share on other sites
torus13 Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 mam pytanie na jednej części gb zauważyłem pęknięcie czy coś może sie stać jak wsadze do gb m110 i pęknie całkiem uszkodzi jakieś inne części? zamierzam zmienić gb jak będzie jakieś większe pęknięcie. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 może uszkodzić. Jedni strzelają na pękniętym rok, bo nawet nie wiedzieli, że pękł, innym od razu pół gb rozdupcza. Quote Link to post Share on other sites
torus13 Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 mam pytanie czy konwersja m4 p&j będzie pasować do tego m15a2? Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Witam. Chcę zacząć składać gb pod w/w wydmuszkę. I czy będzie mi pasować, bądź co do poprawy? Części: - GB v.2 JG V gen.; - łożyska 8 mm kulkowe; - bore up Guarder; - tłok 14 zębów SHS; - sprężyna M120/M140 SHS/Guarder; - zębatki 100:300 SHS; - silnik F1 Tornado. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Jak chcesz BU, to dalej lepiej Systemę albo Modify. IMHO za duże przełożenie kół zębatych do takich sprężyn, będzie strasznie marna reakcja. Jeśli nie planujesz powyżej tego 140, to możesz dać 18:1 - a jak się boisz to chociaż 100:200. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Jeśli chodzi o zębatki typu 18:1, to tłok zwykły czy zwężone? Na razie pobawię się z BU Guardera, bo Systemy nie ma, a modify za drogie. Poza tym to, co podałem, mam już pod ręką, z wyłączeniem łożysk. (do wypłaty) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Zwykły. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Takie zębatki 18:1 można wstawić wg ciebie przy zwykłym tłoku? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Można. Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 http://azteko.pl/shs-zestaw-stalowych-zebatek-181-p-1814.html lepiej będzie kupić choćby to. W tych zębatkach gdzie masz skręcane talerze dużo łatwiej z mojego doświadczenia o awarię. Albo puszczają właśnie śruby łączące talerze, albo rozsypuje się to śmieszne łożysko na tłokowej. Wszelkie SHSy, oraz ich odpowiedniki (Core, Big Dragon, Supershooter, Arma etc.) które są klepane według starej szkoły - bez zbędnych bajerów, działają zazwyczaj dłużej i mniej awaryjnie. A tak czy inaczej, lepiej dołożyć ~50zł i kupić zęby pokroju Guarder, czy Systema(długo były dostępne zęby helikalne 18:1 systemy na airsoftarmory w cenie 149zł, ale już zeszły). Do m140 śmiało możesz też wziąć troszkę większe przełożenie i wziąć np. 22,2:1 od Modify, które też są akurat w promocji: http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Modify-NANO-zestaw-zebatek-22.21/183 Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Dzięki Bociano za twą wiedzę, ale zdecyduję się na SHS z twojego pierwszego linku. W moim przypadku chodzi mi o: - koszty (jakość proporcjonalna do ceny i opinii); - chęć samodzielnego nauczenia się składania gearboxów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.