Maza94 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 (edited) Olej do lufy żeby kulki miały lepszy poślizg... god d*mn it. Edited December 30, 2011 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
zgred9595 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 To wytłumaczcie mi dlaczego zrobiłem bląd, smarująć lufe olejem. To nie był do konca mój pomysł, tylko kuzyna. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 (edited) zasięg się polepszył. (...) A słyszałeś o efekcie placebo? Replika troszkę głośniej chodzi. Się nie dziwię... Pierwsze posty: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/5108-smarowanie-lufy-wyciory-i-dotykanie-hop-upa/ Edited December 30, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Twój kuzyn to ,,miszcz,, szamańskiego tuningu :hahaha: Po co olej do lufy ? Kuzynowi przydał by się do głowy, a co do lufy , smarowań itp, to poczytaj o działaniu jakiejkolwiek repliki. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Ogólnie w temacie o M14 Cymy jest tyle bajek, że Andersen się chowa. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Wiwat "połprecka" w stocku xD (może ktoś wie, skąd ta plotka poszła?) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Na samym początku jakiś "sełwisant" pisał, że lufa jest super, super celność i ot coś między stockami G&P a systemą, czy jakoś tak. Później reszta "uber recenzentów" potwierdzała swoimi świetnymi recenzjami, jakie wykminiali między lekcjami religii a przyrody w podstawówce. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Wiwat "połprecka" w stocku xD (może ktoś wie, skąd ta plotka poszła?) Wydaje mi się (z początku się interesowałem tą repliką), że w którymś ze sklepów, które jako pierwsze wprowadzały CM.032 do oferty pojawiła się informacja, że w replice zamontowana jest chińska lufa o średnicy 6,04mm. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Witam. Mam pytanie odnośnie M14'stki Cymy. Czy można w niej zamontować komplet zębatek taki jak w GB v2/v3? W kilku sklepach widziałem komplety zębatek wyłącznie do GB v7, czy to oznacza, że w M14 Cymy zębatki są nie standardowe? Dla przykładu: http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-wzmocnionych-zebatek-300-torque-gear-set-do-gb-v-7-element.html http://gunfire.pl/product-pol-1152190276-Zestaw-200-Torque-Gear-Set-do-M14.html http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/wzmocnione-zebatki-do-gearboxa-v-7-guarder.html Montował już ktoś te zębatki? Do jakich maksymalnie sprężyn można je stosować? Z góry dziękuję za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Zębatki w V7 są mniejsze niż w V2/V3. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 @skapskiadi, jakbyś pofatygował się i przeczytał posty znajdujące się na 2 ostatnich stronach tematu, być może doznałbyś nagłego OLŚNIENIA, że wszystkie te zębatki to SYF. Na rynku są jedne (tak, jedne) zębatki, które warto wkładać do v7 TM/cymy - są to zębatki Prometheusa. Na następne durne pytanie "a te (link)?" odpowiedź też będzie brzmiała: "SYF.". @Wiciok, wydaje mi się (zaznaczam: wydaje), że tylko środkowa zębatka jest inna niż w v2/3, ale dawno gb nie otwierałem i mogę się mylić. Odpowiedź też pewnie jest w tym temacie (albo tym drugim o m14 cymy, w dziale o aegach II klasy), ale nie chce mi się teraz szukać ;) Pozdrawiam, Lao Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 (edited) @Wiciok, wydaje mi się (zaznaczam: wydaje), że tylko środkowa zębatka jest inna niż w v2/3, ale dawno gb nie otwierałem i mogę się mylić. Odpowiedź też pewnie jest w tym temacie (albo tym drugim o m14 cymy, w dziale o aegach II klasy), ale nie chce mi się teraz szukać ;) Nie mam pojęcia szczerze mówiąc :biggrin: Ważne, że zestaw od V2/V3 na pewno nie będzie pasować. Edited January 7, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Chyba, że mamy przypadkiem środkową zębate prometheusa do v7 ; ). W sumie dlatego do szkieletu G&P dołączają tylko środkową zębatkę. Szkoda, że syfiastą. Quote Link to post Share on other sites
Martin_Slupsk Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Witam, przeczytałem cały temat, spotkałem się z różnymi opiniami i modyfikacjami. Co sądzicie o takim doborze części zamiennych(mam na myśli tylko tuning gearboxa): - prowadnica sprężyny http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/prowadnice-sprezyn/wzmocniona-prowadnica-sprezyny-z-lozyskowaniem-vortex-v-3-p-j.html - głowica tłoka http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/glowice-tlokow/wzmocniona-lozyskowana-cicha-glowica-tloka-p-j.html - tłok http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/tloki/wzmocniony-tlok-z-15-stalowymi-zebami-shs.html - dysza DF do M14 - i teraz kwestia doboru sprężyny gł. M130 czy M140 (mowa tu o springu Guardera) Wiem, że do tuningu polecane są zestawy cylindra Modify, wcześniej Guardera, ale koszty wg mnie są spore(zestaw, dysza, spring, prowadnica ponad 350zł), przy tym zestawie co podałem powyżej dużo mniej. Jeszcze jedno, czy warto wymieniać głowicę cylindra, czy sprawę załatwi teflon fix. Z góry dzięki za rady. Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Z Twojego zestawu usunąłbym głowicę tłoka i dodał jakąś inną - nie wyciszoną, bo gł. cylindra nie jest do tego przystosowana. Na twoim miejscu wziąłbym SP130, po dobrym uszczelnieniu powinno Ci dać około 450-460 a i mniej obciążysz stokową głowicę cylindra niż przy SP140, aczkolwiek ja do pewności zmieniłbym jednak tą głowicę. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Martin, sp140 nie pcha się na stockowe zębatki i silnik. sp130 też ciężko, ale troche powinno podziałać. Tak czy owak szykuj się na wymianę zębatek na prometheusy jak już padnie. No i wątpię, czy stockowy silnik na stockowej baterii pociągnie sp130. Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 W moim przypadku pociągnął. Quote Link to post Share on other sites
Martin_Slupsk Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Wiem, silnik nie jest najlepszej jakości. Ale z wcześniejszych opisów wynika że inni mieli m130 i nie mieli problemów ze stockowymi zębatkami. Wiadomo to tylko chińczyk;) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Krepel, sp130 Guardera stockowy silnik na stockowej batce? Bo sp130 Guardera jest sporo mocniejsze niż m130 innych firm (z tego, co pamiętam właśnie na 130 jest największy "rozstrzał" między Guarderami a czymś innym, ale mogę się mylić). Jeżeli tak, to ok, cofam to, co mówiłem. Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 M130 SHS, ale po zmianie na SP140 guardera również pociągnęło co mnie bardzo zdziwiło. Quote Link to post Share on other sites
Olasz993 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Mam pytanie z innej beczki. Jak wiadomo, zima zaskoczyła nas niespodziewanie i temperatura na zewnątrz wynosi czasem poniżej -5 stopni :huh: Zamawiam sobie m14 z tuningiem (zestaw tuningowy guarder dostępny w TG) + prowadnica sprężyny SHS + sprężynę m120 guardera i gumkę guardera czarną. Jednak teraz zaczynam bać się o to czy nie pęknie szkielet lub gumka troszkę zamarznie :icon_confused: Ktoś może opowiedzieć swe przeżycia w zimę ??? Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Gumę weź białą, ta czarna to syf :). Ona przy 450 i więcej to tak sobie średnio działa w lecie, a w zimie będzie gorsza niż chiński stok. Quote Link to post Share on other sites
Olasz993 Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Ok, ale jak gb zachowuje się w zimę ? Wytrzyma nasze mrozy, czy raczej próbować jakoś wzmacniać ? Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Nie wzmocnisz gb w m14, nie ma na to miejsca. Jako, że szykują się dużo większe mrozy niż -5 (u mnie zapowiadają -30 w dzień...) to dałbym sobie spokój. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 (edited) Witam, ja natomiast walczę z mega nieszczelnością i sam nie wiem gdzie jej szukać. Zmiany: głowica tłoka Guarder tłok SHS z 14 zębami dysza uszczelniona DF guma Guarder czarna Guma założona dobrze + teflon, sprężyna Guarder 130, reszta to stock i na tych podzespołach dość marny wynik (390 fps) w eMce na 120 mam 420, więc coś tutaj nie tak. Jeśli macie jakieś pomysły, prosiłbym o podpowiedź lub nakierowanie, bo troszkę tracę już pomysły. Myślę czy nie zmienić cylindra i jego głowicy (Ultimate) bo może tutaj być ewentualnie jakaś minimalna nieszczelność, choć tłok jest dość trudno docisnąć do końca, co nie zmienia faktu, że jest to możliwe. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Edited February 1, 2012 by DZIKI GHOST Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.