Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK-74 (RK-06) [BOYI]


Recommended Posts

tak właśnie robiłem. Niestety zlazł razem z przejściówka...

trochę przeszlifowany:)

Ja tez odkręciłem tłumik razem z przejściówką i wystającym imbusem - efekt zdarło gwint z lufy. myślałem o wymianie lufy lub "nadlaniu" gwintu i przegwintowaniu, ale skok gwintu nietypowy. Okazuje się, ze przejsciówka po obróceniu i zamontowaniu odwrotnie wkręca się jakby nadal był gwint (z drugiej strony ma gwint od samego brzegu i lepiej chwyta pozostałości gwintu), dodatkowo za radą znajomych, obwinąłem zdarty gwint taśmą teflonową i paskiem z kartki i teraz nawet nie ma luzu po dokręceniu. Docelowo najlepiej bedzie użyć np foli/złotka lub bardzo cienkiej blaszki i skręcić delikatnie, aby się "nagwintowało" - mi trzyma. Może też pacnąć delikatnie w jednym miejscu gwintu np butapremu lub lakieru do paznokci, aby nie skleiło na amen, ale tylko dodatkowo "chwyciło". Nie można tylko dokręcić imbusa, bo teraz po obróceniu przejściówki wystaje już po za lufą zewnętrzną.

Może to powodować, że przejściówka i tłumik będą się odkręcać. Nie trzyma ich także bolec, który powinien się wysunąć z pod muszki, ale nie może bo przejściówka ma różnej szerokości kołnierze. Oryginalnie od strony muszki jest mniejszej średnicy (specjalnie pod bolec), a z drugiej jest szerszy. Po odwrotnym zamontowaniu bolec trafia na szerszy kołnierz i nie może się wysunąć. Myśle, że zaznacze na przejściówce miejsce, gdzie bolec wychodzi i napiłuje pilnikiem rowek, tak aby bolec się w niego wysówał i blokował przejsciówkę i tłumik.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 403
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaki silnik jest zamontowany fabrycznie krótki, sredni czy długi?

Zastanawiam się czy nie zmienić na jakiegos firmowego tylko nie wiem jakiego rodzaju jest ten w środku, nie widać bez rozkręcania.

Przy pomiarze prądu rozruchu i pr.pracy ciągłej wyniki są nierówne, skoki o ok 3/4A. Taki sam pomiar na nowej cm042 kolegi dawał równe i powtarzalne wyniki.

W moim boyi to moze być wina albo "niregularnej" sprężyny lub właśnie podmęczonego silnika.

Edited by aligator73
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Czy ktos z posiadaczy RK-06 moglby zeskanowac, albo nakierowac mnie na instrukcje rozkladania tej repliki, bo niestety moj manual zaginal :/ Interesuje mnie glownie wymiana podstawy szczerbinki i ewentualnie jak zdemontowac muszke. Dziekuje za wyrozumienie i pozdrawiam.

 

Boiacz jest cały na piny. Po prostu wybijasz piny. Tu masz temat jak porozbierać. http://rus.mil.pl/forum/discussion/440/aks74un-vfc-aks74n-boyi-w-czeciach/ . A jakby co na Youtubie masz filmiki.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

mam takie pytanie do posiadaczy RK06, jak wygląda sprawa pod deklem, sprężyna od suwadła jest duża jak w ostrym, i czy suwadło jest pełne, z atrapą tłoka, czy jak w cymach tylko taka kijowa blaszka. A jeśli nie, to może ktoś wie które ak mają pełne suwadło, jak w ostrym, poza customem od krakmanów :p

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pasują wszystkie midy w systemie tokio/cyma

Jeśli szukasz plastików to tylko z metalowym zębem z przodu, bo pełny plastik lubi się wyłamać

Stary typ magazynków - metalowe z tłoczeniami- tez pasuje.

Pozdrawiam

Edited by oskrb
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...