Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [KWA]


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam. Po użyciu opcji 'przeszukaj temat' postanowiłem zapytać się dokładniej odnośnie akumulatora i delikatnych zmian w replice ASG/KWA M4 LMT Defender 4 S.I.R.

Mianowicie chciałbym się dowiedzieć, czy w szynach zmieści się taki o to akumulator Li-Po i czy 2200mAh będzie wystarczające dla repliki.

Druga sprawa to sposób zdejmowania szyn, otóż patrząc na zdjęcia nie mogę się połapać, czy szyny są zdejmowane jak zwykłe RIS, tj. zsuwany pierścień i wyciągamy, czy może jakiś inny sposób tutaj zastosowali (dziwne pytanie, ale co poradzić, nie będę się niczym tłumaczył bo uważam, że wyszukiwanie usprawiedliwienia jest w tym wypadku bezsensowne).

Trzecia i ostatnia sprawa to jakie elementy mogę spokojnie wymienić w stock'u by podwyższyć zasięg repliki? Jaką gumkę HU zastosować o ile oryginalna nie jest wystarczająca i czy sprężynę również mogę zmienić w każdym momencie, oczywiście z limitem do M150 jak zaleca producent? :icon_smile:

 

Pozdrawiam serdecznie!

 

#edit.

A ha, czy kulki P&J dadzą radę?

 

Hej...

Jak już wcześniej wspomniałem, wróciłem do fabrycznej gumki... i wszystko śmiga pięknie nawet bardzo pięknie. Kilka dni temu postanowiłem przetestować kulki 0,30 PJ..(wiem wiem, kulki zacinają się w midach itp.) W przypadku oryginalnych stockowych magów KWA nic takiego nie miało miejsca. Mało tego kulka leci dalej, celniej i stabilniej niż kulki 0,25 oraz 0,28 guardera.

 

 

Znalazłem odpowiedź :) 0,25 PJ chyba starczą,

 

Magazynki (Hi-Cap'y) z repliki od BOYI'a będą pasować?

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites

Witam. Po użyciu opcji 'przeszukaj temat' postanowiłem zapytać się dokładniej odnośnie akumulatora i delikatnych zmian w replice ASG/KWA M4 LMT Defender 4 S.I.R.

Mianowicie chciałbym się dowiedzieć, czy w szynach zmieści się taki o to akumulator Li-Po i czy 2200mAh będzie wystarczające dla repliki.

 

http://forum.wmasg.p...60#entry1707518 - podałem tam wymiary mojej baterii podane przez sprzedawcę (swoją drogą - gorąco polecam właśnie taki pakiet li-po)

 

Trzecia i ostatnia sprawa to jakie elementy mogę spokojnie wymienić w stock'u by podwyższyć zasięg repliki? Jaką gumkę HU zastosować o ile oryginalna nie jest wystarczająca i czy sprężynę również mogę zmienić w każdym momencie, oczywiście z limitem do M150 jak zaleca producent?

 

Gumka, najlepiej zielona G&G, sprężyna M120 da Ci moc ok 450-460fps, M130 ok 500fps - wszystko zależy od producenta oraz innych części, jakie zastosujesz.

 

A ha, czy kulki P&J dadzą radę?

 

P&J to słabej jakości kulki, polecam osobiście G&G - do stockowej KWA 0,25g

 

Magazynki (Hi-Cap'y) z repliki od BOYI'a będą pasować?

 

Będą.

Link to post
Share on other sites

Chcę się dowiedzieć w sumie najważniejszych rzeczy by nie wydać pieniędzy na replikę, która zaraz po rozpakowaniu przestanie strzelać, a że kupuję ze swoich długo zarabianych pieniędzy, jestem ostrożniejszy :icon_biggrin:

 

Ostatnio z kumplem z teamu zrobiliśmy coś na kształt recenzji po pięciu miesiącach:

 

http://pingwiny.noop...nia-posiadaczy/

 

Może uznasz to za pomocne :icon_wink:

 

Pamiętaj, że wymieniając sprężynę tracisz gwarancję.

A jeśli chodzi o kulki PJ. O naprawę jakich części pytasz? Jeśli obawiasz się, że to kulki zepsują Ci replikę - spokojnie, tak się nie stanie. Po prostu chodziło o to, że celność i powtarzalność strzałów będzie niższa.

Edited by Afrati89
Link to post
Share on other sites

W przypadku korzystania z P&J 0,25, których załóżmy nie uda mi się wykorzystać do końca, jakie koszty mogę ponieść na naprawę i jakich części?

 

Pozwolę sobie bezszczebelnie podzielić się swoimi doświadczeniami.

Może, ale nie musi, dojść do zacięcia kulek w lufie. Jeżeli się nie zorientujesz co się stało i w porę nie przestaniesz pastwić się nad repliką wówczas może dojść do uszkodzenia tłoka i/lub popychacza/dosyłacza dyszy oraz samej dyszy. W skrajnym przypadku możesz uszkodzić co najmniej jedną zębatkę. Ale do zacięcia może przecież dojść w każdej replice. I nie ma znaczenia czy będzie to KaWA czy G&P. Wystarczy, że paskudztwo zatka lufę i omlet gotowy.

 

Gdzieś na forum czytałem, że podłe kulki potrafią zabić dyszę. Ile w tym prawdy nie wiem. Nigdy nie miałem do czynienia z takim przypadkiem.

 

Stockowa gumka i sprężyna dają z 40, max. 50 metrów zasięgu. W końcu to tylko 390 fps. Przeszukaj temat. Było to wałkowane co najmniej kilka razy. :cool:

 

Zapytaj w sklepie jaki wpływ na gwarancję będzie mieć tuning wykonany przez ich serwis w chwili zakupu. Każdy sklep reguluje to w inny sposób. Z tego co pamiętam to chyba Specshop i ASGShop skracają z urzędu gwarancję o połowę.

Link to post
Share on other sites

Cześć, mam kolejne pytanie co do M4 KWA, a dokładnie chodzi mi o muszkę. Kupiłem ostatnio muszkę Boyia i do m4 bez przerabiania nijak ona nie pasuje (za daleko w muszce jest wywiercony otwór na pin trzymający atrapę rury gazowej, oraz otwory na piny trzymające muszę na lufie są za wysoko). Czy są jakieś muszki/ same bloki gazowe (jakich firm ?), które by pasowały do M4 KWA ? Chciałbym dostać odpowiedź od osób które to sprawdziły, a nie przypuszczają.

 

Pozdrawiam :icon_razz:

Link to post
Share on other sites

Mam problem. Otóż nie mogę rozłożyć M16 KWA. Zazwyczaj rozkładała się bez problemu, nie trzeba było wkładać dużo siły żeby "przełamać korpus". Po ostatnim spotkaniu korpus rozkłada się tylko do pozycji pokazanej na foto i dalej nie idzie, pomimo przyłożenia sporej siły.

Co może być tego przyczyną ?

https://picasaweb.google.com/116296739427091582738/Kwa?authkey=Gv1sRgCNuvoZ3M1ZLprgE#5781720984562630162

Link to post
Share on other sites

Czy jest ktoś w stanie wyszacować czy jakieś, i jeśli tak to jakie, części od m4 KWA są do wymiany po prawie 2 letnim użytkowaniu. Dokładnie rok i 10 miesięcy od zakupu. Nieużywana cały czas, prawdopodobnie troszkę przeleżała w szafie, zwłaszcza ostatnio. Jestem 3 właścicielem, działać działa, nie testowałem jeszcze jak z zasięgiem. Ponoć była wymieniana głowica cylindra i na pewno dysza bo dostałem w woreczku stockową (głowicy już nie) . Na pewno do wymiany gumka hopa. Jest stockowa co mnie trochę dziwi ponieważ każdy wymienia tą cześć do wymiany jako obowiązkową :P . Nie chce jej tuningować, tylko ewentualnie powymieniać elementy tak żebym nie miał awarii w trakcie zabawy. Gearboxa jeszcze nie rozbierałem więc na razie nie wiem jak to wygląda w środku. Zapewne w weekend zrobię dokładne oględziny.

Link to post
Share on other sites

Odnośnie tego co ktoś tutaj pisał z wymianą cylindra itp. w KWA najlepiej o dziwo nie wymieniać nic poza tłokiem i sprężyną, niektóre części są naprawdę mocno pancerne, i lepiej nie zastępować ich chińskimi boreupami, bo to robi więcej szkody niż pożytku.

 

Co do lufy precyzyjnej w KWA, zawsze może coś tam dać, no i dobrym pomysłem jest jej usztywnienie w lufie zewnętrznej.

 

Należy też pamiętać że gen 1, lub gen 2 LMT, to wersja nieco słabsza w porównaniu do "KWA USA", ale to już inna kwestia :)

Link to post
Share on other sites

Należy też pamiętać że gen 1, lub gen 2 LMT, to wersja nieco słabsza w porównaniu do "KWA USA", ale to już inna kwestia :icon_smile:

 

Taaaaaaaaaaak? Konkrety proszę Kolego. Przykłady, może pokusiłbyś się o jakieś zdjęcia, aby udowodnić tę teorię.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...