HellCat Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Tak mi się właśnie wydawało że Slepy bawił się silnikami, ale nie byłem pewny. Z tego co opisujesz Slepy wygląda na to, że jakimś cudem koło zębate silnika nie przekazuje mocy - nie ma kontaktu "dalej". Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 (edited) Nie panowie wiertareczki nie ma. Jest słynne klikanie :/. Ustalenie stockowe silnika nie zmieniałem i odciąć GB nie chce.Regulować też próbowałem. Czekam na mocniejszą batkę. Co do silnika G&P jak patrzyłem to zębatka jest faktycznie troszkę wyżej. Ale regulacja silnika na minimum nic nie daje a nie wiem jak obniżyć zębatkę w G&P bo nie ma ampula. P.S Batka na stockowym silniku odcięła GB. Więc słaba batka. Teraz przemontuje silniki i zobaczę czy będzie kręcić. Edited November 24, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 (edited) Jak tu szybko znika opcja zmień. Przyczyną zacięć była po prostu już słaba batka. Teraz na 9,6 2800 mAh(bodajże taka jest pojemność). Jest rof jest mega :D. Mimo długiej roboty jestem mega zadowolony :). P.S straty to bezpiecznik ponieważ sunęła mi się wsuwka z silnika i był mały błysk i po bezpieczniku. Mały zacisk i nie ma opcji zsunięcia. Dokonałem odkrycia, że cylinder mogę obracać wokół ośki. Więc chyba cuś tu jest nie tak. Ale problemu z zasięgiem nie mam. Cylinder wymieniony na CA typ 0 Edited November 24, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Z cylindrem też tak miałem. Kawałek taśmy teflonowej na głowicy cylindra (na O-ringu) załatwił sprawę :) Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Witam, wiem, że temat już załatwiony, ale może przydać się innym. W moim przypadku, silnik ten sam jak domniemam ;) jest troszkę niższy od stockowego jeśli położy się je dupkami na stole ;) więc przede wszystkim trzeba go troszkę wyże - dalej osadzić i na moje oko ma inną zębatkę, więc podkładkowanie obowiązkowe, choć w tym GB gdzie można koszyk z silnikiem dokładnie osadzić jest dość proste, troszkę gorzej robi się to w GB v2 i v3 Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 U mnie problemem nie kręcenia była wyładowana batka. Pożyczyłem drugą i kręci silniczek wyśmienicie. Polecam całym sercem G&P HS 120 :). Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Też zamówiłem i zobaczymy co będzie, dodatkowo mosfet. Zastanawia mnie jedno replikę mam z września czyli na gwarancji, więc pewnie trzeba będzie posłać do montażu krakmanom. Dobrze myślę? Przy okazji niech mi kabelki wymienią, wie ktoś jaki to będzie koszt? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Pyknij do nich maila. Silnik montujesz bez zerwania plomby. Więc jeśli umiesz zrobić sobie kable i mosfet możesz zrobić to sam :) Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Cała elektryka w P90 jest poza GB. Jeśli nakleili plomby na GB tak, że możesz zdjąć kostkę stykową i odczepić koszyk z silnikiem bez jej naruszania to możesz wszystko załatwić samodzielnie. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Gloomer - niekoniecznie problemem byla batka. Mozliwe ze ta nowa ma po prostu tak duza moc ze mimo duzych oporow na styku zebatka silnikowa - silnik mimo tego kreci. Spodkladkowanie i tak byloby wskazane. Wymiana silnika to nigdy nie jest wez nowy i wloz bo roznia sie one zebatka silnika, jej wielkoscia, oraz co najwazniejsze dlugoscia jaka wystaje do srodka gearboxa. Mam 4 silniki i kazdy ma inna dlugosc ;) Oczywiscie w pewnym zakresie mozesz regulowac to - ale w nieduzym. A roznice w silnikach np. shortach to moze byc nawet 1.5 cm. A jak zebatka silnika trze ci o zebatke silnikowa w gearbosie - bedzie duze tarcie. Tak samo jak zebatka silnikowa jest za nisko osadzona (za duzo podkladek u gory) - wtedy tarcie miedzy zebatkami jest duze. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Do tego co powiedział Kocur dodam tylko tyle, że zębatka silnikowa w G&P jest dość delikatna - złe ustawienie silnika i bardzo szybko będziesz musiał wymieniać na nową. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Batka była wyczerpana ponieważ, stockowy silnik też nie chciał kręcić na poprzednim ustawieniu. Kiedy naładuję batkę porządnie wyreguluje silniczek :). Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Ostatnio spodobała mi się ta petka ACM i ma parę pytań: -Czy plastik z którego zbudowane jest body jest trwałe?(żeby po upadku z 1m się nie zepsuło) -Czy opłaca się kupować do tego precke? -Czy nada się to na broń boczną(na zawieszeniu jednopunktowym) Z góry dzięki za odpowiedzi ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Z tego co pamiętam Tuksiakowi kiedyś cegła ładnie przeleciała i nic się nie stało. Co do precki to zależy ja na stokowej lufie w sumie miałem dobre skupienie. Lepiej kupić silnik. Co do bocznej to w sumie by się nadawała. W sumie pimpek idealnie nadaje się na główną. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Silnik, kolimator, porządną baterię i preckę. W tej kolejności. Na boczną jak znalazł, po wsadzeniu m100. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Ja bym tylko dał batkę na drugie miejsce. Bo jednak zasilanie jest bardzo ważne. Polecam strike systemke 9,6 1400mAh. Wchodzi idealnie. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Bez kolimatora nie za bardzo da się celować... Zresztą - jak kto chce. Albo szybsze łapanie celu, albo większa niezawodność. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Dla każdego coś innego Piekielny Kocie :). Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 I jeszcze apropo ładownic, sprawdzał ktoś czy te magi wejdą do takiej ładownicy ? http://www.allegro.pl/item819149355_ladown...olle_wz_93.html Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 A nie prościej i taniej z miwo dedykowaną zamówić? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Albo uszyć u Bombla na 4 magi za 55zł :) Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 I jeszcze apropo ładownic, sprawdzał ktoś czy te magi wejdą do takiej ładownicy ? http://www.allegro.pl/item819149355_ladown...olle_wz_93.html To są łaodwnice na magi do PM, np. MP5 albo Glauberyta. Magi do P90 są znacznie większe. Do podanej przez Ciebie ładownicy, że tak to ujmę w prostych żołnierskich słowach, za wuja nie wejdą. Musisz wziąć dedykowane. Robi je Bombel, robi je Miwo (Lubliniec na pewno, Praszka - nie wiem), zdje się, że też Specops, mnie szył Qbon baaaardzo fajną 2x2 (w temacie są chyba zdjęcia). Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Praszka robi na zamówienie z cordury wz.93. Lubliniec jej nadal nie ma w ofercie. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Spróbuje wykombinować u krawca ;) Coraz bardziej mnie kusi ta p90 :D Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Dziś w terenie nie ustępowała gietą z JG ani m4. Warto kupić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.