Piotrekpiast Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Włóż na próbę do buffer tube trzy monety jednozłotowe, włóż je między sprężynę a koniec buffer tube, prawdopodobnie bolt się za daleko cofa i blokuje się, miałem dokładnie to samo w inokatsu zacinka była taka że musiałem odkręcić prowadnicę kolby bo nie było innej możliwości otwarcia body. Quote Link to post Share on other sites
mdblack Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 (edited) Dzięki, już tego próbowałem. W tube' ie siedzą już cztery podkładki....chyba, że to orzełki pomogły? :) EDIT: Mam już dość tej mosiężnej rury....czy jest ktoś na forum, kto poddał konwersji M4 od Wei Tech' a? Chodzi mi oczywiście o kit Open bolt. Jeśli tak, to proszę o opisanie końcowego efektu. Czy części są z jakiegoś shit aluminium/ ZnAlu, czy może stalowe? Pidzejfat, czytając to forum dużo mi pomogła Twoja wiedza...może masz jakieś doświadczenia z konwersją OB od WE? pozdr. Edited September 4, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
destos Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 (edited) Mam już dość tej mosiężnej rury....czy jest ktoś na forum, kto poddał konwersji M4 od Wei Tech' a? Chodzi mi oczywiście o kit Open bolt. Jeśli tak, to proszę o opisanie końcowego efektu. Czy części są z jakiegoś shit aluminium/ ZnAlu, czy może stalowe? Mam ten sam problem w moim hk416 (wersja custom ra-tech, środek to samo co m4 - cały czas suwadło klinuje się w tubie po najmniejszym syfonie i już mam dość rozkręcania tego w kółko), i już do mnie idzie OB. Jak zrobię konwersję to dam znać jak to działa i czy to rozwiązuje problem. EDIT: Nie mogę edytować poprzedniego, więc piszę pod poprzednim. Właśnie dotarł do mnie open bolt. Wymiana to jakieś pół godzinki roboty, wszystko pięknie weszło, bez żadnych dodatkowych problemów. Do tego jeszcze konwersja maga i przystąpiłem do pierwszych testów na sucho w domowym zaciszu :) Moje subiektywne obserwacje: - w końcu mój karabinek strzela bez problemów, bez zacinek, bez rozkręcania co 5 minut - hop wygląda na bardziej sensowny, choć nie jest to może szczyt techniki, ale w porównaniu do osławionego stingera, którego miałem w mojej customowej wersji od ra-techa, to niebo a ziemia (a swoją drogą to ten cały stinger jest po prostu beznadziejny, musiałem tam ręcznie wyciągać te podkładeczki i wyciąć swoją o odpowiedniej grubości aby to nie kręciło w kosmos, a i tak regulacja prawie żadna) - mag, który uważałem za jakiś felerny działa w ob jak najbardziej prawidłowo, pozwalając wystrzelić ponad 30 strzałów w trybie mieszanym - pojedynczo, serie po 3, 4 itp. - nic nie zamarza i nie syfonuje (w końcu...) Zakup uważam za udany, na pierwszy rzut oka pozbyłem się problemów z niezawodnością. Teraz trzeba będzie zobaczyć jak to będzie się zachowywało w czasie, ale jestem dobrej myśli, bo z moich wstępnych obserwacji poprawili dużo drobnych rzeczy, które robiły kuku w tym npasie. Według mnie ewolucja w dobrą stronę, bo z perspektywy czasu uważam system z mosiężną tubą i npasem za prototyp, który dojrzewał dopiero do czegoś sensowniejszego - ob. Wiedząc to wszystko wcześniej na 100% nie kupiłbym ra-techowej customowej wersji z npasem za tą kasę, którą na to wydałem, no ale cóż, człowiek niecierpliwy i chce wszystko od razu a potem musi cierpieć ;) Edited September 6, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
krzysiek2222 Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 To patrz jeszcze tylko na dolną część bolt carriera, czy się nie zużywa. Czy po jakichś 500 strzałach nie ma zużycia. Quote Link to post Share on other sites
Tofu22 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Witam. Ja też niedawno do swojego M4 wsadziłem OB. Wcześniej nie można było wystrzelić całego maga kulek na full auto bo się syfon robił, to teraz mogę spokojnie cały gaz z niego przestrzelać bez syfonu (nawet dymek nie pójdzie). Po za tym chyba się troszkę nawet ROF zwiększył i lepiej kopie w ramię. Nie wie może ktoś czy są gdzieś u nas dostępne kity OB do magów? Quote Link to post Share on other sites
krzysiek2222 Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 Ponawiam prośbę, o obejrzenie bolt carriera od spodu i podanie przebiegu, bo to jest istotne, jak szybko się zużywa. Quote Link to post Share on other sites
destos Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Ponawiam prośbę, o obejrzenie bolt carriera od spodu i podanie przebiegu, bo to jest istotne, jak szybko się zużywa. Jak trochę więcej postrzelam, to zrobię fotkę, bo na razie nie miałem za dużo wolnego czasu i nie wystrzeliłem zbyt wielu magów. Quote Link to post Share on other sites
mdblack Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Ponawiam prośbę, o obejrzenie bolt carriera od spodu i podanie przebiegu, bo to jest istotne, jak szybko się zużywa. U mnie po zmianie na OB, było nieco problemów. Pierwszy mag, kilka pyknięć na semi i emka wali serią, od razu wiedziałem, że blokada młoteczka poszła w las. Szybki przerzut ze starego systemu i to samo. Nie wiem, czy jest to wynikiem użytkowania CO2, czy po prostu mam pecha...? Co do BB oraz ROF, mam wrażenie, że jest nieco słabiej, ale to tylko moje wrażenie, nie mam czym pomierzyć fps' ów.... No i na koniec coś o Bolt Carrier. Jego dolna część, niestety po około 20 magach wykazuje już ślady zużycia. ZnAl jest bardzo miękki co nie wróży nic dobrego. Widział już ktoś stalowe suwadło do M4? To, że do wymiany na stal jest cały zespół spustowy nikogo nie powinno dziwić, dodatkowo na pewno nie unikniemy wymiany Bolt' a na stal. M4 od WE Tech' a wymaga sporych nakładów finansowych, aby działa tak jak trzeba. Taka jest prawda. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Tak przy CO2 od razu w praktyce pęka ta część co odpowiada za semi... Bolt carrier jest stalowy z ratecha. Żeby używać bezawaryjnie WE to trzeba zakupić stalowy zespół spustu, szczególnie przy Co2. Quote Link to post Share on other sites
mdblack Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Tak przy CO2 od razu w praktyce pęka ta część co odpowiada za semi... Bolt carrier jest stalowy z ratecha. Żeby używać bezawaryjnie WE to trzeba zakupić stalowy zespół spustu, szczególnie przy Co2. pidzejfat - tym razem bez błędu :), wiesz może, czy gdzieś w naszym pięknym kraju można kupić bolt' a od Ra-tech' a? To, że za oceanem jest dostępny to wiem (88$), natomiast nie mam żadnego doświadczenia w takich zakupach, stąd moje pytanie. Jeszcze jest kwestia samej dyszy...w przeciwieństwie do systemu WA/Ino do WE dostępna jest tylko plastikowa? Dzięki i pozdrawiam. MD Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 W PL w ogóle nie widziałem tego stalowego Bolta. Dysza tylko plastik, ale nie ma to większego znaczenia, będzie działać... Quote Link to post Share on other sites
mdblack Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Drodzy forumowicze :) Podpowiedzcie proszę, jakie body, oczywiście z oznaczeniami(najlepiej Diemaco), będzie pasowało do WE M4? Pewnie takie rzeczy to tylko w... Może być też bez oznaczeń, dam najwyżej do grawerowania. Za cholerę nigdzie nie mogę znaleźć, może to przez grypę? :) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Mam Mke z Brass rurą od Ratecha z linka poniżej http://www.ratech.com.tw/store/product.php?id_product=69 Myślę nad wsadzeniem openbolta. Czy NPAS który mam zamontowany, będę mógł wykorzystać z tą modyfikacją? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Mam Mke z Brass rurą od Ratecha z linka poniżej http://www.ratech.com.tw/store/product.php?id_product=69 Myślę nad wsadzeniem openbolta. Czy NPAS który mam zamontowany, będę mógł wykorzystać z tą modyfikacją? Nie. Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 (edited) A jest NPAS do open blta? I czy w ogóle jest sens chrzanienia się w to. W szczególności że mam małe problemy z repliką (blokujące się suwadło przy strzelaniu serią) Edited October 14, 2011 by Moses Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 A jest NPAS do open blta? I czy w ogóle jest sens chrzanienia się w to. W szczególności że mam małe problemy z repliką (blokujące się suwadło przy strzelaniu serią) Istnieje NPAS do open bolta . Nie wiem czy jest sens miec ok. 500fps w szturmówce . Jak suwadło się blokuje , to chyba powinienieś przeczyścic zamek i sprężynę powrotną. Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Istnieje NPAS do open bolta . Nie wiem czy jest sens miec ok. 500fps w szturmówce Ale ja się nie pytam czy jest sens mieć 500 fpsów tylko pytam się czy jest powinienieś przeczyścic zamek i sprężynę powrotną. Chyba nie, w szczególności że pół roku replika leżała w serwisie Quote Link to post Share on other sites
krzysiek2222 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 (edited) NPAS do OB jest, kosztuje 15$, więcej informacji: KLIK. Nie jest napisane, że do M4, ale innego nie ma, a montują NPAS w swoich replikach, wiec pewnie to też pasuje. Edited October 14, 2011 by krzysiek2222 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Wszystkie repliki w OB mają 1 NPAS'a, wymagają przeróbki dyszy. Ale nie widziałem jak akurat montują je w M4 OB... Quote Link to post Share on other sites
destos Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 W szczególności że mam małe problemy z repliką (blokujące się suwadło przy strzelaniu serią) Po przejściu na OB ten problem przestaje występować. U mnie było to samo. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 (edited) W tym temacie są odpowiedzi, na Twoje pytania. Zacznij czytać i przestań zaśmiecać... pj Edited October 16, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Bocian Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 wczoraj dostałem swój open bolt kit który montowałem do HK 416. jeśli komuś pękła oryginalna rączka do przeładowania (charging handle) i wymienił ją na np. : http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?item=PMC-CH-WEB czyli na PMC Cocking Handle for WE M4 ( B Type ) to informuję są problemy z montażem open bolta :( koniec rączki (od strony lufy) w mojej wymienionej rączce był pogrubiony pewnie po to żeby nie pękł jak oryginał i przez to suwadło nie chciało wejść do końca i nie dało się złożyć repliki. Musiałem spiłować nadmiar z rączki i część z tego pręta przykręconego na górze suwadła. Dopiero po tym udało się to poskładać do kupy. Dziś albo jutro pojadę do ASG Shop'u sprawdzić czy rączka od PTW pasuje do WE bo na wielu sklepach piszą że tak, więc sprawdzę to na miejscu i dam znać. Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 (edited) A dobrze mi się zdaje że przy montażu OB trzeba też wymienić zespól spustu? P.S. Bocian gdzie kupowałeś swój OB? Edited October 19, 2011 by Moses Quote Link to post Share on other sites
Bocian Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 tak trzeba - przynajmniej dają go w zestawie, nie patrzyłem czy są większe różnice - na pewno hammer jest inny. kupowałem z uncompany.com (przesyłka 33$ UPS'em w 4 dni dotarła do mnie - wysłana w piątek wieczorem we wtorek rano była paczka) Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 (edited) A byłbyś tak uprzejmy i porównał te trigger sety? Bo widzę że przy wymianie do wywalenia idą mi wszystkie Ratechowe części :( Edited October 19, 2011 by Moses Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.