HellCat Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 no nie wiem.. ma poniekąd koronkę wokół wlotu ale czy pasuje... Z drugiej strony krakmani nie zwykli kłamać. btw nie wolałbyś czegoś z Silesia Factory? nawet z gwintem naprawczym wyjdzie taniej... i pewniej. Quote Link to post Share on other sites
Codename666 Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Przepraszam, że post pod postem (brak możliwości edytacji) Czy gdybym wpakował do stockowego GB ten zestaw byłoby wszystko OK? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4296 Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Trzeba by zrobić tuning komory, bo dysza jest za krótka. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Czyli po prostu kupić taką od AUG'a, albo od SCAR'a i przyciąć - ta druga na Specu się pojawiła dzisiaj metalowa, także można ją spokojnie przyciać i zrobić mała fazkę tak jak ma dysza od G36 i będzie tej samej długości co dysza stock'owa. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 (edited) Kup tłumik na silesii. HellCat - to Gietki nadal mają gwint 13,5mm ? Edited July 21, 2009 by Azur Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Ja mam dwa tłumiki z gwintem 14mm i oba pasują bez zastrzeżeń. Gieta kupiona w marcu na Zbrojowni... Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 W gietach, gwint na dokręcanej lufie zewnetrznej jest 14mm, zaś ten pierwszy gwint na ktory sie ta lufe nakreca, ma 13.5mm Quote Link to post Share on other sites
bushmaster Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Jak długą max. preclufę można wstawic do tej Gietki 36K? Quote Link to post Share on other sites
MrHK Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Bez tłumika 370mm. Quote Link to post Share on other sites
bushmaster Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Mnie interesuje jak długą do ponad 500 mm? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Do 590 jak wstawisz cylinder 0. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 ale po co pytanie ? Quote Link to post Share on other sites
Dave666 Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Czy stockowe części są tak słabe, że nie wytrzymają sprężyny M120? Na Allegro ktoś wystawił stockową gietę ze sprężyną M150 i chodziła. Wiem, że to głupota i osiągi też były dość niepewne (różnice prędkości pomiędzy wystrzałami dochodziły do 40 fps). A jeśli konieczna jest wymiana podzespołów, to mógłby mi ktoś powiedzieć, jak najtaniej doprowadzić gietę do około 420 fps? Precka i gumka Systemy już są zamontowane. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Lozyska slizgowe, metalowa lozyskowana prowadnica sprezyny i sprezyna M120 Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Witam! Mam pytanko... Czy będzie jakiś problem z zamontowaniem takiej baterii w Giecie? http://www.taiwangun.com/shop,show,1519 Quote Link to post Share on other sites
hasfa Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 (edited) Nie lepiej nie kombinować i wstawić normalne mini? np: NiMH 8.4V 1400mAh Mini Intelecta ze zbrojowni Edited August 12, 2009 by hasfa Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 Lepiej li-po ;) Czemu - tu odsyłam do tematu ;) Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
hasfa Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 ;) ehh... Jeżeli chodzi o ni-mh li-po itd. to raczej nie mam nic do powiedzenia . Zostaje dla mnie stwierdzenie "pozdro&poćwicz" :-F Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 Intellect to syf... Li-Po to dobra inwestycja, ale wymaga też kupna specjalnej do niego ładowarki. Tak więc nie widzę sensu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 tylko ze oszczedzanie na baterii do wg mnie non sens. to jakbyś do ferrari lał ruska benzynę... Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Seger, ale LiPo to można zastosować jeśli chcesz tuning mocowy wykonać wymagający dużej mocy baterii, wtedy LiPo jest opłacalny. Po co kupowac LiPola, jak można kupić normalną baterię (do normalnej ładowarki) i nie przeplacać ?? Nie widzę sensu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 kto co lubi :) wolę li- po ze wzgledu na niska masę, małe gabaryty, wysoki prąd rozładowania, przy stocku lepszy rof i reakcje na spust. :) Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 No niewątpliwie plusy - i to spore - to to są ;) Quote Link to post Share on other sites
bushmaster Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 Jaki polecilibyście (jakiej firmy) cyliner 0 i gumkę hopup(obecnie zamontowana gumka Systemy) do tej lufy http://www.taiwangun.com/shop,show,566 ? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 Nie kupuj tej lufy, to szłam jest i tyle... Gumka hopa może być, wkońcu to Systema ;) Cylinder obojętnie jaki ;) Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.