JarekM Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 myślę, że ta wersja spodoba Ci sie bardziej... Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Sprzeeeedaj mi taki! :mrgreen: :-F Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Sprzeeeedaj mi taki! :mrgreen: :-F moge Ci dać namiary na użytę części - zrobisz sobie sam :) Quote Link to post Share on other sites
Codename666 Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Mówisz o EOtech'u, jeśli tak to daj mi namiary na PW? ;D Strasznie drogie to cholerstwo jest. Z tym ACOG'iem wygląda nieźle. Mój kumpel ma ale dla mnie jest zbyt praktyczny. Quote Link to post Share on other sites
forester Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Mam dylemat miedzy dokladnie tymi dwoma kolimatorami :) plusy - minusy ? namiary ? Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) A ja się pochwale- wczoraj odebrałem swoją gietkę z tuningu - m120 systemy - metalowa, łożyskowana głowica tłoka - łożyskowana prowadnica sprężyny elementa. Całość z montażem wyszła mnie niewiele ponad 100zł ;-) Do tego obalam mit o padających łożyskach kulkowych elementa(gfc)- moje były w dobrym stanie po 25k kulek przebiegui nadal zostały w gearboxie. Jutro testy w polu- wstępne przestrzelanie pokazało mi,że mam to co chciałem - zauważalnie większa moc i niestety hałas metalowej głowicy.... :-F Niestety na razie nie mam gdzie jej na chrono protestować- na pewno jednak jest więcej niż 350fps jakie replika miała przed tuningiem Edited April 24, 2009 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
Codename666 Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) @99TOMCAT Czy to wystarczy? Też chcę wepchnąć M120 ale sądziłem, że trzeba więcej części kupić. Nie wiem jak zachowują się stockowe części G'ietki, gdyż nie otwierałem GB- z wiadomych powodów. Chciałem inwestować w FTK ale tutaj nasuwa się pytanie, czy warto zapłacić za części więcej niż za replikę. Waszym zdaniem co trzeba zmienić, żeby bez obaw włożyć to upragnione M120? EDIT: Z tym ACOG'iem wygląda nieźle. Mój kumpel ma ale dla mnie jest zbyt praktyczny. Chodziło mi o to, że jest nie praktyczny. Przynajmniej dla mojej skromnej osoby 8) Edited April 24, 2009 by Codename666 Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) Ja kupiłem G36C sierpień 08 - dokładnie to samo, łożyska 6 mm nie pasowały ni jak, za to 7 mm ciężko wchodziły - trochę się narobiłem papierem ściernym nim weszły, nie wymagam wiele od chińskiego szkieletu. Narazie trzyma 15 tys. cykli na m120, obustronne łożyskowanie i płaska metal głowica tłoka, przy ciężkim palcu czasami, także jest git. Wymianę konsultowałem z kilkoma osobami i powinno to dobrze działać. Do tego zanim kupiłem częsci poprosiłem o rozebranie gearboxa i obejrzenie w jakim jest stanie- u mnie nie było większych śladów zużycia. M120 zwłaszcza na springu systemy(nieco słabszy od guardera) to tak naprawdę nic takiego. Na upartego nawet stockowa głowica tłoka mogła zostać. Zabawa zaczyna się przy m130 i więcej... Z tego co wiem to customs.pl standardowo sprzedawał giety z takim tuningiem ( fakt zamiast kulek były łożyska ślizgowe ,a sprężyna zapewne chińska). Osobiście chciałem dokonać ekonomicznego tuningu a nie ładować w gięte drugie tyle ile kosztuje replika albo więcej, bo wtedy to chyba lepiej już nabyć coś z I klasy... Jak replika wystrzeli kolejne 35k kulek na m120 to stwierdzę, że tuning się udał ;-) Edited April 24, 2009 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
Reka Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 99TOMCAT - gdzie tuningowałeś? Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 99TOMCAT - gdzie tuningowałeś? U Wiewióra z forum - ma dobrą opinię więc raczej będzie oki - wygląda na to,że tanio i solidnie :-P No ale to dla osób z Pozka i okolic Quote Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 To może ja napiszę o moim "tuningu" który był de facto skutkiem ubocznym. Cylinder typ 0 CA wstawiony przy konwertowaniu do długiej giety i metalowa prowadnica CA która się akurat szlajała po podłodze. Chrono pokazuje 370 fps, niestety nie mam pojęcia jak było w stoku, domyślam się tylko, że pewnie ciut mniej. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Oj Pin-King-Pin, idziemy czoło w czoło, tez parę dni temu kumpel mi wstawił cylinder typ 0. Fpsy raczej nie spadły. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 walcie typ 0 do za krótkie lufy. istna głupota. nie po to przecież są cylindry typ 1 i typ2 do krótkich luf. Quote Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 pff Cylinder typ 0 CA wstawiony przy konwertowaniu do długiej giety :wink: Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 (edited) forester , trochę Ci pomogę: Kopia EOTech'a (bodajże 552): +zwarta budowa +Ciekawy wygląd gdy zamontujesz w miejsce szczerbinki +nie ma zjawiska samoistnego rozregulowania +Dużo jednostek tego używa (rekonstrukcja) -GRUBA RAMKA -punkt celowniczy (kółko z kropką :wink:) -w razie awarii trzeba go zdjąć i zamontować szczerbinkę -brak kozackiego antyrefleksu na przedniej szybce Replika ACOG +KOZACKI (IMHO) wygląd +łatwa regulacja +punkt celowniczy (kropka) +"daszek" przeciwsłoneczny +antyrefleks +łatwy demontaż +pełna regulacja wysokości linii celowania -wielki to on jest... -...w budynkach to przeszkadza... -...i trochę psuje linię broni. -to tylko replika - brak przybliżenia :cry: Edit: ortografia, masowy przykład zniewolenia ludzkości :wink: Edited April 25, 2009 by HellCat Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 walcie typ 0 do za krótkie lufy. istna głupota. nie po to przecież są cylindry typ 1 i typ2 do krótkich luf. Lufę mam 50 cm... Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Co do koli to moim zdaniem aimpoint bardziej się komponuje od acoga ;-) Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Eee tam... jak tak blisko szczerbinki ACOGa założyć to fajnie wygląda... Quote Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 ACOG na giecie jak pięść do oka. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Nie znasz się :wink: :wink: <- żart IMO blisko szczerbinki naprawdę super wygląda. Lepiej niż te cholerne EOTechy :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Bluźnisz, kocie z piekła rodem. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Na pal z nim. :] G36+Aimpoint/EOtech i <3. :D Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 (edited) Naprawdę wam się nie podoba na tym ostatnim zdjęciu JarkaM? Przecież fajnie wygląda! O wiele lepiej niż oklepany już EOTech czy ten aimpoint z dziurą między tubusem a szyną. W ACOG tego nie ma - zwarta konstrukcja. Edited April 25, 2009 by HellCat Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 A mi się podoba z chwytem z zintegrowaną optyką. Mój kolega lubi kolimator Lider 30x20. Moja mama mówi, że najfajniej wygląda EoTech, tata jednak woli aimpointa, dlatego wujek kupił mi ACOGa bo powiedział, że fajnie wygląda. Babcia się obraziła bo wolałaby jakąś lunetę. I co z tego, co to wnosi do tematu... Quote Link to post Share on other sites
Codename666 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 No to teraz powiedzcie, że to źle wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.